DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Dział techniczny - duster 4x2 - zmiana napędu na 4x4

tomala72 - 2012-06-13, 18:02

No ciekawe, ja bym se jeszcze napęd 4x4 przełożył bo jak ruszam na piasku to mi przyczepność zrywa i od razu bym se też tę skrzynie 6 wrzucił i może jeszcze diesla?
Tylko ile by to wyniosło? 20 - 30 tysięcy?

P.S.
Może turbinke do k4m, na filmiku z clio (uturbione k4m) widać dusterka:)

http://www.youtube.com/watch?v=3NOVt9RGTX0

Dar1962 - 2012-06-13, 18:34

może od razu lepiej v6-tkę?
laisar - 2012-06-13, 19:15

tomala72 napisał/a:
napęd 4x4

"Skrzynia rozdzielcza", wały napędowe, tylny dyfer, tylny wielowahacz oraz sterownik napędu - pi x oko faktycznie blisko 20 kzł, a z duperelami pt śrubki, wężyki, kable faktycznie itp może być i 30...

tomala72 napisał/a:
może jeszcze diesla?

Taniocha - niecałe 15 kzł (;


(Wszystkie ceny oczywiście brutto).

benny86 - 2012-06-13, 19:22

+robocizna = niemalże nowy dusterer w salonie :mrgreen:
Wojti89 - 2012-06-14, 02:31

wersje 4x2 i 4x4 różnią się też konstrukcją podłogi bagażnika ;-)
laisar - 2012-06-14, 10:00

Owszem, ale przy zmianie z 4x2 na 4x4 to jest pikuś.
maciek - 2012-06-14, 11:29

sprzedaj u kup już w wersji 4x4 i silnikiem V8 żeby mocy nie brakowało :->
Lajkonik - 2012-06-18, 07:43

Wojti89 napisał/a:
wersje 4x2 i 4x4 różnią się też konstrukcją podłogi bagażnika ;-)

To raczej najmniejszy problem - w 4x4 jest wkładka z jakiejś pianki, do której wkłada się koło zapasowe, które w 4x2 jest pod podłogą. "Dzięki" tej wkładce bagażnik zmniejsza się o jakieś 70l :!: To jeden z powodów, dla których zdecydowałem się na 4x2.

TD Pedro - 2012-06-18, 09:48

Lajkonik napisał/a:
w 4x4 jest wkładka z jakiejś pianki, do której wkłada się koło zapasowe, które w 4x2 jest pod podłogą. "Dzięki" tej wkładce bagażnik zmniejsza się o jakieś 70l

wokól koła zapasowego jest sporo przestrzeni do zagospodarowania... doskonałe miejsce na różnego rodzaju "dodatki" wożone w samochodzie (niezależnie od rodzaju napędu) a atutem "jakiejś pianki" jest to, ze pozwala w/w "dodatki" ulokować w uporządkowany i stabilny :lol: sposób w powydzielane tą pianką strefy/segmenty/miejsca... koło zapasowe też jest dzięki temu czyste - coś za coś... :-P

wojtek_pl - 2012-06-18, 10:18

TD Pedro napisał/a:
Lajkonik napisał/a:
w 4x4 jest wkładka z jakiejś pianki, do której wkłada się koło zapasowe, które w 4x2 jest pod podłogą. "Dzięki" tej wkładce bagażnik zmniejsza się o jakieś 70l

wokól koła zapasowego jest sporo przestrzeni do zagospodarowania... doskonałe miejsce na różnego rodzaju "dodatki" wożone w samochodzie (niezależnie od rodzaju napędu) a atutem "jakiejś pianki" jest to, ze pozwala w/w "dodatki" ulokować w uporządkowany i stabilny :lol: sposób w powydzielane tą pianką strefy/segmenty/miejsca... koło zapasowe też jest dzięki temu czyste - coś za coś... :-P

Dokladnie. Te schowki dookola kola zapasowego w 4x4 sa GENIALNE. Upchalem tam caly smietnik, ktory normalnie wozilem w skrzynce, i ktory zajmowal mi sporo bagaznika. A tak mam pusty bagaznik. :-D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group