|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Przegląd mediów o Dacii - [AutoBild] Test 100 tys. km - lodgy
laisar - 2016-02-28, 00:32 Temat postu: [AutoBild] Test 100 tys. km - lodgy http://www.bild.de/auto/a...10684.bild.html
2 awarie, obie dobrze nam znane: manetka świateł i korozja pod uszczelką klapy.
Skrytykowano również niski poziom bezpieczeństwa.
Poza tym - same pochwały.
DrOzda - 2016-02-29, 12:16
Wybrali najlepszy silnik do testów.Gdyby mieli mój to by z pięć razy jeździli po nowe wersje oprogramowania :)
Mi akurat tylna klapa nie zardzewiała za to pojawiła się rdza pod relingami - radzę sprawdzić. Poza tym po ponad trzech latach wyjątkowo nudny samochód ;)
Ktoś tu narzekał na korodujące Dacie , przeczytajcie sobie test niezawodnej Toyoty Yaris:
http://www.autobild.de/ar...st-8622507.html
DrOzda - 2016-03-01, 11:27
Jeśli ktoś coś verstehen to można sobie ściągnąć całe wydanie (pół godzinki ściągania):
http://gratis-ebook.net/c...bruar-2016.html
Gdyby nie manetka (podejrzane że dopiero podczas rozbiórki się zepsuła) byłaby top 5 a tak jest top 8
Oprócz niej mieli problemy z tylnymi bębnami, poluzowanym przewodem od turbo , mocowaniem trzeciego rzędu i zawieszeniem wskaźnika paliwa.
Są tam też statystyki sprzedaży poszczególnych wersji silników i kolorów w DE (TCE sprzedaje się w blisko połowie egzemplarzy !!!)
DD - 2016-03-11, 03:59 Temat postu: Tanie jest Dobre! Była też taka zapowiedź i streszczenie ww artukułu z Auto Bilda o teście Lodgy 100kkm. Najbardziej podoba mi się tam to, co w tytule - "Tanie jest dobre!" .
Kubuch - 2016-03-11, 22:36
Zaraz będzie po naszemu w Auto Świecie ;)
waldi1805 - 2016-03-19, 09:48
Tylko będzie w trochę innym świetle pokazane,żeby przypadkiem nikt nie pomyślał kupować
pawel1313 - 2016-03-21, 10:30
No i mamy w wersji PL :)
DD - 2016-03-22, 01:04
waldi1805 napisał/a: | Tylko będzie w trochę innym świetle pokazane,żeby przypadkiem nikt nie pomyślał kupować |
Może nie będzie tak źle , skoro w tytule jest "Tani i niezawodny Van z Rumunii".
podsiar - 2016-03-22, 06:42
Jest całkiem nieźle Wysoko ocenili rumuńskiego vana
zdzisiu27 - 2016-03-23, 10:45
może i wysoko ocenili, ale komentarze do Lodgy są na poziomie... auto świata ;)
ładnie opisał to pan Gregorczyk:
http://francuskie.pl/stro...wiat-nr-122016/
podsiar - 2016-03-26, 10:46
Fakt, niby wynik testu dobry ale przyczepiali się na siłę do rzeczy nieistotnych lub mało istotnych z punktu widzenia codziennego użytkowania.
DrOzda - 2016-03-26, 11:35
To pokłosie "rankingów niezawodności " w których grupa VW z pękającymi łańcuchami TSI albo Mazda 6 z zapchanym smokiem olejowy jest bardziej niezawodna od Logana z przepaloną żarówką i przerdzewialym wydechem. ..
mbar - 2016-03-26, 12:12
No bo z pękniętym łańcuchem na przegląd w ogóle nie dojedziesz, a z przepaloną żarówką tak -- i z taką żarówką przeglądu nie przechodzisz...
