|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Dział ogólny o daciach - Miejscowe braki bezbarwnej warstwy lakieru metalic
Trzysta - 2015-02-23, 20:57 Temat postu: Miejscowe braki bezbarwnej warstwy lakieru metalic Hello
Mam zonka
Moj lodzik braz metalic z zewnatrz ma warstwe bezbarwnego lakieru a np tylna klapa od srodka od kabiny jest matowa i szorstka tak samo drzwi tam gdzie sa zawiasy i kable to lakier jest matowy bez blysku.
Mam ruda juz na rancie klapy od srodka na dole przy zderzaku jak uszczelka i moze dlatego ze nie ma tego lakieru bezbarwnego. Tez tak macie. Fura pol roku i juz ruda.
route2000 - 2015-02-24, 09:08
Zareklamować rdzę w ASO, bo masz gwarancję na blachę.
kali - 2015-02-24, 09:12
Przeczytaj to co napisałeş. A potem napisz to jeszcze raz. Ale tak by dało się to odczytać i zrozumieć.
Trzysta - 2015-02-24, 11:24
Tlumacze jeszcze raz.
Dacia w metaliku
Karoseria jak sie przejedzie palcem po lakierze jest gladko bo na kolor nalozony jest bezbarwny lakier.
Otwieram bagaznik w Lodgy jade palcem powiedzmy od szyby po lakierze os strony logo jest gladko fajno przejezdzam przez rant klapy i jade palcem po wewnetrznej stronie klapy i zaraz za krawedzia klapy od strony kabiny lakier nie jest gladki brakuje warstwy bezbarwnej na calej klapie od srodka. Jak by dali metalic bez bezbarwnej powloki. Jasne ???
benyo - 2015-02-24, 12:00
Trzysta napisał/a: | Tlumacze jeszcze raz.
Dacia w metaliku
Karoseria jak sie przejedzie palcem po lakierze jest gladko bo na kolor nalozony jest bezbarwny lakier.
Otwieram bagaznik w Lodgy jade palcem powiedzmy od szyby po lakierze os strony logo jest gladko fajno przejezdzam przez rant klapy i jade palcem po wewnetrznej stronie klapy i zaraz za krawedzia klapy od strony kabiny lakier nie jest gladki brakuje warstwy bezbarwnej na calej klapie od srodka. Jak by dali metalic bez bezbarwnej powloki. Jasne ??? |
Tak właśnie jest w Lodgy nie dali bezbarwnego lakieru oszczędności panie oszczędności
Dyziek - 2015-02-24, 19:27
ano właśnie, Dacia...
:(
Mój samochod jest ze mną ostatni rok. Właśnie zacząłem się powoli rozglądać.
I to chyba jednak nie będzie Dacka, choć Lodgy swego czasu było faworytem :(
benyo - 2015-02-24, 19:34
To, że nie wszytko pomalowali bezbarwnym lakierem to jeszcze nic znaczyć nie musi przecież. W innych pojazdach ta cześć pokrywy jest po prostu przykryta plastikiem, w Dacii blacha jest odkryta i nie polakierowana bezbarwnym, ale czy to jest wada to powiem CI za jakies 5-6 lat, poczekasz ??
krimar - 2015-02-24, 19:41
Czyli lepiej nie brać metalika, skoro clearu żałują, a jeszcze dopłaty za to chcą.
benyo - 2015-02-24, 19:48
krimar napisał/a: | Czyli lepiej nie brać metalika, skoro clearu żałują, a jeszcze dopłaty za to chcą. |
A brak clearu sprawia, że ... ?? A co znajduje się pod plastikiem przykrywającym klapy w innych tego typu autach ?? Pewnie też raczej clearu nie ma, w Dacii jest po prostu widoczny.
