DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Dział ogólny o daciach - Dacia E4 kontra Dacia E5

maciek - 2010-10-15, 15:44
Temat postu: Dacia E4 kontra Dacia E5
Po wprowadzeniu i pojawieniu się nowego cennika(aktualnie konfiguratora) pojawiły się zmiany w Cenach niektóre dobre, lecz i są złe.

Sandero:
Access
zmiana silnika z 1,4 8v na 1,2 16V (obydwa 75KM) cena samochodu jest bez zmian i wynosi 29800zł. Opcje w obydwu modelach są takie same i tyle samo kosztują
AMBIANCE
silniki 1,4 8V 75 KM 1,6 8V 87KM i 1,5Dci 68KM zostały zastąpione 1,2 16V 75KM 1,6 8V 84KMi 1,5 dCi 75KM ceny samochodów i opcji bez zmian
SL ARCTICA
silniki 1,4 8V 75 KM 1,6 8V 87KM i 1,5Dci 68KM zostały zastąpione 1,2 16V 75KM i 1,5 dCi 75KM ceny samochodów i opcji bez zmian
HI-FLEX
zmiana silnika HI-FLEX 1.6 87 E85 na HI-FLEX 1.6 105 E85 Euro5 cena nie uległa zmianie i kosztuje 37650zł
LAUREATE
silniki 1,4 8V 75 KM; 1,6 8V 87KM; 1,5Dci 68KM; 1,5 dCi 85KM zostały zastąpione 1,2 16V 75KM; 1,6 8V 84KM; 1,5 dCi 75KM; 1,5dCi 90KM
ceny samochodów i opcji bez zmian
Została wprowadzona nowa opcja ESP która kosztuję 3000zł a cena klimatyzacji poszła w górę aż do 4000zł , samo radio kosztuję 1500zł - tylko z silnikiem 1,2 16V 75KM :-( :-( :-(
pozostałe wersje silnikowe posiadają pakiet komfort z klimą, radiem CD i skórzana kierownicą za 1500zł
SL BLACK LINE
zmiana silnika z 1,4 8v na 1,2 16V (obydwa 75KM) ceny samochodów i opcji bez zmian
Stepway
silniki 1,6 8V 87KM; 1,5Dci 68KM; zostały zastąpione 1,6 8V 84KM; 1,5dCi 90KM ceny samochodów i opcji bez zmian



LOGAN
ACCESS
Silnik 1,4 75KM-> 1,2 75KM ceny samochodów takie same czyli 29 800zł
AMBIANCE
Silnik 1,4 75KM-> 1,2 75KM, diesla ma nie być , ceny samochodów takie same czyli od 33 200zł
SL ARCTICA
Silnik 1,4 75KM-> 1,2 75KM; 1,5dCi 68 ->1,5dCi 68 E5 :?: ceny samochodów takie same czyli 34 450zł
LAUREATE
Silnik 1,4 75KM i 1,6 87KM -> 1,2 75KM; diesla ma nie by, ceny samochodów takie same czyli 35 700zł; W 1,2 75KM klima za 4tys zł :shock:



C.D.N

mekintosz - 2010-10-15, 16:15

Jeszcze nie odzwieciedla tych cen konfigurator w wersji sandero laureate dci 90 KM Euro5. ESP + ASR tylko w wersji 1.2 16V - dziwne. Cena klimy zabojcza w tej opcji !
marektbg - 2010-10-15, 16:26

maciek127 napisał/a:
LAUREATE

Cena ESP i klimy to strzał w kolano.
Radio za 1500zł to też kiepski żart.
Mogli pójść po całości i dać termometr zew. za 1000zł.

piotrres - 2010-10-15, 16:38

marektbg napisał/a:
maciek127 napisał/a:
LAUREATE

Cena ESP i klimy to strzał w kolano.
Radio za 1500zł to też kiepski żart.
Mogli pójść po całości i dać termometr zew. za 1000zł.


