DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Zakup Dacii - Wybór Logana MCV

Marckok - 2017-01-07, 20:49
Temat postu: Wybór Logana MCV
Mam 2 oferty do wyboru, oba z dieslem 1.5 dCi 90 KM, oba to chyba doposazona wersja Laureate:

1. dodatkowo: podłokietnik, czujniki cofania, skorzana kiera, komplet opon zimowych "gratis": 53500 brutto

kolor: platynowy metalik

2. dodatkowo: tempomat, Medianav evolution, skorzana kiera, czujniki cofania, kamera cofania: 57000 brutto

kolor: czarna perła

warto dac te 3500 dodatkowo ? dealer nie moze mi niestety wymienic w tym pierwszym aucie radia classic na MediaNav, a mnie pomaranczowe podświetlenie denerwuje choc moze sie przyzwyczaje a nawet polubie 😉

nie chce po odebraniu auta juz nic zmieniac we wlasnym zakresie, nie mam na to czasu i nie bawi mnie to, stad to pytanie

arnold - 2017-01-07, 21:13

Skonfiguruj auto i zobacz różnicę w cenie. Niestety czarne, auto nie wychłodzisz w lato.
gregorisan - 2017-01-07, 21:13

Jak dla mnie zdecydowanie opcja numer 1 - i kolor zdecydowanie ładniejszy i łatwiejszy w utrzymaniu ;)
A do podświetlenia nie mam zastrzeżeń - jest bardzo subtelne i nie drażni w czasie jazdy nocą :-)
Do tego oponki zimowe.

Marckok - 2017-01-07, 21:35

oponki mam do wykorzystania z Lodgy - swiezo kupiony komplet- ale zawsze bedzie zapas na kolejne lata...

a macie jakis patent na montaz nawigacji w innym miejscu niz przednia szyba ?

route2000 - 2017-01-07, 21:49

Marckok, ja zawsze mocuje uchwyt z lewej skrajnej strony szyby przedniej, nie centralnie. Takie położenie w ogóle nie rozprasza i dobrze widać wszystko. ;-)
Marckok - 2017-01-07, 21:57

route2000 napisał/a:
Marckok, ja zawsze mocuje uchwyt z lewej skrajnej strony szyby przedniej, nie centralnie. Takie położenie w ogóle nie rozprasza i dobrze widać wszystko. ;-)


a jak z zasilaniem ? bo gniazdo zapalniczki jest na srodku...

arczi_88 - 2017-01-07, 22:03

Ja mając navi w telefonie kładę go na zegarach za kierownica, zasłaniając wyświetlacz z godziną. Trzyma się dobrze, nie przesuwa się i nie trzeba mieć metrowego kabla do ładowania.
gregorisan - 2017-01-07, 22:10

Mam taki uchwyt na telefon montowany na kierownicy - nawet to zdało egzamin swego czasu.
Zawsze tez możesz sobie podłączyć na krótkim kablu jakiś mały powerbank i położyć go na podkładce antypoślizgowej.

Kubuch - 2017-01-07, 22:48

Kolorem jeździł nie będziesz a za 53500 zł bez problemu skonfigurujesz sobie takie MCV z tempomatem, MediaNav, podłokietnikiem, skórzaną kierownicą i na alu.
Marckok - 2017-01-07, 22:58

Kubuch napisał/a:
Kolorem jeździł nie będziesz a za 53500 zł bez problemu skonfigurujesz sobie takie MCV z tempomatem, MediaNav, podłokietnikiem, skórzaną kierownicą i na alu.


z tym silnikiem w wersji poliftingowej ? nie bardzo

route2000 - 2017-01-08, 11:38

Marckok napisał/a:
route2000 napisał/a:
Marckok, ja zawsze mocuje uchwyt z lewej skrajnej strony szyby przedniej, nie centralnie. Takie położenie w ogóle nie rozprasza i dobrze widać wszystko. ;-)


a jak z zasilaniem ? bo gniazdo zapalniczki jest na srodku...

