|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Przegląd mediów o Dacii - Dacia Sandero II
maciek - 2012-09-17, 08:39 Temat postu: Dacia Sandero II
http://www.automobile-mag...dacia_sandero_2
ZDJĘCIA W LEPSZEJ JAKOŚCI
http://www.netcarshow.com/dacia/2013-sandero/
jjmalin - 2012-09-17, 08:44
nie wygląda już tak zadziornie. środek ładny. z tyłu zalatuje hyundai'em i20
Prezes - 2012-09-17, 09:55
To tylko moje zdanie, ale Logan wyładniał, Sandero zbrzydło
Dar1962 - 2012-09-17, 10:16
ten obły przód i kształt reflektorów zalatuje teraz nieco Dusterem
Prezes - 2012-09-17, 10:33
Przód w Loganie i w Sandero będzie chyba taki sam? Hehe, jak Dokker z Lodgy Duster będzie samotny - chyba, że pickup'a zrobią
Seal - 2012-09-17, 10:49
Mnie się tam podoba.
Teraz czekamy na odmianę Stepway
BMH - 2012-09-17, 10:49
I mamy odpowiedż dlaczego Dacia przebija cenowo wszystkie marki.Moim zdaniem bardzo dobrze dostep do częśći i napewno cena tych częśći.
Dominus - 2012-09-17, 11:04
Dar1962 napisał/a: | ten obły przód i kształt reflektorów zalatuje teraz nieco Dusterem |
Zgadzam się z Toba, Logan i Sandero II mają bardzo zbliżone przody do Dustera
Daras - 2012-09-17, 11:47
No, wygląd takiej Sanderki mnie nie przekonuje, ale - może to wynikać z przyzwyczajenia oczu do widoku poprzedniej, fajniutkiej Sanderki Stepway.
Co ważniejsze jednak - według mnie - aby Dacia wraz ze wszystkimi zmianami w tych następcach poprzednich modeli - nie zmieniła za bardzo cen swoich autek, aby cenami koncern Daci nie zbliżał się mocno do konkurencji.
maciek - 2012-09-17, 11:48
nadal szyby sterowane z centralnej tablicy to na Minus
ciekawe ile poduszek będzie, czy ESP w standardzie?
silnik 1,2 16V 75KM i 0,9TCE 90Km i 1,5dci 75 i 90KM to pewniaki w Loganie i Sandero. Bardzo bym się zdziwił jak by się pojawiło coś mocniejszego, mam nadzieje że Sandero potanieje o tego tysiaka i będzie bardziej bogato wyposażone
Seal - 2012-09-17, 13:23
maciek napisał/a: | nadal szyby sterowane z centralnej tablicy to na Minus |
A dlaczego od razu na minus
Przyzwyczaiłem się i mnie to rozwiązanie odpowiada
maciek - 2012-09-17, 13:33
tylko popatrz gdzie teraz Dacia proponuje te przyciski a gdzie ty masz teraz
dali to trochę za nisko
Cendra - 2012-09-17, 20:20
A mi się ta unifikacja modeli nie podoba, wg mnie model Sandero źle na tym wyszedł. Był taki lekki, ładny hatchback...
Lukas87 - 2012-09-17, 20:28
z tyłu mi to jakoś peguota przypomina no z tymi przyciskami od szyb to za nisko
maciek - 2012-09-17, 20:36
w środę pewnie zobaczymy parę nowych fotek Sandero i Logana, ciekawe czy coś zmieniali z zawieszeniem, czy bagażnik nadal ma taki sam "co w standardzie?
ian - 2012-09-17, 20:37
Sandero się po prostu ucywilizowało i wydoroślało. Może starą wersję będą produkować jako Sandero Classic, albo Sandero Storia?
benny86 - 2012-09-17, 20:48
Wygląd zdecydowanie lepszy niż w Loganie II jak dla mnie, ot po prostu zwyczajny nie rzucający się w oczy heczbek.
maciek - 2012-09-17, 20:59
ian napisał/a: | Może starą wersję będą produkować jako Sandero Classic, albo Sandero Storia? |
nie ma sensu sprzedawać takiego samego auta na tym samym runku i pod tą samą marką , jak coś to juz Łada
wat - 2012-09-17, 21:10
a renówka niby nie sprzedawała clio storia jednocześnie z nowym modelem i jaki miało to sens?
