DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Przegląd mediów o Dacii - Logan vs Suzuki Liana

piotrres - 2007-10-09, 23:06
Temat postu: Logan vs Suzuki Liana
(...)Dacia Logan nie jest zbyt urodziwa, ale i tak to miss świata w porównania do Liany. Jej plus polega na tym, ze nie jest kopią zadnego samochodu (co bylo udzialem chocby Renault Talii). Jest krepa z wyraźnie pochyloną przednią szybą. Stosunkowo krótki przód, jak i tyl pojazdu, w polączeniu z wysokim zawieszeniem wywolują wrazenie solidności i masywności. Szkoda tylko, ze zwienczeniem megalomanskich zapedów projektantów jest firmowe logo wielkości pokaLnego proporca. Elegancji dodają wmontowane światla halogenowe i lakier metalik. Jezeli metalowe kola zastąpiono by obreczami z lekkich stopów, to jestem w stanie zaryzykowac stwierdzenie, ze Dacia Logan moze sie podobać.

Gdyby na dachu Liany zamontowano uchwyt, a w podwoziu zrobiono dziurki, samochód ten do zludzenia przypominalaby zelazko
(...)


http://www.autofirmowe.pl/cms/?id=690#

And The Winner is... :-D
Tak, tak, Panie i Panowie Rumun pobił Japończyka :-D

Black Eryk - 2007-10-10, 09:11

dobre, aż się zdziwiłem :-D
piotrres - 2007-10-10, 10:15

Ja też, Eryku, i dlatego to wrzuciłem. Al'ebo Suuzuuuki al'eboo Looogan ;-)
oh parhdon:

Dacia または何も :mrgreen:

GeRRaD - 2007-10-10, 17:43

NIe wiem jak w Suzuki ale we farncuzach (wszystkich niestety) :-( są bardzo długie skoki drążka skrzyni biegów. Z bólem serca muszę przyznać że w autach stajni VW-SEAT-SKODA -AUDI nie mówiąc o autach premium BMW i Mercedes szybka zmiana biegów jest łatwiejsza i precyzyjniejsza.
Pablo78 - 2007-10-10, 18:20

No fajny artykuł, jestem mile zaskoczony.

Chociaż ostatnio coraz wiecej sie pojawia artykułów merytorycznyh, a nie... :roll:

:mrgreen:

Yoda - 2007-10-10, 20:53

piotrres napisał/a:
Dacia または何も :mrgreen:
Kolega Piotr z Rzeszowa używa starego ιαπονσκηεγο κλuθζα δο σζυφρu ;-)

Jeśli natomiast chodzi o artykuł, to mimo wszystko autor mógłby wspomnieć jaki silnik testuje (tak, wiem, jest to w tej tabelce, której nie ma :-P ).
Cytat:
W efekcie lusterka boczne mozna bez problemów ustawic tylko wówczas, gdy jest zaciągniety hamulec.
Z tym sie nie zgadzam, chyba, że kierowca jest dzieckiem. Ja spokojnie dostaję się do regulacji przy opuszczonym hamulcu i jest to całkiem wygodne.
piotrres - 2007-10-10, 22:44

Mistrzu,
Bardzo ładny polski-grecki. Niestety, nowe klucze omyłkowo trafiły do kosza na makulaturę :lol:

A co do ustawiania lusterek, to niew wiem czego się czepiają: ja z moimi łapskami nie mam problemu, a i żona drobną rączką sobie z tym radzi i nie marudzi jak p.t. redaktorzy. Podstawowy el. tradycyjnej techniki ręcznej: Położyć rękę na dźwigni ręcznego i ust. lusterko jak jest spuszczony. Jak zaciągnięty to tym bardziej nie ma problemu.

Black Eryk - 2007-10-12, 09:26

Oni uważają że
piotrres napisał/a:
jak jest spuszczony
to już nie ma co ustawiać ... :-P I po części pewnie i mają rację - ale chyba nie w tym dziale :-)
Andrzej - 2007-10-12, 09:37

A mnie zastanawia fakt, że redaktorkowie piszą kilometry tekstu na temat położenia guziczków, z których kożysta się bardzo żadko. Ciekawe czemu jeszcze nikt nie napisał np., że auto jest tak duże, że trzeba za daleko iść żeby dostać się do wlewu paliwa, a potem to jeszcze droga powrotna!. Natomiast na temat prowadzenia się samochodu zazwyczaj jest jedno ogólnikowe zdanie. Natomiast zero o zachowaniu się samochodu w przypadku gwałtownego manewru np. omijania jak ktoś zajedzie drogę etc.
Black Eryk - 2007-10-12, 09:56

Piszą o takich rzeczach, gdzieś o Loganie pisali że lepiej hamować niż manewrować no i że strasznie nurkuje i że testy łosia coś nie teges ;-) , piszą piszą ale tylko jak mają się do czego doczepić i jeżeli nikt nie posmarował ;-)
MartinPŃ - 2007-10-12, 22:14

Andrzej napisał/a:
zero o zachowaniu się samochodu w przypadku gwałtownego manewru np. omijania jak ktoś zajedzie drogę etc.