I higrometr za 1200 zł :lol:
Ceny z księżyca, i raczej zaporowe: ESP+klimatyzacja+boczne airbagi=7800 PLN
W konfiguratorze Sandero klimatyzacja to 4000 PLN a w MCV w pakiecie komfort 1500 PLN
Księgowemu palinka zaszkodziła ?
http://www.daciaklub.pl/f...p?p=65855#65855

mollu - 2010-10-15, 16:47

jeśli się to nie zmieni to nie ma opcji nie kupuję daci :-/
kurde nie wiem skąd te ceny są - przegięcie na maxa

czekałem na silnik 1.2 ale nie spodziewałem się że tak się aż pozmienia wszystko :cry:


edit

no kurde
wszystkie plany się zrypały
a miało być tak pięknie

liczę że jeszcze wrócą poprzednie ceny - lub chociaż coś obok ;)

maciek - 2010-10-15, 17:47

Jeszcze lepsze Sandero 1,2 16V 75 vs 1,5 dCi 75 przy wyposażeniu go na full z lakierem metalikiem
Benzyna : 45 250zł (bez ESP) 48 250(z ESP)
Diesel : 47 450zł (brak możliwości ESP)

Ja bym się zastanawiał nad Dieslem na poważnie

Lub wolałbym HI-FLEX 1.6 105 E85 Euro5 full wypas za 40 950zł + instalacja Lpg (około 3000zł)

marektbg - 2010-10-15, 18:29

Może pójdą po rozum do głowy. Ciekawe jak będą wyglądać ceny po nowym roku.
maciek - 2010-10-15, 18:30

przypuszczam że celowo jest teraz tak by ludzie wykupili resztę E4 i żeby w 2011 nie było problemów ze sprzedażą
mollu - 2010-10-15, 18:55
Temat postu: Re: Dacia E4 kontra Dacia E5
maciek127 napisał/a:
P
SL BLACK LINE
zmiana silnika z 1,4 8v na 1,2 16V (obydwa 75KM) ceny samochodów i opcji bez zmian



dopiero teraz to doczytałem :)

więc jest jeszcze szansa na zamówienie w tym roku :) - jak dla mnie oczywiście
miał być LAUREATE ale blac line też daje radę

muszę sobie jeszcze sprawdzić dokładnie czym się różnią obie wersję :-)

maciek127 napisał/a:
przypuszczam że celowo jest teraz tak by ludzie wykupili resztę E4 i żeby w 2011 nie było problemów ze sprzedażą


masz może rację - bo jakoś muszą się pozbyć tych z euro 4

mekintosz - 2010-10-15, 21:29

Dziwne ze w Dusterze ESP jest tylko w dieslel 110 KM 4x4 zas w Sandero w najslabszej benzynie 75 KM . Moze to nie jest jednak zalezne od silnika ?
laisar - 2010-10-16, 09:28

Zależne, zależne (: - ale dokładniej: od sposobu sterowania przepustnicą, a jeszcze dokładniej: rodzaju pedału gazu. Jeżeli jest to klasyczna linka - nie ma możliwości zainstalowania ESP. Da się to zrobić tylko w wersjach z "elektronicznym" pedałem gazu - z potencjometrem, który podłączony jest do silnika kabelkiem elektrycznym.

I coś takiego występuje w Dacii we wszystkich dieslach oraz właśnie w 1.2 16V.

Natomiast dostępność ESP tylko w niektórych wersjach, mimo teoretycznej technicznej możliwości jego instalacji także w innych, to już jedynie kwestia "marketingu" /:



Ad rem: ja bym się zbytnio nie ekscytował tymi zmianami w konfiguratorach, bo wyglądają na niedokończone - co nie byłoby pierwszym przypadkiem na Dacia.PL... Z drugiej strony: być może faktycznie to już wersja "oficjalna" - ale z tymi cenami to raczej wiele nie zawalczą, więc w takim przypadku spodziewałbym się ich zmiany (może po Nowym Roku?).

