|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
ASO - SIEDLCE - AMS Chróścicki
petek - 2007-09-21, 09:03 Temat postu: SIEDLCE - AMS Chróścicki W warsztacie montowałem hak do mojego MCV. Moje spostrzeżenia:
Plusy:
+ dobre ceny usług - montaż haka tańszy niż w Warszawie
+ sympatyczna obsługa pani w Biurze Obsługi i w kawiarence oraz kierownika serwisu
+ dogodne terminy
Minusy:
- niesympatyczna obsługa w dziale części zamiennych
- brak możliwości obserwowania czynności serwisowych
- trudności w uzyskaniu informacji od serwisantów, którzy raczej niechętnie rozmawiają z klientem
- brak stacji diagnostycznej - po zamontowaniu haka musiałem go legalizować w sąsiednim ASO Seata
[ Dodano: 2007-09-30, 13:24 ]
No i niestety, ale muszę zmienić zdanie o tym serwisie. Gdy wyjechałem od nich po zamontowaniu haka wydawało mi się, że tylne zawieszenie pracuje jakby głośniej. W miarę kolejnych kilometrów hałas narastał aż do wczoraj, kiedy wykryłem przyczynę zgrzytów. Mianowicie panowie mechanicy montując hak zdjęli koło zapasowe i montując je z powrotem zapomnieli o dokręceniu go. Tak więc trzymało się na "słowo honoru". Nawet wolę nie myśleć co by było, gdyby koło odpadło przy powiedzmy 120 km/h.
Reasumując, ASO nie daje takiej rękojmi solidnego wykonania usługi, jakby się co niektórym na tym forum wydawało. Dla mnie to skandal!
ZeneC - 2007-10-05, 05:20
Warto byłoby chyba napisać jakiś liścik rteklamacyjny z podaniem do wiadomości Dacia Polska.
petek - 2007-10-05, 08:04
A i owszem
MartinPŃ - 2007-10-05, 21:38
petek napisał/a: | Reasumując, ASO nie daje takiej rękojmi solidnego wykonania usługi, jakby się co niektórym na tym forum wydawało. Dla mnie to skandal! |
Heh rękojmie daje natomiast gwarancji nie daje, łaskawca pojęcia myli.
petek - 2007-10-06, 16:43
A jaka to różnica łaskawco? Zrozumiałeś przecież sens wypowiedzi.
magcn - 2007-10-06, 20:53
@ petek @ MartinPŃ
Tylko się nie pobijcie Widzę, że na nowym forum skoczył forumowiczom poziom adrenaliny
A jak już zagłębiać się w niuanse:
petek napisał/a: | ASO nie daje takiej rękojmi solidnego wykonania usługi |
W potocznym, szeroko rozumianym tego słowa znaczeniu (jak rozumiem, tak właśnie użytym), to nie. A może dokładniej: to czy jakakolwiek ASO bądź ogólnie warsztat daje rękojmię solidnego wykonania usługi, możemy się dowiedzieć tylko od tych, co już z ich usług korzystali. Im więcej opinii, tym lepsze rozeznanie. I temu ten dział służy.
MartinPŃ napisał/a: | rękojmie daje natomiast gwarancji nie daje |
petek napisał/a: | A jaka to różnica |
W sensie prawnym: rękojmia przysługuje klientowi z mocy prawa - usługodawca/sprzedawca nie może jej udzielić bądź nie (ma chyba tylko ograniczoną możliwość "ingerencji" w czas jej trwania). Gwarancją jest zaś dobrowolne zobowiązanie się producenta/sprzedawcy/usługodawcy do nieodpłatnej (bądź po obniżonej cenie) naprawy (wymiany) sprzętu, jeśli w określonym nią terminie wystąpi określona usterka, uszkodzenie. Ogólnie - warunki gwarancji ustala sprzedawca/producent/usługodawca, zasady rękojmi zapisane są w ustawie o sprzedaży konsumenckiej (brzmi tak lub podobnie).
