nie zgadzam się
widziałem wiele Renault Duster , które wyglądały jak nasze Dacia Duster
po 2 latach zmiany w nowych fabrykach w Afryce Brazylii i RosjiPiotr_K - 2011-10-17, 14:25 Nie wim czy powinno byc tutaj ale strzelę - co prawda Renault Duster
http://www.renault.com.br...logo_duster.pdfpiotrkrk - 2011-10-17, 15:21 Idąc takim tokiem myślenia, to według Ciebie również Dacia Sandero Stepway przeszła lifitng?
jackthenight - 2011-10-17, 18:16
zyga03 napisał/a:
nie zgadzam się
widziałem wiele Renault Duster
A może widziałeś Dacie Duster ze zmienionymi emblematami na Reanult ?maciek - 2011-10-17, 18:34 najbardziej mi się podoba radio 2DIN, a o tych liftingach i nieliftingach są z 5 tematów wystarczy poszukać mekintosz - 2011-10-17, 18:52
maciek napisał/a:
najbardziej mi się podoba radio 2DIN, a o tych liftingach i nieliftingach są z 5 tematów wystarczy poszukać
Zauwazyliscie, ze ma obsługe bluetooth ?zyga03 - 2011-10-17, 20:33
piotrkrk napisał/a:
Idąc takim tokiem myślenia, to według Ciebie również Dacia Sandero Stepway przeszła lifitng?[/youtube]
no to w takim razie na czym polega wg Ciebie facelifting? wg mnie jeżeli pozostały podstawowe elementy samochodu a zmieniono lub poprawiono niektóre części najczęściej nadwozia i wyposażenia to można powiedzieć , że nie jest to nowy model a fecelifting starszego modeluzyga03 - 2011-10-17, 20:44
jackthenight napisał/a:
zyga03 napisał/a:
nie zgadzam się
widziałem wiele Renault Duster
A może widziałeś Dacie Duster ze zmienionymi emblematami na Reanult ?
nie , w Maroku , Hiszpanii, Tunezji praktycznie nie ma Dacii ale widać Renault Dustermaciek - 2011-10-17, 21:19 taa, w Hiszpani chyba Dacia
a Tunezji nie ma Dacii, a Renault Dacii tam pod swoim szyldem nie sprzedaje
zyga03 - 2011-10-17, 21:26 najlepiej przejedź się i zobacz w Hiszpani Daćkę zobaczysz i renault też ba Renault Duster widziałem nawet w Rumunii Tylko chyba dla nas jest to jakaś różnica
przed chwilą sprawdziłem w dokumentach Stepwaya żony " kraj pochodzenia Francja"laisar - 2011-10-18, 07:22 To jest FL, ale faktycznie trochę nietypowy, bo zrobiony jako dostosowanie modelu do pewnych rynków - czyli właściwie wszyscy macie rację, tylko gadacie "obok siebie" (;maciek - 2011-10-18, 08:00 zyga03, jak widziałeś Renault Duster w hiszpani to nie znaczy że są tam sprzedawane jako Renault
http://www.renault.es/gam...ismos/index.jsp
jakoś nie wiedzę Renault Duster
,
Ale to nie przeszkadza temu żeby ktoś sobie przerabiał auto na Renault, zreszą niedawno było ogłoszenie na allegrozyga03 - 2011-10-18, 10:51
maciek napisał/a:
zyga03, jak widziałeś Renault Duster w hiszpani to nie znaczy że są tam sprzedawane jako Renault
http://www.renault.es/gam...ismos/index.jsp
jakoś nie wiedzę Renault Duster
,
Ale to nie przeszkadza temu żeby ktoś sobie przerabiał auto na Renault, zreszą niedawno było ogłoszenie na allegro
ale to nic złego że jest Duster Dacia i Renault Patrz na to jako polityka firmy ważna jest ilość sprzedanych samochodów a nie sentymenty Prestiż znaczka R wymusza pewne standardy , których w przypadku Dacii koncern nie musi spełniać ( np wystrój salonu). Ten pozorny prestiż doprowadza do tego , że więcej się zarabia na sprzedaży samochodu ze znaczkiem D niż R. Ale dla klienta w podświadomości ( a na to pracują tysiące speców od marketingu) nie jest obojętne z jaką marką obcuje. I dlatego funkcjonują te same samochody pod nazwami różnych marek.
