DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Zakup Dacii - Dacia Logan MCV kontra Fiat Tipo Station Wagon

mojo - 2017-04-21, 04:11
Temat postu: Dacia Logan MCV kontra Fiat Tipo Station Wagon
Ponieważ Dacia MCV doleciała już do 60000,00 za swoje "cudo" to co powiecie Panowie na wybór pomiędzy Loganem MCV a Tipo Station Wagon.
Tipo Station Wagon 1.4 95KM benzyna to 56500,00 minus rabat co wg np otomoto daje ok 53000,00 a nawet jest cena 51400,00
Tipo Station Wagon 1.3 95KM diesel to 66500,00 minus rabat co może dać ok 63000,00

Dacia super top to np elektryczne szyby z tyłu podczas gdy Tipo ma to już w bieda wersji.

Tipo przyznam nie oglądałem ale patrząc na testy dziennikarzy jest to bardzo, bardzo przyzwoicie zrobione auto.

route2000 - 2017-04-21, 08:02

Kolega jackthenight ma Tipo sedana, był na ostatnim zlocie w Zrębicach nowym autem, oglądaliśmy je...
Ciekawie wygląda, nawet ma dużo fajnych rozwiązań technicznych, no i ładnie wygląda, ale to już kwestia osobistego gustu. ;-)
mojo, na te pytanie to sam musisz je odpowiedzieć, jak będziesz w salonie Fiata, zrobisz jazdę próbną, pooglądasz go ze wszystkich stron, podotykasz je i uznasz sam czy takie auto Ci będzie podobało czy nie.
Mnie osobiście podoba to auto, ale mam Dacię. :->

GRL - 2017-04-21, 08:58
Temat postu: Re: Dacia Logan MCV kontra Fiat Tipo Station Wagon
mojo napisał/a:
Ponieważ Dacia MCV doleciała już do 60000,00
...
Tipo Station Wagon 1.3 95KM diesel to 66500,00 minus rabat co może dać ok 63000,00

Jesteś mistrzem przeinaczania faktów na własne potrzeby.
Porównujesz wersję kompletnie wyposażoną (Dacia) z całkowitym biedakiem (Fiat).
I nie mydl ludziom oczu elektrycznymi szybami, bo równocześnie zapominasz, że za głupie przeciwmgłowe trzeba dorzucić prawie tysiaka.

Wszedłem w konfigurator Fiata, wybrałem tego "biedaka" za 66500 i spróbowałem dorównać jego wyposażeniem do Dacii za 60k.
Przy 74.150zł mi się odechciało dalej klikać, a jeszcze nie znalazłem kamery cofania.
Zakładam, że w Dacii musiałaby ona być, bo inaczej za Chiny nie dobiłbyś w okolice 60k za najbardziej "wypasioną" wersję.
Prawda jest taka, że Tipo porównywalne do MCV wartego 55k będzie kosztowało powyżej 70k.

A poza tym co - już 200Nm w Fiacie nie przeszkadza?
Już nie wstyd?
Już można wyprzedzać?

Głęboko w poważaniu mam to co sobie kupisz.
Ale wypisując takie dyrdymały, wprowadzasz w błąd mniej obeznanych czytelników, którzy stoją przed podobnym dylematem.
I takie zachowanie trzeba piętnować.

Prezes - 2017-04-21, 09:06

Fiat zrobił kawał dobrej roboty marketingowej! Za to gratulacje. Z kim nie rozmawiam, Tipo nie widział, ale wie, że jest dobry i lepszy od Dacii, Peugeota i Citroena ;-)
Jeśli chodzi o ceny, to tylko sedan się opłaca. Logana MCV z turbinką i automatem można mieć za 47 tys. PLN. Ustawcie taka konfigurację dla Fiata. Uważam, że cena MCV nie do przebicia i konkurencji nie ma.

mojo - 2017-04-21, 09:07
Temat postu: Re: Dacia Logan MCV kontra Fiat Tipo Station Wagon
GRL napisał/a:
Wszedłem w konfigurator Fiata, wybrałem tego "biedaka" za 66500 i spróbowałem dorównać jego wyposażeniem do Dacii za 60k.