slavo88 - 2010-10-16, 10:43
Temat postu: Re: Dacia E4 kontra Dacia E5
maciek127 napisał/a:

Sandero:

SL BLACK LINE
zmiana silnika z 1,4 8v na 1,2 16V (obydwa 75KM) ceny samochodów i opcji bez zmian


No i sprawa się wyjaśniła :mrgreen:

Jarosław P - 2010-10-16, 18:32

Cieszę się że kupiłem sandero rok temu z silnikiem 1,4 , teraz w mniejszej pojemnosci bedzie ten gówniany 1,2 16 v , niby oszczędniejszy , ale niestety tylko teoretycznie.
krakry1 - 2010-10-16, 18:55

laisar napisał/a:
z "elektronicznym" pedałem gazu - z potencjometrem, który podłączony jest do silnika kabelkiem elektrycznym.I coś takiego występuje w Dacii we wszystkich dieslach oraz właśnie w 1.2 16V.
Zaraz, zaraz bo się zaplatałem, czy to dotyczy także mojego diesla (2010r. dCi 85KM).
laisar - 2010-10-16, 19:18

Tak.
krakry1 - 2010-10-16, 19:32

No to ładnie, a byłem święcie przekonany, że do gazu mam linkę. Jak to się człowiek uczy całe życie (a i tak głupi umrze :-| ). Dzięki Laisar za odp.
Lukas87 - 2010-10-16, 20:17

jak widze ten nowy 1,5dci FAP :roll: filtr cząstek stałych źle mi sie to kojarzy a jak czytam opinie kierowców jak sie to przytyka, świecą kontrolki cuda boskie aż siarki przechodzą
laisar - 2010-10-16, 20:31

A chyba niepotrzebnie, bo podobno renówko-daćkowy FAP jest nowej generacji i Teraz Już Ma Być Dobrze (:
piotrres - 2010-10-16, 22:49

krakry1 napisał/a:
.... Jak to się człowiek uczy całe życie (a i tak głupi umrze :-| ). Dzięki Laisar za odp.


"(...)Lubo jako my się cieszył - czym? - nie miał pojęcia
I umierał taki mądry jak był w czas poczęcia..." :-?

Ciekawe jest to, że niby ten sam silnik 1.6 16V występuje w DD i w R Fluąs ;-) u mnie jest linka a tam: potencjometr i ESP u mnie takiej opcji nie ma.

P.S.:
Z tymi cenami dla Sandero 1.2 16V to może być też tak, by nie robi konkurencji Clio III-"na co dzień nie potrzebujesz prędkości naddźwiękowej" ;-)

laisar - 2010-10-16, 23:08

piotrres napisał/a:
u mnie jest linka a tam: potencjometr i ESP u mnie takiej opcji nie ma

Wicie-rozumicie: czeba se plac na dewelopmęt ostawić... <;

piotrres - 2010-10-16, 23:21

laisar napisał/a:
Wicie-rozumicie: czeba se plac na dewelopmęt ostawić... <;

No to siem czujem jak w Wu-eŚ(.p.)-Ka PZL-Mielec gdzie tłumaczono mi (przełom 80/90): "Spoookojnie panie kulego, wicie, tak na chłopo-inżynierski rozum biorąc, cza se zostawić pole dla wniosków racjonalizatorskich" (w domyśle: bo z tego jest kasa) :mrgreen: Hmmm. niezmiennk RWPG, parhdon, CE ;-)


P.S.:
U mnie w rodzinie pojawił się temat: "A może by takSandero? Piotruś spróbuj go jakoś fajnie skonfigurować"
I jak zobaczyłem cennik 1.2 16V Laureate +ESP+kilma to mnie zmroziło...

laisar - 2010-10-17, 00:06

Aaale, panie kolego - jakie tam "CE"??? Toć to jest zasada stara jak świat...


