DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Dział ogólny o daciach - naprawa reklamacyjna

pkp30 - 2017-11-18, 13:26
Temat postu: naprawa reklamacyjna
moje pytanie czy podczas naprawy reklamacyjnej moge byc przy aucie i mechaniku zeby patrzec mu na rece ??????? ps chce byc pewny czy wymienił to co miał wymienic ????
Fruxo - 2017-11-18, 14:54

W myśl przepisów nie możesz z powodu bhp , jak cie wpuszczą biorą za ciebie odpowiedzialność.
SVENSON - 2017-11-18, 16:46

BHP nie pozwala , ale możesz naciskać i cię powinni wpuścić.
Osobiście nigdy nie lubiłem obserwacji właściciela , a jak jeszcze pomagał to go wyganialem 8-) .

Jaki element wymieniasz, :?:

eplus - 2017-11-18, 18:10

Przeszkolenie trwa 3 minuty, 6 podpisów i klient przeszkolony :!: :-D :-D
pluto - 2017-11-18, 18:59

Niekiedy serwisy mają szklane ściany/okna aby klienci mogli z poczekalni podpatrywać pracę mechaników :->
goswee - 2017-11-18, 19:06

Najlepiej poprosic o pokazanie uszkodzonego elementu, a wczesniej go oznaczyc w trwaly ale dyskretny sposob oraz robisz fotke.
Pokazac element musza, wtedy sprawdzasz czy to twoj.
Jak nie, to mowisz, ze dzqonisz po policje i zaraz wymienia:D

pkp30 - 2017-11-18, 19:14

SVENSON napisał/a:
BHP nie pozwala , ale możesz naciskać i cię powinni wpuścić.
Osobiście nigdy nie lubiłem obserwacji właściciela , a jak jeszcze pomagał to go wyganialem 8-) .

Jaki element wymieniasz, :?:


siłownik zamka klapy maja wymienic bo sie zamek jak wciskasz przycina nie odbija

eplus - 2017-11-18, 19:17

Siłownik zamka tylnej klapy nie jest dostępny i trudno go oznaczyć. Można nagrać piszczenie i sprawdzić dźwięk zaprezentowanego złomu.
SVENSON - 2017-11-19, 18:47

pkp30 napisał/a:
SVENSON napisał/a:
BHP nie pozwala , ale możesz naciskać i cię powinni wpuścić.
Osobiście nigdy nie lubiłem obserwacji właściciela , a jak jeszcze pomagał to go wyganialem 8-) .

Jaki element wymieniasz, :?:


siłownik zamka klapy maja wymienic bo sie zamek jak wciskasz przycina nie odbija


Powinni Ci pozwolić oglądać , lub powiedz ,że chcesz zobaczyć zamontowana nową część przed złożeniem całości . Jak problem się będzie powtarzał to nawiedzaj ich do końca życia.

pkp30 - 2017-11-21, 15:54

siłownik wymienili ale nie dostałem zadnego papieru na wymiane gosc powiedział mi ze na naprawy reklamacyjne nie daja papieru tylko u nich w systemie jest zapisane dla mnie dziwne powiedzie czy tak jest ?? czy mnie okłamał
sobol1976 - 2017-11-21, 17:12

pkp30 napisał/a:
... tylko u nich w systemie jest zapisane dla mnie dziwne powiedzie czy tak jest ?? czy mnie okłamał


Potwierdzam, tak rzeczywiście jest na gwarancji. Nie masz także żadnej "dodatkowej dłuższej" gwarancji na wymienioną część. Ale w systemie musi być wpisane.

brzuch0 - 2017-11-21, 18:37

pluto napisał/a:
Niekiedy serwisy mają szklane ściany/okna aby klienci mogli z poczekalni podpatrywać pracę mechaników :->

Chyba tak jest u Pietrzaka w Katowicach

SVENSON - 2017-11-21, 20:46

brzuch0 napisał/a:
pluto napisał/a:
Niekiedy serwisy mają szklane ściany/okna aby klienci mogli z poczekalni podpatrywać pracę mechaników :->

Chyba tak jest u Pietrzaka w Katowicach


Mają , lepiej widać jak jeżdżą na pełnym gazie po podnośnikach o wysokości krawężnika .
Sam widziałem jak zrobili 100% skoku zawieszenia w nowiuteńkiej Meganie, inne modele też :roll:

route2000 - 2017-11-22, 10:05

pkp30 napisał/a:
siłownik wymienili ale nie dostałem zadnego papieru na wymiane gosc powiedział mi ze na naprawy reklamacyjne nie daja papieru tylko u nich w systemie jest zapisane dla mnie dziwne powiedzie czy tak jest ?? czy mnie okłamał

Mnie wymienili manetkę kierunkowskazów (brak świateł mijania) na gwarancji to mi też nie dali papierowego potwierdzenia, tylko wprowadzili je do systemu komputera.

Drozu - 2017-11-22, 10:35

Ja jak wymieniałem siłownik tylnej klapy ze 2 miesiące temu na gwarancji to dostałem na to papier i jest napisane czarno na białym co zostało zrobione.
sobol1976 - 2017-11-22, 13:01

Drozu napisał/a:
Ja jak wymieniałem siłownik tylnej klapy ze 2 miesiące temu na gwarancji to dostałem na to papier i jest napisane czarno na białym co zostało zrobione.


Najprawdopodobniej nie mają takiego obowiązku (zgodnie z procedurą gwarancyjną Renault) a wybrane ASO w Polsce po prostu robią to dla wygody klienta. W Poznaniu AUTOCOMPOL na 100% nic już nie daje po naprawie gwarancyjnej.

Fruxo - 2017-11-22, 23:30

A co mieli by dawać jak oni wymontowane elementy wysyłają do Renault ?
sobol1976 - 2017-11-23, 09:42

Fruxo napisał/a:
A co mieli by dawać jak oni wymontowane elementy wysyłają do Renault ?


Wiesz, ja osobiście uważam że przekazany klientowi spis wymienionych gwarancyjnie części i pisemne określenie usterki ma pewną wartość informacyjną. Jak się przyjeżdża z jakimś zgłoszeniem w stylu "Coś mi skrzypi w zawieszeniu" albo "...stuka w silniku" to fajnie wiedzieć co było przyczyną i jaka część była za to odpowiedzialna. Gwarancja kiedyś się kończy, a wiedza co było wymienione na nowe może się przydać w przyszłości.

pkp30 - 2017-11-23, 20:50

sobol1976 napisał/a:
Fruxo napisał/a:
A co mieli by dawać jak oni wymontowane elementy wysyłają do Renault ?


Wiesz, ja osobiście uważam że przekazany klientowi spis wymienionych gwarancyjnie części i pisemne określenie usterki ma pewną wartość informacyjną. Jak się przyjeżdża z jakimś zgłoszeniem w stylu "Coś mi skrzypi w zawieszeniu" albo "...stuka w silniku" to fajnie wiedzieć co było przyczyną i jaka część była za to odpowiedzialna. Gwarancja kiedyś się kończy, a wiedza co było wymienione na nowe może się przydać w przyszłości.


I tu masz raje


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group