maciek - 2012-09-17, 21:15
wat napisał/a: | a renówka niby nie sprzedawała clio storia jednocześnie z nowym modelem i jaki miało to sens? |
no tak, ale to był nowy model naprawdę a nie modernizacja
wat - 2012-09-17, 21:19
czy ja wiem dla mnie to zawsze modernizacja goni modernizacje choc w szczegóły się nie wgłębiałem
maciek - 2012-09-17, 21:32
Sandero ma 4 czujniki parkowania a Lodgy tylko 3
kapelusznik - 2012-09-17, 21:36
bo Sandero to miejskie auto - i tam się czujniki przydadzą
maciek - 2012-09-17, 21:38
kapelusznik napisał/a: | bo Sandero to miejskie auto - i tam się czujniki przydadzą |
ta a w Lodgy to nie bo to auto wielkości Smarta
kapelusznik - 2012-09-17, 21:40
nie, po prostu nikt o zdrowych zmysłach nie kupi Lodgy do jazdy po mieście (ja bym nie kupił)
wiem, wiem, mamuśki teraz pustymi PickUpami i SUVami pod żłobki podjeżdżają
ale na szczęście zboczenia to nie jest standardowe i pochwalane zachowanie
montując mniej czujników w Lodgy niż w Sandero Dacia promuje prawidłowe zakupy aut wśród mieszczuchów
benny86 - 2012-09-17, 21:42
Czujniki pewnie mają inny zakres działania więc i liczba może się różnić.
Prezes - 2012-09-18, 08:16
kapelusznik napisał/a: | nie, po prostu nikt o zdrowych zmysłach nie kupi Lodgy do jazdy po mieście | Albo tylko Lodgy, 4,5 m to standardowe sedany mają
maciek - 2012-09-18, 10:57
ZDJĘCIA W LEPSZEJ JAKOŚCI
http://www.netcarshow.com/dacia/2013-sandero/
Prezes - 2012-09-18, 11:56
Im częściej się na nią patrzy tym bardziej zaczyna się podobać.. prawie jak z niektórymi piosenkami
maciek - 2012-09-18, 12:21
coś czuje że około grudnia ....
maciek - 2012-09-18, 18:53
Cytat: | le 27 c'est la conférence de presse avec tous les détails et spécifications. Pour le reste le communiqué c'était aujourd'hui avec les photos que nous connaissons !
et le communiqué de presse le voilà :
Huit ans après le lancement de Logan, le modèle emblématique de la renaissance de Dacia, la marque révèlera à l’occasion du Mondial de l’Automobile Nouvelle Dacia Logan et Nouvelle Dacia Sandero.
Un nouveau Design plus affirmé et valorisant
Avec Nouvelle Dacia Logan et Nouvelle Dacia Sandero, le design Dacia se fait plus affirmé et valorisant.
Un design extérieur plus identitaire
La nouvelle identité stylistique Dacia évoque le sentiment général de qualité et de force.
La face avant homogène, travaillée autour du logo Dacia bien installé dans la calandre, est commune à l’ensemble des deux nouveautés. Le dessin des larges projecteurs ainsi que la grille de calandre rendent la face avant plus expressive.
De profil, le ratio entre carrosserie et surface vitrée renforce la sensation de robustesse, affirmée par une ligne de caisse sculptée, des arches de roues plus marquées et des flancs creusés que l’on retrouve sur l’ensemble de la gamme.*
Un design intérieur plus attractif
Les deux nouveaux modèles inaugurent une nouvelle planche de bord carbone foncé ou bi-ton (selon les modèles et les versions) à l’instrumentation complète et au traité moderne avec des contours de cadrans chromés et des commandes de dernière génération particulièrement fonctionnelles.
Les cerclages des aérateurs, le logo sur le volant et la vignette du pommeau du levier de vitesses sont chromés (selon finition). La façade centrale est soulignée par un enjoliveur de couleur (selon finition), en harmonie avec les poignées de tirage ainsi qu’avec la plaquette décor sur le volant.
La qualité perçue a été soignée et renforcée grâce au choix des matériaux et aux affleurements affinés.
Dacia garantit des véhicules fiables dans le temps et gagne la confiance de ses clients : Nouvelle Logan et Nouvelle Sandero bénéficient – comme le reste de la gamme Dacia – d'une garantie 3 ans / 100 000 kilomètres.
Venez découvrir Nouvelle Dacia Logan et Nouvelle Dacia Sandero au Mondial de Paris.
POUR PLUS D'INFORMATIONS, CONTACTER :
Frederic Favre |
27 poznamy specyfikacje Sandero i Logana
maciek - 2012-09-18, 19:33
największe zdjęcie jakie znalazłem trzeba kliknąć
wat - 2012-09-18, 21:12
czy mi sie wydaje czy zmienili kształt klamek
Cendra - 2012-09-18, 21:55
W Lodgy naprawiają błędy i robią przyciski od el. szyb na drzwiach a tu powrót do "tradycji"...
