|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Przegląd mediów o Dacii - Sprzedaż Dacii 2008
laisar - 2008-11-28, 12:47 Temat postu: Sprzedaż Dacii 2008 Do końca października br. sprzedano:
• w Polsce (wg SAMAR-u via francuskie.pl):
http://www.francuskie.pl/...rticle&sid=3837
- 1857 szt. Daciek (jak rozumiem - oficjalnie, tzn. sprowadzonych poprzez Renault Polska), co sumarycznie daje 7648 szt. Loganów, MCV-ek i Sandero na naszych drogach.
• w Holandii (wg "RAI Vereniging" via dacialoganmcv.nl):
http://www.dacialoganmcv.nl/?p=2393
- 4088 szt. a w poprzednich latach było to 3077, co w sumie daje 7165 szt. (wywołując zapewne u wielu naszych ziomków myśli w rodzaju "ale gupi Ci Niderlandczycy" <;)
laisar - 2008-12-05, 15:40 Temat postu: ...a w listopadzie... http://www.francuskie.pl/...rticle&sid=3856
Cytat: | 244 auta sprzedane w listopadzie br., czyli o 50 samochodów więcej niż w listopadzie 2007 roku |
paweloo97 - 2009-01-13, 20:01
Sprzedało się u nas w zeszłym roku 2314 aut w tym:564 Sandero, 1266 MCv-ek, i 484 Logana sedan , w grudniu przybyło 213 Daczek
http://www.francuskie.pl/...rticle&sid=3967
laisar - 2009-01-13, 22:09
...czyli w sumie jeździ u nas oficjalnie 8105 Dacii: 2376 MCV, 564 Sandero i reszta - sedany [:
laisar - 2009-01-14, 10:06
Gdyby Sandero było w sprzedaży cały rok, to myślę, że na pewno dogoniłoby kombi - a może i przegoniło?
(O powodach dyskutowaliśmy już w temacie 50 000 tysięcy Sandero i pierwszy kryzys Logana).
A jeszcze co do tematu - generalnie sprzedaż Dacii dała jej 22. miejsce w zestawieniu nowych samochodów (tak samo jak w zeszłym roku).
dogberry - 2009-01-16, 09:23
Ciekawe kiedy będzie 100.000 szutk
laisar - 2009-01-16, 10:47
Jeśli utrzyma się tempo 2500 szt rocznie to raczej nieprędko... (;
dogberry - 2009-01-16, 22:59
By mięli jakąś fajną ofertę finansowania to by było więcej chętnych.
laisar - 2009-01-16, 23:15
Oczywiście coś w tym jest, są też inne czynniki (np czas oczekiwania), ale obawiam się, że w przypadku klientów indywidualnych obok ich siły nabywczej i tak największą rolę gra image marki, a to się zmienia powoli...
|
|