Zgadza się, zrobiłem taki dodatkowy stały zasilacz włączony wyłącznikiem na USB i umieściłem je po lewej stronie pod przyciskami i jest podłączony do zasilania gniazda zapalniczki.
I nie mam żadnego problemu z kablami. Kabelki ZAWSZE można je przedłużyć. ;-)

mojo - 2017-01-08, 18:40

W opcji 1 by się chyba na autostrady tempomat przydał. Kamery, czujniki do tej wielkości auta to chyba przesada a skóra to ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja jakbym kolor brał to czerwony bo już rzygam tymi srebrno, szaro, błękitnymi metalikami :-D
Do tego felgi Mak'a Milano Red 16-stki i auto wg mnie wyglądać może na prawdę fajnie:

Marckok - 2017-01-08, 19:24

nie mam luksusu dobierania wszystkiego, bo nie moge czekac 3 miesiecy na wyprodukowanie auta wg wskazówek - a na placach u dealerow w Polsce jest w tej chwili 14 Loganow MCV 1.5 dCi 90 KM

IMHO tempomat na polskich autostradach średnio sie przydaje - za często jakis TIR czy cos innego zajezdza droge (testowalem w Megane i co chwile musialem wylaczac

mojo - 2017-01-08, 19:39

Marckok napisał/a:
nie mam luksusu dobierania wszystkiego, bo nie moge czekac 3 miesiecy na wyprodukowanie auta wg wskazówek - a na placach u dealerow w Polsce jest w tej chwili 14 Loganow MCV 1.5 dCi 90 KM

IMHO tempomat na polskich autostradach średnio sie przydaje - za często jakis TIR czy cos innego zajezdza droge (testowalem w Megane i co chwile musialem wylaczac


Przyznaje Ci rację bo mnie też sprawia problem jazda z tempomatem bo albo za wolno albo za szybko, trudno się wstrzelić przy wyprzedzaniu ale są tacy co ten wynalazek uznają za zbawienny.
To 1-sza opcja super :-D

Marckok - 2017-01-08, 21:09

mojo napisał/a:


Przyznaje Ci rację bo mnie też sprawia problem jazda z tempomatem bo albo za wolno albo za szybko, trudno się wstrzelić przy wyprzedzaniu ale są tacy co ten wynalazek uznają za zbawienny.
To 1-sza opcja super :-D


też tak sądzę, a jednak 3500 różnicy to sporo grosza, bez MediaNav się obejdę, tym bardziej że jak pokazał przykłady Lodgy nawet wersja Prestige nie zmienia sytuacji przy odsprzedaży

no i czarny kolor faktycznie trochę nie bardzo...

franius - 2017-01-09, 13:05

mojo napisał/a:
Marckok napisał/a:
nie mam luksusu dobierania wszystkiego, bo nie moge czekac 3 miesiecy na wyprodukowanie auta wg wskazówek - a na placach u dealerow w Polsce jest w tej chwili 14 Loganow MCV 1.5 dCi 90 KM

IMHO tempomat na polskich autostradach średnio sie przydaje - za często jakis TIR czy cos innego zajezdza droge (testowalem w Megane i co chwile musialem wylaczac


Przyznaje Ci rację bo mnie też sprawia problem jazda z tempomatem bo albo za wolno albo za szybko, trudno się wstrzelić przy wyprzedzaniu ale są tacy co ten wynalazek uznają za zbawienny.
To 1-sza opcja super :-D


Tempomat bardzo fajnie działa jak masz Easy-R. Wtedy faktycznie możesz uznać że cię to odciąża przy prowadzeniu. Autostrady w PL są raczej dość puste, więc nie ma tutaj dużego problemu pod warunkiem że nie jesteś typem który musi koniecznie jechać z prędkością jaką sobie aktualnie wymyśliłeś. Tutaj trzeba się nieco dostosować do tego jak jadą inni.
Jakby był dodatkowo adaptacyjny to wogle była by bajka.

Zbychu504 - 2017-01-09, 13:21

Brąż Vision- nowy lakier na MCV wygląda naprawdę ładnie - jest jedno takie auto w PL dostępne jakby co :-) - rocznik 2016 więc przy finansowaniu opony zimowe w cenie i gwarancja 5lat do 80 000km.
Łogo - 2017-01-09, 13:33

Tak z innej beczki. Skąd Wy wiecie ile zostało w Polsce samochodów??:) Ja zanim zorientowałem się wlazłem na cennik sandero stepway i interesujący mnie model już wyprzedany...
Zbychu504 - 2017-01-09, 13:49
Temat postu: MCV na szybko
Na tą chwilę w Polsce zostało już 10 aut Logan MCV 1.5 dci 90km 2016 polift :-)
Marckok - 2017-01-09, 15:09

