DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

ASO - SIEDLCE - AMS Chróścicki

petek - 2007-09-21, 09:03
Temat postu: SIEDLCE - AMS Chróścicki
W warsztacie montowałem hak do mojego MCV. Moje spostrzeżenia:

Plusy:
+ dobre ceny usług - montaż haka tańszy niż w Warszawie
+ sympatyczna obsługa pani w Biurze Obsługi i w kawiarence oraz kierownika serwisu
+ dogodne terminy

Minusy:
- niesympatyczna obsługa w dziale części zamiennych
- brak możliwości obserwowania czynności serwisowych
- trudności w uzyskaniu informacji od serwisantów, którzy raczej niechętnie rozmawiają z klientem
- brak stacji diagnostycznej - po zamontowaniu haka musiałem go legalizować w sąsiednim ASO Seata

[ Dodano: 2007-09-30, 13:24 ]
No i niestety, ale muszę zmienić zdanie o tym serwisie. Gdy wyjechałem od nich po zamontowaniu haka wydawało mi się, że tylne zawieszenie pracuje jakby głośniej. W miarę kolejnych kilometrów hałas narastał aż do wczoraj, kiedy wykryłem przyczynę zgrzytów. Mianowicie panowie mechanicy montując hak zdjęli koło zapasowe i montując je z powrotem zapomnieli o dokręceniu go. Tak więc trzymało się na "słowo honoru". Nawet wolę nie myśleć co by było, gdyby koło odpadło przy powiedzmy 120 km/h.
Reasumując, ASO nie daje takiej rękojmi solidnego wykonania usługi, jakby się co niektórym na tym forum wydawało. Dla mnie to skandal!

ZeneC - 2007-10-05, 05:20

Warto byłoby chyba napisać jakiś liścik rteklamacyjny z podaniem do wiadomości Dacia Polska.
petek - 2007-10-05, 08:04

A i owszem ;-)
MartinPŃ - 2007-10-05, 21:38

petek napisał/a:
Reasumując, ASO nie daje takiej rękojmi solidnego wykonania usługi, jakby się co niektórym na tym forum wydawało. Dla mnie to skandal!

Heh rękojmie daje natomiast gwarancji nie daje, łaskawca pojęcia myli.

petek - 2007-10-06, 16:43

A jaka to różnica łaskawco? Zrozumiałeś przecież sens wypowiedzi.
magcn - 2007-10-06, 20:53

@ petek @ MartinPŃ
Tylko się nie pobijcie :evil: Widzę, że na nowym forum skoczył forumowiczom poziom adrenaliny ;-)
A jak już zagłębiać się w niuanse:
petek napisał/a:
ASO nie daje takiej rękojmi solidnego wykonania usługi

W potocznym, szeroko rozumianym tego słowa znaczeniu (jak rozumiem, tak właśnie użytym), to nie. A może dokładniej: to czy jakakolwiek ASO bądź ogólnie warsztat daje rękojmię solidnego wykonania usługi, możemy się dowiedzieć tylko od tych, co już z ich usług korzystali. Im więcej opinii, tym lepsze rozeznanie. I temu ten dział służy.
MartinPŃ napisał/a:
rękojmie daje natomiast gwarancji nie daje

petek napisał/a:
A jaka to różnica

W sensie prawnym: rękojmia przysługuje klientowi z mocy prawa - usługodawca/sprzedawca nie może jej udzielić bądź nie (ma chyba tylko ograniczoną możliwość "ingerencji" w czas jej trwania). Gwarancją jest zaś dobrowolne zobowiązanie się producenta/sprzedawcy/usługodawcy do nieodpłatnej (bądź po obniżonej cenie) naprawy (wymiany) sprzętu, jeśli w określonym nią terminie wystąpi określona usterka, uszkodzenie. Ogólnie - warunki gwarancji ustala sprzedawca/producent/usługodawca, zasady rękojmi zapisane są w ustawie o sprzedaży konsumenckiej (brzmi tak lub podobnie).

