|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Powitania - witam
NomenOmen - 2017-02-20, 10:30 Temat postu: witam Witam z małopolski.
Obecnie jestem w trakcie zakupu Dustera.
Marek1603 - 2017-02-20, 11:00
Witam w klubie i gratuluje wyboru.
Przypomnę tylko o obowiązujących zasadach na forum.
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1556
dorpa - 2017-02-20, 14:54
Witaj! :)
Daj znać, na jaką konfigurację się zdecydujesz :)
krakry1 - 2017-02-20, 15:37
Witaj.
Józef - 2017-02-20, 22:58
Witam!
Dar1962 - 2017-02-21, 07:37
NomenOmen - 2017-02-21, 08:45
dorpa napisał/a: | Witaj! :)
Daj znać, na jaką konfigurację się zdecydujesz :) |
Duster Laureate 2x2, SCe 115 S&S
Z dodatków tylko czujnik parkowania
O wynegocjowanej zniżce napisałem w odpowiednim temacie.
route2000 - 2017-02-21, 11:06
Raczej jest taka konfiguracja: 4x2 albo 4x4, a nie ma 2x2.
NomenOmen - 2017-02-21, 13:28
No fakt :)
A więc ja będę miał 4x2.
Choć w sumie sam nie wiem po co ludzie kupują auto terenowe 4x2 :D
No dobra, wiem. U mnie przeważył wygląd i funkcjonalność, myślałem początkowo o 4x4 ale ostatecznie uznałem, że i tak nie będę z tego korzystał. W miarę duży bagażnik przyda się na wakacje.
Dar1962 - 2017-02-21, 13:51
Kupując DD z napędem na przód, nabywa się w zasadzie bardzo mocno podwyższonego,posiadającego mocne podwozie i solidne ogumienie hatchbacka ze sporym bagażnikiem, który doskonale się sprawdzi w mieście (dziury, tory tramwajowe, krawężniki,zimą zawiane parkingi itd itd) oraz poza miastem na drogach gruntowych (kałuże, piach, koleiny itd) Nie każdy będzie od razu forsować wertepy. A różnica niemal 2 l/100 km (w modelach benzynowych - jak jest w przypadku diesla, nie mam praktycznych doświadczeń)przy spalaniu oraz różnica cen w salonie też mają niebagatelne znaczenie. Więc każdemu wedle potrzeb i możliwości. To co dla jednych wydaje się wadą, dla innych może być zaletą, więc spór - 2x4 czy 4x4 oderwany od kontekstu realnych warunków eksploatacji jest pozbawiony sensu.
p.s. - aut terenowych 2x4 nie ma , są tylko bulwarowe suvy. Auto terenowe to 4x4, blokada dyferencjału, reduktor skrzyni i najlepiej solidna rama. Tyle,że takich już się niemal nie robi
|
|