|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Na każdy temat - Ile razy można reklamować jedną i tą samą usterkę
maciek - 2011-09-24, 07:52 Temat postu: Ile razy można reklamować jedną i tą samą usterkę Ile razy można reklamować jedną i tą samą usterkę ?
Mam nokie N8 ona ma jakiś problem taki że się zawiesza a potem jej nie można włączyć. Baterii nie mogę wyjąć bo jest wbudowana w telefon, serwis może ją wyjąć. Serwis w Lublinie jest tępy i nic nie robią i wysyła ją do Warszawy. W Warszawie zawzięcie wgrywają nowy soft i odsyłają do Lublina, tylko że telefon wcale nie jest naprawiony tylko zaleczony bo po tygodniu znowu ma zwiechę że nie można nawet jej włączyć. Nie mam niestety paragonu ani faktury(za to dobrze wypełnioną kartę gwarancyjną :) ) Oddawałem już telefon 4 razy czy mogę postulować o wymianę na nowy telefon w serwisie? (telefon był kupiony w Gdańsku i nie zamierzam tam reklamować wymiany na nowy telefon) w karcie gwarancyjnej nic nie pisze o wymianie po jakiejś ilości napraw, np. w Siemesie było że po 3-4 naprawach wymieniali na nowy telefon
koniu - 2011-09-24, 09:36
Zawsze powtarza, że klient ma prawo skorzystać z gwarancji ALBO np. z "niezgodności towaru z umową"! Tutaj bodajże po 2 naprawie sprzedawca na żądanie klienta ma obowiązek wymienić lub zwrócić kasę.
stempik - 2011-09-24, 10:05
maciek napisał/a: | czy mogę postulować o wymianę na nowy telefon w serwisie |
Jeśli naprawia ją firma regenergis to raczej zapomnij.
Powinieneś może napisać do nokii, dokładnie wszystko opisać (dobrze też udokumentować) i oni prawdopodobnie zlecą wymianę płyty głównej. Sam miałem podobny problem i po piatej z kolejnych nic nie zmieniajacych napraw nokia zleciła wymianę płyty. Pomogło.
maciek - 2011-09-24, 10:09
stempik napisał/a: | regenergis |
no właśnie z Lublina wysyłają ją tam i tylko "interfejs" zmieniają cwaniaki.
Po piątej w tym samym punkcie?
Jeszcze w Lublinie mam drugi serwis może tam pójść? , Właśnie że nie mam dowodu zakupu a na gwarancji pisze że musi być
stempik - 2011-09-24, 10:39
maciek napisał/a: | może tam pójść |
Strata czasu. Napisz do Nokii, przedstaw dokładnie historię napraw i niemal na pewno zlecą wymiane płyty.
Regenersis nie jest zainteresowane naprawieniem twojego telefonu. Im starcza że go naprawiają.
maciek - 2011-09-24, 10:52
stempik napisał/a: | maciek napisał/a: | może tam pójść |
Strata czasu. Napisz do Nokii, przedstaw dokładnie historię napraw i niemal na pewno zlecą wymiane płyty.
Regenersis nie jest zainteresowane naprawieniem twojego telefonu. Im starcza że go naprawiają. |
gdzie pisać? podaj adres. Lub gdzie to znaleźć? e-mail wystarczy czy pocztą poleconym? i co mniej więcej napisać? Skarżyć się na jakość usługi? Wcześniejszy właściciel oddawał 2 razy ten telefon do serwisu i coś mu tam naprawili(ale to w innym punkcie w innym mieście ), teraz jak ja mam to nic nie naprawiają i to 2 razy, czyli są już 4 wpisy w gwarancji.
stempik - 2011-09-24, 11:47
Na dziś z adresami będzie kłopot. Mam w domu generalne porządki a to nie sprzyja odnajdywaniu u mnie czegokolwiek. Pamiętam jednak że na początku był telefon do Nokia Polska i tam właśnie doradzono mi takie rozwiązanie spawy.
Cała korespondencja oczywiście pocztą elektroniczną.