MartinPŃ - 2007-10-06, 21:37

magcn napisał/a:
Tylko się nie pobijcie

Heh nie wiem skąd takie obawy, moja wypowiedź nie miała zabrzmieć ani trochę agresywnie :mrgreen:
Dobry i jasny artykuł na ten temat: http://www.um.oswiecim.pl.../konsument.html

petek - 2007-10-09, 09:13

Finał sprawy wygląda tak, że Renault Polska umywa ręce pisząc, że nie jest stroną w sprawie, a "Każdy Autoryzowany Partner Renault prowadzi samodzielną działalność gospodarczą i jest odpowiedzialny za świadczone usługi handlowe, oraz naprawy wykonywane w serwisie na podstawie odpowie odpowiedzialności z tytułu „ Kodeksu Cywilnego”."
Tak więc potwierdza się moje, że ASO różnią się tym od innych serwisów, że się nazywają ASO i więcej kosztują.

magcn - 2007-10-09, 18:44

Kratylos napisał/a:
jesli chodzi o wszstkie napraw gwarancyjne to reno nie moze mowic ze nie odpowiada bo to aso itp podpisuje sie umowe kupna auta z dacia polska reprezentowanego przez autoryzowany punkt sprzedarzy gwarantem jakosci wyrobu jest tez dacia polska bo to ona okresla warunki gwarancji a nei to czy inne aso...

Tak, to prawda, ale...
Kratylos napisał/a:
wiec spokojnie mozna odac sprawe do kancelarcji prawnej...

... nie w tym przypadku. Kolega petek kupił samochód, a dopiero później montował do niego hak. Na samochód - taki jak został kupiony - została udzielona gwarancja Dacia/Reanult. Gdyby został sprzedany z hakiem na wyposażeniu, to oczywiście obejmowała by i hak. A tak, to jest dodatek zamontowany poźniej przez warsztat, którym jest akurat AMS Chróścicki Sp. z o.o. Tu nie ma mowy o naprawie gwarancyjnej. Sam hak zapewne jest objęty gwarancją producenta (może Dacii, może kogoś innego - petek tego nie pisał), a i tak nie o niego tu chodzi. Natomiast za montaż i bałagan jaki pozostał po nim odpowiada AMS Chróścicki Sp. z o.o. - tu się kłania rękojmia wynikająca z umowy o dzieło (p. http://www.gorzow.pl/plik...o/kons-pp11.doc ). W tym przypadku jest to tzw. "wada nieistotna", z tytułu której można domagać się obniżenia ceny za usługę (i usunięcia jej, oczywiście wady nie usługi ;-) ). W przypadku, gdy taki warsztat jest też ASO jakiegoś producenta, to producent ten może w przyszłości (gdy powtarzać się będą takie lub inne wpadki) zerwać z nim umowę - jednak szkodzi to wizerunkowi marki. Ale prawnej odpowiedzialności nie ponosi.

yerzo - 2009-10-21, 08:43

A ja z AMS mam same mile doswiadczenia. Kupilem juz u nich 3 auta(2 renowki i Dacie) i nigdy nie bylo problemow. Auto do serwisowania jest zabierane spod domu/firmy i po calej operacji odstawione czyste i pachnace :) Czesto maja ciekawe promocje na akcje serwisowe dla stalych klientow. Info dostaje na maila lub telefonicznie. Goraco polecam.
dystrykt9 - 2012-04-18, 07:41

Chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami z kontaktów z tym ASO, gdy robiłem rozeznanie rynku w celu zakupu dacii. Miałem okazję rozmawiać z handlowcem z salonu, panem Hubertem, zarówno podczas bogatej korespondencji mailowej, jak i osobiście w trakcie wizyty i jazdy próbnej.
Nie mam natomiast żadnej wiedzy odnośnie serwisu w tej lokalizacji.
Pan Hubert zaprezentował się jako bardzo sympatyczna osoba, która finalnie była w stanie zaproponować pakiet całkiem ładnych gratisów w ramach możliwości, którymi dysponował.
Warunkiem jednak koniecznym uzyskania indywidualnego pakietu gratisów/upustów jest, w mojej opinii, konieczność poświęcenia czasu na wzajemne poznanie się stron KUPUJĄCY-SPRZEDAJĄCY.
Typowa rozmowa zwykle zaczyna się tylko od dywaników :-D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group