|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Przegląd mediów o Dacii - testy długodystansowe Auto Bild
Dar1962 - 2012-12-19, 11:50 Temat postu: testy długodystansowe Auto Bild W prasie oraz internecie ukazało się ostatnio kilka rankingów awaryjności aut oraz ostatni raport TuV, w którym marnie wypadł Logan. Pozwolę sobie więc załączyć skan wykazu aut, które w ostatnich latach wzięły udział w wymagającym teście długodystansowym (na dystansie 100 tys km). Komentarz - szczególnie po przeanalizowaniu miejsc zajmowanych przez auta od 34 do 77 pozostawiam zainteresowanym
Dyziek - 2012-12-19, 15:55
znam :)
moze nawet gdzies jeszcze mam ten test MCV-ki
Jak znajde, to zeskanuje i wkleje
zdzisiu27 - 2012-12-19, 20:44
Ja po prostu nie wierzę w te niemieckie testy - sorry. To jest za duża kasa i za duży rynek, żeby oni źle pisali o niemieckich autach. To wszystko o kant d... potłuc.
laisar - 2012-12-20, 00:30
Nic nie trzeba skanować (: - http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2815
Przy czym obecnie MCV-ka ma miejsce albo 30 - http://www.autobild.de/bi...71.html#bild112 - albo... 23: http://www.autobild.de/ar....4-2332624.html
A ponoć Niemce to taki precyzyjny naród (((;
Bardziej serio: test testem, ale trzeba pamiętać, że to jest przypadek jednego, konkretnego egzemplarza. Natomiast TUVy i inne DEKRA pokazują statystykę - co oczywiście też niczego nie dowodzi, tylko w drugą stronę...
Wszystkie testy AutoBilda: http://www.autobild.de/tests/dauertests/
yadoctor - 2012-12-25, 10:46
Tak jak już ktoś zwrócił tu uwagę - TUV to testy z czegoś a'la stacja kontroli pojazdów, więc wiele zależy tam od samego utrzymania auta, a po samochodach tanich, takich jak Logan czy Panda prędzej spodziewalbym się jakichś ekonomicznych napraw niż po BMW z tej samej grupy wiekowej. Ja bardzo się zdziwiłem, gdy zobaczyłem Pandę na jednym z ostatnich miejsc, gdyż zawsze była ona w czołówce bezawaryjności. Generalnie, aby dowiedzieć się tego, o co nam chodzi, trzeba poczekać na ADAC. TUV mówi co innego, wg mnie z można z niego wyciągnąć więcej o społeczeństwie niż o samochodach.
|
|