Louis79 - 2016-03-28, 09:53 Temat postu: z onetu http://m.auto-swiat.pl/uzywane,lw99jz
Karenzo - 2016-03-28, 15:28
2.5 l oleju na dolewkę ?
mojo - 2016-03-28, 16:59
To jest w ogóle jakiś chichot demona inżynierii skoro cieszymy się że do 100 tys nie rozleciał się silnik, skrzynia czy kompletnie zawieszenie. Oczywiście nie tyczy to tylko dacii
laisar - 2016-03-28, 17:28
mojo napisał/a: | cieszymy się że do 100 tys nie rozleciał się |
Pomijając wypociny pseudodziennikarzy to większość normalnych osób nie tyle się cieszy z powyższego, ile bardziej jest zainteresowana po prostu tym co się zepsuło. Wszystkie ludzkie wytwory są bowiem podatne na błędy produkcji i eksploatacji, a tym bardziej im bardziej są skomplikowane. Zatem fakt, że nic się nie rozleciało, jest w zasadzie normalny, ale tak samo to, że coś się popsuło.
Oczywiście, statystyczna istotność pojedynczego przypadkowego egzemplarza poddawanego testowi jest w zasadzie żadna, ale czasem pewne rzeczy wychodzą od początku, a reszta weryfikuje się z czasem i liczbą innych testów oraz opinii użytkowników.
DrOzda - 2016-03-28, 18:06
Karenzo napisał/a: | 2.5 l oleju na dolewkę ? |
przez 100 tys. w uturbionym i pałowanym po autobahnach silniku?
rewelacja !!!
mojo - 2016-03-28, 18:15
2.5 l na 100 tys czyli 0.5 l na 20 tys to jeżeli chcę się trzymać poziom to nie jest wiele i praktycznie w każdym aucie jesteśmy w stanie tyle dolać. Szkoda, że nie podali momentów dolewek bo różnica czy na początku nic a później po 1 l na 10 tys czy sukcesywnie tyle samo.
mojo - 2016-03-28, 18:20
laisar napisał/a: | Pomijając .......... |
Pomijając wszystko to miałem do czynienia z nowymi autami tzw "zachodniej" produkcji od lat 90-tych i nad tym czy do 100 tys coś się stanie od nowości nikt się nie zastanawiał nawet w Uno. Po prostu przeraża a zarazem złości bo to jawne nabija ludzi w butelkę powrót do jakości Poloneza w obecnych autach za 10 krotnie większe pieniądze.
eplus - 2016-03-28, 19:26
Hahaha a to oni nie wymieniali oleju przez te 100 paczek, tylko dolewali? Bo jak wymieniali, to chyba zrozumiałe, że nalali do pełna.
A te testy 100.000 w jeden sezon to mega lipa - prawdziwy test to jest 20.000, zima, sól, woda, dwa tygodnie postoju, deszcz, mróz, 15.000, upał, deszcz, mróz, sól, woda, sól, 20.000...
DrOzda - 2016-03-28, 21:43
Test się rozpoczął na jesieni 2013 i zakończył po dwóch latach ....
Karenzo - 2016-03-28, 22:08
skoro to była służbówka a z tekstu tak wynika to pewnie katowana niemiłosiernie
zdzisiu27 - 2016-03-29, 06:31
To tym lepiej świadczy o Lodgy :)
eplus - 2016-04-09, 15:27
DrOzda napisał/a: | Test się rozpoczął na jesieni 2013 i zakończył po dwóch latach .... |
W takim zaś układzie ten test może być interesujący dla poszukiwaczy auta z drugiej ręki. W ciągu dwóch lat producent wprowadził dobrowolnie lub był zmuszony wprowadzić wiele zmian: elektryczne wspomaganie kierownicy w miejsce klasycznej hydrauliki, zamrażającą się klimatyzację być może z nowym czynnikiem, wtryskiwacze od tańszego dostawcy, ekologiczne mapy wtrysku, i masę innych "udogodnień". Nowe auto jest już inne od tego testowanego.
Karenzo - 2016-04-09, 15:59
jeżeli się nie mylę producentów wtryskiwaczy CR w europie jest całych 2 albo 3 .
Wszyscy na podobnym poziomie i tutaj większe znaczenie ma rodowód kapitału
|
|