Francuzi kupili Dacię ale przepisy zobowiązują ich do posiadania firmowych serwisów , dilerów itd. Podłączają to pod Renault jako druga klasa i koszty spadają. Dopiero jak Duster (ogólnie Dacia)stanie mocno na rynku to pozwolą jej jak Skodzie na trochę swobody.
Jeśli ktoś chce to może sobie zamówić w Polsce w salonie Renault nie Dacię Duster a Renault Duster. W czasach globalizacji bez najmnieszego problemu ściągną mu ją do Polski. Cena będzie inna niż w naszych katalogach ( + opLaty) ale nie ma problemu. Płacisz i masz. Jeżeli to bedzie wersja brazylijska to też Ci ją naprawią gwarancyjnie w Polsce. potem męcz się sam. Nikt Ci nie zabrania jeżdzić samochodem produkowanym np. w Australii. Jako zakup indywidualny nie podlegasz certyfikacji. Co innego dilerka.
Mnie jest akurat zupełnie obojętne jaką marką jeżdżę byle autko było dobre i tanie , prestiż nie jest najważniejszy. Nie znoszę samochodów sportowych , kocham takie , które potrafią wszędzie się poruszać. Do jachtów mam takie same wymagania.laisar - 2011-10-18, 11:13
zyga03 napisał/a:
pozwolą jej jak Skodzie na trochę swobody
Sądząc po tym, jak VW "przycina" teraz trochę Skodę, to Dacii nigdy nie grozi taka swoboda...
zyga03 napisał/a:
Jeśli ktoś chce to może sobie zamówić w Polsce w salonie Renault nie Dacię Duster a Renault Duster [...] Jeżeli to bedzie wersja brazylijska
Może, ale nie brazylijską - bo ta nie spełnia wymogów homologacyjnych w UE.zyga03 - 2011-10-18, 11:44
laisar napisał/a:
zyga03 napisał/a:
pozwolą jej jak Skodzie na trochę swobody
Sądząc po tym, jak VW "przycina" teraz trochę Skodę, to Dacii nigdy nie grozi taka swoboda...
zyga03 napisał/a:
Jeśli ktoś chce to może sobie zamówić w Polsce w salonie Renault nie Dacię Duster a Renault Duster [...] Jeżeli to bedzie wersja brazylijska
Może, ale nie brazylijską - bo ta nie spełnia wymogów homologacyjnych w UE.
jeżeli koncernowi bedzie sie opłaciło to część produkcji z Brazylii przeznaczy na rynek UE.
Najczęściej dostosowuje się szczegóły techniczne aby spełnić wymóg danego rynku i gotowe.
W Azji robi się wyroby spełniające wymogi całego świata.laisar - 2011-10-18, 12:07 No właśnie: "jeżeli by się opłaciło" - na razie nie można se kupić wersji brazylijskiej i tyle.
A po drugie, tutaj to "podaż kształtuje popyt" - jak marketoidy od Reno uznają, że się "nie opłaca, bo nie" (bo np ucierpi prestiż Reno w EU), to w ogóle nie przeznaczą tej wersji na nasze rynki...zyga03 - 2011-10-18, 12:16
laisar napisał/a:
No właśnie: "jeżeli by się opłaciło" - na razie nie można se kupić wersji brazylijskiej i tyle.
A po drugie, tutaj to "podaż kształtuje popyt" - jak marketoidy od Reno uznają, że się "nie opłaca, bo nie" (bo np ucierpi prestiż Reno w EU), to w ogóle nie przeznaczą tej wersji na nasze rynki...
ale kto Ci zabrania kupic sobie samemu jak chcesz to polecę Ci firmę i ona dla Ciebie zakupi i dostarczy Ci do domu każdy samochód produkowany na świecie
po co do tego angażować salony w Polscejjmalin - 2011-10-18, 12:35 jakby było takie wnętrze u nas w Europie to już nie będzię zarzutu, że toporne wnętrzelaisar - 2011-10-18, 13:18 @zyga03: No przecież to Ty proponowałeś zakup przez salon Renault w PL - więc mówię, że tak się nie da.
