DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Powitania - witam

NomenOmen - 2017-02-20, 10:30
Temat postu: witam
Witam z małopolski.
Obecnie jestem w trakcie zakupu Dustera.

Marek1603 - 2017-02-20, 11:00

Witam w klubie i gratuluje wyboru.


Przypomnę tylko o obowiązujących zasadach na forum. ;-)
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1556

dorpa - 2017-02-20, 14:54

Witaj! :)
Daj znać, na jaką konfigurację się zdecydujesz :)

krakry1 - 2017-02-20, 15:37

Witaj. :mrgreen:
Józef - 2017-02-20, 22:58

Witam!
Dar1962 - 2017-02-21, 07:37

;-)
NomenOmen - 2017-02-21, 08:45

dorpa napisał/a:
Witaj! :)
Daj znać, na jaką konfigurację się zdecydujesz :)


Duster Laureate 2x2, SCe 115 S&S :mrgreen:
Z dodatków tylko czujnik parkowania
O wynegocjowanej zniżce napisałem w odpowiednim temacie.

route2000 - 2017-02-21, 11:06

Raczej jest taka konfiguracja: 4x2 albo 4x4, a nie ma 2x2. ;-)
NomenOmen - 2017-02-21, 13:28

No fakt :)
A więc ja będę miał 4x2.
Choć w sumie sam nie wiem po co ludzie kupują auto terenowe 4x2 :D
No dobra, wiem. U mnie przeważył wygląd i funkcjonalność, myślałem początkowo o 4x4 ale ostatecznie uznałem, że i tak nie będę z tego korzystał. W miarę duży bagażnik przyda się na wakacje.

Dar1962 - 2017-02-21, 13:51

Kupując DD z napędem na przód, nabywa się w zasadzie bardzo mocno podwyższonego,posiadającego mocne podwozie i solidne ogumienie hatchbacka ze sporym bagażnikiem, który doskonale się sprawdzi w mieście (dziury, tory tramwajowe, krawężniki,zimą zawiane parkingi itd itd) oraz poza miastem na drogach gruntowych (kałuże, piach, koleiny itd) Nie każdy będzie od razu forsować wertepy. A różnica niemal 2 l/100 km (w modelach benzynowych - jak jest w przypadku diesla, nie mam praktycznych doświadczeń)przy spalaniu oraz różnica cen w salonie też mają niebagatelne znaczenie. Więc każdemu wedle potrzeb i możliwości. To co dla jednych wydaje się wadą, dla innych może być zaletą, więc spór - 2x4 czy 4x4 oderwany od kontekstu realnych warunków eksploatacji jest pozbawiony sensu.

p.s. - aut terenowych 2x4 nie ma :-P , są tylko bulwarowe suvy. Auto terenowe to 4x4, blokada dyferencjału, reduktor skrzyni i najlepiej solidna rama. Tyle,że takich już się niemal nie robi


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group