Prezes - 2012-09-18, 21:57
ciekawe jak z cenami.. nowe clio wygląda obłędnie i jest bardzo dobrze wyposażone.. żeby Sandero tylko tłem nie było.
maciek - 2012-09-18, 22:20
vs.
Piotr_K - 2012-09-18, 23:47
Podoba mi się, chyba syna namówimy na zakup ... musi tylko trochę popracować ;)
Dyziek - 2012-09-19, 05:29
Nowe Sandero jest ladne. Dla mnie jednak osobistym zaskoczeniem jest nowy Logan - naprawde mi sie podoba :) Co do srodka - wielkie brawa za przeniesienie pokretel nawiewu nieco wyzej. To mnie irytowalo.
Istotnym pozostaje, jak bedzie wygladalo zabezpieczenie antykorozyjne.
maciek - 2012-09-19, 09:08
Azrael - 2012-09-19, 09:56
Jest już jakieś w miarę pewne info o silnikach? Mi się marzy 2.0, może być nawet 8V.
Prezes - 2012-09-19, 10:07
Azrael napisał/a: | Mi się marzy 2.0, może być nawet 8V. |
DrOzda - 2012-09-19, 10:07
Azrael napisał/a: | Jest już jakieś w miarę pewne info o silnikach? Mi się marzy 2.0, może być nawet 8V. |
Zapomnij.
Reanult ma w ofercie silniki 2.0 16V serii F4R i F4RT ale wstawia je do wersji sportowych hothatchy lub vanów.
Szkoda że wzorem Skody nie zrobią opartego o Sandero samochodu klasy JWRC.
maciek - 2012-09-19, 10:14
Azrael napisał/a: | Jest już jakieś w miarę pewne info o silnikach? Mi się marzy 2.0, może być nawet 8V. |
mogę sobie paznokieć uciąć jak dowiemy sie że będzie
1,2 16V 75 KM /LPG ( w przyszłości pewnie zmienią na 0,9 TCE 75)
0,9 TCE 90KM
1,5 dci 75 i 90KM
i tyle
MarkD - 2012-09-19, 12:03
Przód Sandero jak żywo VW Polo Klik
kapelusznik - 2012-09-19, 12:30
a jednak trochę inaczej
w Polo dolna linia grilla idzie wyżej niż dolna linia reflektorów, w Sandero i Loganie na odwrót
sam zderzak w Polo ładniejszy (chyba że da się ten ciemny łuk na zderzaku w Daciach zlikwidować)
Azrael - 2012-09-19, 16:17
maciek napisał/a: | Azrael napisał/a: | Jest już jakieś w miarę pewne info o silnikach? Mi się marzy 2.0, może być nawet 8V. |
mogę sobie paznokieć uciąć jak dowiemy sie że będzie
1,2 16V 75 KM /LPG ( w przyszłości pewnie zmienią na 0,9 TCE 75)
0,9 TCE 90KM
1,5 dci 75 i 90KM
i tyle |
nawet bez 1,6 MPI/ 16V :(, szkoda
monopios - 2012-09-19, 20:23
Daras - 2012-09-19, 20:23
Azrael napisał/a: | Jest już jakieś w miarę pewne info o silnikach? Mi się marzy 2.0, może być nawet 8V. |
Brzmi nieźle... no, no....
paweloo97 - 2012-09-26, 21:09
Wyciek :D
Lmoska - 2012-09-27, 07:07
Czy mnie oczy nie mylą Sandero II i logan II będzie miał tempomat i ogranicznik prędkości :)
Jeśli tak to trochę bez sensu, że w LODGY nie ma w samochodzie rodzinnym na trasy gdzie ustawiasz sobie na trasie stałą prędkość na tempomacie i lecisz sobie :)
A druga żecz co mnie dziwi otwieranie elekrtyczne przednich szyb znów na panelu :( a tylne?? - gdzie.
maciek - 2012-09-27, 07:17
Lmoska napisał/a: |
A druga żecz co mnie dziwi otwieranie elekrtyczne przednich szyb znów na panelu :( a tylne?? - gdzie. |
zobaczymy dzisiaj jak to jest naprawdę
kapelusznik - 2012-09-27, 07:18
Lmoska napisał/a: | a tylne?? - gdzie. |
tam gdzie teraz ?
na tunelu, za dźwignią ręcznego
laisar - 2012-09-27, 08:48
Lmoska napisał/a: | w LODGY nie ma [tempomat] |
MSZ - dodadzą. Może wraz z TCE? Koszt 0, trudność techniczna 0, zagrożenie dla scenica 0 d:
Lmoska napisał/a: | otwieranie elekrtyczne przednich szyb znów na panelu |
Ja uważam to za najlepsze miejsce - na drzwiach nie jest ani wygodnie, ani praktycznie.
