DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Dział ogólny o daciach - Logan MCV 0.9 LPG- wrażenia po 6 miesiącach.

saren - 2016-11-19, 11:27
Temat postu: Logan MCV 0.9 LPG- wrażenia po 6 miesiącach.
Może się komuś przyda.
Logan jest moim XX autem (mniej więcej trzydziestym, nie chce mi się dokładnie liczyć), prywatno-służbowym (czyli zakupionym na naszą firmę, obok tego mamy całkiem prywatnego strupka C1), auto z wyboru trochę biedne, bo kryzys, kryzys i jeszcze raz kryzys. Wzięte w leasing raiffaisen (bo dobre warunki dla branży medycznej). Auto z salonu- chciałam auto full doposażone (taki mam zwyczaj, poprzednie- ceed I 2.0 CRDI plus wszystko, plus mocny tuning mechaniczny), ale spieszyło się z podatkami, więc wyszło tylko open plus dodatki zamontowane u dealera na szybko- m.in podłokietnik. Samochód jest eksploatowany w trasach i terenie podmiejskim, na szutrówkach, drogach leśnych również- zresztą wysokie zawieszenie sprawdza się naprawdę dobrze.

Spalanie- nie jeżdżę wolno- około 7,8 LPG.
Olej- nie bierze, regularnie sprawdzane.
Pali- zawsze.

Usterek- zasadniczo brak, na jałowym w czasie postoju coś stuka na podszybiu, raczej nie jest to dźwięk z mechaniki, podejrzewam jakiś plastik w podszybiu lub pod deską.

Silnik- zaskakująco dynamiczny jak na moc, elastyczny, niezbyt oszczędny. Auto w warunkach sprzyjających, z góry na autostradzie, rozpędza się do licznikowe ca 200.
Hamulce- raczej słabiuchne.
Zawieszenie- miekkie, na początku trzeba się przyzwyczaić, ale generalnie w miarę poprawnie trzyma przy spokojnej jeździe.
Bagażnik- jest moc, aczkolwiek irytują c...te uszczelki, przy psach już jest do wymiany.
Zbiornik gazu- zdecydowanie za mały.
Jakość- wszystko jest niby skromnie tanie, ale nic nie skrzypi, nie puka, plastiki łatwo umyć.
Pozycja za kierownicą- raczej jest słabo. Brak regulacji, plus podłokietnik, który wymaga naprawdę sporo przyzwyczajenia się. Fotele troszkę z krótkie podparcie uda.
Schowki- okej. Są duże. Brakuje mi z podstawczaków i KV pólki nad szybą, zmieściłaby się.
Brakuje 6 biegu, bardzo.
Przedni zderzak- z chęcią wymieniłabym na ten z Sandero stap way- w lesie łatwo jest zahaczyć przednim.

Generalnie- auto fajne jak ze te pieniądze, kilka rzeczy zmieniłabym, ale rozważałam też fabię kombi i teraz, popół rocznej analizie- zdecydowanie logan!

kakus - 2016-11-19, 18:42

niby mam inny samochód ale silnik ten sam .... zgadzam się z Tobą w 90 %... wszystko ok tylko 6 bieg ??? na piątce już nie ma czym jechać .....chyba że jeździsz szybko i głównie po trasie ..... to mooooooże .... ja tak nie jeżdżę ... pozdro

ps. 200 ?????? ...... wolne żarty :-P

ps. do ps. HALLO CZY JEST KTOŚ NA FORUM CO ROZPĘDZIŁ DACIE DO 200 ?????

kali - 2016-11-19, 18:46

6bieg jest do podróży. Niskie obroty to mniejszy hałas i trochę niszę zużycie paliwa. Prędkość max spada. Tak ma sporo aut.
Marcinho - 2016-11-19, 19:52

200 robi wrażenie :mrgreen:
shrek - 2016-11-20, 09:12
Temat postu: Re: Logan MCV 0.9 LPG- wrażenia po 6 miesiącach.
saren napisał/a:

Auto w warunkach sprzyjających, z góry na autostradzie, rozpędza się do licznikowe ca 200.