I nie chce mi się sprawdzać, ale auto z Brazylii chyba i tak musi przejść u nas badania techniczne, zgodne z aktualnymi normami?maciek - 2011-10-18, 15:58 ale kto? Kto chce kupić budżetowcze auto i chce ponosić dodatkowe koszty (opłaty dostosowanie do Europejskich wymogów), to już lepiej zbudować sobie Dustera NoLimit 850KM Auto Krytyk - 2011-10-19, 09:13 W Polsce nie będzie żadnego Renault Duster ani Renault Sandero czy Renault Logan dlatego ,że wtedy spadłaby sprzedaż innych modeli Renault jak clio czy megane czy koleos. Tak naprawdę to w przeciągu 2-3 lat się okaże co Dacia warta jest jak wprowadzi nowe modele.piotrres - 2011-10-20, 17:15 Temat postu: Katalog Dustera w brazylijskim portugalskimW poniższych lineczkach można poszukać różnic pomiędzy bieda-DaciąDD.eu a RenaultDD.br na rynki, bądź co bądź trzeciego...., pardon krajów rozwijających się
Jak na mój gust za dużo chromu.
Co najwyżej, po doświadczeniach ub. zimy oraz po obserwacjach jak moje dziecię masakruje osłony progów butami zainwestowałbym, zainwestowałbym w te stopnie boczne (możliwość manipulacji bagażem dachowym i mycie dachu).laisar - 2011-10-20, 17:23
TAXI AIRPORT napisał/a:
Tak naprawdę to w przeciągu 2-3 lat się okaże co Dacia warta jest
To samo słyszałem w 2007 d: - "zaraz się skończy gwarancja pierwszym loganom z 2004 r i WTEDY SIĘ OKAŻE" [a narody drżyjcie!]...piotrres - 2011-10-20, 22:43
maciek napisał/a:
ale kto? Kto chce kupić budżetowcze auto i chce ponosić dodatkowe koszty (opłaty dostosowanie do Europejskich wymogów), to już lepiej zbudować sobie Dustera NoLimit 850KM
Hmm, obawiam się, że w Brazylii Duster zalicza się do pojazdów luksusawych, wystarczy spojrzeć na cennik:
aerodynamika: Cx=0,402 wobec 0,42 w wersji europejskiej
ładunek użyteczny: 493 kg
przyspieszenie 0 - 100Km/h: 11,1/10,4 s (benzyna/etanol)
V_max: 178 /181 km/h (benzyna/etanol)
P_max: 138/142 KM (benzyna/etanol) @ 5.500 obr./min.
M_max: 193/205 Nm (benzyna/etanol) @ 3750 obr./min.
skrzynia 6 biegowa.
zużycie paliwa/emisja CO2: nieznane, w danych technicznych Renault do Brasil nie sposób znaleźć tej informacji
Uwaga: wszystkie wersje mają 210 mm prześwitu.
No i cóż po cenie jako wartości bezwzględnej, jeśli nie mamy informacji np. o zarobkach ichniejszych Kowalskich czy Kulczyków (chyba jednak produkt adresowany do tych pierwszych)eplus - 2011-10-21, 18:23 Za to za płotem, w Wenezueli, benzyna jest tańsza od wody. piotrres - 2011-10-21, 18:38 Dzięki Krtku,
jak zwykle jesteś niezastąpiony!
Ja znalazłem coś takiego:
Consumo de combustível (Norma NBR 7024)
Jeśli wierzyć tym danym to zużycie paliwa nie w najbardziej żernej wersji nie jest aż tak tragiczne jak myślałem.