Tak samo zresztą, jak "premia" za bycie awangardą (to ad PS).

krakry1 - 2010-10-17, 09:05

piotrres napisał/a:
"(...)Lubo jako my się cieszył - czym? - nie miał pojęcia
I umierał taki mądry jak był w czas poczęcia..." :-?
Dobre - tego nie słyszałem.
Seal - 2010-10-17, 17:17

Jeżeli ten konfigurator jest bez błędów co osobiście wątpię to chyba w komuś RP udzieliła się gorączka. Porównałem sobie MCV 7 osobowe 85 KM i 90 KM i wyszło mi, że za 85 trzeba zapłacić 56250 zł ( bez alusów i popielniczki ) a to samo w 90 wyszło mi 60550 zł. To daje różnicę 4300 zł bez uwzględnienia rabat 2000 zł na 85 czyli tak naprawdę 6300 zł. Pytam się za co ta różnica? Za FAPa, sterowanie radia pod kierownicą i 1% zwyżkę VATu :evil:
Rozumiem, że Duster świetnie się sprzedaje a Renault złapał wiatr w żagle ale taka różnica za model który za 1,5 roku może już mieć następce to chyba lekka przesada. No chyba, że w RP minie komuś gorączka i będzie rabat ok 6000 zł.

benny86 - 2010-10-17, 17:21

No ogólnie ceny są masakryczne, np za Sandero 1.2 16v Laureate z klimą, elektrycznymi szybami z tyłu, bocznymi poduchami i radiem cd chą 43tys.zł... Cóż, autko fajne ale nie za taką kase
marektbg - 2010-10-17, 17:24

Może robią podwyżki - żeby potem dumnie ogłosić wyprzedaż rocznika np. o -4000zł :-) Opel ostatnio też zrobił podwyżkę i na koniec roku będzie wyprzedaż rocznika -7000-9000zł, a cena Astry III Classic podskoczyła od wakacji o 4tyś i teraz jest niby 4tyś rabatu jak sie kupi klimę za 4tyś - strasznie to zamotane.
benny86 - 2010-10-17, 17:26

To też jest jedna z opcji.. Ale w sumie na Logana w zeszłym roku przez pewien okres był rabat 4tys. zł od tych "starych" cen (Arcticę szło wyhaczyć za mniej niż 31tys.zł)
husky - 2010-10-18, 11:22
Temat postu: E4 kontra E5
Bardzo proszę o nie podniecanie się zmianami cen (4000 za klimę) oraz ESP w Sandero - jest to błąd. Lada dzień wszystko wróci do normy, czyli tak jak było w E4 z wyjątkiem tego że są nowe moce (i silnik 1,2) oraz pakiety po staremu. O zmianach będę informował.
benny86 - 2010-10-18, 11:24

No to spoko, w takim razie traktujemy obecne ceny jako "okres przejściowy". Na allegro widzę jednak oferty po "starych" = niższych cenach na now Daćki
mollu - 2010-10-18, 11:42
Temat postu: Re: E4 kontra E5
husky napisał/a:
Bardzo proszę o nie podniecanie się zmianami cen (4000 za klimę) oraz ESP w Sandero - jest to błąd. Lada dzień wszystko wróci do normy, czyli tak jak było w E4 z wyjątkiem tego że są nowe moce (i silnik 1,2) oraz pakiety po staremu. O zmianach będę informował.


kurde a już się bałem
miałem już jechać zamówić BL

a koszt ESP jaki będzie ?

kubalonek - 2010-10-18, 11:56

Coś czuje ,że marketingowcy złapali wiatr w żagle. Żegnajcie tanie autka.
Zasada prosta - zaczeło iść - sprzedaż wzrosła - no to sru.... ceną.
PS ostatnio widziałem AVEO z 2010 roku , metalik ,4PP , klima - 30kkz .

benny86 - 2010-10-18, 12:36

kubalonek napisał/a:
PS ostatnio widziałem AVEO z 2010 roku , metalik ,4PP , klima - 30kkz .