Dyziek - 2015-02-24, 20:48
benyo, nie :)
benyo - 2015-02-24, 21:03
Dyziek napisał/a: | benyo, nie :) |
Ale jesteś niecierpliwy
Ja bym tak szybko nie rezygnował z Twojej faworytki Lodgy. Ja Ci powiem, że jeśli miałbym jeszcze raz decydować się na zakup samochodu, to wybrałbym jeszcze raz Lodgy. Mimo swoich oszczędnościowych cech, auto naprawdę świetnie się sprawuje w roli samochodu rodzinnego.
DrOzda - 2015-02-25, 09:20
Moja ponad dwuletnia klapa nie rdzewieje na przykład jeszcze :)
fotorobart - 2015-02-25, 12:04
zamiast metalika, biały .. oklejenie dowolną (kolor) profesjonalna folią do 3,5 tys zł :D
nie niszczy lakieru, odporna na zarysowania w razie czego zawsze można zdjąć i lakier jak nowy (folia chroni przed UV)
Trzysta - 2015-02-25, 12:13
Bedzie polakierowane ze wszystkich stron.
Znalezlismy cialo oobce na zewnetrznej stronie i ruda wewnatrz.
Pan powiedzial - ale z pana esteta ;).
Jak dla mnie pasuje ze i zewnetrzna strona bedzie zrobiona z powodu ze :) - nie moge piwiedziec ale musial bym ja robic na swoj koszt a tak znalezlismy jedno cialo obce wielkosci ziarenka i to daje mozliwosc zareklamowania powloki :) i malowania po calosci.
Co do bezbarwnego moim zdaniem bylo by lepiej miec warstwe bezbarwnego ktora sie rysuje od bagazu niz od razu metalic drapac.
Co do Lodzi - jak dla mnie jest to proste urzadzenie do przemieszczania sie bez przekombinowania pod maska jesli chodzi o dostep do osprzetu i zlozonosci silnika.
Wole to niz miliard rurek i kabli szczelnie zabudowany jak sie tylko da.
To taki Polonez z lat 2000 :) - a ze w cenie kilku moich pensji :).
Dyziek - 2015-02-25, 13:03
benyo, tak na serio, to zamierzam przejechać się dwoma wersjami silnikowymi, pojazd nie jest skreślony, ale opory pewne mam - dotyczą one bezpieczeństwa biernego.
benyo - 2015-02-25, 16:18
Dyziek napisał/a: | benyo, tak na serio, to zamierzam przejechać się dwoma wersjami silnikowymi, pojazd nie jest skreślony, ale opory pewne mam - dotyczą one bezpieczeństwa biernego. |
Twoja Xsara też miała 3 gwiazdki w testach zderzeniowych a jednak ją kupiłeś i jeździsz i wygląda, że masz się dobrze. A przecież wymogi testów wówczas były znacząco mniej surowe niż te obecne.
Owszem bezpieczeństwo bierne jest ważne, ale są też inne istotne aspekty przy zakupie i użytkowaniu samochodu. W każdym razie życzę Ci takiej decyzji po której będziesz zadowolony z użytkowania samochodu.
GORDINI - 2015-02-25, 19:42
Cytat: | tak na serio, to zamierzam przejechać się dwoma wersjami silnikowymi, pojazd nie jest skreślony, ale opory pewne mam - dotyczą one bezpieczeństwa biernego |
Kup używane z 5 gwiazdkami - jak myślisz gwarantuje to na 100% bezbolesne wyjście z wypadku?
Wszystkie testy są obiektywne? NIE
Kiedyś auta miały jedną poduszkę i to już był luxus.
Nie daj się omamić - bo jak się spotkasz z ciężkim pojazdem czołowo to będziesz zabity lub ciężko ranny nawet w dużym SUV-ie
Dyziek - 2015-02-27, 16:54
benyo i GORDINI
Xsara owszem leciwa i miała 3*, jak była nowa. Od tamtego dużo się zmieniło. U niej i u mnie.
Pożyjemy - zobaczymy, co z tego mi wyjdzie.
Trzysta - 2015-03-05, 15:53
No i mam jedyna w Polsce Lodzie w metalicu z klapą w błysku od strony kabiny :):):)
|
|