Ale cóż, paliwo mają tańsze i jeżdża na etanolu z trzciny cukrowej...piotrres - 2011-10-21, 18:43
benny86 napisał/a:
No i cóż po cenie jako wartości bezwzględnej, jeśli nie mamy informacji np. o zarobkach ichniejszych Kowalskich czy Kulczyków (chyba jednak produkt adresowany do tych pierwszych)
"...Według sondaży w 2008 roku po raz pierwszy ponad połowa (prawie 52 proc.) ze 190 mln mieszkańców Brazylii zalicza się do klasy średniej - czyli zarabia miesięcznie od 450 do 1900 euro..."
"...Liczba Brazylijczyków zarabiających powyżej 7 tys. euro wzrosła z 448 do 476 tys..."
- nie hablam po espaniolsku, a przeklepywać większych kawałków tekstu do guglotlumoka mi się nie chce, ale dane testowe można zrozumieć, więc i tak warto zajrzeć. Z podsumowania wynika w każdym razie, że auto jest fajne [:TD Pedro - 2011-11-21, 18:23 i wcale nie takie żarłoczne... Karud - 2011-11-22, 21:55 Dlaczego u nas takiej wersji nie ma? przecież z Argentyny nie sprowadzę ...laisar - 2011-11-22, 22:02
Karud napisał/a:
Dlaczego u nas takiej wersji nie ma?
Bo by zjadła Koleosa na śniadanie! <;jjmalin - 2011-11-23, 00:04 ehhhhhh ta deska w środku.... mmmmmmmm ... miodziopiotrres - 2011-11-23, 23:52
TD Pedro napisał/a:
i wcale nie takie żarłoczne...
Przy 100 km/h na "6" 6,70L/hkm
130 km/h na "6" 9,15 L/hkm
cykl miejski: 11,72 L/hkm
cykl mieszany: 10,72 L/hkm
u nas by zaraz dokonano gazyfikacji.
Podają Cx=0,52 (to jak Gelandwagen albo Niwa) ale to raczej literówka/cyfrówka bo w EU jest o 0,42 a w BR 0,405.
A przy utrzymaniu ceny na rozsądnym poziomie zjadłby Koleosa bez popijaniaPiotrWie - 2011-11-24, 09:10
jjmalin napisał/a:
ehhhhhh ta deska w środku.... mmmmmmmm ... miodzio
Wygląd - rzecz gustu, ale o ile dobrze widzę nadal pokrętła od nawiewu za drążkiem zmiany biegów, czyli to co mi najbardziej przeszkadza w Dusterze.faj3r - 2012-02-29, 16:38
kit z siedzeniami - Duster z Automatem!? dla mnie bomba, mam nadzieję że będzie z wersją 4x4 laisar - 2012-02-29, 16:50
faj3r napisał/a:
mam nadzieję że będzie z wersją 4x4
Zdaje się, że wyłącznie...
Minus jest taki, że nie wiadomo, czy w ogóle będzie dostępny u nas /: - dlatego warto dręczyć RP d:faj3r - 2012-02-29, 17:34
laisar napisał/a:
nie wiadomo, czy w ogóle będzie dostępny u nas
to by było lipnie :(
Już mam trochę dość, że w Polsce automaty to towar luksusowy dla wybrańców w nawyższych modelach kilku wiodących marek...mekintosz - 2012-03-05, 23:23 Siedzenia fajne, moje z Sandero sie zaczynaja mechacic w miejscu pasazera za kierowca, gdzie praktycznie nikt nie jezdzi. Generalnie kiepska tapicerka. Te z nowego Dustera wydaja sie wytrzymalsze i jakies wspolczesne disajnem.faj3r - 2012-03-10, 08:27 fajny zestaw zdjeć brazylijskiego dustera http://daciaduster4x4.blo...-brasileno.htmlmaciek - 2012-03-10, 10:55 na drugim zdjęciu do Duster do działań militarnych. na dachu znajduje się proca(moc rażenia jest wyrażana w milonach Żuli) , podobno rząd brazylijski jest dumny z zakupu 10000 Dusterów dzięki czemu ma najnowocześniejszy wóz bojowy w swojej historii monopios - 2012-03-10, 20:11 Fajny zderzak przedni (lub nakładka), tu problem ze światłami do jazdy w dzień i przeciw mgłowymi jest rozwiązany i efektownie wygląda.faj3r - 2012-03-10, 20:26
monopios napisał/a:
Fajny zderzak przedni (lub nakładka), tu problem ze światłami do jazdy w dzień i przeciw mgłowymi jest rozwiązany i efektownie wygląda.