Łogo napisał/a:
Tak z innej beczki. Skąd Wy wiecie ile zostało w Polsce samochodów??:) Ja zanim zorientowałem się wlazłem na cennik sandero stepway i interesujący mnie model już wyprzedany...


dealer ma podgląd na aktualny stan magazynu centralnego i auta u innych dealerów, o ile nie zostały one im już zafakturowane i nie są zarejestrowane na dealera

Marckok - 2017-01-09, 15:10
Temat postu: Re: MCV na szybko
Zbychu504 napisał/a:
Na tą chwilę w Polsce zostało już 10 aut Logan MCV 1.5 dci 90km 2016 polift :-)


kupiłeś ? ;)

olek1972 - 2017-01-09, 18:24

No właśnie
Na stronie Dacii Sandero i Logan nie są wymienione w gamie Dacii. Czyżby zostały wycofane z oferty Dacii i do sprzedaży pozostało tylko to co jest na stoku magazynowym ?
Dziwne, bo o ile Logana sprzedawał się kiepsko to Sandero raczej dobrze!

mbar - 2017-01-09, 19:41

Chyba znowu jakaś przebudowa strony, bo tu http://www.dacia.pl/samochody-nowe/premiery/ nadal są.
Marckok - 2017-01-09, 20:29

też myślę że to jakieś prace związane z wprowadzaniem modeli poliftingowych

w końcu one dopiero wchodzą do oferty, nie zakładam że mogłyby od razu zostać wycofane

a jeśli patrzeć po sprzedaży, to chyba pierwsza do wycofania byłaby Lodgy z tego co pamiętam

olek1972 - 2017-01-10, 07:40

Mam nadzieje, że to tylko prace na stronie i Sandero z Loganem wrócą.
Niestety martwi cennik, w którym te samochody są , ale wersje 1.0 Sce mają status "wyprzedane". Czy mam rozumieć, że były , choć ja w żadnym salonie ich nie widziałem i już nie wrócą ? W innych krajach nie ma z tym problemu !
Dacia potrafi zaskakiwać....

GRL - 2017-01-10, 09:01

Jak już dotarłeś do cennika w pdf, to trzeba było "przekartkować" kilka stron dalej.
gregorisan - 2017-01-10, 09:55

Ci Wy macie z tymi cennikami - przecież wszystko jest dostępne na stronie tylko w innym miejscu niż dotychczas i w trochę zmienionej formie ;-)
GRL - 2017-01-10, 10:08

Tak, ale jak nie zaglądałeś dawno w te cenniki, to nie wiesz, że mają teraz zdublowaną ilość stron i na początku powykreślane są z cennika egzemplarze 2016, które zostały wyprzedane.
gregorisan - 2017-01-10, 10:11

Właśnie o tym pisałem, że są w trochę zmienionej formie.
walter_g - 2017-01-10, 10:12

GRL napisał/a:
Tak, ale jak nie zaglądałeś dawno w te cenniki, to nie wiesz, że mają teraz zdublowaną ilość stron i na początku powykreślane są z cennika egzemplarze 2016, które zostały wyprzedane.


Nie ma to jak wpisać w cenniku "wyprzedane", kiedy tak naprawdę nigdy te auta nie były wyprodukowane ;-)

Łogo - 2017-01-10, 10:19

Nie no z tym cennikiem to naprawdę dobre było. Gdyby nie forum w życiu bym nie znalazł aktualnego :)
Marckok - 2017-01-10, 14:46

znajomi ktorym mowie ze zamierzam w miejsce Dacii kupic Dacie i bedzie to auto z salonu znaczaco pukaja sie w glowe ☺
mbar - 2017-01-10, 15:00

Ci, co się pukali w głowę, jak mówiłem, że zmieniam Opla na Dacię, to do dziś mają guzy.
pawel1313 - 2017-01-10, 16:57

Marckok napisał/a:
znajomi ktorym mowie ze zamierzam w miejsce Dacii kupic Dacie i bedzie to auto z salonu znaczaco pukaja sie w glowe ☺


Ale podają jakieś konkretne powody czy tak dla zasady......