Dobra gorka. ;-)
Ja moja bujlem sie na autostradzie 180 i powiem Ci, ze musialem sie juz kierownicy trzymac.

art - 2016-11-20, 10:34
Temat postu: Re: Logan MCV 0.9 LPG- wrażenia po 6 miesiącach.
Ja się przy 130 już trochę bałem, a wy tu do 200 rozpędzacie Dacie...
benny86 - 2016-11-20, 10:41

Pytanie jaka Dacia byłaby najlepsza do takich prędkości. Silnik 1.5 dci 110 KM? Duster to nie ta liga na autostrady, Lodgy też bardziej jako autokar wycieczkowy a nie autostradowy wymiatacz... Rzecz jasna myślę o seryjnych modelach, bo np. Sandero 250 KM z 2.0 T pod maską zrobiłoby te dwie stówki po drodze objeżdżając sporo GTI konkurencji...
GRL - 2016-11-20, 11:18

kakus napisał/a:
ps. 200 ?????? ...... wolne żarty :-P

Niekoniecznie.
Czytałeś normę odnośnie cechowania prędkościomierzy w samochodach?
Pewnie nie, tylko mi się nudziło :)

Górna granica dla auta o Vmax 175km/h:
175*1,1+4=196,5
Czyli zegar przy realnych 175 może pokazywać nie mniej niż 175 i nie więcej niż 196,5.
Stąd może być te "zegarowe prawie 200".

shrek - 2016-11-20, 12:33

GRL napisał/a:
kakus napisał/a:
ps. 200 ?????? ...... wolne żarty :-P

Niekoniecznie.
Czytałeś normę odnośnie cechowania prędkościomierzy w samochodach?
Pewnie nie, tylko mi się nudziło :)

Górna granica dla auta o Vmax 175km/h:
175*1,1+4=196,5
Czyli zegar przy realnych 175 może pokazywać nie mniej niż 175 i nie więcej niż 196,5.
Stąd może być te "zegarowe prawie 200".


To nie to. Lodgy ma nawet dobrze zestrojony zegar i nie przeklamuje duzo, wiec twierdze ,ze nowy logan ma to samo. Kolega moze faktycznie poszedl pod 200 z jakiejs duzej gory i mial wiatr w plecy.

kapelusznik - 2016-11-20, 12:36

Nie,Sandero z 250KM na pokładzie nie objechaloby mocnych aut - na pierwszym zakręcie wylądowaloby na drzewie w związku z charakterystyka zawieszenia i układu kierowniczego.
Trzeba by całe auto przeprojektowac.

Licznikowe 2oo w Sandero to jakiś kosmos - rozumiem że nerwy ze stali i łapy z kamienia...

eplus - 2016-11-20, 12:44

Dustera sprawdzałem na GPS i zawyża 6-7km/h, a nie kilkanaście. Tak samo przy 150km/h, jak i przy 140.
eplus - 2016-11-20, 12:46

shrek napisał/a:
... Kolega....

Koleżanka.

Seba - 2016-11-20, 13:19

A jaki koleżanka ma przebieg w dacii
shrek - 2016-11-20, 13:48

eplus napisał/a:
shrek napisał/a:
... Kolega....

Koleżanka.


saren Przepraszam

Marcinho - 2016-11-20, 19:52

Ja Clio 1.2 75KM LPG jechałem z górki 190.
Piitubski - 2016-11-21, 19:06

Saren, ile km już przejechałaś tym Loganem MCV? Czy korzystasz z trybu ECO?
saren - 2016-11-22, 10:06

Kolejno.

1. 200 km/h licznikowo z góry- faktycznie z dużej góry- nie jeżdżę na co dzień jakoś wariacko, zwyczajnie była autostrada, spora górka i pusta droga- ot chciałam sprawdzić. Myślę, że GPS lub AC skazałoby okolice 185-188.

2. Koleżanko

3. Przebieg mam w tej chwili niecałe 17 tysięcy.

4. Sprawdziłam na jednej trasie tryb ECO i nie korzystam z niego- nie widzę wielkich korzyści z tego trybu, spalanie spadło około 0.5 litra, a auto koszmarnie reaguje na manewry wyprzedzania, nawet na autostradzie wydaje mi się że oszczędność nie rekompensuje spadku bezpieczeństwa czynnego.

5. Jaki silnik? Realistycznie zmodyfikowany 1.2 Tce z poprzedniej generacji Clio- to chyba jednostka od dużym stopniu pokrewieństwa technicznego z 0.9 z naszych daci? Wzmocniony do 110-115 ps, z 6 biegiem i taką sama instalacją LPG. Myślę, że byłby fajnym kompromisem pomiędzy prostotą, oszczędnością i dynamiką. Byłoby pięknie, ale tak jak jest wystarcza do kulania się i auto oceniam naprawdę bardzo pozytywnie.