Skąd mają to wiedzieć skoro piszą zza biurka oglądając jedynie salonowe fotki "testowanego" auta :mrgreen:

piotrres - 2007-10-12, 22:31

Black Eryk napisał/a:
Piszą o takich rzeczach, gdzieś o Loganie pisali że lepiej hamować niż manewrować no i że strasznie nurkuje i że testy łosia coś nie teges ;-), piszą piszą ale tylko jak mają się do czego doczepić i jeżeli nikt nie posmarował ;-)

O urna! Es Lebe Der Opa im Wehrmacht ! :evil:
Najgorzej, ze jeden od drugiego bezmyślnie pierdolety straszliwe odpisują, a potem chór domorosłych ekspertów chodzi i powtarza: "twarde plastiki", "test łosia",........słabo się robi.
....I przyjaciółki mej Grabowskiej grę z nimi biorę za słabostkę...

Yoda - 2007-10-14, 21:08

Black Eryk napisał/a:
Piszą o takich rzeczach, gdzieś o Loganie pisali że lepiej hamować niż manewrować no i że strasznie nurkuje i że testy łosia coś nie teges , piszą piszą ale tylko jak mają się do czego doczepić i jeżeli nikt nie posmarował
Przepuszczalnie w każdym z takich testów autor ma zadanie wytknąć jakieś wady i jakieś zalety. W zależności od różnych czynników np. ilości tego smaru dobiera się proporcje pomiędzy "za" i "przeciw". Myślę nawet, że są gotowce w rodzaju właśnie: sprawdzić cenę i twardość plastików, dostęp do pokrętła regulacji świateł i lusterek itp. Nawet duperele, a może przede wszystkim. Raz przeczytana taka uwaga zapada w pamięć i jest następnie powielana w innych tekstach itd.
Z Dacią jest dodatkowo ten problem, że wymiarami kwalifikuje się do innego segmentu, a wyposażeniem do innego (czyli B). MCV ma wymiary niemal identycznie jak np. Opel Zafira, ale wykonanie wnętrza jest adekwatne do ceny. Dlatego deska wykonana jest z plastiku, a nie orzecha włoskiego, o czym redaktorzy testerzy nieraz zapominają.
piotrres napisał/a:
a potem chór domorosłych ekspertów chodzi i powtarza: "twarde plastiki", "test łosia"
Skacz jak ci każę, będę patrzył jak skaczesz
encore, encore, jeszcze raz!

piotrres - 2007-10-15, 22:25

Pies czy żurnalista z Dagobah ?

:mrgreen:

...przeinaczali moje śpiewki by się stawały tym czym nie są...

Black Eryk - 2007-10-17, 08:24

Yoda napisał/a:
Black Eryk napisał/a:
Piszą o takich rzeczach, gdzieś o Loganie pisali że lepiej hamować niż manewrować no i że strasznie nurkuje i że testy łosia coś nie teges , piszą piszą ale tylko jak mają się do czego doczepić i jeżeli nikt nie posmarował
Przepuszczalnie w każdym z takich testów autor ma zadanie wytknąć jakieś wady i jakieś zalety. W zależności od różnych czynników np. ilości tego smaru dobiera się proporcje pomiędzy "za" i "przeciw". Myślę nawet, że są gotowce w rodzaju właśnie: sprawdzić cenę i twardość plastików, dostęp do pokrętła regulacji świateł i lusterek itp. Nawet duperele, a może przede wszystkim. Raz przeczytana taka uwaga zapada w pamięć i jest następnie powielana w innych tekstach itd.
Z Dacią jest dodatkowo ten problem, że wymiarami kwalifikuje się do innego segmentu, a wyposażeniem do innego (czyli B). MCV ma wymiary niemal identycznie jak np. Opel Zafira, ale wykonanie wnętrza jest adekwatne do ceny. Dlatego deska wykonana jest z plastiku, a nie orzecha włoskiego, o czym redaktorzy testerzy nieraz zapominają.
piotrres napisał/a:
a potem chór domorosłych ekspertów chodzi i powtarza: "twarde plastiki", "test łosia"
Skacz jak ci każę, będę patrzył jak skaczesz
encore, encore, jeszcze raz!



piszą bo....
Charta non erubescit


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group