| |
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Przegląd mediów o Dacii - Dacia Logan na sportowo
Gość - 2007-09-18, 19:07 Temat postu: Dacia Logan na sportowo Hej
W sobotę ok. godz. 13:30, na stacji benzynowej BP w Warszawie, w Al. Jerozolimskich (wylotówka na Pruszków) widziałem Dacię Logan w wersji rajdowej :)
Zrobiłem fotkę telefonem. Jutro postaram się ją podrzucić.
Dacia była profesjonalnie przygotowana do rajdów. Miała wbudowaną klatkę bezpieczeństwa, charaktersytyczne zapięcia na masce. Na przedniej szybce widniał baner www.logan-cup.com :)
Pod machą 1.6 MPI 105KM ale ile koni miała naprawdę - tylko driver wiedział :)
To tyle w telegraficznym skrócie.
Pzdr
Mirek (tasba)
PS. Jak wynika z w/w stronki - za jedyne 4 tyś eurosków mozna mieć autko profesjonalnie przygotowane do ścigania się w pucharze logana - bierzta i zamawiajta!!! :D
Black Eryk - 2007-09-19, 06:27
Ja szczególnie z 1.5 DCI z 68 KM - no chyba że wirusem go potraktują
piotrres - 2007-09-20, 21:44
NO to macie rajdowego loganka:
Летайте самолетами Renault или учим Logan прыгать
http://www.logancup.ru/in...&id=37&Itemid=1
http://www.logancup.ru/in...emid=35&catid=5
Black Eryk - 2007-09-21, 11:33
No całkiem - całkiem :)
Sweeper - 2007-09-21, 15:21
rajdowy loganik to chyba jedyna słuszna odmiana na jaką bym się zdecydował
na początku były robione na bazie autka z silnikiem 2.0 ale potem stwierdzili, że to za drogo i autko jest troszkę niestabilne i robią na 1.6
cały kit można zamówić u dealera :)
Łukasz - 2007-09-21, 16:16
Mimo wszystko z silnikiem 1,6 raczej nie ma szans powalczyć nawet w swojej klasie, zdecydowanie bardziej interesującą rajdówką jest wersja S2000 którą mam w Podpisie, samochody tej klasy są szybsze w chwili obecnej nawet od N4 (Lancer Evo i Subaru Impreza).
Sweeper - 2007-09-21, 19:37
tylko jest spora różnica ponieważ S2000 to samochód zbudowany niemal od podstaw a LoganCup 1.6 bazuje na fabrycznym samochodzie i różnice to:
1. kubły
2. klatka
3. system gaśniczy (lub duża gaśnia)
4. amortyzatory i sprężyny
5. rozpórka
6. skrzynia biegów
reszta to 100% fabrycznego Logana i cena też dużo niższa :D
taki Logan na KJS jest jak znalazł :D
Karpiu66 - 2007-09-22, 21:15 Temat postu: Re: Dacia Logan na sportowo
| mireks napisał/a: | Hej
W sobotę ok. godz. 13:30, na stacji benzynowej BP w Warszawie, w Al. Jerozolimskich (wylotówka na Pruszków) widziałem Dacię Logan w wersji rajdowej :)
Zrobiłem fotkę telefonem. Jutro postaram się ją podrzucić.
Dacia była profesjonalnie przygotowana do rajdów. Miała wbudowaną klatkę bezpieczeństwa, charaktersytyczne zapięcia na masce. Na przedniej szybce widniał baner www.logan-cup.com :)
Pod machą 1.6 MPI 105KM ale ile koni miała naprawdę - tylko driver wiedział :)
To tyle w telegraficznym skrócie.
Pzdr
Mirek (tasba)
PS. Jak wynika z w/w stronki - za jedyne 4 tyś eurosków mozna mieć autko profesjonalnie przygotowane do ścigania się w pucharze logana - bierzta i zamawiajta!!! :D |
Też ją pare razy widziałem , ale zawsze w ruchu
Łukasz - 2007-09-22, 21:21
No podaba mi się, z tego co wiem to swego czasu polacy wygrali którąś rundę tych zawodów na torze Hockenheim w Niemczech. Ciekawy jestem czy już ktoś myślał nad przeszczepem sportowego zawieszenia do cywilnego Logana.
MartinPŃ - 2007-09-22, 21:26
| Łukasz napisał/a: | Ciekawy jestem czy już ktoś myślał nad przeszczepem sportowego zawieszenia do cywilnego Logana. |
Z tego co się orientuję to "przeszczepy" sportowych rozwiązań do cywilnych aut są często rozwiązaniami zbędnymi lub wręcz szkodzącymi bezpieczeństwu.
Łukasz - 2007-09-22, 21:33
Na temat sportowych zawiasów, kierownic itp. jest chyba tyle opini ile wypowiedzi, ale ja jestem zwolennikiem takich rozwiązań, bo poprawia sie prowadzenie i stabilność auta na zakrętach kosztem komfortu, ale to raczej rozwiązania dla prawdziwych samochodziaży.
Fuzzy - 2007-09-23, 08:12
| Łukasz napisał/a: | | Na temat sportowych zawiasów, kierownic itp. jest chyba tyle opini ile wypowiedzi, ale ja jestem zwolennikiem takich rozwiązań, bo poprawia sie prowadzenie i stabilność auta na zakrętach kosztem komfortu, ale to raczej rozwiązania dla prawdziwych samochodziaży. |
To jeszcze zależy, co kto oczekuje od samochodu - bo z tego co wiem, to Logana nie kupuje się w celu szybkiego pokonywania zakrętów, tylko normalnej i w miarę komfortowej jazdy z rodziną, w pracy etc.
Łukasz - 2007-09-23, 08:55
| Fuzzy napisał/a: | | To jeszcze zależy, co kto oczekuje od samochodu - bo z tego co wiem, to Logana nie kupuje się w celu szybkiego pokonywania zakrętów, tylko normalnej i w miarę komfortowej jazdy z rodziną, w pracy etc. |
W większości przypadków pewnie tak, ale nie zapominajmy że Logana kupują do skrajnie różnych zastosowań, osobiście gdybym miał sam używać samochodu na drogach zachodniej Europy to na 100% posadził bym Dacie na sportowym zawiasie i oponach o niskim profilu, bo jeżdząć z dużą prędkością po autostradach na wysokim miękkim zawieszeniu nie należy do najprzyjemniejszych.
Karpiu66 - 2007-09-23, 19:03
| Łukasz napisał/a: | | Fuzzy napisał/a: | | To jeszcze zależy, co kto oczekuje od samochodu - bo z tego co wiem, to Logana nie kupuje się w celu szybkiego pokonywania zakrętów, tylko normalnej i w miarę komfortowej jazdy z rodziną, w pracy etc. |
W większości przypadków pewnie tak, ale nie zapominajmy że Logana kupują do skrajnie różnych zastosowań, osobiście gdybym miał sam używać samochodu na drogach zachodniej Europy to na 100% posadził bym Dacie na sportowym zawiasie i oponach o niskim profilu, bo jeżdząć z dużą prędkością po autostradach na wysokim miękkim zawieszeniu nie należy do najprzyjemniejszych. |
A mi jakoś twardo sie jeżdzi
|
|