Zgadza się ale w salonie niedaleko mni jest bez lakieru metalik (dopłata 1400zł) Do mnie dziś rano dzwonił dealer z ofertą - ta sma wersja, lakier metalik, zimówki i po uwzględnieniu rabatu lajalnościowego 1 tys zł (dla osób które już kiedyś kupiły nowego chevroleta, łączy się z innymi promocjami/rabatami) mogę teoretycznie wziąść za 30500zł hb lub sedana za równe 30tys. zł

Seal - 2010-10-18, 18:07
Temat postu: Re: E4 kontra E5
husky napisał/a:
Bardzo proszę o nie podniecanie się zmianami cen (4000 za klimę) oraz ESP w Sandero - jest to błąd. Lada dzień wszystko wróci do normy, czyli tak jak było w E4 z wyjątkiem tego że są nowe moce (i silnik 1,2) oraz pakiety po staremu. O zmianach będę informował.

Husky a to taki wielki problem w dobie informatyki dla RP zrobić od razu porządnie konfigurator a nie drażnić nas klimą za 4000 zł w opcji :shock:

laisar - 2010-10-18, 19:52

W dobie informatyki tym częściej zdarzają się błędy - i nie w tym problem, że się jakiś pojawił, ale w tym, że tak dłuuuuuugo trwa jego naprawienie. Ale to akurat zdaje się bardziej wina samego Reno, a nie jego polskiej córki RP, bo wygląda na to, że stronami internetowymi zawiaduje centralna centrala - i czasochłonność wynika pewnie z konieczności przekazania informacji i wytycznych po całym drzewie decyzyjnym...

...Co oczywiście niczego z naszego punktu widzenia nie zmienia - STRONA INTERNETOWA DACIA.PL JEST DO BANI! :evil: :evil: :evil:

husky - 2010-10-18, 23:24
Temat postu: Re: E4 kontra E5
"a koszt ESP jaki będzie ?"
W Sandero nie będzie żadnego ESP.

benny86 - 2010-10-18, 23:26

No i wsumie dobrze bo i po co... Nawet z najmocniejszym motorem to nie ejst auto do ścigania, a jak ktoś będzie bardzo chciał to sie 3konnym skuterem zabije
husky - 2010-10-18, 23:32
Temat postu: Re: Dacia E4 kontra Dacia E5
mollu napisał/a:
maciek127 napisał/a:
P
SL BLACK LINE
zmiana silnika z 1,4 8v na 1,2 16V (obydwa 75KM) ceny samochodów i opcji bez zmian



dopiero teraz to doczytałem :)

więc jest jeszcze szansa na zamówienie w tym roku :) - jak dla mnie oczywiście
miał być LAUREATE ale blac line też daje radę

muszę sobie jeszcze sprawdzić dokładnie czym się różnią obie wersję :-)

maciek127 napisał/a:
przypuszczam że celowo jest teraz tak by ludzie wykupili resztę E4 i żeby w 2011 nie było problemów ze sprzedażą


masz może rację - bo jakoś muszą się pozbyć tych z euro 4

Przepraszam a jakie są stany sandero z Euro 4 "że my się musimy na gwałt takich samochodów pozbywać ??" Gdzie leżą te Sandero z silnikami Euro 4 które są do wyprzedaży, jak na całą polskę nie idzie 1 SAN znaleźć i wszystko jest do produkcji ????
Bardzo Was proszę - jak macie pisać głupoty, to zgaście komputer i idźcie spać.

mollu - 2010-10-19, 05:07

etam od razu głupoty
próbowaliśmy po prostu wydedukować czym kierowało się Reno PL
waląc takie ceny z kosmosu

