|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Przegląd mediów o Dacii - [Promotor] Duster kontra Qashqai
piotrres - 2010-05-26, 14:34 Temat postu: [Promotor] Duster kontra Qashqai W poprzednim odcinku: http://www.daciaklub.pl/f...p?p=52213#52213 (przyp. Laisar).
Porównań ciąg dalszy:
Fig. 1. Który jest bardziej apetyczny
http://www.promotor.ro/te...qashqai-6176453
i wersja w języku PL.Google:
http://translate.google.p...pl&hl=&ie=UTF-8
Co ciekawe porównano najbardziej wypasioną wersję Qashqaia 2.0 wersja 1.5 dCi
w porównaniu z Dusterem leżałaby i kwiczała.... Ale jak słusznie zauważają Autorzy,
użytkownik Q-qia bardziej ceni sobie komfort od przygody.
____________________________________________________________________
P.S.:
No i porszę ktoś chyba czytał moje wczorajsze wywody nt. Kugi i Tiguana:
Qashqai are, până acum, un coeficient aerodinamic cX mai bun decât Tiguan şi Kuga (evident, cu mult mai bun decât Duster), însă reversul medaliei îl reprezintă unghiul de intrare destul de slab, cauzat de profilarea aerodinamică a spoilerului frontal. În schimb, unghiul de ieşire este unul destul de bun, peste ceea ce oferă Tiguan şi Kuga.
Edycja (Laisar): 2010-06-29, 19:00
Ciąg dalszy: http://www.daciaklub.pl/f...p?p=52442#52442
piotrres - 2010-07-08, 12:14
I obrazek z rodzimego podwórka:
tym razem brązowy Qashqai i niebieski Duster
MarkD - 2010-07-08, 12:50
Duster przy tych cenach, to strzał w 10 Dacii. Super wygląda.
marektbg - 2010-07-08, 13:46
Nie oszukujmy się - te samochody dzieli przepaść. Silnik 1,5dci 110KM jest dobry do Clio bo już w nawet w Megance brakuje mocy a Duster swoje waży.
jackthenight - 2010-07-08, 13:58
marektbg napisał/a: | Nie oszukujmy się - te samochody dzieli przepaść. Silnik 1,5dci 110KM jest dobry do Clio bo już w nawet w Megance brakuje mocy a Duster swoje waży. |
Masy aut gotowych do jazdy :
CLIO : 1090 kg
Sandero : od 975 do 1036 kg
Megane : 1205 kg
DUSTER : 1160 kg
Duster wcale ciężki nie jest, jest lżejszy od Meganki i niewiele cięższy od CLIO, więc nikt nikogo nie oszukuje.
piotrres - 2010-07-08, 15:04
W wersji 4x2 silnik 1.6 16V 105 KM, jest w zupełności wystarczający. Autko dopiero się rozkręca;-) (1200 km na liczniku) i jest całkiem żwawe.
Więc 1.5 dCi 110 KM tym bardziej
Ten Qashqai 4x2 na obrazku (patrz: wyżej) ma 1.6 16V 115 KM i waży 1300 kg
Zatem dla N.Q. ma 11,2kg/KM
A D.D. ma: 11,05 kg/KM
W wersji 4x4 1.5 dCi 110KM jest prawie obowiązkowy.
Z obciążeniem mocy autko mieści się gdzieś w środku stawki wśród SUVnic (gdzieś robiliśmy taką statystykę) podobnież wskaźnik SCx =1,01 też nie jest tragiczny, wartość jak w R. Koleosie.
MSZ w gamie silnikowej powitałbym chętnie 1.9 dCi 130 KM i 1.4 TCe 140 KM
Nooo, ale koszty, koszty, jak mawiał Książę Dracula
laisar - 2010-07-09, 02:21
1.9 to przeżytek <; - teraz podobno będzie 1.6 dCi - też 130 KM...
marektbg napisał/a: | te samochody dzieli przepaść |
Cenowa? Pełna zgoda!
Co do reszty... To już zależy jedynie od klienta i jego potrzeb.
piotrres - 2010-07-09, 15:38
laisar napisał/a: | 1.9 to przeżytek <; - teraz podobno będzie 1.6 dCi - też 130 KM... |
No to super, taki przestarzały silnik, ze śmietnika historii motoryzacji, jak raz przecież nadaje się do Dacii
krakry1 - 2010-07-09, 17:44
jackthenight napisał/a: | Masy aut gotowych do jazdy :
CLIO : 1090 kg
Sandero : od 975 do 1036 kg
Megane : 1205 kg
DUSTER : 1160 kg | I to się zgadza - Duster jest także lżejszy od Golfa VI (90 KM - diesel - 1440 kg)
|
|