zgadzam się
Jak dla mnie rewelacja. Ciekawe czy jest szansa, ż te wszystkie gadżety będą dostępne w Polsce.maciek - 2012-03-10, 21:10
monopios napisał/a:
Fajny zderzak przedni (lub nakładka), tu problem ze światłami do jazdy w dzień i przeciw mgłowymi jest rozwiązany i efektownie wygląda.
To nie sa dzienneDar1962 - 2012-03-10, 22:38 wyglądają raczej na jakieś dodatkowe np dalekosiężneTD Pedro - 2012-03-11, 18:08
maciek napisał/a:
To nie sa dzienne
może noktowizyjne... dexter - 2012-07-25, 23:59 Temat postu: Renault DusterHej Jestem Paulo. proszę sobie wejść na stronkę i podziwiać.
Własnie takie zderzaki chciałbym mieć i takie wnętrze . No i ta atrapa ze znaczkiem renault piękna.laisar - 2012-07-26, 01:49
dexter napisał/a:
Własnie takie zderzaki chciałbym mieć i takie wnętrze
Niech zgadnę - ale pewnie za naszą cenę, co...? <;TD Pedro - 2012-07-26, 08:25
dexter napisał/a:
Hej Jestem Paulo
witaj w Klubie...
dexter napisał/a:
Własnie takie zderzaki chciałbym mieć i takie wnętrze . No i ta atrapa ze znaczkiem renault piękna.
a co stoi na przeszkodzie?dexter - 2012-07-26, 22:50
TD Pedro napisał/a:
dexter napisał/a:
Hej Jestem Paulo
witaj w Klubie...
dexter napisał/a:
Własnie takie zderzaki chciałbym mieć i takie wnętrze . No i ta atrapa ze znaczkiem renault piękna.
a co stoi na przeszkodzie?
Hehehehe pewnie ze cena ,zapewne 3 krotnie wyższa.
Witam i pozdrawiam wszystkich. Przewiozłem swoją Dacią skuter w środku to było wyzwanie. 1200 km.tweeciak - 2012-09-25, 11:29 TOR POKAZOWY w ArgentynieAxia - 2012-09-25, 13:33 O zesz... Nie chciałabym siedzieć w tym aucie na takich przechyłach ;Ptweeciak - 2012-09-25, 13:41 Oczywiscie.....dla bezpieczenstwa ducha...w CUDZYM:)maciek - 2015-03-29, 13:13 Fajne światełka z tyłu będzie miał Duster w Ameryce,
ciekawe jakie bajery będzie miał ?d3mol3k - 2015-03-29, 16:36 No cóż wstępnie takie ;)
Informacje o zmianach na stronie: http://indianautosblog.co...facelift-174950Karenzo - 2015-03-29, 17:30 łooo
klakson w kierownicy
a jednak się da ?
kierownica też ładnaAjgor - 2015-03-29, 17:52 Tempomat w opcjii , lub sterowanie nim w innym miejscu.Dominus - 2015-03-29, 18:04 Zastanawiające są wloty powietrza, będąc otwarte widać kratkę/plaster miodu. Ciekawe.Lza - 2015-03-29, 18:21
Dominus napisał/a:
Zastanawiające są wloty powietrza, będąc otwarte widać kratkę/plaster miodu. Ciekawe.
Miał być ul, ale wyszedł samochód d3mol3k - 2015-03-29, 20:43
A co tu chcieli pokazać 2:36? Wytrzymałość osłony dolnej?
route2000 - 2015-03-29, 21:51 W 2:36 na to wygląda, że po prostu chcieli pokazać ogólną wytrzymałość podwozia i działanie napędu 4x4...d3mol3k - 2015-03-29, 22:48 To trochę to kiepsko pokazali. Ja bym doprowadził do tego by auto przejechało całe po tych belkach na druga stronę .