Ammianus - 2010-10-19, 08:17

I jak widać, zawinił czynnik białkowy
benny86 - 2010-10-19, 10:46

Odnośnie EURO IV/V tak sobie myślę... konkretnie w przypadku Dacii nie będzie żadnego problemu bo -jak napisał husky - zamawia się samochód który dopiero będzie wyprodukowany. A nawet w przypadku innych producentów - przecież ludzie odpowiedzialni za sprzedaż to nie sa kompletni kretyni, o wymogach euro5 i wejściu ich w życie wiedzieli od dawna więc podejrzewam że podjęli odpowiednie kroki by temu zaradzić (wcześniej dostosowali samochody by nie wyprzedawać po kosztach aut, ograniczyli produkcję aut z euro4 czy też inne, im znane sposoby?
husky - 2010-10-19, 11:23

benny86 napisał/a:
Odnośnie EURO IV/V tak sobie myślę... konkretnie w przypadku Dacii nie będzie żadnego problemu bo -jak napisał husky - zamawia się samochód który dopiero będzie wyprodukowany. A nawet w przypadku innych producentów - przecież ludzie odpowiedzialni za sprzedaż to nie sa kompletni kretyni, o wymogach euro5 i wejściu ich w życie wiedzieli od dawna więc podejrzewam że podjęli odpowiednie kroki by temu zaradzić (wcześniej dostosowali samochody by nie wyprzedawać po kosztach aut, ograniczyli produkcję aut z euro4 czy też inne, im znane sposoby?

Tak bardzo prosty zabieg. NIc nie robienia. Każdemu producentowi przysługuje tzw parytet jest to procentowo określona ilość samochodów z normą E4 którą może sprzedać w nowym roku pomimo nie spełniania normy emisji. I teraz strzelam: producent X ma parytet 3,5 % sprzedaje 1000 aut więc wie że 35 aut może wydać z normą E4 po nowym roku z dopuszczeniem szczególnym tzw. a na placu ma 28 samochodów - czyt PROBLEMU BRAK !
Tak właśnie jest z Reno a z Dacią która po parkingach wogóle nie stoi - to już wogóle nie ma problemu ! i powtarzam po raz setny: w Dacii nie bedzie promocji końca roku, nie będzie promocji bo E4 czy coś tam. Ceny są skalkulowane bardzo nisko, marża żadna, wiec tutaj żadnych cięć cen się nie przewiduje. Obym się mylił ;-)

laisar - 2010-10-19, 11:53

husky napisał/a:
Obym się mylił

A co, płacą Ci % od obniżki, czy jak? (;

Co do meritum: oficjalnie, jakaś tam "wyprzedaż rocznika" chyba zawsze była, to pewnie i teraz będzie... A że aut fizycznie nie ma i niewiele (?)* zdąży się wyprodukować w tym roku? Pechuś <;


---------
* Ano właśnie: z Dusterem jest tragicznie - ale jak z pozostałymi modelami? Jakie są realne czasy oczekiwania na zamawiane teraz do produkcji egzemplarze?

mollu - 2010-10-19, 12:01

[quote="laisar"]
husky napisał/a:

* Ano właśnie: z Dusterem jest tragicznie - ale jak z pozostałymi modelami? Jakie są realne czasy oczekiwania na zamawiane teraz do produkcji egzemplarze?


np z sandero Laureate 1.2 ?

benny86 - 2010-10-19, 12:25

husky napisał/a:
Każdemu producentowi przysługuje tzw parytet jest to procentowo określona ilość samochodów z normą E4 którą może sprzedać w nowym roku pomimo nie spełniania normy emisji. I teraz strzelam: producent X ma parytet 3,5 % sprzedaje 1000 aut więc wie że 35 aut może wydać z normą E4 po nowym roku z dopuszczeniem szczególnym tzw. a na placu ma 28 samochodów - czyt PROBLEMU BRAK !

Tak z ciekawości spytam: każdy producent ma "przydzielony" taki sam procent np. wszyscy po 5% czy może być tak że producent X ma 5% a producent Z ma 8%?

husky napisał/a:
w Dacii nie bedzie promocji końca roku, nie będzie promocji bo E4 czy coś tam. Ceny są skalkulowane bardzo nisko, marża żadna, wiec tutaj żadnych cięć cen się nie przewiduje.