Marckok - 2017-01-10, 18:04

"na aucie z salonu za duzo sie traci i za cene nowej Dacii można kupic roczne lub dwuletnie auto wyzszej klasy"

zreszta tzw. eksperci tez potrafia tak twierdzic

https://youtu.be/FsgQOkrFH_A

gregorisan - 2017-01-10, 18:42

Marckok napisał/a:
"na aucie z salonu za duzo sie traci i za cene nowej Dacii można kupic roczne lub dwuletnie auto wyzszej klasy"

Pewnie, że można - ale trafienie pewnego egzemplarza graniczy z cudem.
Przerabiałem to prawie dwa lata zanim kupiłem nową Dacie ;-)

Marckok - 2017-01-10, 20:58

gregorisan napisał/a:
Marckok napisał/a:
"na aucie z salonu za duzo sie traci i za cene nowej Dacii można kupic roczne lub dwuletnie auto wyzszej klasy"

Pewnie, że można - ale trafienie pewnego egzemplarza graniczy z cudem.
Przerabiałem to prawie dwa lata zanim kupiłem nową Dacie ;-)


kupiles uzywke i sie naciales czy nie mogles znalezc i postanowiles kupic nowa Dacke ?

spoogie - 2017-01-10, 22:40

Dobrze utrzymana dwuletnia używka od osoby prywatnej z niskim przebiegiem za dobrą cene to tzw świety Graal. Każdy słyszał ale niewielu widziało. Sam szukałem 5 miesiēcy ale w końcu odpuściłem. Szkoda mi potem już było czasu. Choć szwagier swego czasu właśnie taką dwuletnią mazda 6 sprzedawał i poszła na pniu (kupił jego kolega z pracy).
gregorisan - 2017-01-11, 07:36

Marckok, odpuściłem bo szukanie takiego auta ( polowałem na auto klasy kompaktowej) kosztuje dużo frustracji - więc kupiłem nową Dacie ;-)
pawel1313 - 2017-01-11, 08:10

spoogie napisał/a:
Dobrze utrzymana dwuletnia używka od osoby prywatnej z niskim przebiegiem za dobrą cene to tzw świety Graal. Każdy słyszał ale niewielu widziało.

Zgadza się - też przez to przechodziłem. Ja po prawie 6 m-c miesiącach sie poddałem i zamówiłem dacke. Oczywiście też miałem ten argument wśród znajomych (lepiej prawie nowe auto za połowe ceny w super stanie zamiast nowej dacki) i z jednym największym "krzykaczem i wyśmiewcą" nawet się założyłem , miał czas aby coś "uczciwego" znaleźć do momentu odbioru dacki z salonu. Nie musiałem tak długo czekać bo sam się poddał po 2 miesiącach i jakoś już się nie śmieje z mojej decyzji a wraz z nim kilka osób też inaczej na to patrzy ;-)
Także Marckok może zaproponuj tym znajomym coś podobnego - ciekawe ilu z nich podejmie wyzwanie :-P

route2000 - 2017-01-11, 08:40

Też tak samo robiłem, miałem Scenica I, który już powoli kończył swój żywot (a żeby je przedłużyć musiałbym wpakować w niego prawie 5 tys zł. na ogólny remont) to szukałem następcy w postaci używanego Scenica III, ale przez prawie rok czasu nic nie znalazłem coś sensownego, w końcu żona zadecydowała, że kupujemy nowe auto i wybór padł na Dacię. Syn długo się bronił przed wyborem tej marki, szczególnie modelu Lodgy. To już wolał Dustera, ale niestety rozsądek zwyciężył (żonie wygodniej było wsiadać i wysiadać do Lodgy niż do Dustera) i w końcu kupiliśmy je.
U nas w pracy czy gdzieś wśród znajomych nie było złośliwych docinek, że wybraliśmy tę markę.
Po jakimś czasie pytali, jak nam sprawuje nasza Lodzia. ;-)

mojo - 2017-01-11, 15:30

Marckok napisał/a:
"na aucie z salonu za duzo sie traci i za cene nowej Dacii można kupic roczne lub dwuletnie auto wyzszej klasy"

zreszta tzw. eksperci tez potrafia tak twierdzic

https://youtu.be/FsgQOkrFH_A


Słuchasz pier...lenia youtubera? Kto normalny kupuje auto po to aby ze stratą rzędu 20% lub więcej sprzedać to auto po roku góra dwu :?: Raczej nikt. Chcesz mieć auto, które na obecne czasy (nie mylić z Mercem sprzed 30-lat) będzie się sprawować poprawnie przez 4-5 lat od zakupu? Kup nowe i tyle.