E-meil z informacją o pozytywnym dla mnie rozpatrzeniu prosby zawierał przygotowane do wydruku zlecenie i adres punktu do którego mam dostarczyć telefon.
Wieczorem poprosze córcię o odszukanie potrzebnej korepondencji , bo po prawdzie to ona uratowała mi te kilka stówek.
maciek - 2011-09-24, 12:23
z chęcią zaczekam i tak się nie pali, mam e63
mrówa - 2011-09-24, 21:07
Może być problem jeśli zażądają paragonu/faktury. Dzisiaj zazwyczaj gwarancja jest ważna razem z dowodem zakupu.
Mitr0Z - 2011-09-24, 21:12
zawsze można poprosić o duplikat dowodu zakupu. Polecam też zapoznać się z definicją prawną dowodu zakupu.
maciek - 2011-09-24, 21:34
Mitr0Z napisał/a: | Polecam też zapoznać się z definicją prawną dowodu zakupu. |
a gdzie można taką przeczytać definicję nie będącą z wiki :)
Mitr0Z - 2011-09-24, 22:55
maciek napisał/a: |
a gdzie można taką przeczytać definicję nie będącą z wiki :) |
poniżej interpretacje:
http://www.bankier.pl/wia...nu-1597627.html
http://www.prawo.egospoda...cji,1,84,1.html
W razie problemów z uznaniem reklamacji najlepiej napisać do rzecznika praw konsumenta (można mailowo), który na pewno poprze klienta w takiej sytuacji.
Mój kolega reklamował wadliwy zestaw rozrządu i po interwencji rzecznika udało się sprawę rozwiązać.
maciek - 2011-09-25, 10:15
telefon dzisiaj mim z martwych wstał, ciekawe ile podziała
ale i tak będę go reklamował
o już nie działa :D
stempik - 2011-09-25, 21:10
Już mam,
w liście opisana była nawet nie specjalnie dokładnie historia napraw, i prośba o wymianę wadliwego urzadzenia. Po ostatniej naprawie autentycznie nie mozna już było z niego rozmawiać. Zaznaczono też że zgłaszane usterki delikatnie mówiąc rozmijały się z dokonywanymi naprawami, bo ja zgłaszałem zrywanie połączeń i zaniki zasięgu a wymieniany był np. ekran w niemal nowym telefonie i bateria. Wszystko trwało niecałe 2 tygodnie.
Dołączone zostały skany gwarancji i paragonu, a wszystko poszło na adres:
reklamacja@nokia.com.pl
maciek - 2011-09-26, 10:21
dzięki, wystałem e-maila do nich zobaczę co odpiszą.
stempik - 2011-09-26, 21:21
Trzymam kciuki
maciek - 2011-09-27, 11:53
stempik, długo czekałeś na odpowiedź ?
stempik - 2011-09-27, 12:38
Nie pamiętam ale wydaje mi się że około tygodnia, potem jeszcze jeden w serwisie.
Nie zmienia to jednak faktu że to pewnie moja ostatnia nokia.
maciek - 2011-09-27, 13:34
stempik, a jaki model miałeś / masz ?
i ja też myślę nad sprzedażą
stempik - 2011-09-28, 11:36
5800, tyle że ja jej nie sprzedam. Potrzebny mi w telefonie aparacik który robi dobre zbliżenia.
maciek - 2011-09-28, 11:59
stempik napisał/a: | 5800, tyle że ja jej nie sprzedam. Potrzebny mi w telefonie aparacik który robi dobre zbliżenia. |
mi też
maciek - 2011-10-04, 14:18
a niech się nokia Pocałuje wiecie gdzie, oddaje ją ostatni raz do serwisu i sio gdzieś w Polskę
stempik - 2011-10-04, 20:17
Dostałeś jakąś odpowiedź?
maciek - 2011-10-04, 20:59
tak, aż mną telepie do tej pory
stempik - 2011-10-05, 13:20
maciek napisał/a: | oddaje ją ostatni raz do serwisu |
Skoro nie potrafią szanować własnych klientów to najwyższy czas rozejrzeć się za inną marką i tyle.
|
|