DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Dział ogólny o daciach - Dokker akcja serwisowa-drzwi przesuwne

smast - 2017-04-19, 14:21
Temat postu: Dokker akcja serwisowa-drzwi przesuwne
w niektórych samochodach marki Dacia Dokker, wyprodukowanych w fabryce w Tangerze (Maroko) od 03.07.2015 r. do 29.09.2016 r., z powodu niezamontowania dodatkowego zamka drzwi przesuwnych istnieje ryzyko niedostatecznego przytrzymania drzwi przesuwnych bocznych podczas ewentualnego zderzenia, co zwiększa zagrożenie odniesienia urazów.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 1 459 samochodów. Lista numerów VIN znajduje się w załączniku.

Lista nr VIN objętych serwisem

Ircys - 2017-04-24, 22:06

Czy ktoś już był na tej akcji, bo ja sprawdziłem i jestem wśród tych "szczęśliwców"?
Dzwoniłem na infolinię Renault i odsyłają do ASO. Zadzwoniłem więc do ASO i tam się dowiedziałem, że oni jeszcze nie mieli żadnego auta z tej akcji, więc technicznie nawet nie wiedzą jak się do tego przygotować. Pani z ASO poleciła mi umówić się na jakiś termin i zostawić auto aż do usunięcia tej awarii. Ale co jest ciekawe, to ASO nie wie jakie należy przygotować do tego części i (UWAGA!!!) może się tak zdarzyć, że trzeba je będzie sprowadzić z zagranicy. Co ciekawe - Pani twardo twierdzi, że jak już przyjadę z autem na tą akcję, to nie oddadzą mi go dopóki nie skończą tej naprawy, czyli auto musi u nich czekać na dostawę części (względy bezpieczeństwa). Pani kompletnie nie umiała powiedzieć ile to może trwać :!: Ręce opadają, auto firmowe, cały czas potrzebne.

swissman - 2017-04-25, 09:25

Szwajcaria... ja dostalem takie pismo pare tygodni temu, zadzwonilem na infolinie i... tez gucio wiedzieli... facet mi powiedzial ze tak do dwoch godzin moze trwac... ale chyba i tak nie wiedzial o co chodzi...
odechcialo mi sie...
nie mam nadgodzin a urlopu nie chce mi sie marnowac... zastanawiam sie do ktorego warsztatu zadzwonic i na kiedy sie umowic...

a teraz widze ze musze uwazac zeby mi samochodu na pare dni nie przyblokowali bez zastepczego... no to fajnie...

rav - 2017-04-28, 10:32

Na szczęście mój Dokker nie występuje na tej liście, chociaż pochodzi z tej fabryki i data produkcji również się zgadza. Mam za to inny problem: już dwa razy wyskoczył mi błąd sonda lambda (samochód na gwarancji). Serwis skasował błąd, ale części nie wymienił ponieważ jak twierdzi "część nie jest dostępna we Francji". Nie mam czasu jeździć tam co dwa tygodnie i czekać kilka godzin, żeby znowu na chwilę skasowali błąd. Czy ktoś miał podobny problem?
route2000 - 2017-04-28, 11:36

Masz LPG? Jeśli tak, to jest źle dostrojona i wywala błąd.
A jak nie to sonda do wymiany. Nie wierzę, że sondy nie są dostępne.

rav - 2017-04-28, 12:39

Nie mam LPG, samą benzynę 1.6 SCe 102 KM EURO 6. Poważnie, w serwisie w Krakowie nie potrafią nawet powiedzieć kiedy sonda będzie dostępna :!:
route2000 - 2017-04-28, 13:02

To można spróbować wgrać na nowo soft, bo może mapa wtrysków się rozjechała, lambda wykrywa nieprawidłowość w spalaniu i wywala na blat błąd. :roll:
rav - 2017-04-28, 14:01

Ok, zaproponuję to w serwisie jeśli znowu wyjdzie błąd, a części nadal nie będzie. Dziękuję za pomoc.
Ircys - 2017-05-09, 07:04