Marckok - 2017-01-15, 13:51

czy jest na forum ktos kto robi dluzsze trasy Loganem MCV i moze podzielić sie swoimi wrazeniami z jazdy?

chce kupic auto nowe, ale lifting niewiele zmienił w komforcie jazdy jak sadze...

mbar - 2017-01-15, 14:00

Dłuższe, tzn. jakie? Raczej 200 km na raz nie przekraczam, na komfort nie narzekam.
Jest zauważalnie ciszej, niż w Sandero.

Marckok - 2017-01-15, 14:40

co piatek robie trase Wroclaw-Gdansk i w poniedzialek z powrotem

ogolnie duzo jezdze, do 70 000 km rocznie

bylem juz zdecydowany na MCV po lifcie za 53500, ale zaczalem sie wahac, bo za niewiele więcej (niewielka roznica w racie) moge wziac Clio Grandtour co prawda ze slabszym Dieslem 75 KM, ale podejrzewam ze komfort jazdy bedzie wiekszy (czy to ta sama plyta podlogowa ?)

mbar Twoj Logan to juz wersja poliftingowa ? ciekawe skad ten nizszy halas - czyzby lepsze wyciszenie, bo wysokosc auta podobna ?

Kauris - 2017-01-15, 15:03

Napisz co rozumiesz przez "komfort"...
Dacia nie jest dla mnie samochodem na trasy i duże prędkości. Tak jak moja MCV wyszła z fabryki to max 90-100km/h akceptowalny hałas i do 200km/dobe zasięgu na tych fotelach. Wszystko da się poprawić jak się chce (wygłuszenie, nakładka na fotel)

GRL - 2017-01-15, 15:21

Marckok napisał/a:
bylem juz zdecydowany ... ale zaczalem sie wahac

Ooo, Paaanie, to żeś nas teraz zaskoczył... :D

Marckok - 2017-01-15, 15:42

GRL napisał/a:
Marckok napisał/a:
bylem juz zdecydowany ... ale zaczalem sie wahac

Ooo, Paaanie, to żeś nas teraz zaskoczył... :D


sam siebie zaskakuje brakiem zdecydowania, Lodgy kupilem po 1 dniu myslenia, a Logana MCV I po 5 minutach...ale Lodgy od 3 lat zaluje i w zyciu bym nikomu juz nie polecal, jesli nie ma parcia na 7 miejsc....btw zauwazylem ze Lodgy po lifcie w srodku wyglada gorzej niz przed

prawda jest taka, ze roznice miedzy tańszymi modelami Renault a Dacia sie zacieraja, i podejrzewam ze w Polsce bedzie to napedzac sprzedaz Renault

tak czy owak, niezaleznie od tego czy bede sie kwalifikowal by na forum zostac czy nie, bede zaglądał bo widze ze wielu tutaj Dacii nie posiada

mbar - 2017-01-15, 17:27

Marckok napisał/a:
mbar Twoj Logan to juz wersja poliftingowa ? ciekawe skad ten nizszy halas


Nie, zdążyłem przed liftingiem -- za cholerę nie chciałem LEDów w samochodzie. A przy okazji, nowy wzór felg aluminiowych uważam za brzydszy od Empreinte.

Niższy hałas -- TCe 90 jest cichym silnikiem (Sandero mamy z 1.2) i pewnie dlatego, ale wydaje mi się, że Logan ma chyba dołożone wyciszenie w stosunku do Sandero. W Loganie praktycznie w ogóle nie słyszę skrzyni biegów, a w Sandero dość wyraźnie.

route2000 - 2017-01-15, 22:51

mbar napisał/a:
za cholerę nie chciałem LEDów w samochodzie..

A dlaczego?

GRL - 2017-01-16, 02:17

Pewnie dlatego, że jak się zepsują to naprawa będzie znacznie bardziej kosztowna niż wymiana zwykłej żarówki.
mbar - 2017-01-16, 08:15

Dokładnie tak.
MaciejzAdamowa - 2017-01-22, 16:04

Witam serdecznie, własnie noszę się z zamiarem zakupu Logana MCV z silnikiem 0,9 TCe w wersji 90 konnej. Mamy 2 dzieci (jedno jeździ jeszcze w wózku). Zastanawiam się czy to auto da sobie radę z moja rodzinką, wózkiem i wakacyjnym bagażami?
gregorisan - 2017-01-22, 16:12

MaciejzAdamowa napisał/a:
Zastanawiam się czy to auto da sobie radę z moja rodzinką, wózkiem i wakacyjnym bagażami?

