DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Na każdy temat - Jaki kryzys

roboniu - 2011-01-14, 21:04
Temat postu: Jaki kryzys
DACIA DUSTER 4X4 POJAZD NA ZAMOWIENIE. TERMIN ODBIORU 05-06.2011
Octavii 1.4 TSI odbiór też na połowę roku 2011. Na Kie Sportage też się czeka ponad 6 miesięcy. KTO NAS OGŁUPIA W TYM KRAJU

WhiteDragon - 2011-01-14, 21:27

Donald Tusk :evil:
maciek - 2011-01-14, 21:34

roboniu napisał/a:
DACIA DUSTER 4X4 POJAZD NA ZAMOWIENIE. TERMIN ODBIORU 05-06.2011
Octavii 1.4 TSI odbiór też na połowę roku 2011. Na Kie Sportage też się czeka ponad 6 miesięcy.


to są tylko wybrane modele które mają dużą sprzedaż, ale jak byś chciał wiedzieć to i też nie które fabryki pozamykało się lub pozwalniało pracowników

roboniu - 2011-01-14, 21:57

jak jest sprzedaż to się zwiększ produkcję. A to jest typowa zmowa producentów bo trzeba czkać 6 miesięcy a nasze zaliczki są obracane i procenty lecą do łapki wystarczy te zaliczki wpłacić na niewielki % do banku
maciek - 2011-01-14, 22:02

zaliczka jest dla dealera bo to on kupuję samochód od producenta
roboniu - 2011-01-14, 22:15

Ręka rękę myje
benny86 - 2011-01-14, 22:20

Możesz wyjaśnić, na jakiej zasadzie sądzisz że czas oczekiwania na samochód jest wyznacznikiem stanu budżetu i finansów publicznych? Czas oczekiwania nie zależy tylko od popytu (a więc ilości zamawianych egzemplarzy na danym rynku) ale przede wszystkim od podaży (z reguły ograniczonej limitami na dany kraj, w szerszym ujęciu: nieopłacalnością zwiększania produkcji - potrzebne byłyby spore nakłady)
Poza tym jest sporo samochodów dostępnych od ręki, wręcz czekających na klienta - trudno podać przykład, zależy jakiego segmentu ma być samochód

roboniu - 2011-01-14, 22:41

jak chłopu na granicy jak trzeba pszenicy to się sieje pszenice
WhiteDragon - 2011-01-16, 21:02

benny86 napisał/a:
Możesz wyjaśnić, na jakiej zasadzie sądzisz że czas oczekiwania na samochód jest wyznacznikiem stanu budżetu i finansów publicznych? Czas oczekiwania nie zależy tylko od popytu (a więc ilości zamawianych egzemplarzy na danym rynku) ale przede wszystkim od podaży (z reguły ograniczonej limitami na dany kraj, w szerszym ujęciu: nieopłacalnością zwiększania produkcji - potrzebne byłyby spore nakłady)
Poza tym jest sporo samochodów dostępnych od ręki, wręcz czekających na klienta - trudno podać przykład, zależy jakiego segmentu ma być samochód


Otóż to. potrzebne byłyby spore nakłady, a nie wiadomo, czy popyt się utrzyma. Ostatnio widziałem u Dąbrowskich MCV w wolnej sprzedaży - Laureat 1,6 16V, klima ciemny grafit. A teraz tylko zamawiają Sandero i przede wszystkim Duster. I zainwestuj tu sporo w produkcję nowych Logan MCV lub sedanów - to będą stać i czekać na klientów, a producentowi i dealerowi nie o to chodzi.

Ammianus - 2011-01-17, 09:26

Zwiększony popyt to też zasługa przedsiębiorców, dla których rok 2010 był ostatnim rokiem do pełnego odliczenia VAT od samochodów z homologacją ciężarową (vide moja ciężarowa Sanderka)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group