DrOzda - 2016-11-22, 10:39

Poprzedni silnik 1.2 Tce D4Ft 100 KM to jest właśnie wycofany z ofert Dacii i Renault 1.2 16V D4F z dołożonym turbo ....
Kurcze aż się prosi o Sandero RS z nowym 1.2 Tce 125 KM + dwusprzęgłowa skrzynia za manetkami + obniżone zawieszenie i lepsze hamulce.
Jeśli taka Corsa OPC kosztuje dwa razy więcej od wersji podstawowej to takie Sandero za 50 - 60 kPLN mogłoby trochę rynku uszczknąć - ale pewnie żabojady boją się o Clio R.S. i nic z tego w Europie nie wyjdzie ....

Dar1962 - 2016-11-22, 15:31

125 KM to żaden RS :-P , aby godnie nosić to miano, trzeba mieć minimum 180-200 KM
DrOzda - 2016-11-22, 16:18

To byłby RS na miarę naszych możliwości - coś jak Fabia RS TDI która miała 130 KM - problem z silnikami pod 200 KM to znaczne podrożenie konstrukcji - zupełnie inny zawias , hamulce czy nawet wzmocnienia karoserii żeby to się nie posypało w drzazgi po kilku latach .... no i wtedy już wkraczamy na teren Clio RS :)
Fabia RS TDI ma 1250 kg masy i 9,5 do setki , jeśli dałoby się wymodzić Sandero z masą 1050 kg i silnikiem 125 to czyż te 8 do setki by Ci nie wystarczyło ? :)
Zresztą Renault Sandero R.S. z silnikiem 2.0 ma 145 KM .....

mojo - 2016-11-22, 16:36

DrOzda napisał/a:
Sandero RS z nowym 1.2 Tce 125 KM + dwusprzęgłowa skrzynia za manetkami + obniżone zawieszenie i lepsze hamulce.


Tego by nikt nie kupił. Za mocne i za drogie dla "daciowego emeryta" za słabo dla młodych.
Ciekawe też ilu klientów Dacii pytało by "kiedy będzie dostępny z lpg?" :mrgreen:

Oglądałem dziś mcv po lifcie, mam wrażenie, że środek jakościowo zyskał. Nie ma co prawda cyfrowych liczników jak np Megane (co mnie odpowiada) ale stał się taki bardziej masywniejszy i stabilniejszy. Kierownica bardzo fajna.

Szlepster - 2016-11-22, 17:10

Mojo na którym salonie stoi nowy Logan?
mojo - 2016-11-22, 17:20

Szlepster napisał/a:
Mojo na którym salonie stoi nowy Logan?


Wawa Puławska pod Piasecznem.

saren - 2016-11-24, 09:51

Jeśli chodzi o mocne wersje tanich aut, to swojego czasu na forum KIA Ceed prowadziliśmy statystyki użytkowników i wychodziło, że w przypadku mk1 aut z silnikiem 2.0 143 pb i 2.0 140 on było coś 4% ogólnej liczby. Rozmawiałam wtedy u dealera na ten temat i już wtedy było wiadomo, że te silniki znikną z oferty ze względu takiego, iż pragmatycznie podchodząc są one w palecie zbędne.
W tej chwili się to zmienia wyraźnie- ceed gt i optima gt, coś chyba też pojawiła się soul z silnikiem 1.6 t-gdi (200)- ale też KIA przestała być marką budżetową.

Ja obstawiam (bo taka się zdaje być tendencja) że nowe generacje Logana i Dustera mogą przynieść coś "mocniejszego", tym bardziej że spore pokrewieństwo modularne aut w koncernie sprzyja takim "przeszczepom", ale czas pokaże.

Cytat:
Poprzedni silnik 1.2 Tce D4Ft 100 KM to jest właśnie wycofany z ofert Dacii i Renault 1.2 16V D4F z dołożonym turbo ...


Tak wiem. Miałam do czynienia z oboma. I o ile NA uważam za bardzo emerycki i jakiś taki nie dla człowieka silnik, to po dołożeniu turbiny był to fajny silnik- prosty,dalej trwały i chyba bez problemu dający się zagazować. O to właśnie chodzi.

