|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Dział techniczny - duster 4x2 - zmiana napędu na 4x4
tomala72 - 2012-06-13, 18:02
No ciekawe, ja bym se jeszcze napęd 4x4 przełożył bo jak ruszam na piasku to mi przyczepność zrywa i od razu bym se też tę skrzynie 6 wrzucił i może jeszcze diesla?
Tylko ile by to wyniosło? 20 - 30 tysięcy?
P.S.
Może turbinke do k4m, na filmiku z clio (uturbione k4m) widać dusterka:)
http://www.youtube.com/watch?v=3NOVt9RGTX0
Dar1962 - 2012-06-13, 18:34
może od razu lepiej v6-tkę?
laisar - 2012-06-13, 19:15
tomala72 napisał/a: | napęd 4x4 |
"Skrzynia rozdzielcza", wały napędowe, tylny dyfer, tylny wielowahacz oraz sterownik napędu - pi x oko faktycznie blisko 20 kzł, a z duperelami pt śrubki, wężyki, kable faktycznie itp może być i 30...
tomala72 napisał/a: | może jeszcze diesla? |
Taniocha - niecałe 15 kzł (;
(Wszystkie ceny oczywiście brutto).
benny86 - 2012-06-13, 19:22
+robocizna = niemalże nowy dusterer w salonie
Wojti89 - 2012-06-14, 02:31
wersje 4x2 i 4x4 różnią się też konstrukcją podłogi bagażnika
laisar - 2012-06-14, 10:00
Owszem, ale przy zmianie z 4x2 na 4x4 to jest pikuś.
maciek - 2012-06-14, 11:29
sprzedaj u kup już w wersji 4x4 i silnikiem V8 żeby mocy nie brakowało
Lajkonik - 2012-06-18, 07:43
Wojti89 napisał/a: | wersje 4x2 i 4x4 różnią się też konstrukcją podłogi bagażnika |
To raczej najmniejszy problem - w 4x4 jest wkładka z jakiejś pianki, do której wkłada się koło zapasowe, które w 4x2 jest pod podłogą. "Dzięki" tej wkładce bagażnik zmniejsza się o jakieś 70l To jeden z powodów, dla których zdecydowałem się na 4x2.
TD Pedro - 2012-06-18, 09:48
Lajkonik napisał/a: | w 4x4 jest wkładka z jakiejś pianki, do której wkłada się koło zapasowe, które w 4x2 jest pod podłogą. "Dzięki" tej wkładce bagażnik zmniejsza się o jakieś 70l |
wokól koła zapasowego jest sporo przestrzeni do zagospodarowania... doskonałe miejsce na różnego rodzaju "dodatki" wożone w samochodzie (niezależnie od rodzaju napędu) a atutem "jakiejś pianki" jest to, ze pozwala w/w "dodatki" ulokować w uporządkowany i stabilny sposób w powydzielane tą pianką strefy/segmenty/miejsca... koło zapasowe też jest dzięki temu czyste - coś za coś...
wojtek_pl - 2012-06-18, 10:18
TD Pedro napisał/a: | Lajkonik napisał/a: | w 4x4 jest wkładka z jakiejś pianki, do której wkłada się koło zapasowe, które w 4x2 jest pod podłogą. "Dzięki" tej wkładce bagażnik zmniejsza się o jakieś 70l |
wokól koła zapasowego jest sporo przestrzeni do zagospodarowania... doskonałe miejsce na różnego rodzaju "dodatki" wożone w samochodzie (niezależnie od rodzaju napędu) a atutem "jakiejś pianki" jest to, ze pozwala w/w "dodatki" ulokować w uporządkowany i stabilny sposób w powydzielane tą pianką strefy/segmenty/miejsca... koło zapasowe też jest dzięki temu czyste - coś za coś... |
Dokladnie. Te schowki dookola kola zapasowego w 4x4 sa GENIALNE. Upchalem tam caly smietnik, ktory normalnie wozilem w skrzynce, i ktory zajmowal mi sporo bagaznika. A tak mam pusty bagaznik.
|
|