Może napisz jak jesteś taki skrupulatny co takiego top ma Dacia w najwyższej wersji. MN (żaden już bajer na obecne czasy), szyby i lusterka elektryczne, podłokietnik bo o skaju zwanym skóra to szkoda gadać.

GRL napisał/a:

A poza tym co - już 200Nm w Fiacie nie przeszkadza?


Tylko Fiat ma 95KM zamiast 75KM w Dacii.

GRL napisał/a:

Głęboko w poważaniu mam to co sobie kupisz.
Ale wypisując takie dyrdymały, wprowadzasz w błąd mniej obeznanych czytelników, którzy stoją przed podobnym dylematem.
I takie zachowanie trzeba piętnować.


Każdy ma prawo do własnego zdania to po pierwsze.
Po drugie ja nikogo nie namawiam do zakupu a sądzę, że ktoś kto kupuje nowe auto przynajmniej w nie wsiądzie nie mówiąc o jeździe próbnej i sam wybierze.
Piszę o alternatywach, które są bardzo realne biorąc pod uwagę podwyżki tej samej od kilku lat de facto Dacii.
Widzę, że się zagotowałeś bo "Dacia nie jest jedyna" a dlaczego to zapewne czytelnik osądzi sam.

GRL - 2017-04-21, 09:33
Temat postu: Re: Dacia Logan MCV kontra Fiat Tipo Station Wagon
mojo napisał/a:
Może napisz jak jesteś taki skrupulatny co takiego top ma Dacia w najwyższej wersji. MN (żaden już bajer na obecne czasy), szyby i lusterka elektryczne, podłokietnik bo o skaju zwanym skóra to szkoda gadać.


Skoro to nic wartego uwagi, to po co dokupujesz?
A jeżeli obowiązkowo dokupujesz, to uczciwie dopłać w drugim aucie.

Przykładowe różnice w dopłatach (Dacia vs Fiat):
el. tylne szyby 310 vs 0
św. przeciwmg. 0 vs 900
nawigacja 950 vs 3150
czujniki park. 750 vs 1450

I przy paru innych pierdółkach ceny są bardziej zbliżone, ale zawsze te 20-30% droższe niż w Dacii.
Skoro w Loganie MUSISZ je mieć (a widać, że musisz, bo inaczej nie wyszłoby Ci 60k) to w Tipo również powinieneś za to (grubiej) dopłacić.

Logan MCV, który RÓWNIEŻ ma 200Nm (i nie pisz mi o mocy, bo do codziennych 3000obr/min jest ona mało ważna), doposażony w lakier metalik, koło zapasowe i el. tylne szyby kosztuje 51600.
Przy odrobinie chęci zmieścisz się w 49.999,99zł.
Porównywalne Tipo, może i jakoś zrabatowane nie zejdzie poniżej 65k.
Czujesz te 30% dopłaty?

Więc nie wciskaj kitu, że te auta kosztują niemal tyle samo i Dacia w ten sposób przegina.

O hipokryzji już nawet nie chce mi się klawiatury zajeżdżać, więc tutaj urwę swą wypowiedź.

Michał B24 - 2017-04-21, 10:23

W Tipo plastik jest równie okropny jak w Daci, jeśli nie gorszy. Dacia ma dizajn dość neutralny, nie jest brzydki, nie jest jakiś ladny. No nie razi. Fiat jest okropny we wnętrzu.

Dacia wygląda na droższą niż jest, Tipo wygląda na tańsze niż jest. Stąd może to porównanie.

60 tysięcy to kosztuje stepway, outdoor z navi, 90 konnym dieslem, ale nawet wtedy chyba nie dotłuczesz do tej ceny.

Ja uważam, że stepway na naszych drogach się przydaje.

arnold - 2017-04-21, 10:34

Wydaje mi się że o samych gustach nie powinniśmy rozmawiać. Plastiki to akurat żaden argument.

Pamiętajcie że w fiacie trzeba dopłacić do bluetooth do zwykłego radia.

Tipo ma też mniejszy bagażnik. Tylko wygląda jednak lepiej.

Znowu sensowna wersja 1.5 t-jet z LPG też trochę winduje cenę.