Dar1962 - 2016-11-24, 10:09

saren napisał/a:
Jeśli chodzi o mocne wersje tanich aut,było coś 4% ogólnej liczby
W tej chwili się to zmienia wyraźnie- ceed gt i optima gt, coś chyba też pojawiła się soul z silnikiem 1.6 t-gdi (200)

po sprzedaży DD nastawiłem się właśnie na małego hot hatcha. W tej chwili na pierwszym miejscu mojej listy jest nadal fiesta st, ale czekam na coś więcej na temat tego koreańskiego gdi. Nie interesuje mnie soul z tym motorem, ale gdyby pojawił się np i20 z tą jednostką i tej mocy, mógłby okazać się dużą konkurencją dla fiesty. Jeśli dacia oferowałaby sandero o mocy przynajmniej 180 KM, długo bym się nie zastanawiał - choćby ze względu na niższą cenę

saren - 2016-11-26, 10:36

I-20 raczej nie pojawi się z tego tytułu, że w przyszłym roku Hyundai i tak ma wypuścić mocnego hh w postaci nowego i-30 N z silnikiem 2.0 T-Gdi i mocą około 300 koni.

A myślałeś nad ibizą cuprą? Teraz ma nowy/stary silnik 1.8 Tsi, a to naprawdę niesamowita jednostka w stosunku do deklarowanej mocy. Widziałam pomiary octavii 1.8 ostatnio, w budzie kombi wykręcała 6.8 do setki na serii. Ibiza pewnie zamiata bardzo niską szóstkę z tym silnikiem, w dodatku jednostka mam potencjał.

Co do KIA/Hyndai- wchodzi też nowa jednostka- 1,4 T-Gdi o mocy 140 koni. Pewnie ona będzie w i20 lub/i Rio. Na razie nie deklarowali tego, ale myślę, że wprowadzą ją. Ma być w nowej generacji i30 na 100%.


Ale, ale, ale

O moim Loganie- rano miałam szycie świni, a potem wypad do lasu, dziś prawie off-road i powiem szczerze- poza przednim zderzakiem auto nawet w lekkim terenie daje rade.

mojo - 2016-11-27, 18:28

Dar1962 napisał/a:
Jeśli dacia oferowałaby sandero o mocy przynajmniej 180 KM, długo bym się nie zastanawiał - choćby ze względu na niższą cenę


Takiej Dacii nigdy nie będzie bo musieliby większość zaprojektować od początku :mrgreen:
Fiesta ST to bardzo rozsądne auto biorąc pod uwagę osiągi i cenę, oglądałem fajna sprawa. Pytanie tylko po co mi takie auto skoro bym i tak miał zaraz zabrane prawko :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Co do opinii, że mcv nie można jechać pod 200 to o ile ten silnik daje rade to zapewne można skoro Combolotem dało radę licznikowo 190 a Boxer 3.0 jest w stanie o ok 20 przekroczyć licznik na którym jest namalowane 180 :mrgreen:

Michał93 - 2016-11-29, 09:37

Z mojego 1.2 z fabrycznym podtlenkiem na każdej "S" wychodzi licznikowo 175-180. GPS pokazuje ok 173 przy 180 licznikowych w moim przypadku. Co do spalania to przy 175 trzymanych cały czas wychodzi około 14.6/100
eplus - 2016-11-29, 10:24

Skoro licznikowe zamknięcie szafy wynosi 180, a GPS wskazuje 173, zatem rozumiem, że 175 dotyczące spalania jest odczytane z zegarów. Faktycznie będzie to 168. Sprawdza się mój wzór dla Dustera, że spalanie to V//10-1 [l/100km] z modyfikacją, że trzeba tu odjąć 2. Inna buda i silnik, prawa fizyki te same.
:lol: :lol: :idea:

Michał93 - 2016-11-29, 11:08

eplus w drugim aucie to się nie sprawdza :mrgreen:
eplus - 2016-11-29, 13:08

Te prawa fizyki dotyczą tylko Dacii. :lol:
saren - 2016-12-07, 17:03

Tak swoją drogą- smuteczek. Niby silnik ten sam, ale reszta jest dokładnie tym co bym chciała na zewnątrz (zawieszenie?)

http://www.dacia-cz.cz/pr...an-mcv-stepway/


Dodam też łyżkę dziegciu, która wychodzi teraz zimą- ogrzewania okolic nóg z przodu jest rachityczne strasznie. Ostatnim autem, które miałam i tak słabo grzało na nogi był fiat palio.