MartinPŃ - 2007-10-06, 21:37
magcn napisał/a: | Tylko się nie pobijcie |
Heh nie wiem skąd takie obawy, moja wypowiedź nie miała zabrzmieć ani trochę agresywnie
Dobry i jasny artykuł na ten temat: http://www.um.oswiecim.pl.../konsument.html
petek - 2007-10-09, 09:13
Finał sprawy wygląda tak, że Renault Polska umywa ręce pisząc, że nie jest stroną w sprawie, a "Każdy Autoryzowany Partner Renault prowadzi samodzielną działalność gospodarczą i jest odpowiedzialny za świadczone usługi handlowe, oraz naprawy wykonywane w serwisie na podstawie odpowie odpowiedzialności z tytułu „ Kodeksu Cywilnego”."
Tak więc potwierdza się moje, że ASO różnią się tym od innych serwisów, że się nazywają ASO i więcej kosztują.
magcn - 2007-10-09, 18:44
Kratylos napisał/a: | jesli chodzi o wszstkie napraw gwarancyjne to reno nie moze mowic ze nie odpowiada bo to aso itp podpisuje sie umowe kupna auta z dacia polska reprezentowanego przez autoryzowany punkt sprzedarzy gwarantem jakosci wyrobu jest tez dacia polska bo to ona okresla warunki gwarancji a nei to czy inne aso... |
Tak, to prawda, ale...
Kratylos napisał/a: | wiec spokojnie mozna odac sprawe do kancelarcji prawnej... |
... nie w tym przypadku. Kolega petek kupił samochód, a dopiero później montował do niego hak. Na samochód - taki jak został kupiony - została udzielona gwarancja Dacia/Reanult. Gdyby został sprzedany z hakiem na wyposażeniu, to oczywiście obejmowała by i hak. A tak, to jest dodatek zamontowany poźniej przez warsztat, którym jest akurat AMS Chróścicki Sp. z o.o. Tu nie ma mowy o naprawie gwarancyjnej. Sam hak zapewne jest objęty gwarancją producenta (może Dacii, może kogoś innego - petek tego nie pisał), a i tak nie o niego tu chodzi. Natomiast za montaż i bałagan jaki pozostał po nim odpowiada AMS Chróścicki Sp. z o.o. - tu się kłania rękojmia wynikająca z umowy o dzieło (p. http://www.gorzow.pl/plik...o/kons-pp11.doc ). W tym przypadku jest to tzw. "wada nieistotna", z tytułu której można domagać się obniżenia ceny za usługę (i usunięcia jej, oczywiście wady nie usługi ). W przypadku, gdy taki warsztat jest też ASO jakiegoś producenta, to producent ten może w przyszłości (gdy powtarzać się będą takie lub inne wpadki) zerwać z nim umowę - jednak szkodzi to wizerunkowi marki. Ale prawnej odpowiedzialności nie ponosi.
yerzo - 2009-10-21, 08:43
A ja z AMS mam same mile doswiadczenia. Kupilem juz u nich 3 auta(2 renowki i Dacie) i nigdy nie bylo problemow. Auto do serwisowania jest zabierane spod domu/firmy i po calej operacji odstawione czyste i pachnace :) Czesto maja ciekawe promocje na akcje serwisowe dla stalych klientow. Info dostaje na maila lub telefonicznie. Goraco polecam.
dystrykt9 - 2012-04-18, 07:41
Chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami z kontaktów z tym ASO, gdy robiłem rozeznanie rynku w celu zakupu dacii. Miałem okazję rozmawiać z handlowcem z salonu, panem Hubertem, zarówno podczas bogatej korespondencji mailowej, jak i osobiście w trakcie wizyty i jazdy próbnej.
Nie mam natomiast żadnej wiedzy odnośnie serwisu w tej lokalizacji.
Pan Hubert zaprezentował się jako bardzo sympatyczna osoba, która finalnie była w stanie zaproponować pakiet całkiem ładnych gratisów w ramach możliwości, którymi dysponował.
Warunkiem jednak koniecznym uzyskania indywidualnego pakietu gratisów/upustów jest, w mojej opinii, konieczność poświęcenia czasu na wzajemne poznanie się stron KUPUJĄCY-SPRZEDAJĄCY.
Typowa rozmowa zwykle zaczyna się tylko od dywaników
|
|