GRL ma rację trzeba porównywać porównywalne wersje, a nie jak koledzy z Auto Świat, Golfa za 100 k z Dacią za 50 K.

GRL - 2017-04-21, 11:10

Michał B24 napisał/a:
W Tipo plastik jest równie okropny jak w Daci, jeśli nie gorszy.

Z plotek wynika (sam nie miałem jeszcze przyjemności macać), że dla zbicia ceny podstawowego modelu, ma on inne, bardziej tandetne plastiki.
Dlatego też sedan jest tak zauważalnie tańszy od pozostałych wersji nadwoziowych, gdyż jako jedyny jest dostępny w odmianie Tipo Tipo.

luckyboy - 2017-04-21, 13:53

Żadne plotki. Na początku wersja TIPO nie miała na wyposażeniu "miękkich plastików", teraz nie mogę tego doszukać się.
josio - 2017-04-21, 15:43

Siedziałem w TIPO w środku - jest okropny. Dacia po Faceliftingu w Lauracie jest dużo bardziej estetyczniejsza i plastiki są lepiej spasowana.

PS. Gałka biegów w TIPO jest niczym piłka od tenisa ;)

jan ostrzyca - 2017-04-22, 05:57

Jeśli ktoś potrzebuje auta na max. 4 osoby Tipo będzie lepszy od Dacii MCV. Jest lepiej wykonany i ma lepszy silnik 1.4 16V.
Dacia jest nieco obszerniejsza w środku, szczególnie z tyłu.
Konfigurator Fiata? Lepiej od razu zapytać dilera o rabat. Za wejście do salonu 10-13 tysiące od ceny katalogowej w dół.

PiotrWie - 2017-04-22, 09:06

jan ostrzyca napisał/a:

Konfigurator Fiata? Lepiej od razu zapytać dilera o rabat. Za wejście do salonu 10-13 tysiące od ceny katalogowej w dół.

Co świadczy o tym że Fiat zdecydowanie przesadził z ceną - rabaty świadczą o niemożności sprzedaży za normalną cenę. No chyba że regularny cennik jest tylko po to żeby klient się cieszył że dostał rabat. Taką politykę cenową przez jakiś czas stosował Citroen ale zrezygnował - klienci mieli problemy z odsprzedażą - kupujący używane też chcieli 15 - 20 % rabatu.

Cav - 2017-04-22, 09:25
Temat postu: Re: Dacia Logan MCV kontra Fiat Tipo Station Wagon
mojo napisał/a:
Ponieważ Dacia MCV doleciała już do 60000,00 za swoje "cudo" to co powiecie Panowie na wybór pomiędzy Loganem MCV a Tipo Station Wagon.
Tipo Station Wagon 1.4 95KM benzyna to 56500,00 minus rabat co wg np otomoto daje ok 53000,00 a nawet jest cena 51400,00
Tipo Station Wagon 1.3 95KM diesel to 66500,00 minus rabat co może dać ok 63000,00


Gdyby miał brać Tipo to TYLKO z świetnym silnikiem 1.4 T-Jet i fabrycznym gazem.
Ten motor bije na głowę każdą inną jednostkę w tym segmencie.
Dynamiczny, niezawodny, mało pali, a z gazem to już w ogóle niewiele kosztuje.

Cav - 2017-04-22, 09:27

Prezes napisał/a:
Fiat zrobił kawał dobrej roboty marketingowej! Za to gratulacje. Z kim nie rozmawiam, Tipo nie widział, ale wie, że jest dobry i lepszy od Dacii, Peugeota i Citroena ;-)


Ja widziałem, nawet się przymierzałem do zakupu i jeśli ktoś tak twierdzi to ma rację.
Auto z zupełnie innej bajki, Dacia w ogóle nie ma samochodu, który można by z nim porównać.
Nadmuchane auta klasy B, czyli praktycznie wszystko co dzisiaj Dacia ma do zaoferowania, to sobie można porównywać, ale z Punto.
Może Duster, Dokker i Lodgy, ale to już odpowiedniki zupełnie innych modeli Fiata, z równie dużą różnicą.