Piitubski - 2016-12-07, 21:08

No , ta MCV Stepway - super się prezentuje. Ciekawe, czy będzie w ofercie w Polsce?
saren - 2017-12-12, 14:08

W tej chwili dobiegamy 40 tysięcy przebiegu, tzn. logan dobiega, u mnie aplikacja 4.0 od pewnego czasu już jest, więc następne podsumowanie:

- po pierwsze- nie mamy żadnej usterki- i to ogromne pozytywne zaskoczenie- miałam sporo nowych samochodów i zawsze chociaż drobnostka- dioda czy coś- tutaj kompletnie nic- nie bierze oleju, nic nie stuka, hamulce ładnie biorą, nie czuć żadnych luzów... małe ale- LPG ma czasami zawieszkę, gdy odpali się,g dy stał długo na zimnie lub jest gorąco- ale to raczej TTM niż problem, na ogół po chwili samo przestaje pikać.

Inna drobnostka- czujnik ciśnienia w oponach potrafi zgłupieć w górach i trzeba go zresetować. To też raczej TTM i dotyczy wielu marek.


Minusy auta
- podtrzymuję- nawiew na stopy jest słaby- czuć to szczególnie w długich trasach- w ciągu miesiąca zrobiłam kilka tysięcy km po niemieckich autostradach- stopy wymagają rozgrzewania w wannie natychmiastowego. Co ciekawe na miejscu pasażera jest lepiej.
- dalej podtrzymuję- wolałabym oryginalny silnik 1.2 TCe 100 + 6 biegów, albo chociaż 6 begów.
- fotel jest ciut za krótki
- brakuje regulacji kierownicy
- brakuje nawiewu do tyłu- też w trasie, w czasie jazdy z psem/psami to wychodzi
- no i butla przydałaby się rozmiar większa- 40 litrów zrobiłoby sporą różnicę.

Plus
- dalej uważam, że auto jest żwawe. Oczywiście, że 3.0 TDI jest żwawsze, ale auto radzi sobie dobrze, jest elastyczne, dobrze reaguje na gaz powyżej 2 tysięcy obrotów, w zasadzie nie ma znaczenia czy jedzie się w jedną osobę czy 3 plus 3 psy.
- jest odporne na polskie drogi gruntowe
- bagażnik to wzór w klasie B
- zawieszenie w trasie rekompensuje niedogodności fotela i regulacji- osoby z chorymi kręgosłupami docenią.


I teraz- czy kupiłaby ponownie- tak! Co prawda rozrosła mi się psia rodzina tak, że auto zrobiło się za małe, ale gdybym szukała kombi segmentu B- kupiłabym ponownie logana mcv.

defunk - 2017-12-12, 15:00

saren napisał/a:
rozrosła mi się psia rodzina tak, że auto zrobiło się za małe


Trzy psiaki to nie przelewki (przypomina mi się sąsiad, który swej małżonce postawił luźny próg: "ile chcesz, ale łącznie nie więcej niż 30 kg"), niemniej zapytać można: w jaki sposób wozisz zwierzaki?

goswee - 2017-12-12, 22:11

Ale to właśnie zależy jakich psów bo 30 chihuahua to trochę więcej niż jeden amstaff albo 3/4 labradora tak jak w moim przypadku :D
Polecam dorzucić nawiew na nogi pasażerów z tyłu ( pół godzinki roboty i półtorej stówki)

Fajny opis, bardzo konkretny

saren - 2017-12-13, 16:19

defunk napisał/a:
saren napisał/a:
rozrosła mi się psia rodzina tak, że auto zrobiło się za małe

niemniej zapytać można: w jaki sposób wozisz zwierzaki?


mam wstawione kenele do środka.

trabancik - 2018-02-11, 19:28

Stuknelo nam pol roku i 5kkm.
Silnik 0.9 - jak dla mnie genialny. Bardzo zwawa jednostka i spalanie przyzwoite.
Kupione jako 2gie autko do wozenia dzieci i wypadow pod miasto.

Na dlugie trasy to sie jednak nie nadaje. Do 110km/h jest OK. Powyzej szum powietrza i halas jest po prostu nieznosny. Ma tez za duzy skok zawieszenia - na pofalowanej jezdni potrafi sie rozkolysac jak woz drabiniasty. A i fotele po 500km bez przerwy daja niezle popalic.