Ale film i prezentacja możliwości - dobry.wojtek_pl - 2015-03-30, 07:25 Dobrze pokazali. Spróbuj tak zrobić innym samochodem typu SUV czy nawet terenowym...
Stalowa płyta pod silnikiem w Dusterze jest ewenementem i mam nadzieją, że nie zostanie zlikwidowana w ramach jakichś kretyńskich oszczędności.piku - 2015-03-31, 21:04 Temat postu: Duster 2016W materiale, który pokazał Laisar (wątek "200 tys. km po Brazylii") znalazł się link do tekstu Dustera 2016. Filmik godny uwagi, widać drobne zmiany w ruszcie i tylnych światłach Dustera (Renault Dustera!) 2016.
http://www.noticiasautomo...-2016-off-road/janzet - 2015-04-16, 13:07 No faktycznie Duster na tamtym kontynencie ma swój inny wyraz twarzy.
Już od dawna.
Ale nasze europejskie modele też są fajne...route2000 - 2015-04-17, 10:32 W tym filmiku wydać było, że miał automat zamiast maunala.janzet - 2015-04-17, 10:58 zderzak z przodu też z takimi dodatkowymi dwoma...
...lampami, które...
nieźle dają po oczach keikan - 2016-11-12, 13:09 Temat postu: Duster w BrazyliiTakie zdjęcie brazylijskiej Miss Bum Bum z Dacią w tle ;)eplus - 2016-11-12, 19:51 Z Renaultem. ptakooo - 2020-03-03, 19:37 Temat postu: Jeszcze Nowszy Duster 2Na YouTube Latynosi i Hindusi pieją z zachwytu nad nową wersją Renault Duster (2021). Rozwala mnie kanał użytkownika "Zanardo" - mały i krzykliwy oj joj oj.
Pojawiło się kilka filmów, w których można zauważyć znaczące zmiany w wyposażeniu zarówno wewnątrz i z zewnątrz względem wersji znanej np. z rynku ukraińskiego.
- wersja brazylijska z dodatkowymi halogenami przy tablicy rejestracyjnej
- tylne lampy LED (!!!)
- lampy cofania symetrycznie z prawej i lewej strony
- przetłoczenie pod tylną rejestracją
- listwy ochronne drzwi ze srebrnym napisem
- czujnik deszczu seryjnie
- jest skrzynia EDC/CVT
- włącznik tempomatu/limitera na kierownicy (!!!)
- nowy większy ekran systemu multimedialnego (!!!)
- ładnie wyprofilowane fotele w skórze
- inaczej wyskalowany prędkościomierz (0-20-40-60-80-100-120-140-160-180-200-220) w przeciwieństwie do naszych (10-30-50-70-90-110-130-150-170-190-210)
- silniki w ofercie: 1.3TCe i 1.6SCe
Pewnie jeszcze coś się znajdzie.
Podoba mi się takie Renault.
p.s. Czy ktoś z Was zwrócił uwagę na idiotyczne wykończenie wersji angielskich z kierownicą po prawej stronie? Zamek w drzwiach, otwieranie wlewu paliwa, cięgno klapy silnika, bezpieczniki - wszystko zostało po lewej stronie jak na kontynencie europejskim. Kierowca musi się przesiąść na miejsce pasażera, żeby otworzyć sobie klapkę/klapę. Tu ewidentna lipa Dacia się nie popisała i oszczędność aż kłuje w oczy...[/youtube]toka93 - 2020-03-03, 20:02 Ile jeszcze będzie takich tematów?
Duster z rynku Brazylijskiego i Rosyjskiego nigdy nie zagości u nas i jest to osobny twór.
Lift będzie, ale zapewne będzie wyglądał zupełnie inaczej.