Owszem -z jednej strony patrząc ralnie na ofertę można powiedzieć że w Dacii promocje trwają non stop w postaci cen które już wyjściowo są dość niskie. Ajednak praktyka lat poprzednich pokazuje coś innego, np w zeszłym roku dość długo był rabat 2tyspln na sandero/logana sedan a na logana przez krótki zcas nawet 4 tysiące zł...
Ba, nawet już teraz niektórzy dealerzy kuszą rabatami bo jeśli dobrze kojarzę normalnie Logan Arctica kosztuje jakieś 34,5-35tys. a tutaj ejst wyrażnie tańszy:
http://otomoto.pl/dacia-l...-C15452178.html
A tutaj nawet z lpg za niewiele więcej:
http://otomoto.pl/dacia-l...-C12294265.html

Pytanie skąd sie biorą - skąd inąd bardzo atrakcyjne - wyżej wymienione oferty? Czy to rabat udzielany przez RP czy też poszczególnych dealerów?

MarkD - 2010-10-19, 13:01

benny86 napisał/a:

Tak z ciekawości spytam: każdy producent ma "przydzielony" taki sam procent np. wszyscy po 5% czy może być tak że producent X ma 5% a producent Z ma 8%?


Tu jest to przystępnie opisane: http://www.motofakty.pl/a...rma_euro_5.html

mollu - 2010-10-19, 17:12

właśnie wróciłem z salonu

Pan mocno się zdziwił gdy zapytałem co z tą ceną z konfiguratora - 4 000 za klimę

potem sam sprawdził i stwierdził że nie ma pojęcia o co chodzi
ma jutro zadzwonić i dać znać jaki jest mniej więcej okres oczekiwania na sandero

a miałem nadzieję ze się dzisiaj jakiś konkretów dowiem - co i jak

Seal - 2010-10-19, 18:31

benny86 napisał/a:
w zeszłym roku dość długo był rabat 2tyspln na sandero/logana sedan a na logana przez krótki zcas nawet 4 tysiące zł...

Zapomniałeś dodać, że i na MCV też był rabat 4000 zł.. :lol:

benny86 - 2010-10-19, 20:54

Ok Seal, na ceny MCV-ki nie zwracam uwagi bo jako 24letni kawaler nie potrzebuję takiego wozu, aczkolwiek doceniam jego niepodważalne walory:)
maciek - 2010-10-19, 21:21

benny86 napisał/a:
MCV-ki nie zwracam uwagi bo jako 24letni kawaler nie potrzebuję takiego wozu, aczkolwiek doceniam jego niepodważalne walory:)


--------------//----------------- :mrgreen: :lol: :-D :-P

z tym ESP może być taki sam nie wypał jak z światłami dziennymi, Ciekawe kto czyta nasze forum robi nam niespodzianki w konfigur. :mrgreen:

husky - 2010-10-20, 00:46

mollu napisał/a:
właśnie wróciłem z salonu

Pan mocno się zdziwił gdy zapytałem co z tą ceną z konfiguratora - 4 000 za klimę

potem sam sprawdził i stwierdził że nie ma pojęcia o co chodzi
ma jutro zadzwonić i dać znać jaki jest mniej więcej okres oczekiwania na sandero

a miałem nadzieję ze się dzisiaj jakiś konkretów dowiem - co i jak

Ja myślę że ktoś poważnie czyta moje posty
Wczoraj rozmawiałem z menagerem produktu Dacia w RP (nazwisko do wiadomości redakcji :D) i on mnie poinformował że cały ten temat z ESP za 3 kzl i z klimą za 4 kzl to pomyłka i to zostanie wyprostowane - o czym poinformowałem.
Poza tym widzę tu taką tendencję że sto tysięcy osób rozmawia o zamawianiu Dacii - tylko nie CI co faktycznie zamawiają; konfigurator ma się nijak do tego co się faktycznie pojawia przy zamówieniu; dotyczy to także przewidywanych dat: bo np nie wiem czy ktoś wie że jak sie chce zamówić SAN 1,4 75kM to jest na 10 grudzień, 1,2 16 V 75 koni to na 5 styczeń, a Stepway 1,5 dci 90 koni FAP to na 15 luty co mało co dorównuje dusterowi spisywanemu na 1 marca.
Tak że nie konfabulujmy na forum, tylko trzeba do salonu i konkretnie zamawiać i wtedy s a konkretne dane.

