|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Dział ogólny o daciach - ELEKTRYKA
PAPIRUS - 2008-06-29, 09:35 Temat postu: ELEKTRYKA Witam od jakiś 2 tygodni gdy włączam prawy kierunkowskaz to zaczyna szybko migać,wczoraj brat powiedzial że pewnie gdzieś masę gubie,bo jadąc za mną gdy ja skręcałęm w prawo to u mnie dziwne rzeczy w tylnej prawej lampie sie działy - a mianowicie pulsowało światło stop zamiast kierunkowskazu, pytanko-czy z tym problemem do serwisu, czy to jakas błahostka i podpowiecie jak te usterkę naprawić.
wieza - 2008-06-29, 10:32 Temat postu: hey cos podonego mialem w megance jak pojedziesz do serwisu to cie ladnie skasuja.
Sluchaj w tylniej lampie masz zawarcie mozliwe ze styki zasniedzialy lub troszke plastik sie przytopil. wyjmij kostke z zaroweczek znaczy caly elemeny z kierunkowskaza i sprawdz styki jak wygladaja wyczysc i bedzie wszystko ok
Pozdr
loganik - 2008-06-29, 10:51
Temat już był. brak ,,masy" w lampie, ja doprowadziłem cienkim przewodem dodatkową masę podpiętą pod kostkę i mam spokój, czasem westarczy poruszać kostką z tyłu lampy.
Loganik
PAPIRUS - 2008-06-29, 15:06
Na gwaracji jest to mam sam kombinować??,odkręciłem tylna lamę(proste i łatwe),odłączyłem kostkę,żaróweczkę wykręcilem i wkręciłem od nowa,styki wyglądają dobrze ,na chwilę obecną problem rozwiązany pozytywnie,a w sumie wystarczyło poszukać na forum przepraszam za zawracanie głowy
waski - 2008-06-29, 15:31
A ja się wogóle dziwię, że pytasz co z tym zrobić. Po to masz gwarancję, żeby z niej korzystać. Łaski ci nie robią, a światła to w końcu twoje bezpieczeństwo.
PAPIRUS - 2008-06-29, 17:08
Ano jakoś do serwisu nie chce mi się gonić,jeżeli mogę sam znależć i naprawić usterkę -oczywiście jeśli jest to drobna usterka.
piotrres - 2008-07-02, 17:46
Heh, temat opisywałem ca. 2 m-ce temu. Też prawy kierunkowskaz. Sprawę załatwiłem w sewisie, w ramach gwarancji ca. ½ h roboty. Dla św. spokoju wymienili cały konektor w lewej tylnej lampie.
Problem musi się zdarzać częściej, bo godzinę temu zadzwoniła do mnię miła pani z ASO z pytaniem czy wszystko OK ? Ponieważ miałem u nich naprawianą tylna lampę.
Na razie OK!
_____________________________
Uwaga! związek między światłem a masą wygląda tak: c := SqRt( E/m );
laisar - 2008-07-02, 18:12
Cytat: | godzinę temu zadzwoniła do mnię miła pani z ASO z pytaniem czy wszystko OK ? Ponieważ miałem u nich naprawianą tylna lampę. |
To chyba raczej aktualna polityka Renault, żeby sprawdzić "poziom satysfakcji klienta" - do mnie jak na razie dzwonią po każdej wizycie w ASO.
piotrres - 2008-07-02, 18:17
laisar napisał/a: | ...To chyba raczej aktualna polityka Renault, żeby sprawdzić "poziom satysfakcji klienta" - do mnie jak na razie dzwonią po każdej wizycie w ASO. |
Też tak sobie pomyślałem...
Pablo78 - 2008-07-03, 11:12
Potwierdzam, do mnie też zawsze dzwonią zaraz po wizycie w ASO z tym pytaniem...
Andrzej - 2008-07-04, 11:42
Pablo78 napisał/a: | Potwierdzam, do mnie też zawsze dzwonią zaraz po wizycie w ASO z tym pytaniem... |
A do mnie nikt nie dzwonił!!!!
patałachy....
Pablo78 - 2008-07-04, 12:19
Andrzej napisał/a: | Pablo78 napisał/a: | Potwierdzam, do mnie też zawsze dzwonią zaraz po wizycie w ASO z tym pytaniem... |
A do mnie nikt nie dzwonił!!!!
patałachy....
|
Ale zapomniałem dodać, że kiedyś na poczatku serwis zapytał czy wyrażam zgodę na badanie satysfakcji klienta (jakaś polityka jakości Renault, czy cuś takiego... )
wox - 2008-07-04, 21:55
Do mnie też dzwonili (w Fordzie też tak było), ale to jest telefon z danego ASO, a nie ogólnie z Renault, więc znaczenie tego, czy my powiemy "zadowolony", czy "nie zadowolony" jakiegoś szczególnego znaczenia nie nabiera.
Konrad - 2008-07-08, 07:29
Do mnie kiedyś dzwonili, ale jak dowiedzieli się, że to była naprawa gwarancyjna - to nie chcieli gadać.
Miła pani powiedziała, że bada zadowolenie klientów, którzy mieli naprawę PŁATNĄ.
To poprosiłem, żeby już więcej nie dzwoniła, bo szkoda mojego i jej czasu i rozłączyłem się.
|
|