Co do aut angielskich to w wielu autach jest to rozwiązane w taki sposób. Duster gen. I z Anglii był w ogóle pokręconą konstrukcją by miał inaczej przeprowadzony lift.ptakooo - 2020-03-03, 20:10 Wątki pojawiają się tu i tam, a właśnie tu można sobie podyskutować na temat zmian, które być może nigdy nie zagoszczą u nas. A szkoda.toka93 - 2020-03-03, 20:13 Jak czytam o tych wszystkich płaczkach w sprawie Dustera to mną aż telepie. A to bo na Rosji jest jakieś przestarzały 2.0 16V, a to w Brazyli Pickup, w Indiach złote klamki itd.ptakooo - 2020-03-03, 20:20
toka93 napisał/a:
Jak czytam o tych wszystkich płaczkach w sprawie Dustera to mną aż telepie. A to bo na Rosji jest jakieś przestarzały 2.0 16V, a to w Brazyli Pickup, w Indiach złote klamki itd.
:) ale można czerpać inspiracje. Każdy przecież w jakimś stopniu chce odróżniać się od innych. Gdyby wszystkie Dustery były w kolorze Sraczka Orange Atacama... to by było nudno.laisar - 2020-03-03, 20:25 To nie jest lifting naszego dustera, tylko premiera dustera II na tamtych rynkach - a ponieważ jest tam renówką, to firma dba, żeby był trochę lepszy od dacii u nas.
(A lifting u nas też się szykuje - http://www.daciaklub.pl/f...1804388#1804388 - ale raczej nie należy się spodziewać zbyt wielu wodotrysków - to zwyczajne odświeżenie w połowie życia aktualnej generacji).Pedros - 2020-03-03, 22:20
laisar napisał/a:
ponieważ jest tam renówką, to firma dba, żeby był trochę lepszy od dacii u nas.
Ja wiem czy aż tak bardzo lepszy? Nieco inny i tyle. Jakieś drobiazgi typu chromowany napis na listwie lub inne wyskalowanie prędkościomierza to nic nadzwyczajnego. Okrągłe nawiewy są bardziej praktyczne, a mnie osobiście też bardziej się podobają - choć to oczywiście kwestia gustu. Jedyne elementy nieco lepsze to diodowe lampy tylne i lepiej wpasowany w konsolę ekran multimedialny. Nie wiem czy to zasługuje aż na takie ochy i achy w porównaniu z wersją oferowaną u nas.laisar - 2020-03-03, 22:39
Pedros napisał/a:
czy aż tak bardzo lepszy?
W zasadzie wszystko jest kwestią gustu, a nowa generacja rzeczywiście trochę podciągnęła naszego dustera w górę, ale nawet przechodząca do historii poprzednia wersja miała w tamtych krajach np prawdziwą skrzynię automatyczną czy także automatyczną klimatyzację - i dla wielu osób są to niewątpliwe wyznaczniki lepszości.macminer - 2020-03-04, 00:30
Pedros napisał/a:
Okrągłe nawiewy są bardziej praktyczne
Duster jest pierwszym autem, w którym mam takie nawiewy. Początkowo nie bardzo mi się podobały, ale szybko się do nich przekonałem. Faktycznie dużo łatwiej mi ustawić nawiew dokładnie we właściwym kierunku (na przykład, żeby osuszyć boczne szyby) niż w przypadku prostokątnych. I nie chodzi tylko o kształt, ale także o łatwość zamknięcia/otwarcia klapek.Obywatel MK - 2020-03-04, 10:21 Pewnie jak zrobią lifting dwójki u nas to dostanie wnętrze z latino, na zewnątrz nie widzę większych możłiwości, jedyne co wprowadzą to może full ledy z przodu.mistakos - 2020-03-06, 15:18
Obywatel MK napisał/a:
Pewnie jak zrobią lifting dwójki u nas to dostanie wnętrze z latino, na zewnątrz nie widzę większych możłiwości, jedyne co wprowadzą to może full ledy z przodu.
A full ledy z tyłu? Wyglądają fajnie i jest spora szansa, że są plug & play do naszych, więc będzie polowanie na takie na rynku wtórnym :)