mollu - 2010-10-20, 05:08

husky napisał/a:

Tak że nie konfabulujmy na forum, tylko trzeba do salonu i konkretnie zamawiać i wtedy s a konkretne dane.


no ale ja właśnie po to pojechałem wczoraj do salonu - chciałem otrzymać konkretną informację - żeby móc odwiedzić jeszcze z 2 salony i mieć możliwość wyboru najładniejszych dywaników czy tam chlapaczy które mi zaproponują bo z ceny to nikt nie zejdzie

to że ty nam napisałeś, że to jest błąd jesteśmy bardzo wdzięczni - ale jak się wczoraj przekonałem to nie wszyscy o tym wiedzą w Daci co powoduję, że nie mogę zamówić samochodu

benny86 - 2010-10-20, 15:33

Z tego co widzę to konfigurator wrócił do normy, jest pakiet komfort w starej cenie za 1,5tys dla sandero laureate ;-)
mollu - 2010-10-20, 15:45

dla silnika 1.2 nadal nie ma
benny86 - 2010-10-20, 15:56

Faktycznie, z ciekawości sobie konfigurowałem z tym 1.6 nowym ale p[rzynajmniej widać że już coś robią z tym:)
mollu - 2010-10-21, 10:03

edycja 3 ostatnia


edytuje wszystko bo trochę namieszałem

w skrócie
byłem w 2 salonach
w 1 dowiedziałem się że nie można zamówić sandero lau.. 1.2 z pakietem a w 2 że można

trochę rożne informację mieli

więc raczej zamówię na dniach coś

laisar - 2010-10-27, 17:19

maciek127 napisał/a:
C.D.

...jak na razie jednak nie nastąpił, więc ja pozwolę sobie sobie zwrócić uwagę na najbardziej mnie interesujący model - czyli MCV-kę (:

Otóż jeśli wierzyć ciągle nie poprawionemu (?) konfiguratorowi, to po zmianie na E5 daćkowe kombi w wersji Access dość znacznie zyskałoby na atrakcyjności, bo w tej samej cenie co 1.4 75 KM miałby być wtedy oferowany mocniejszy silnik: 1.6 84 KM.

Niestety, nie ma nic za darmo - w wyższych wersjach wyposażeniowych ceny miałyby zostać po staremu, więc wypadnięcie 1.4 oznacza zawężenie oferty...

laisar - 2010-10-27, 17:20

husky napisał/a:
ESP za 3 kzl i z klimą za 4 kzl to pomyłka

Czy ja wiem... mnie to wygląda raczej na próbny balon d: - klima tyle właśnie na początku kosztowała. A walenie po oczach dużą ceną, żeby zaraz wprowadzić jakąś promocję to sztuczka stara jak handel...


Cytat:
menagerem produktu Dacia w RP (nazwisko do wiadomości redakcji :D)

Nie ma się co krygować, bo pan dyrektor jest bez problemu do wyguglania <<<:

maciek - 2010-10-27, 17:38

laisar napisał/a:
maciek127 napisał/a:
C.D.

...jak na razie jednak nie nastąpił, więc ja pozwolę sobie sobie zwrócić uwagę na najbardziej mnie interesujący model - czyli MCV-kę (:


nie miałem internetu, pechowa awaria. dzisiaj mam go od 10, uczestniczyłem w życiu forum za pomocą telefonu GPRS i paczki 100Mb za 5 zł w Play.
Jak ogarnę studia czyli w piątek dopiszę ciąg dalszy.

Ammianus - 2010-10-28, 19:28

I to jest poświęcenie! I to jest duch walki! :lol:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group