|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Przegląd mediów o Dacii - Ford K+ ma konkurować z Sandero
piku - 2018-02-06, 10:52 Temat postu: Ford K+ ma konkurować z Sandero http://www.msn.com/pl-pl/...KZBI?ocid=ientp
psz - 2018-02-06, 15:30
Ciekawe autko, atutem na pewno są klasyczne czterocylindrowe silniki.
d3mol3k - 2018-02-06, 17:19
Cytat: | Carro disponível com motores 1.0 12v TiVCT de 3 cilindros (de 85 cavalos) e 1.5 16v Sigma (de 110 cavalos). Além de potência e economia, o Ka oferece conforto ao dirigir, com direção elétrica de série e tecnologia de partida a frio Ford Easy-Start. |
To w Brazyli.
Z drugiej strony to będzie autko które ma (chyba w kwestii bardziej wielkością) konkurować z Renault Twingo i Renault Kwid (ten niestety osiągalny tylko w Indiach i w Ameryce ŁĄcińskiej.
pixa - 2018-02-06, 17:37
Ja kupując Daczkę zastanawiałem się nad K. Fordzik z klimą i paroma bajerkami stał po 32.000. Daczka kosztowała 35.000-36.000. I wziąłbym Forda, gdyby nie to, że już nie było żadnej sztuki w Polsce...
Ale K+ to w wersji bez klimy 40.000. To jaka to konkurencja dla Sandero?
psz - 2018-02-06, 18:16
K+ nie ma nic wspólnego z K, poza podobną nazwą. To segment B, bo jest to właściwie stara Fiesta w nowym przebraniu. Dlatego z Sandero może jednak konkurować.
d3mol3k - 2018-02-06, 19:05
No jeśli ma konkurować z Sandero Stepway to mu ciut brakuje na długości 16 cm i szerokości 7cm . (tu w porównaniu do zwykłej wersji Ka+https://www.ford.co.uk/co...BRO-Ka_Plus.pdf )
Niewiele ale jednak. Może pod względem materiałów i silnika ale wtedy cena będzie ciut większa. Biorąc pod uwagę te ceny poniżej to za 1 Ka+ kupilibyśmy 1 i 3/4 Sandero ;) w Angli.
cena w UK
Ka+ - Range from £9,795
Sandero - Access from £5,995
psz - 2018-02-06, 19:22
Po co szukać aż w Anglii? Wystarczy zajrzeć na polską stronę Forda.
Ka+ bez klimy i z silnikiem o mocy 70 KM kosztuje 37 900 zł.
Ka+ z klimą i silnikiem o mocy 85 KM kosztuje 41 900 zł.
Po lifcie będzie jednak pewnie trochę drożej.
Wiadomo, Sandero można mieć taniej, ale jednak obydwa modele cenowo ze sobą korespondują. Ba, obydwa auta mają bardzo zbliżony dość duży prześwit (16,4 cm w Ka+). Ford jest trochę mniejszy, ale ma czterocylindrowy silnik, który to atut Sandero właśnie utraciło...
Zresztą nasi dziennikarze zdążyli już porównać obydwa auta: SANDERO vs. KA PLUS
piku - 2018-02-06, 23:17
Jeśli porównujemy ceny, to na otomoto są teraz 34 nowe Sanderki w cenach od 36 do ponad 40, jeśli weźmiemy pod uwagę stepwaye - 23 nowe - to ceny są od 48 do 56 tys. zł. zatem sandero nie konkuruje z Fordem K+ tylko ceną.
Przy okazji zerknąłem na Dustery, bo ktoś na forum twierdził, że Dustery odbiegają od standardy, że większość SUVów sprzedawana jest w Polsce z napędem na jedną oś. Na 476 Dusterów było tylko 61 z napędem 4x4.
damiaszek - 2018-02-07, 17:12
To prawie 14% masz takie dane dla innych porównywalnych do Dustera, np Sportage, Renegade, Cactus, nowa Vitara, itp.
piku - 2018-02-07, 17:14
damiaszek napisał/a: | To prawie 14% masz takie dane dla innych porównywalnych do Dustera, np Sportage, Renegade, Cactus, nowa Vitara, itp. |
Twierdzisz czy pytasz?
Nie znam statystyk. Czytałem kiedyś (dwa-trzy lata temu), że większość sprzedawanych w Polsce SUVów ma napęd na jedną oś.
psz - 2018-02-07, 22:58
Teraz doczytałem, że po liftingu Ka+ będzie mieć już tylko trzy cylindry w benzynie. Tym samym atrakcyjność tej oferty poważnie maleje.
GRL - 2018-02-08, 10:11
Czemu się tu dziwić. Crossovery mają w pierwszej kolejności "udawać" terenówkę. Nie mają wpisany w statut dobrych właściwości w terenie i to klienci wiedzą.
|
|