|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Zakup Dacii - Dacia/Renault kusi właścicieli Chevroletów
benny86 - 2014-04-23, 19:34 Temat postu: Dacia/Renault kusi właścicieli Chevroletów http://renaultrybnik.pl/aktualnosci/index/207
Gdyby mieli inną/bogatszą ofertę modeli to kto wie...
Martens - 2014-04-23, 19:43
A czy data wprowadzenia promocji nie jest aby znacząca?
benny86 - 2014-04-23, 19:46
Myślę że usunęliby wpis/albi napisali sprostowanie - coś w stylu reinkarnacji seicenta vel qliga ;)
jan ostrzyca - 2014-04-24, 07:03
Martens napisał/a: | A czy data wprowadzenia promocji nie jest aby znacząca? |
Data jest znacząca. Pod koniec marca GM ogłosił, że z końcem tego roku Chevrolet jako marka wychodzi z Europy. Właściciele Chevy, a właściwie DU, mogą mieć mały zgryz jeśli chodzi o zaplecze serwisowe i naprawy gwarancyjne.
benny86 - 2014-04-24, 08:15
Cytat: | Właściciele Chevy, a właściwie DU, mogą mieć mały zgryz jeśli chodzi o zaplecze serwisowe i naprawy gwarancyjne. |
Bzdura. Zamienników już od 2-3 lat jest pod dostatkiem, ASO nadal będą zajmować się serwisem (zakładając że ktoś po gwarancji tam zagląda ). Gdyby Cruze był bardziej przestronny w domu pojawiłby się co najmniej jeden nowy Chevy.
route2000 - 2014-04-24, 09:09
Przepisy mówią, ze producent jest zobowiązany do dostarczania części zamiennych przez okres 10 lat od zakończenia produkcji danego samochodu.
benny86 - 2014-04-24, 10:32
Otóż to, osobiście kupowałem wczoraj części do zastavy sąsiadowi i zaskoczył mnie dostęp do części - praktycznie wszystko da się kupić, kwestia ceny i okresu oczekiwania na elementy nietypowe (blacharka,plastiki itp)
Żart prima-aprilisowy to nie jest bo oferty rozsyłają również meilem.
piotr. z - 2014-04-24, 10:34
Daewoo też padło i części są dostępne do dzisiaj bez żadnych problemów. To nie producent samochodu ale dostawcy tych części je produkują.
jan ostrzyca - 2014-04-24, 11:03
Jasne. Ale jest też czynnik psychologiczny, który przekłada się na np. cenę używek. Świadomość, że firma się wycofała i nie ma ASO może wpływać na decyzję czy chcę i za ile kupić dany model. Skrajny przykład to TATA. Weszli i wyszli, zostawiając pewną liczbę klientów, którzy skusili się na ich auta. Kto dziś kupi używaną TATA?
route2000 - 2014-04-24, 11:28
Dziecko kupi używaną TATA, bo potrzebuje taty...
benny86 - 2014-04-24, 12:20
jan ostrzyca napisał/a: | Jasne. Ale jest też czynnik psychologiczny, który przekłada się na np. cenę używek |
Aveo kupione w grudniu 2009r, na dziś niespełna 40kkm na liczniku. Na gwarancji serwisowane u dealera, 4ty przegląd poza ASO ale udokumentowany. Propozycja dealera to odkup za 18400 zł lub przy kupnie nówki u nich 19400 zł. Nowy kosztował 37 000 zł. Myślę że nie ma na co narzekać.
TATA - lipny przykład, za tym nie stał żaden znany koncern jak GM w przypadku cheviego lub Renault w przypadku Dacii.
|
|