Pod obciążeniem demonem elastyczności niestety ten silnik nie jest - a latem przy włączonej klimatyzacji tym bardziej. Ale do sprawnego poruszania jest w sam raz :-)
Tutaj link do filmiku - Moje Sandero Stepway Tce 90 z czterema dorosłymi osobami i lekkim bagażem:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

MaciejzAdamowa - 2017-01-22, 16:35

gregorisan napisał/a:
MaciejzAdamowa napisał/a:
Zastanawiam się czy to auto da sobie radę z moja rodzinką, wózkiem i wakacyjnym bagażami?

Pod obciążeniem demonem elastyczności niestety ten silnik nie jest - a latem przy włączonej klimatyzacji tym bardziej. Ale do sprawnego poruszania jest w sam raz :-)
Tutaj link do filmiku - Moje Sandero Stepway Tce 90 z czterema dorosłymi osobami i lekkim bagażem:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Heh, Czyli autko typowo rodzinne:), zdarza mi się 2 x w roku pokonać trasę Szczecin-Warszawa i i raczej staram się jechać przepisowo max 150/h, rozumiem ze przy nazwijmy to dynamicznej jedzie raczej tym silnikiem nie poszaleje?

route2000 - 2017-01-22, 17:30

Nie, ale nadaje się do przemieszczenia od punktu A do punktu B bez zająknięcia w normalnej eksploatacji, natomiast nie nadaje się do sprintu. Taki typowy dupowóz. ;-)
MaciejzAdamowa - 2017-01-22, 17:44

Czyli autko rodzinne...:) chyba o to nam chodziło:)
gregorisan - 2017-01-22, 18:05

MaciejzAdamowa napisał/a:
Czyli autko rodzinne...:) chyba o to nam chodziło:)

Ale jak zostawisz dzieci, teściową i żonę w domu to samemu możesz "przykozaczyć" :mrgreen:

GRL - 2017-01-22, 18:15

Jacyś tacy mało optymistyczni jesteście...
Suche fakty mówią, że dynamika tego auta powinna być porównywalna z wolnossącymi 1.6.
(Nawet jak te 1.6 ma trochę wyższy moment obrotowy, to w nieużywanym zakresie obrotów.)
Przy masie logana powinien to być solidny średniak, czyli nie będzie na co narzekać.

gregorisan - 2017-01-22, 18:36

GRL napisał/a:
Jacyś tacy mało optymistyczni jesteście...

Ależ skąd - po prostu mówię to ze swojego czysto subiektywnego doświadczenia. Przy obciążeniu ten silnik jest ospały, ale jadąc samemu lub we dwójkę to jest jak dla mnie bardzo dobrze ;-)
A do tego na trasie potrafi naprawdę mało spalić - ale jak zaznaczyłem jadąc samemu lub we dwójkę. Czyli w moim przypadku w 90%.

mbar - 2017-01-22, 19:40

MaciejzAdamowa napisał/a:
Witam serdecznie, własnie noszę się z zamiarem zakupu Logana MCV z silnikiem 0,9 TCe w wersji 90 konnej. Mamy 2 dzieci (jedno jeździ jeszcze w wózku). Zastanawiam się czy to auto da sobie radę z moja rodzinką, wózkiem i wakacyjnym bagażami?


W te wakacje jechaliśmy w 4 osoby (2 dorosłe, 2 dzieci) z pełnym bagażnikiem po roletę i trzema dużymi rowerami na dachu (nie mówiąc o dwóch zbiornikach pełnych paliwa) i jechało się w miarę normalnie. Bardziej trzeba było uważać na te rowery :)

MaciejzAdamowa - 2017-02-16, 22:06

To już mam pewien obraz tego auta. Najgorsze chyba w tym wszystkim jest podejście pani z salonu w Szczecinie, która jakoś specjalnie nie kwapi się do walki o klienta, niby jest miła na wszystko odpowiada z chęcią ale ciągle gdzieś z tyłu głowy brakuje mi tego poczucia wyjątkowości, przecież mimo iż nie są to bardzo drogie samochody, trzeba za nie płacić ciężko zarobionymi pieniędzmi. 8-)
benny86 - 2017-02-16, 22:41

Rozumiem i Ciebie i sprzedawcę - prawda jest taka, że nie Ty, to kto inny kupi tę Dacię, popyt spory, podaż mała itp.
GRL - 2017-02-16, 23:38

MaciejzAdamowa napisał/a:
... jest podejście pani z salonu w Szczecinie, która jakoś specjalnie nie kwapi się do walki o klienta ...

