DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Galeria naszych samochodów - Duster PH2 4x2 1.6 16V

baks - 2014-03-28, 09:18
Temat postu: Duster PH2 4x2 1.6 16V
Witam.

Samochód odebrany tydzień temu z salonu w Gdynii. Wersja 4x2, benzyna 1,6 z dołożony w serwisie gazem. Obecnie wciąż przyzwyczajam się do jazdy tym samochodem. Wyboru samochodu nie żaułe, ale niestety nie jest on pozbawiony wad (które mam nadzieje serwis usunie). Chodzi o zepsutą? regulację wysokości fotela kierowcy, głośno tykający przekaźnik przy najniższym biegu wycieraczek (chyba, że ten typ jednak tak ma) oraz małe falowanie obrotów na zimnym silniku.









Zdjęcia silnika nie zrobiłem, ale KUK już zamontowałem ;)

Marek1603 - 2014-03-28, 09:28

Gratulacje.

Męcz ASO o fotel.
Falowanie obrotów - do wgrania najprawdopodobnie nowa mapa. Mecz ASO.
Przekaźnik raczej tak ma albo masz za czuły słuch. ;-)

baks - 2014-03-28, 09:53

Słuchu absolutnego nie mam. A przekaźnik wydaje się być tylko odrobinę cichszy od dźwięku jaki wydaje kierunkowskaz.
Marek1603 - 2014-03-28, 11:18

Za bardzo bym się tym przekaźnikiem nie przejmował, aczkolwiek rozumiem może komuś przeszkadzać.
Mnie osobiście bardziej przeszkadza ten przekaźnik co siedzi po prawej stronie o kłapie. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zbychu504 - 2014-03-28, 13:26

Możesz dokładniej przybliżyć o co chodzi z tą regulacją fotela kierowcy? co jest nie tak?
baks - 2014-03-28, 13:32

Fotel bez obciążenia i z obciążeniem nie porusza się ani w górę ani w dół przy podniesieniu dźwigni.
Dar1962 - 2014-03-28, 15:59

gratulacje ;-)
-przekaźnik - owszem, tyka ale nie powinien być zbyt głośny - reklamuj, wymienią, to drobiazg
-fotel - jeśli są problemy z regulacją, to sprawa jasna - aso musi naprawić lub wymienić
przypomnę,że fotel w laureate ma 3 regulacje -pokrętłem z lewej strony kąt pochylenia oparcia oparcia oraz dwie druciane dźwignie - jedna do przesuwania całego fotela - przód tył, druga do unoszenia siedziska. Aby ta ostatnia sprawnie działała, trzeba mocno złapać ręką za kierownicę unieść nieco tyłek, bo pod obciążeniem praktycznie nie da się go wywindować do góry. Samo naciśnięcie dźwigni nic nie daje, trzeba jednocześnie ciągnąć za nią fotel ku górze
-falowanie obrotów - odsyłam do tematu "sporadyczne problemy z rozruchem" - warto zapytać jaka jest mapa wtrysku w tym egzemplarzy - może warto ją zaktualizaować?

baks - 2014-03-29, 18:36

Sprawa z fotelem się wyjaśniła. Potrzebny był większy nacisk aby fotel za pierwszym razem ruszył w dół. Krótka wizyta w serwisie (i pomoc Zbycha504) podczas wyprawy do Jastrzębiej Góry ;-) . Co do falowania obrotów to jeszcze nim trochu pojeżdżę i jeśli nic się nie zmieni zgłoszę do serwisu. I wychodzi na to, że chyba jednak mam zbyt wrażliwy słuch ;-) .
Karenzo - 2014-03-29, 21:40

nie ma na co czekać , wgrają ci nowa mapę w 20 minut i po kłopocie
chriskb - 2014-03-29, 21:46

Kol. baks, dobrze jest rozważyć serwisowanie auta w Starogardzie. To jest rzut beretem z Pruszcza. Tam są dobrzy mechanicy a nie wymieniacze jak w Gdańsku.
baks - 2014-03-29, 22:12

Dzięki za informację. Na chwilę obecną dam kredyt zaufania serwisowi w Gdyni.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group