I tylne też się tam powinny znaleźć - w czasie jazdy kierowca może otworzyć pasażerom z tyłu, a na postoju oni mogą się ostatecznie wychylić do przodu, raz na ten ruski rok...
piotrres - 2012-09-27, 09:10
laisar napisał/a: | Lmoska napisał/a: | w LODGY nie ma [tempomat] |
...
Lmoska napisał/a: | otwieranie elekrtyczne przednich szyb znów na panelu |
Ja uważam to za najlepsze miejsce - na drzwiach nie jest ani wygodnie, ani praktycznie.
I tylne też się tam powinny znaleźć - w czasie jazdy kierowca może otworzyć pasażerom z tyłu, a na postoju oni mogą się ostatecznie wychylić do przodu, raz na ten ruski rok... |
Amen!
Z tyłu mam na korbkę iżby mi dziecię butologicznie przełączników nie zniszczyło.
DrOzda - 2012-09-27, 09:27
laisar napisał/a: | Lmoska napisał/a: | w LODGY nie ma [tempomat] |
MSZ - dodadzą. Może wraz z TCE? Koszt 0, trudność techniczna 0, zagrożenie dla scenica 0 d:
|
A MSZ na razie nie dodadzą , bo już by to zrobili. Przycisk aktywujący w L2 i S2 ma dwie pozycje - ogranicznik lub tempomat plus dodatkowy R i O na kierownicy. Na 99% w Lodgy wystarczyłoby zamienić ten przycisk (na oko pasuje w miejsce istniejącego do aktywacji ogranicznika) zamontować przycisk w kierownicy i doprowadzić sterownie do ECU albo istniejącymi już kabelkami albo pociągnąć nowe jeśli wiązki są różne w Lodgy i L2/S2.
Czy w Lodgy sterowanie przepustnicą w 1.6 jest na linkę ? Chyba nie bo wtedy ESP by nie mogło działać a może się mylę ....
laisar napisał/a: | Lmoska napisał/a: | otwieranie elekrtyczne przednich szyb znów na panelu |
Ja uważam to za najlepsze miejsce - na drzwiach nie jest ani wygodnie, ani praktycznie.
I tylne też się tam powinny znaleźć - w czasie jazdy kierowca może otworzyć pasażerom z tyłu, a na postoju oni mogą się ostatecznie wychylić do przodu, raz na ten ruski rok... |
A ja uważam rozwiązanie w Lodgy za optymalne - mam pod ręką sterowanie wszystkimi oknami plus BLOKADĘ - kto wozi dzieci ten zapewne nie raz miał awantury p.t. nie otwieraj okna. Jak mam dobry humor to zwalniam blokadę i wtedy hulaj dusza każdy może sobie sterować - nawet 3 rząd :)
wat - 2012-09-27, 09:32
ja też mam z tyłu na korbe i dziecie mi się tak rozkręciło że całkiem sprawnie idzie mu otwieranie okna butem
laisar - 2012-09-27, 09:38
DrOzda napisał/a: | już by to zrobili |
Niekoniecznie - warto pamiętać, że optyka producenta jest po prostu trochę inna: "musi" (...) dbać, żeby "coś się działo", był "njus", "iwent"... Stąd te wszystkie fejslifingi, fazy n-te, serie limitowane - bo przecież nie dlatego, że nikt w koncernie produkującym od 100 lat nie wpadł od razu na to co klient potrzebuje i chce kupić d: A tak - jest "nowość", to jest okazja na zebranie trochę dodatkowej kasy <:
DrOzda - 2012-09-27, 09:44
laisar napisał/a: | DrOzda napisał/a: | już by to zrobili |
Niekoniecznie - warto pamiętać, że optyka producenta jest po prostu trochę inna: " |
Dlatego napisałem "na razie" gdzie "na razie" > rok V 2 lata
Seal - 2012-09-27, 10:34
laisar napisał/a: |
Lmoska napisał/a: | otwieranie elekrtyczne przednich szyb znów na panelu |
Ja uważam to za najlepsze miejsce - na drzwiach nie jest ani wygodnie, ani praktycznie |
Też się z tym zgadzam
laisar - 2012-09-27, 12:04
C.d. po oficjalnej premierze: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7763
|
|