|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Zakup Dacii - Dacia Sandero 1.2 16V + LPG fabryczny
AdamM - 2018-11-13, 21:11 Temat postu: Dacia Sandero 1.2 16V + LPG fabryczny Przymierzam się do zakupu Dacii Sandero 1.2 16V 75KM. Autko ma nalatane na gazie już ok 90000 km i jest z 2015 roku. Cudo po kierowniku pracującym w jakiejś firmie w Gdańsku. Skończyło lizing i idzie do.... Pradopodobnie do mnie :). Ma klime manualną, radyjko na płytki, manualną skrzynię, ABS, Wspomaganie i kilka innych dupereli.
No i tutaj zapytania - Jak to dla Was brzmi 3 letnia Dacia Sandero z silnikiem 1.2 16v 75km z fabryczną instalacją LPG? Wchodzę na minę czy raczej będę jeździł bezawaryjnie na LPG? Jak to się ma z punktu widzenia mechanicznego/zawieszenie/silnik/wyposażenie? Kiedy pojawia się pierwsza korozja?
Lata ktoś z Was takim egzemplarzem? Będę chciał ją serwisować u lokalnego magika LPG/warsztatowca. Da się tę instalacje serwisować u takiego gościa czy musze jeździć do ASO?
Dajcie znać - liczę na zdroworozsądkowe odpowiedzi ;). Pozdrawiam!
PS. Widzę że na stronce historiapojazdu auto po zarejestrowaniu nie ma historii. pierwszy wpis po zakupie to badanie techniczne z tego roku. Jest to mozliwe żeby przez 3 lata auto nie było na przeglądzie i teraz dopiero po 90000 był pierwszy? Jakie są wymagania serwisowe dacii?
Fruxo - 2018-11-13, 21:17
Cytat: | Da się tę instalacje serwisować |
nie da się u nikogo
Jedyna serwis to wymiana elementów , dlatego ludzie wymieniają na jakaś zwykła
malygabrys - 2018-11-13, 21:18
Przeczytaj temat fabryczny lpg
AdamM - 2018-11-13, 21:43
Poczytałem o fabycznym LPG. Może nie całe 61 stron, ale początek i kilka ostatnich stron. Między różnymi akcjami w stylu jak to się robi widzę że:
1. Instalacji fabrycznej nie da się wogóle serwisować poza ASO ze względu na "simlock" software'owy
2. Jesli chcę serwisować gdzieś indziej to musze zainwestować 1000zł w wymianę jakiegoś podzespołu
3. Fabryczne instalacje są mega wadliwe.
Dobre wyciągnąłem wnioski? coś jeszcze?
Fruxo - 2018-11-13, 22:32
wadliwe sa wtryski tzn szybko się sypią , bardzo ciężko je czyści a dodatkowo filtr producent każe wymieniać co 30 tyś gdzie 10 to już sporo za dużo.
jak chce się gdzie indziej serwisować trzeba wymienić komputer i co oczywiste wadliwe wtryski
dudu$ - 2018-11-13, 23:06
Wszystko zależy za ile Złotówek możesz nabyć to autko. Co do historii pojazdu to trochę dziwne bo silnik jest zasilana LPG wiec przegląd techniczny powinien być wykonywany co roku - w autach bez LPG pierwszy przebieg jest po 3 latach i wtedy nie było by to nic dziwnego. Sam samochód jest wytrzymały i w sumie bezawaryjny. Po zakupie trzeba było by powoli myśleć nad wymianą rozrządu i co najważniejsze nad sprawdzeniem luzu zaworowego bo szkoda było by zajeździć głowicę
Dzida - 2018-11-14, 17:45
AdamM napisał/a: | Widzę że na stronce historiapojazdu auto po zarejestrowaniu nie ma historii. pierwszy wpis po zakupie to badanie techniczne z tego roku |
Przecież w nowym samochodzie przegląd stemplowany w SKP jest przeprowadzany właśnie po 3 latach, więc co w tym dziwnego?
Belphegor - 2018-11-14, 19:27
Jeśli masz auto z LPG to nawet od nowości musi być w SKP raz na rok.
Mamert - 2018-11-14, 19:51
Historia pojazdu wg. CEPiK to porażka. Na przykładzie mojego byłego już Logana, mogę stwierdzić, że strona historiapojazdu nie uwzględnia instalacji LPG i nie są rejestrowane wszystkie przeglądy, czyli po 1, 2, 4 i 6 roku. Brak jest informacji o zatrzymaniu dowodu i dodatkowego przeglądu po stłuczce. Jeden przebieg był błędnie wpisany.
|
|