Byłem niedawno w tym salonie przymierzyć się w końcu do poliftowego Sandero.
Przy okazji przysłuchałem się bajek jakie są opowiadane klientom.
Najlepsza jest ta - "no niestety, ale nie możemy dać żadnego rabatu na Dacię, gdyż mamy na nich tak małą marżę, że jak zostanie nam 1000zł, to będzie dobrze." :lol:

Z serwisem chyba też jest coś nie teges, gdyż gdzieś na forum natrafiłem na informację, że jeden z użytkowników woli jeździć na przeglądy do Gorzowa niż robić je na miejscu.
Raz zaczepiłem jednego właściciela Logdy, to powiedział, że on akurat "stołuje się" w Koszalinie.
Choć nie potwierdzę na 100% czy jest to problem z salonem na Struga, gdyż całkiem niedawno koncesję stracił konkurencyjny salon i teraz ci zostali monopolistami na szczecińskim rynku.

route2000 - 2017-02-17, 09:04

Skoro mieszkasz w Szczecinie to można spróbować u zachodnich sąsiadów (Niemcy).
Może lepiej potraktują klientów, tylko nie wiem jaka byłaby cena sprzedaży... ;-)

kapelusznik - 2017-02-17, 10:32

GRL, pamiętam że jak chciałem wymienić zamki w Loganie to Gorzów mnie złał za to w Slubicach (ten sam właściciel) obsłużyli mnie tak że złego słowa nie powiem.
Szybko, rzeczowo i z kulturą.

Ciekawie jaki wpływ na to ma fakt że w Słubicach gro klientów to jednak Niemcy...

MaciejzAdamowa - 2017-02-18, 07:24

Chyba wszystko zależy nie tyle od salonu tylko od sprzedającego, jeżeli ma procent od sprzedaży to będzie chciał uzyskać wyższa cene, zrozumiałe to jest w przypadku sprzedaży małej liczby aut z kolei jeżeli dal by większy rabat jest szansa ze sprzedawał by więcej aut i procent tez miałby lepszy
Jjflash - 2017-07-02, 16:54

Monopol jest dramatyczny. Polmotor w szczecinie do bojkotu. Auto kupilem w warszawie. Kilku dealerow i inna rozmowa. Struga w szczecinie jedzie na braku konkurencji ale na szczescie robienie przegladow poza ASO juz nie pozbawia gwarancji
kicpra - 2017-07-02, 22:34

90 tce daje radę W Mcv wg mnie. 4 osoby dorosłe + bagaże, 350 km trasami krajowymi i wojewódzkimi z prędkościami na liczniku 110-120km/h i spalił tylko 6,6l wg dystrybutora! Biegi zmieniane przy 2750-3000 obr/min.
gregorexon - 2017-07-02, 22:38
Temat postu: Mcv 0.9 tce Lpg
Mam taki pojazd od maja. Przejechalem nim już 6000 km. Ostatnio bylismy nad morzem 680 km 3 osoby dorosłe plus małolat. Autostrada 150 km/h. Bilans to 65 litrów LPG. Oczywiscie z klimatyzacją. BEZ KOMENTARZA.
kicpra - 2017-07-03, 07:04

Nie zimno nad morzem :D? 90 tce to chyba jedyny słuszny silnik do takiego auta. Faktycznie dopóki nie złapie temperatury to jest trochę ospały, ale później już jest spoko :-)
hwasiele - 2017-07-03, 09:16

