DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Przegląd mediów o Dacii - Dacia Logan na sportowo

Gość - 2007-09-18, 19:07
Temat postu: Dacia Logan na sportowo
Hej

W sobotę ok. godz. 13:30, na stacji benzynowej BP w Warszawie, w Al. Jerozolimskich (wylotówka na Pruszków) widziałem Dacię Logan w wersji rajdowej :)

Zrobiłem fotkę telefonem. Jutro postaram się ją podrzucić.

Dacia była profesjonalnie przygotowana do rajdów. Miała wbudowaną klatkę bezpieczeństwa, charaktersytyczne zapięcia na masce. Na przedniej szybce widniał baner www.logan-cup.com :)

Pod machą 1.6 MPI 105KM ale ile koni miała naprawdę - tylko driver wiedział :)

To tyle w telegraficznym skrócie.

Pzdr
Mirek (tasba)

PS. Jak wynika z w/w stronki - za jedyne 4 tyś eurosków mozna mieć autko profesjonalnie przygotowane do ścigania się w pucharze logana - bierzta i zamawiajta!!! :D

Black Eryk - 2007-09-19, 06:27

Ja szczególnie z 1.5 DCI z 68 KM - no chyba że wirusem go potraktują :-D
piotrres - 2007-09-20, 21:44

NO to macie rajdowego loganka:
Летайте самолетами Renault или учим Logan прыгать
http://www.logancup.ru/in...&id=37&Itemid=1
http://www.logancup.ru/in...emid=35&catid=5

Black Eryk - 2007-09-21, 11:33

No całkiem - całkiem :)
Sweeper - 2007-09-21, 15:21

rajdowy loganik to chyba jedyna słuszna odmiana na jaką bym się zdecydował
na początku były robione na bazie autka z silnikiem 2.0 ale potem stwierdzili, że to za drogo i autko jest troszkę niestabilne i robią na 1.6
cały kit można zamówić u dealera :)

Łukasz - 2007-09-21, 16:16

Mimo wszystko z silnikiem 1,6 raczej nie ma szans powalczyć nawet w swojej klasie, zdecydowanie bardziej interesującą rajdówką jest wersja S2000 którą mam w Podpisie, samochody tej klasy są szybsze w chwili obecnej nawet od N4 (Lancer Evo i Subaru Impreza). ;-)
Sweeper - 2007-09-21, 19:37

tylko jest spora różnica ponieważ S2000 to samochód zbudowany niemal od podstaw a LoganCup 1.6 bazuje na fabrycznym samochodzie i różnice to:
1. kubły
2. klatka
3. system gaśniczy (lub duża gaśnia)
4. amortyzatory i sprężyny
5. rozpórka
6. skrzynia biegów
reszta to 100% fabrycznego Logana i cena też dużo niższa :D
taki Logan na KJS jest jak znalazł :D

Karpiu66 - 2007-09-22, 21:15
Temat postu: Re: Dacia Logan na sportowo
mireks napisał/a:
Hej

W sobotę ok. godz. 13:30, na stacji benzynowej BP w Warszawie, w Al. Jerozolimskich (wylotówka na Pruszków) widziałem Dacię Logan w wersji rajdowej :)

Zrobiłem fotkę telefonem. Jutro postaram się ją podrzucić.

Dacia była profesjonalnie przygotowana do rajdów. Miała wbudowaną klatkę bezpieczeństwa, charaktersytyczne zapięcia na masce. Na przedniej szybce widniał baner www.logan-cup.com :)

Pod machą 1.6 MPI 105KM ale ile koni miała naprawdę - tylko driver wiedział :)

To tyle w telegraficznym skrócie.

Pzdr
Mirek (tasba)

PS. Jak wynika z w/w stronki - za jedyne 4 tyś eurosków mozna mieć autko profesjonalnie przygotowane do ścigania się w pucharze logana - bierzta i zamawiajta!!! :D

Też ją pare razy widziałem , ale zawsze w ruchu :idea:

Łukasz - 2007-09-22, 21:21

No podaba mi się, z tego co wiem to swego czasu polacy wygrali którąś rundę tych zawodów na torze Hockenheim w Niemczech. Ciekawy jestem czy już ktoś myślał nad przeszczepem sportowego zawieszenia do cywilnego Logana. 8-)
MartinPŃ - 2007-09-22, 21:26

Łukasz napisał/a:
Ciekawy jestem czy już ktoś myślał nad przeszczepem sportowego zawieszenia do cywilnego Logana. 8-)

Z tego co się orientuję to "przeszczepy" sportowych rozwiązań do cywilnych aut są często rozwiązaniami zbędnymi lub wręcz szkodzącymi bezpieczeństwu.

Łukasz - 2007-09-22, 21:33

Na temat sportowych zawiasów, kierownic itp. jest chyba tyle opini ile wypowiedzi, ale ja jestem zwolennikiem takich rozwiązań, bo poprawia sie prowadzenie i stabilność auta na zakrętach kosztem komfortu, ale to raczej rozwiązania dla prawdziwych samochodziaży.
Fuzzy - 2007-09-23, 08:12

Łukasz napisał/a:
Na temat sportowych zawiasów, kierownic itp. jest chyba tyle opini ile wypowiedzi, ale ja jestem zwolennikiem takich rozwiązań, bo poprawia sie prowadzenie i stabilność auta na zakrętach kosztem komfortu, ale to raczej rozwiązania dla prawdziwych samochodziaży.


To jeszcze zależy, co kto oczekuje od samochodu - bo z tego co wiem, to Logana nie kupuje się w celu szybkiego pokonywania zakrętów, tylko normalnej i w miarę komfortowej jazdy z rodziną, w pracy etc.

Łukasz - 2007-09-23, 08:55

Fuzzy napisał/a:
To jeszcze zależy, co kto oczekuje od samochodu - bo z tego co wiem, to Logana nie kupuje się w celu szybkiego pokonywania zakrętów, tylko normalnej i w miarę komfortowej jazdy z rodziną, w pracy etc.


W większości przypadków pewnie tak, ale nie zapominajmy że Logana kupują do skrajnie różnych zastosowań, osobiście gdybym miał sam używać samochodu na drogach zachodniej Europy to na 100% posadził bym Dacie na sportowym zawiasie i oponach o niskim profilu, bo jeżdząć z dużą prędkością po autostradach na wysokim miękkim zawieszeniu nie należy do najprzyjemniejszych. ;-)

Karpiu66 - 2007-09-23, 19:03

Łukasz napisał/a:
Fuzzy napisał/a:
To jeszcze zależy, co kto oczekuje od samochodu - bo z tego co wiem, to Logana nie kupuje się w celu szybkiego pokonywania zakrętów, tylko normalnej i w miarę komfortowej jazdy z rodziną, w pracy etc.


W większości przypadków pewnie tak, ale nie zapominajmy że Logana kupują do skrajnie różnych zastosowań, osobiście gdybym miał sam używać samochodu na drogach zachodniej Europy to na 100% posadził bym Dacie na sportowym zawiasie i oponach o niskim profilu, bo jeżdząć z dużą prędkością po autostradach na wysokim miękkim zawieszeniu nie należy do najprzyjemniejszych. ;-)

A mi jakoś twardo sie jeżdzi :cry:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group