|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Dział techniczny - Sandero 1.0sce lpg
Waleriusz - 2019-09-03, 21:53 Temat postu: Sandero 1.0sce lpg Witam państwo! Przepraszam za mozliwe pomylki w postach, jestem gościom z Ukrainy. Mialem Logana w latah 2008-2019, a teraz kupilem Sandero (oni w Ukraine są sprzedawane jako Renault) z dilerskim (nie fabrysznym) wyposażeniem BRC z gwarancją na nowy samochód 100tys albo 3 roky. U nas dostępna taka instalacja.. Mam wytraty gazu kolo 7.5...8 l/100 km w cyklu miesanym . Mieszkam niedaleko Kijowa i jadę do pracy 31 km w jedną stronę ..
W Ukrainie wcale ludzi nie lubiją benzynowych malych silnikow Euro 6 raczej kupujo dizelowe, lub uziwany z Amerycy.
Jestem zainteresowanem znaleźć tutaj ludzi, ktorem ten temat jest ciekawy i powiedzec, ze to jest mozliwe.. U nas Renault Ukraina ma stosunek dzialowy z BRC i instaluje oficyalnie..Jestem calkowicie zadowolonem tym samochodem.. Regulacja zaworow szklankami ma byc co 60..80 tys. km z analogiji innych silnikow na szkliankach..Ale pytania mogą byc...
Chciałbym wymienić doświadczenia, mogę zrobic foto instalacji..
gawel - 2019-09-03, 21:57
To bardzo ciekawe że jest możliwość zakupienia wersji sce 1.0+lpg , a jak się jeździ i jakie auto ma przyspieszenie?
Waleriusz - 2019-09-03, 22:03
W ogole normalnie.. Calkowicie jako moj stary Logan 1.4Lpg roku 2008..Bardzo ciekawe, ze nie widzę wtraty od klimata..Obroty nie padają , jako bylo na Loganie (kolo -200 bylo przy pusku kondycionera) a dalej 14...15 sek do 100.. Na 5-em biegu 2250 obrotow - 70km/h, 3000 - 90km/h, 3500 -1100, 4000- 130.. Węcej powolnie i to nie jest go prędkosc.
Dymek - 2019-09-04, 08:28
Witamy gościa z Ukrainy. Dobrze, że będzie możliwość wymiany doświadczeń z użytkownikiem Sandero spod znaku Renault.
Widzę, że wersji z LPG z fabryki nie ma na Ukrainie, nawet z silnikiem TCe90: Cennik
Może więc być tylko LPG dealera.
Ale wpisałeś się w niewłaściwym miejscu- wątek powitalny mamy tutaj: Powitania
Waleriusz - 2019-09-04, 08:39
Dzękuję! I proszę admina przenieść moj temat do nalezniego mieścia.
Waleriusz - 2019-09-04, 08:46
Dymek napisał/a: |
Widzę, że wersji z LPG z fabryki nie ma na Ukrainie, nawet z silnikiem TCe90:
Może więc być tylko LPG dealera.
|
Ale to moze pokazywac, ze mozna zagazowac bezpiecznie benzynowe auto bez obmiezen. Jako czytalem w Polsce dylery mowją ze ma byc silnik ze specialną zmocnioną glową... Ja zagazowalem w roce 2011 Logana, jezdzielem na nim z lpg 210 tys km i trzy tygodni temu go kupil taksuwkarz..Te silniki stary (nie 1.0sce) w taksi chodzą po 600 tys do repraciji kapitalnej
Dymek - 2019-09-04, 09:33
Jeżeli diler montuje LPG w nowym silniku 1.0SCe, to raczej musi mieć jakąś zgodę od Renault.
Albo bierze na siebie ryzyko zachowania gwarancji na silnik.
Waleriusz - 2019-09-04, 10:13
U nas jeszcze jest opcija za peniązy przy zakupei auta podluzic gwarancję do 4 lat oraz 150 tys km..Wartosc opcji kolo 200 dolarow... Ale myslę ze to nie warto...Jeżeli to rzysk dilera, to on coś wie))) Samochody u nas rumunskie, nie rosyjskie, jako bylo od roku 2010 do wojny 2014.. Ale dopiero same ja jestem jednem wiadomym w intrenecie użytkownikiem z 1.0sce+LPG i w Ukrainskiem Dacia Klubie. U dilera mi mowili, ze są w Kijowie uz wiela ilość zagazowanych samochodow 1.0 w taksi i autoparkach korporatywnych firm.. U nas Sandero Stepway, Dustery i Dokiery pracują w policjie... Program zagazowania Renault i BRC istnieje gdzieś od roku 2017. Ale po loganach w osobowe uziwanie z 10 samochodow 9 kupowali dyzeliowych w listopadzie-grudniu 2018. Co teraz - nie wiem, ale ja kupilem)))
Waleriusz - 2019-09-04, 10:36
Moj menedzer z salonu mowil, ze Renault Ukraina prowodzi po nowych modeliach i silnikach korporatywne treningy. Tam byla informacija, ze nowy silnik 1.0sce ma przebieg do wyzrucienia 600 tys.. EURO 6 to jest komromis ekologiji, wytrzrywalosci i wartosci. Tam przy projektowiej praci silnika na wysokich obrotach jest DLC pokrzywanie elementow grupy tłoków i temu podobniej...
|
|