Ja mam "stary 1.2" 72 km + lpg
Podróżuję z rodziną, też wożę wózek, torby, walizki i mnóstwo innych bagaży. Auto w kategorii - rodzinne dostaje ode mnie 10/10. Ekonomiczne - 20/10. Jeżeli na tym Ci zależy, to auto dla Ciebie ;-)

kicpra - 2017-07-03, 12:49

hwasiele napisał/a:
Ja mam "stary 1.2" 72 km + lpg
Podróżuję z rodziną, też wożę wózek, torby, walizki i mnóstwo innych bagaży. Auto w kategorii - rodzinne dostaje ode mnie 10/10. Ekonomiczne - 20/10. Jeżeli na tym Ci zależy, to auto dla Ciebie ;-)

Wszystko zależy od kierowcy i tego jak lubi jeździć. Jeśli wystarcza jazda 90km/h za tirem to 1.2 wystarczy, a i spalanie będzie małe przy takich prędkościach :mrgreen:

hwasiele - 2017-07-03, 14:34

kicpra napisał/a:
hwasiele napisał/a:
Ja mam "stary 1.2" 72 km + lpg
Podróżuję z rodziną, też wożę wózek, torby, walizki i mnóstwo innych bagaży. Auto w kategorii - rodzinne dostaje ode mnie 10/10. Ekonomiczne - 20/10. Jeżeli na tym Ci zależy, to auto dla Ciebie ;-)

Wszystko zależy od kierowcy i tego jak lubi jeździć. Jeśli wystarcza jazda 90km/h za tirem to 1.2 wystarczy, a i spalanie będzie małe przy takich prędkościach :mrgreen:


Stereotypowe podejście. Chyba każdy, kto kupuję takie auto nie zamierza się ścigać. Co nie zmienia faktu, że auto do poruszania się w sensownym tempie do 110km/h jest wystarczające.
Nie jeżdżę za TIR-ami, a spalanie oscyluje w granicach 7 litrów gazu na 100km.

kicpra - 2017-07-03, 16:20

Pewnie, tylko wyprzedzenie tira 0,9 tce a 1,2 będzie dość różne i nikt tu nie mówi o ściganiu. A te stereotypy to sobie daruj, bo nie widzę nic stereotypowego w mojej poprzedniej wypowiedzi.
mariusz0207 - 2017-07-03, 19:08

Witam wszystkich własnie dzisiaj zaliczkowałem lodgy 1,6 benzin wersja laurente kolor biały 7 osób, dołożyłem alusy 16 czujniki parkowania kierownice skóra i rolete kwota do zapłaty 50,200 zł wszystko oki tylko termin dostałem na początek Pazdziernika normalnie masakra hihi :-D powiedzcie mi ta cena jest według was oki?
kicpra - 2017-07-03, 19:32

A dlaczego nie wziąłeś wersji Outdoor? Cena praktycznie ta sama, a z wyglądu jak inne auto :-) .
mariusz0207 - 2017-07-03, 20:08

no wiesz chciałem kupic samochód do 45 tys i tak juz przekroczyłem tą sume a kolejne 3 tysiaki i to się tak składa :-)
kicpra - 2017-07-03, 21:32

Idź do salonu i mów, że chcesz Outdoora za te 50200zł, taki rabat powinieneś ugrać a jak nie to dzwoń do innego salonu :-D .
Dar1962 - 2017-07-05, 10:16

przez co najmniej 2-3 tygodnie można jeszcze modyfikować zamówienie, zanim zlecą produkcję
GRL - 2017-07-05, 12:27

Nooo właśnie Outdoor pozornie wydaje się drogim autem, przynajmniej względem ceny wyjściowej MCV.
Natomiast jak zaczyna się dobierać dużo pierdółek (które w Outdoorze są gratis), to nagle się okazuje, że można dogonić jego cenę i dalej nie mieć atrakcyjnego pakietu stylistycznego.
Trzeba się mieć na baczności. :)

Loganienko - 2017-07-06, 12:30

A ja zadam prowokacyjne pytanie po co komu diesel koszty obsługi i eksploatacji Diesla będą dużo wyższe niż wzięcie sobie Outdoor A12 16 v i zapakowanie instalacji gazowej jeździć będzie to na trasie owszem nie bardzo ale te 120 130 pójdzie natomiast na miasto Nie widzę potrzeby posiadania lepszego samochodu do 80 będzie przyspiesza a zużycie paliwa kształtować się będzie na poziomie 10 litrów gazu na setkę bez klimy 11 z klimatyzacją nie do pobicia dla diesla

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group