|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Dział ogólny o daciach - naprawa reklamacyjna
pkp30 - 2017-11-18, 13:26 Temat postu: naprawa reklamacyjna moje pytanie czy podczas naprawy reklamacyjnej moge byc przy aucie i mechaniku zeby patrzec mu na rece ??????? ps chce byc pewny czy wymienił to co miał wymienic ????
Fruxo - 2017-11-18, 14:54
W myśl przepisów nie możesz z powodu bhp , jak cie wpuszczą biorą za ciebie odpowiedzialność.
SVENSON - 2017-11-18, 16:46
BHP nie pozwala , ale możesz naciskać i cię powinni wpuścić.
Osobiście nigdy nie lubiłem obserwacji właściciela , a jak jeszcze pomagał to go wyganialem .
Jaki element wymieniasz,
eplus - 2017-11-18, 18:10
Przeszkolenie trwa 3 minuty, 6 podpisów i klient przeszkolony
pluto - 2017-11-18, 18:59
Niekiedy serwisy mają szklane ściany/okna aby klienci mogli z poczekalni podpatrywać pracę mechaników
goswee - 2017-11-18, 19:06
Najlepiej poprosic o pokazanie uszkodzonego elementu, a wczesniej go oznaczyc w trwaly ale dyskretny sposob oraz robisz fotke.
Pokazac element musza, wtedy sprawdzasz czy to twoj.
Jak nie, to mowisz, ze dzqonisz po policje i zaraz wymienia:D
pkp30 - 2017-11-18, 19:14
SVENSON napisał/a: | BHP nie pozwala , ale możesz naciskać i cię powinni wpuścić.
Osobiście nigdy nie lubiłem obserwacji właściciela , a jak jeszcze pomagał to go wyganialem .
Jaki element wymieniasz, |
siłownik zamka klapy maja wymienic bo sie zamek jak wciskasz przycina nie odbija
eplus - 2017-11-18, 19:17
Siłownik zamka tylnej klapy nie jest dostępny i trudno go oznaczyć. Można nagrać piszczenie i sprawdzić dźwięk zaprezentowanego złomu.
SVENSON - 2017-11-19, 18:47
pkp30 napisał/a: | SVENSON napisał/a: | BHP nie pozwala , ale możesz naciskać i cię powinni wpuścić.
Osobiście nigdy nie lubiłem obserwacji właściciela , a jak jeszcze pomagał to go wyganialem .
Jaki element wymieniasz, |
siłownik zamka klapy maja wymienic bo sie zamek jak wciskasz przycina nie odbija |
Powinni Ci pozwolić oglądać , lub powiedz ,że chcesz zobaczyć zamontowana nową część przed złożeniem całości . Jak problem się będzie powtarzał to nawiedzaj ich do końca życia.
pkp30 - 2017-11-21, 15:54
siłownik wymienili ale nie dostałem zadnego papieru na wymiane gosc powiedział mi ze na naprawy reklamacyjne nie daja papieru tylko u nich w systemie jest zapisane dla mnie dziwne powiedzie czy tak jest ?? czy mnie okłamał
sobol1976 - 2017-11-21, 17:12
pkp30 napisał/a: | ... tylko u nich w systemie jest zapisane dla mnie dziwne powiedzie czy tak jest ?? czy mnie okłamał |
Potwierdzam, tak rzeczywiście jest na gwarancji. Nie masz także żadnej "dodatkowej dłuższej" gwarancji na wymienioną część. Ale w systemie musi być wpisane.
brzuch0 - 2017-11-21, 18:37
pluto napisał/a: | Niekiedy serwisy mają szklane ściany/okna aby klienci mogli z poczekalni podpatrywać pracę mechaników |
Chyba tak jest u Pietrzaka w Katowicach
SVENSON - 2017-11-21, 20:46
brzuch0 napisał/a: | pluto napisał/a: | Niekiedy serwisy mają szklane ściany/okna aby klienci mogli z poczekalni podpatrywać pracę mechaników |
Chyba tak jest u Pietrzaka w Katowicach |
Mają , lepiej widać jak jeżdżą na pełnym gazie po podnośnikach o wysokości krawężnika .
Sam widziałem jak zrobili 100% skoku zawieszenia w nowiuteńkiej Meganie, inne modele też
route2000 - 2017-11-22, 10:05
pkp30 napisał/a: | siłownik wymienili ale nie dostałem zadnego papieru na wymiane gosc powiedział mi ze na naprawy reklamacyjne nie daja papieru tylko u nich w systemie jest zapisane dla mnie dziwne powiedzie czy tak jest ?? czy mnie okłamał |
Mnie wymienili manetkę kierunkowskazów (brak świateł mijania) na gwarancji to mi też nie dali papierowego potwierdzenia, tylko wprowadzili je do systemu komputera.
Drozu - 2017-11-22, 10:35
Ja jak wymieniałem siłownik tylnej klapy ze 2 miesiące temu na gwarancji to dostałem na to papier i jest napisane czarno na białym co zostało zrobione.
sobol1976 - 2017-11-22, 13:01
Drozu napisał/a: | Ja jak wymieniałem siłownik tylnej klapy ze 2 miesiące temu na gwarancji to dostałem na to papier i jest napisane czarno na białym co zostało zrobione. |
Najprawdopodobniej nie mają takiego obowiązku (zgodnie z procedurą gwarancyjną Renault) a wybrane ASO w Polsce po prostu robią to dla wygody klienta. W Poznaniu AUTOCOMPOL na 100% nic już nie daje po naprawie gwarancyjnej.
Fruxo - 2017-11-22, 23:30
A co mieli by dawać jak oni wymontowane elementy wysyłają do Renault ?
sobol1976 - 2017-11-23, 09:42
Fruxo napisał/a: | A co mieli by dawać jak oni wymontowane elementy wysyłają do Renault ? |
Wiesz, ja osobiście uważam że przekazany klientowi spis wymienionych gwarancyjnie części i pisemne określenie usterki ma pewną wartość informacyjną. Jak się przyjeżdża z jakimś zgłoszeniem w stylu "Coś mi skrzypi w zawieszeniu" albo "...stuka w silniku" to fajnie wiedzieć co było przyczyną i jaka część była za to odpowiedzialna. Gwarancja kiedyś się kończy, a wiedza co było wymienione na nowe może się przydać w przyszłości.
pkp30 - 2017-11-23, 20:50
sobol1976 napisał/a: | Fruxo napisał/a: | A co mieli by dawać jak oni wymontowane elementy wysyłają do Renault ? |
Wiesz, ja osobiście uważam że przekazany klientowi spis wymienionych gwarancyjnie części i pisemne określenie usterki ma pewną wartość informacyjną. Jak się przyjeżdża z jakimś zgłoszeniem w stylu "Coś mi skrzypi w zawieszeniu" albo "...stuka w silniku" to fajnie wiedzieć co było przyczyną i jaka część była za to odpowiedzialna. Gwarancja kiedyś się kończy, a wiedza co było wymienione na nowe może się przydać w przyszłości. |
I tu masz raje
|
|