|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Przegląd mediów o Dacii - Dacia Sandero 1.4 LPG 2010
author - 2015-07-02, 11:18 Temat postu: Dacia Sandero 1.4 LPG 2010 Cześć,
popełniłem coś takiego, może kogoś zainteresują moje spostrzeżenia:
http://www.ceramizer.pl/blog/dacia-sandero/
Pozdrawiam :)
route2000 - 2015-07-02, 11:26
Twój artykuł?
author - 2015-07-02, 12:44
Tak. Artykuł to za dużo powiedziane ;)
route2000 - 2015-07-02, 13:03
A czy korzystałeś z ceramizera, bo jak widzę, że jest to na stronie ceramizera?
author - 2015-07-02, 13:21
Ceramizera stosuję do wszystkich swoich aut.
Dacia również otrzymała odpowiednia dawkę Ceramizera do silnika, skrzyni biegów i wspomagania kierownicy. Ponieważ zrobiłem to dopiero klika dni temu o efektach, jak na razie, nie jestem w stanie wiele powiedzieć :)
route2000 - 2015-07-02, 13:56
No to czekamy na dalsze efekty.
author - 2015-07-02, 14:14
Dam znać jak już trochę pojeżdżę :)
Na razie wciąż zaskakuje mnie to, jak sympatycznie jeździ się tym wehikułem ;)
mekintosz - 2015-07-02, 17:44
Fotele przednie, pozbawione regulacji wysokości, zamontowane są wysoko, dzięki czemu możemy trochę z góry spoglądać na innych uczestników drogi, choć znacznej grupy użytkowników SUV-ów i tak nie przebijemy. Siedzisko jest dość krótkie, a fotel pozbawiony tak pożądanego przez wszystkich trzymania bocznego.
Fotel przedni kierowcy w wersji laureate ma regulację wysokości, tzn. taką dźwignie.
Siedzisko jest optymalnie długie, dłuższe niż w dusterze.
Najlepiej podróżuje się po autostradzie i po mieście. W pierwszym przypadku docenimy wyciszenie oraz stabilność podczas jazdy na wprost, w drugim elastyczność 8-zaworowej jednostki.
Wyciszenie na autostradzie docenimy chyba na postoju
czaju - 2015-07-02, 17:54
mekintosz napisał/a: | Fotele przednie, pozbawione regulacji wysokości, zamontowane są wysoko, dzięki czemu możemy trochę z góry spoglądać na innych uczestników drogi, choć znacznej grupy użytkowników SUV-ów i tak nie przebijemy. Siedzisko jest dość krótkie, a fotel pozbawiony tak pożądanego przez wszystkich trzymania bocznego.
Fotel przedni kierowcy w wersji laureate ma regulację wysokości, tzn. taką dźwignie.
Siedzisko jest optymalnie długie, dłuższe niż w dusterze.
Najlepiej podróżuje się po autostradzie i po mieście. W pierwszym przypadku docenimy wyciszenie oraz stabilność podczas jazdy na wprost, w drugim elastyczność 8-zaworowej jednostki.
Wyciszenie na autostradzie docenimy chyba na postoju |
Chciałem napisać dokładnie to samo :). Ostatnio po 1000km w Octavii zatankowałem paliwa za 200zł, także i bez gazu da się za niewiele więcej przejechac 300km...
Józef - 2015-07-02, 21:44
Gdzie mieszkam jest obok autokomis dwa dni temu zobaczyłem sandero z 2009 roku cena 15,900 przebieg 40tyś na rejestracjach niemieckich. Silnik 1,4 benzyna. Spostrzegłem zbite światło przednie przeciwmgłowe i zderzak przedni z dużymi szparami na bokach, jak by delikatnie uderzony lub dociśnięty - rys na nim nie było. Wczoraj jak przechodziłem było na wywieszce auto sprzedane a dzisiaj już go nie było na placu. Nie wiem za jaką cenę zostało sprzedane? Ale jest to auto, które szybko znajduje klienta. Swoją posiadam już blisko półtora roku i zgadzam się w zupełności z artykułem authora.
opos - 2015-07-03, 06:27
Z tą jazdą na autostradzie to chyba był żart , chyba że autor podróżuje z max prędkością 90 km/h. Z resztą tez autora się zgadzam. Przed zagazowaniem dacki naczytałem się że silnik 1,4 reno nie lubi gazu ale jakoś tego nie potwierdzam. Bezproblemowo zrobiłem dotychczas 70 tys z gazem.
author - 2015-07-03, 08:22
No to po kolei...
Pomimo usilnych prób, jak do tej pory, nie odnalazłem dźwigni do regulacji wysokości. Zaraz pędzę do garażu i szukam dalej - ależ byłby obciach, gdyby się znalazła ;)
Co do głośności, to zazwyczaj jeżdżę dieslem, który jest zdecydowanie głośniejszy od Sandero. Być może już trochę ogłuchłem, bo jak dla mnie przy prędkościach rzędu 150 km/h głośność wciąż jest akceptowalna.
Napisałem, że siedzisko jest trochę za krótkie i nie stanowi dla mnie argumentu fakt, że jest dłuższe niż w czymś - moje kończyny byłyby wdzięczne za kilka dodatkowych centymetrów i tyle.
Pozdrawiam :)
author - 2015-07-03, 08:33
czaju napisał/a: | Ostatnio po 1000km w Octavii zatankowałem paliwa za 200zł, także i bez gazu da się za niewiele więcej przejechac 300km... |
Przejechałeś 1000 km i zatankowałeś za 200 zł jakieś 50 litrów, czyli Octavia TSI spaliła Ci 5 litrów...
Nie wiem, o jakiej mocy masz jednostkę napędową oraz w jak ślimaczym tempie się poruszasz, ale miałem Octavię 1.4 TSI o mocy 122 KM i na trasie przy prędkościach autostradowych paliła mi 9 litrów, a po mieście dobrze ponad 10.
author - 2015-07-03, 22:17
Mekintosz, dzięki, znalazłem regulację wysokości fotela kierowcy. Wciąż nie wiem, dlaczego została ukryta pod fotelem z lewej strony...
Już nie siedzę tak wysoko :)
|
|