|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Dział techniczny - Falowanie obrotów - popularny problem silników 1.6(HSA5)K4M6
dabek14 - 2024-08-14, 06:37 Temat postu: Falowanie obrotów - popularny problem silników 1.6(HSA5)K4M6 Cześć, czy jest rozwiązanie na problem falujących obrotów w benzynowym silniku 1.6 ?
Silnik 1.6 - wersja 4x4 (HSA5)
SILNIK K4M646
Rzeczy które już zrobiłem:
1. Wymiana świec na NGK 2288 BKR6EK
2. Filtr powietrza Filtron AP185/1
3. Cewki zapłonowe BERU
4. Uszczelki kolektora ssącego
5. Uszczelki przepustnicy
6. Czujnik ciśnienia doładowania NTY ECM - RE-003
7. Czyszczenie i adaptacja przepustnicy
8. Czujnik temperatury powietrza
9. Aktualizacja wtryskiwaczy
10 Wymiana świeć na ORI RENAULT OE 7700500155
Moja wersja nie posiada osobnego silnika krokowego (jest elektroniczna przepustnica)
masterczerwi - 2024-08-14, 10:34
Mi ktoś radził sprawdzenie kompresji. Może warto by było jeszcze sprawdzić szczelność dolotu dymem?
corrado - 2024-08-14, 10:48
6. Czujnik ciśnienia doładowania NTY ECM - RE-003
Nigdy takich układów pomiaru jak czujnik ciśnienia w kolektorze montować jakiejś firmy chińskiej typu NTY a już tym bardziej na przykład przepływomierza....
Takie rzeczy jak nie stać na nówkę, to kupuje się używany ale oryginał!
dabek14 - 2024-08-14, 11:33
corrado napisał/a: | 6. Czujnik ciśnienia doładowania NTY ECM - RE-003
Nigdy takich układów pomiaru jak czujnik ciśnienia w kolektorze montować jakiejś firmy chińskiej typu NTY a już tym bardziej na przykład przepływomierza....
Takie rzeczy jak nie stać na nówkę, to kupuje się używany ale oryginał! |
Myślisz, że to ma wpływ?
corrado - 2024-08-14, 11:40
Zamiast naprawić auto to je psujesz chińskim "badziewiem".
Lepiej załóź stary orginalny czujnik ciśnienia ciśnienia w kolektorze który miałeś, jeśli nie powodował błędów. Możesz go przeczyścić alkoholem izopropylowym w sprayu.
dabek14 - 2024-08-14, 12:14
corrado napisał/a: | Zamiast naprawić auto to je psujesz chińskim "badziewiem".
Lepiej załóź stary orginalny czujnik ciśnienia ciśnienia w kolektorze który miałeś, jeśli nie powodował błędów. Możesz go przeczyścić alkoholem izopropylowym w sprayu. |
Sprawdzę czy wyjęty był oryginalny i postaram się wyczyścic
wojtek013 - 2024-08-14, 18:32
corrado napisał/a: |
Lepiej załóź stary orginalny czujnik ciśnienia ciśnienia w kolektorze który miałeś, jeśli nie powodował błędów. . |
+1
dabek14 - 2024-08-28, 19:51
wojtek013 napisał/a: | corrado napisał/a: |
Lepiej załóź stary orginalny czujnik ciśnienia ciśnienia w kolektorze który miałeś, jeśli nie powodował błędów. . |
+1 |
To nadal nie rozwiązuje problemów - autem nadal szarpie
tomasz12233 - 2024-11-15, 10:07
Problem rozwiązany?
|
|