|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Dział techniczny - Tuning Sandero Stepway 1,5 DCI
jjmalin - 2010-12-25, 18:21 Temat postu: Tuning Sandero Stepway 1,5 DCI Witam. jako, że w temacie jestem nowicjusz chciałbym się zapytać co warto wymienic. Po pierwsze planuje zakup sportowego tłumika. Po drugie magnetyzery paliwa i powietrza ( proszę o opinie ). Po trzecie sportwoe filtry K&N ( także proszę o opinie ). Po czwarte chip tuning jak kolega Wieża ( Jaszpol - Łódź ). Po piąte hmmm może turbina z 85KM DCI. Pytanie podstawowe: co na to moja skrzynia biegów z 1,5 DCI 68 kucy ??
Lukas87 - 2010-12-25, 18:30
magnetyzery odpusc sobie..
sportowy tlumik do diesla hmmm...
sportowy filtr tez bym dal sie spokoj..
chip owszem to na plus
a w 85km jest inna turbina albo ta sama tylko ustawiona na inne cisnienie doladowania?
Mikele - 2010-12-25, 18:36
Jeśli chcesz korzystać z oferty Jaszpola to w zasadzie nic Cię nie interesuje czy podzespoły się nie zbuntują, bo będzie to tuning Renault, który nie zabiera gwarancji. W takiej sytuacji powiedzenie Ci, że się podejmą chiptuningu równoznaczne jest z tym, że można to bezpiecznie wykonać.
maciek - 2010-12-25, 19:35
jjmalin napisał/a: | co na to moja skrzynia biegów z 1,5 DCI 68 kucy ?? |
w obydwu modelach masz takie same skrzynie biegów JR5.
jjmalin napisał/a: | Po trzecie sportwoe filtry K&N ( także proszę o opinie |
u kolegi w Fabii (64KM) benzynie pomogło samochód stał się żwawszy
jjmalin napisał/a: | chip tuning |
tak, samochód stanie się żwawy i zmniejszy się spalanie.
Lukas87 - 2010-12-25, 21:05
maciek127 napisał/a: | jjmalin napisał/a:
Po trzecie sportwoe filtry K&N ( także proszę o opinie
u kolegi w Fabii (64KM) benzynie pomogło samochód stał się żwawszy |
na dodatek to silnik wolnossący więc pomoże filtr minimalnie a tu mamy turbinke więc wg mnie nic to nie da
mekintosz - 2010-12-25, 22:50 Temat postu: Re: Tuning Sandero Stepway 1,5 DCI