Nic nie skrzypi nie puka nie stuka - za te pieniadze spelnia swoje zadanie . Ale na trasy wracam do mojego leciwego citroena C5 :-)

Pomarudze jeszcze na 2 drobiazgi:
- spryskiwacz szyby tylnej: trzeba czekac ze 30s zanim cos tam doleci
- uchwyt wewnetrzny do zamykania tylnej klapy. Brak wglebienia i sliski - chyba zakleje jakas tasma

Btw - czy kupilbym jeszcze raz ? Na razie TAK :-)

route2000 - 2018-02-11, 20:52

Możesz założyć zaworek zwrotny na tylnym spryskiwaczu to nie będziesz wtedy czekał tyle czasu na wpłynięcia płynu.
arczi_88 - 2018-02-11, 21:10

Bierzcie i czytajcie http://www.daciaklub.pl/f...er=asc&start=81 nawet z obrazkami :P
trabancik - 2018-02-11, 22:05

:mrgreen: ha ! 'mala rzecz' a cieszy ! Zaworek zaloze na pewno !
Dzieki !

Ps
Rozumiem ze tak sie oszczedza miliony: milion Daciek x 10PLN...

jas_pik - 2018-02-11, 22:36

trabancik napisał/a:
Rozumiem ze tak sie oszczedza miliony: milion Daciek x 10PLN...

Błąd - dla Renault to 0,10 Euro a nie 10 zł :)
Załóż dwa - z przodu tez warto

arnold - 2018-02-12, 00:45

Tak w skali całej produkcji to jest konkretna oszczędność. Ale psuje obiór auta. Ja ten zaworek zdemontowałem z mojego starego UNO.
wieza - 2018-02-12, 08:40

kakus napisał/a:
niby mam inny samochód ale silnik ten sam .... zgadzam się z Tobą w 90 %... wszystko ok tylko 6 bieg ??? na piątce już nie ma czym jechać .....chyba że jeździsz szybko i głównie po trasie ..... to mooooooże .... ja tak nie jeżdżę ... pozdro

ps. 200 ?????? ...... wolne żarty :-P

ps. do ps. HALLO CZY JEST KTOŚ NA FORUM CO ROZPĘDZIŁ DACIE DO 200 ?????


tak ja w LODGY :)

saren - 2018-08-30, 08:41

Minęło następne 8 miesięcy i znów przegląd, tym razem po 60 tysiącach.

W samej ocenie auta podtrzymuję co wyżej- zarówno plusy jak i minusy, tu chyba niewiele się zmieni.
Z usterek- problem z przełączeniem się na gaz został rozwiązany, wymieniono m.in. iglice zaworu butli i sterownik. To chyba znany problem.
Ponadto co zauważyłam już wcześniej przy okazji jazdy po górach- auto łapie łatwo błąd ciśnienia na ogumieniu wraz ze zmianą ciśnienia na zewnątrz opony i potem samo go nie resuteju. Poza tym kompletne zero problemów.

W czasie serwisu wyczyszczono tylne hamulce, przednim klockom zostało około 7 tysięcy przebiegu, pewnie przy okazji wymiany ogumienia trzeba będzie to zrobić, czyli około 70 tysięcy na klockach- chyba są niezłe.

Przy okazji serwisu miałam okazję pojeździć zastępczym Dusterem w silniku 1.6 i powiem szczerze- NIGDY już więcej silnika NA.

jan ostrzyca - 2018-08-30, 11:20

saren napisał/a:

Z usterek- problem z przełączeniem się na gaz został rozwiązany, wymieniono m.in. iglice zaworu butli i sterownik. To chyba znany problem.


Jeśli naprawa gwarancyjna to orżnęli gwaranta, jeśli płatna to orżnęli klienta. Podawane przez Ciebie objawy (jakby zbiornik LPG był pusty) wskazują na zabrudzenie iglicy zaworu mazią pochodzącą z LPG. Wystarczy oczyścić i założyć z powrotem. Co drugi serwis zlecam to gazownikowi i zaiwaniam bez problemów. ASO dwukrotnie wymieniało sprawny ale zapchany zawór na gwarancji.

saren - 2018-09-03, 11:27

jan ostrzyca napisał/a:


Jeśli naprawa gwarancyjna to orżnęli gwaranta.


bardzo możliwe, ale to nie moja sprawa, to rozliczenia serwisu i gwaranta/producenta, nie moje. Ja oczekuję, że auto będzie jeździło.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group