Jeszcze nikt na tej akcji serwisowej nie był?
Powoli mija miesiąc od ogłoszenia tej akcji, a mnie oficjalnie jeszcze o tym nie poinformowano, że jestem wśród "szczęśliwców". O tym dowiedziałem się z forum.
Czy Renault w ogóle sam informuje "wygranych" w takim wypadku?

laisar - 2017-05-09, 09:16

Ircys napisał/a:
Czy Renault w ogóle sam informuje "wygranych" w takim wypadku?


https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=13112
Cytat:
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu zamontowania dodatkowych zamków drzwi przesuwnych bocznych.

Ircys - 2017-05-09, 10:48

laisar napisał/a:

https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=13112
Cytat:
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu zamontowania dodatkowych zamków drzwi przesuwnych bocznych.


Teorię znam, ale mi chodziło raczej o odzew użytkowników, którym ta teoria faktycznie potwierdziła się w praktyce.

Pozdrawiam

laisar - 2017-05-09, 11:24

Przy okazji innych takich akcji klubowicze dostawali listy, więc pewnie i tym razem w końcu się doczekasz.
DrOzda - 2017-05-09, 12:14

Powinna być też stosowna informacja na mojadacia.pl o ile się zarejestrowałeś.
Ircys - 2017-05-09, 15:19

DrOzda napisał/a:
Powinna być też stosowna informacja na mojadacia.pl o ile się zarejestrowałeś.


Właśnie sprawdziłem - nie ma nic.

Pozdrawiam

swissman - 2017-06-16, 12:38

i jak, robil to ktos w Polsce?
u mnie w Zurychu juz drugi dzien sie z tym pieprza...
wczoraj odstawilem auto tak jak sie umawialismy o 7.30 rano, pojechalem do pracy tramwajem... wrocilem przed piata do salonu, facet mi mowi ze czesc musieli zamowic i bedzie jutro, czyli dzis...
wkurzylem sie bo po pierwsze przejazd tramwajem w obie strony to ok. PLN 30 a do tego jeszcze trace dwie godziny czasu pracy, ktory musze kiedys odpracowac...
dali mi na pocieche 24-ro godzinna karte na przejazdy w calej strefie Zurychu...

mieli przykrecic tylko cztery srubki jak juz czesc przyjdzie... mieli zadzwonic przed poludniem zebym sobie mogl odebrac i wieczorem bez stresu do domu a pozniej na zakupy pojechac...
czy zadzwonili?
nichu...
zastanawiam sie czy faktycznie dzisiaj to dokonczyli bo wczoraj mi pokazywal ze w slupku sa dziury, w ktore cos tam wstawia a potem dwie sruby na to i to wszystko...
wieczorem w domu obejrzalem lewy slupek i tam tak samo wygladalo, dwie dziury ale zadnych srob...

byc moze czeka mnie powtorka z rozrywki w poniedzialek...

troche dziwnie w Szwajcarii traktuja klientow kupujacych Dacie... Lamborghini podobno odbieraja z domu i po naprawie przywoza pod dom... chyba bede musial pomyslec kiedys o innej marce niz Dacia...

Ircys - 2017-06-16, 21:50

Mija 2 miesiąc od ogłoszenia tej akcji, a mnie do tej pory nikt oficjalnie o tym nie poinformował, że jestem w grupie "szczęśliwców".
Gdybym nie czytał forum żyłbym w nieświadomości :)
Czekam dalej.

Ircys - 2017-08-02, 08:08

Do tej pory nikt mnie nie poinformował, że załapuję się na tą akcję, ale jestem już po.
Wstawiane były zamki w obu drzwiach przesuwnych. 2 godz. pracy i po bólu, ale wcześniej musiałem podjechać do ASO aby sprawdzili, czy mam otwory na zamki, czy musieliby je dopiero wycinać. Ja miałem, więc nie było problemu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group