|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Dział ogólny o daciach - Cofnięcie licznika
owca65 - 2013-02-28, 13:06 Temat postu: Cofnięcie licznika Witam.
Czy w Dacii Logan można sprawdzić czy ktoś cofał licznik? Czy może to zrobić Pani ździsio w warsztacie za kilka złotych i nikt już do tego nie dojdzie ?
z ciekawości sprawdzałem też ceny całych zegarów na allegro i są śmiesznie tanie, więc nawet jakby ktoś chciał zmniejszyć przebieg to może tylko wymienić licznik ?
Pytam, ponieważ znajomy chce właśnie kupić Logana i niektóre są z bardzo małym przebiegiem wydają nam się podejrzane.
Wydaję, mi się, że w ASO powinni mieć możliwość żeby to sprawdzić nawet jeżeli auto nie było serwisowane, ale niestety nie znam się na tym.
laisar - 2013-02-28, 13:24
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4854
- czyli: prawdopodobnie nie da się sprawdzić cofnięcia, które można zrobić rzeczywiście w miarę prosto.
jaru - 2013-02-28, 13:26
Nie liczy się przebieg, tylko ogólny stan techniczny - można kupić 2 - letniego trupa po 50.000km, a można kupić 10 - letnie uczciwie serwisowane auto w dobrym stanie technicznym, z 300.000km na liczniku
Nie da się w 100% potwierdzić przebiegu auta, jeśli nie ma książki serwisowej, której autentyczność potwierdzi serwis, który wbijał tam pieczątki.
Obwarzanek - 2013-02-28, 15:25
A ja słyszałem, że w ASO mogą dojść do realnego przebiegu. Podobno podpina się coś tam w różnych 4 miejscach i tam wyskakuje.
jackthenight - 2013-02-28, 15:34
A ja słyszałem, że istnieje UFO :)
A tak na serio, to w Dacii przebieg zapisany jest tylko w liczniku.
W Renault zapisany jest również w kluczyku i pewnie jeszcze w innym module.
krakry1 - 2013-02-28, 15:37
Ja nie tylko słyszałem o UFO, ale nawet je widziałem ... na filmie.
SAJSEN - 2013-02-28, 19:40
Pamietajcie, że już na forum pisalismy o cofaniu licznika w loganie na Modlinskiej :)
Niby prawie nowy i takie tam:)
Niby to ktos inny:(
Ale fakt w pamieci pozostał !
owca65 - 2013-03-01, 02:32