|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Przegląd mediów o Dacii - Dacia - rekordowe wzrosty sprzedaży we Francji i Hiszpanii
Seal - 2010-08-04, 08:38 Temat postu: Dacia - rekordowe wzrosty sprzedaży we Francji i Hiszpanii Nieźle: http://www.francuskie.pl/wiadomosci/5986
Potworny - 2010-08-04, 10:43
A w Polsce a to: "belka" (cokolwiek to znaczy) nie w tym miejscu lub za duża; "zła jakość plastyków ....."; zły poziom wyposażenia (nie taki jak w Lexusie, merolu, Bentley’u, RollsRoyce’sie..... o chyba się zagalopowałem.... )
Chyba te polskie kompleksy są nie do ruszenia.
zdzisiu27 - 2010-08-05, 07:13
To nie są "polskie kompleksy", tylko niemieckie kompleksy Zobacz kto jest właścicielem Auto Świata czy Motoru, to są duże niemieckie koncerny, produkujące szmatławe gazetki. Duże zdjęcia, mało tekstu i jest gazetka ... Żenada. Jak ktoś pamięta stary Motor , to widzi dużą różnicę.
Dziennikarze są rozpieszczani przez producentów i potem piszą głupoty , bo rzeczywiście, jak się przesiądziesz z A6 do MCV, to jest ... inaczej :)
Tyle, że te gazety padną, bo ludzie mają oczy i internet, nie potrzebują dziennikarza, żeby wydawał osądy.
Potworny - 2010-08-05, 08:59
zdzisiu27 napisał/a: | kto jest właścicielem Auto Świata |
I to jest dość ciekawe bo porównując wydanie niemiecki i polskie rzuca się w oczy spora różnica chociażby w traktowaniu naszych Drakulek. No i ta różnica, moim zdaniem, bierze się właśnie z polskiego kompleksu, braku rzetelności, fachowości polskich pracowników (bo trudno ich nazwać dziennikarzami) Auto Świata. To takie polskie....
Seal - 2010-08-05, 09:27
Na zachodzie Dacia bije rekordy sprzedaży i taki np. niemiecki czy francuski dziennikarz nie może sobie pozwolić na pisanie głupot bo wyjdzie na durnia.
U nas też coś drgnęło w sprzedaży więc zobaczymy np. za dwa lata jak będą pisać
DrOzda - 2010-08-05, 10:05
Zauważcie z jakiego koncernu otrzymują najczęściej samochody do testów długodystansowych - choćby cykl o Skodzie Yeti. A wiadomo taki "dziennikarz" ma wtedy za darmo wózek na wszelkie okazje. Więc "jakoś" się trzeba odwdzięczyć.
Potworny - 2010-08-05, 10:52
Seal napisał/a: | niemiecki czy francuski dziennikarz nie może sobie pozwolić na pisanie głupot bo wyjdzie na durnia |
To jest rzetelność zawodu.... a w kraju zostanie liczne grono zwolenników używanych samochodów ludycznych itp.
DrOzda napisał/a: | Więc "jakoś" się trzeba odwdzięczyć |
A to takie polskie..... bo rzetelnością to można sobie tyłek wytrzeć.....
Przecież tym się lansu nie robi
TinTin - 2010-08-05, 16:46
Czyli sprawdza się to co odpisałem na zapytanie w moim poście powitalnym
marektbg - 2010-08-06, 11:32
U nas Dacia kojarzy się źle ze względu na nasze komunistyczne korzenie. Łada i Moskwicz nowych generacji w ogóle się nie przyjęły a Dacia wchodzi dość opornie. Skodzie się udało bo WieśWagen to najlepsza marka na świecie do francuskich samochodów w naszym kraju też wielką miłością nie pałamy. Ot cała filizofia.
KOSA - 2010-08-09, 21:51
Tak jest i przeszłość też ma jakieś znaczenie. Myślę, że marka sama się zacznie promować. Będzie lepiej jednak Renault nie pozwoli, aby uczeń przerósł mistrza i zapewne będą obcinać nogi Dacii.
VW nie pozwoli urosnąć Skodzie i tak samo jest w przypadku Dacii i myślę, że to jest jakaś polityka. UE narzuciła dyrektywy przy sprzedaży pojazdów i przy ich produkcji. Może właśnie dlatego firmy łączą się jednak szkoda, że naszego FSO i FSM nikt nie kupił i nie dał stanowisk pracy tak potrzebującym. Udowodniliśmy, że umiemy pracować i robić dobre rzeczy.
Poczekamy i zobaczymy, co będzie dalej.
SARCO - 2010-08-09, 23:18
KOSA napisał/a: | FSO i FSM nikt nie kupił i nie dał stanowisk pracy tak potrzebującym. |
Przecież FSM to teraz FIAT AUTO POLAND i zatrudnia w samej Tyskiej fabryce 13 tyś ludzi,nie wspominając o innych spółkach powstałych na terenach byłego FSM w Bielsku,Skoczowie
Fabryka Fiata w POLSCE jest najlepszą fabryką w całym koncernie ,pod względem wydajności i jakości-wyrazem tego jest produkcja nie tylko Fiata,ale także Forda no i za niedługo Lancia.
Ja pracuje w Bielsku i firma dostarcza tylko 60% swojej produkcji do fabryki w Tychach,resztę odbiera od nas Mercedes,BMW,Suzuki,Opel,Peugeot.Można się nieźle zdziwić w ilu modelach różnych marek występują elementy zawieszenia z Bielska,a w Bielsku robi się jeszcze silniki,amortyzatory, i wiele innych elementów.
KOSA - 2010-08-10, 08:56
Upssssss z tym FSM, to dałem plamy. Chodzi mi więcej o FSO. Chodziło mi o to, że nie budują fabryk lecz Czechy dostają fajne kąski i praktycznie z nimi przegrywamy.
Fabryka FSO stoi i czeka i jakoś brak zainteresowania. Może kiedyś zaczniemy składać Dustera? Byłby idealny
Daemon84 - 2010-08-10, 09:28
KOSA napisał/a: | Upssssss z tym FSM, to dałem plamy. Chodzi mi więcej o FSO. Chodziło mi o to, że nie budują fabryk lecz Czechy dostają fajne kąski i praktycznie z nimi przegrywamy.
Fabryka FSO stoi i czeka i jakoś brak zainteresowania. Może kiedyś zaczniemy składać Dustera? Byłby idealny |
gościu a Aveo to z FSO nie wyjeżdżało , skorzystaj czasem z wikipedii
KOSA - 2010-08-10, 10:19
Jak przejeżdżam koło FSO - widać jak to wszystko popada w ruinę. Powybijane szyby, rozwalone budynki porośnięte trawą. Pracę miało tam kilkanaście tysięcy ludzi a teraz moze i coś tam się dzieje, jednak nie na taką skalę jak poprzednio.
Moze jestem i mało doinformowany jednak widzę zmianę.
benny86 - 2010-08-10, 18:44
Daemon84 napisał/a: | gościu a Aveo to z FSO nie wyjeżdżało |
Wyjeżdżało i wyjeżdża nadal, sam jedno z takich mam w garażu (oprócz tego produkcja ejst jeszcze na słowacji i ukrainie)
KOSA - 2010-08-10, 19:08
Bo, Wikipedia jest wiarygodnym źródłem wiedzy.
|
|