GRL - 2017-04-22, 10:33

jan ostrzyca napisał/a:
Konfigurator Fiata? Lepiej od razu zapytać dilera o rabat. Za wejście do salonu 10-13 tysiące od ceny katalogowej w dół.

A skąd te rewelacje?
Fiat faktycznie potrafi dać duuuuży upust na niektóre swoje modele.
Ale Tipo to ich rodzynek, na który upusty są skromne.
Może mówisz o jakimś wyprzedażowym egzemplarzu 2016 skonfigurowanym powyżej 80k?

mojo - 2017-04-22, 13:08

Dacia 90tce to wg ofert dealerów na otomoto 46-48 tys
Tipo SW 1.4 95KM wg ofert dealerów na otomoto 52-53 tys
Wyposażenie podobne.
Dla mnie są to kwoty porównywalne tylko że Dacia to jest to o czym mówi gość na tym filmie:



Jaka jest Dacia wiem, oglądałem nawet się przejechałem i jedno co uważam to to że już w tej chwili z cenami przeginają. Chcą sprzedawać to co było fajne ale 15-20 lat tem jeżeli chodzi o wykończenie i komfort to ok ale niech coś dadzą albo dużo większe rabaty albo np to co jest serem auta czyli jakieś lepsze silniki np dci110 czy 1.2tce w przypadku MCV.

DrOzda - 2017-04-22, 13:34

Poleciłbym maść na bul d... Dacia sprzedaje się w całej cywilizowanej Europie świetnie, ma jedne z wyższych na rynku marż, rok do roku zwiększa wolumen produkcji.
Nie chcesz to nie kupuj, na twoje miejsce z taśmy produkcyjnej czeka dwóch Francuzów i Niemiec który chętnie sprzeda Polakowi swoją "okazję" po dojazdach do kościoła.

mojo - 2017-04-22, 13:58

DrOzda napisał/a:
Dacia sprzedaje się w całej cywilizowanej Europie świetnie


Zgadza się bo to się kupuje za 2-3 pensje na tej zasadzie jak ja kupuje pralkę, najtańszą bo za 5-6 lat jak przestanie działać to nawet jak się tylko przewód zasilający przetarł wystawiam to na śmietnik.
Nie myl kupowania jednorazówek w tzw Europie Zachodniej z tym co się i za jaką średnią kupuje w Polsce.

A bólu dupy to ja nie mam bo ja jak do tej pory to tego nie kupiłem. Ból dupy i taka jest genealogia tego powiedzenia można mieć jak się coś nabędzie i później się żałuje.
Ja staram się patrzeć obiektywnie zanim podejmę decyzję ostateczną i tego prawa mi nie odmówisz choć widzę byś chciał :mrgreen:

edit
A miałem ostatnio taki przypadek że stanął obok mnie Dokker na światła na lewym pasie a że po ruszeniu był autobus to się postanowiłem na lewy wcisnąć, gość widziałem że się w tym Doku spinał bo na początku szedł łeb w łeb i za chwilę został. Pewnie miał to super 1.6.
Żeby go Combo, szrot z myślą techniczną sprzed 20 lat objechało to dopiero ból, co? :mrgreen:

wuju - 2017-04-22, 14:56

Ja 6 lat temu kupowałem nowe auto innego segmentu niż ty pokazłeś w tym niby teście, dałem przynajmiej trzy razy więcej niż za Lodgy z tego testu. Plastiki w środku dramat nawet chyba Dacia ma lepsze (co było głównym zastrzeżeniem do Daci), za tę cene mogłem wybać auto o lepszym wykończeniu wnętrza. Natomiast po przejechaniu 650 tys te twarde i tanie plastiki po przetarciu plakiem wyglądają jak nowe.

Porónujesz ten sam segment aut (dostawcze) ale z różnymi silnikami. Porównujesz diesla do benzyny :shock: . Ja stanę na światłach obok Ciebie Sprinterem który jest dużo większym i przede wszystkim cięższym autem i tdż Cię objadę więc porównanie conajmiej głupie

PiotrWie - 2017-04-22, 15:01

Francuz cz inny mieszkaniec krajów zachodnich kupuje Dacię za 3 - 4 pensje bo nie widzi potrzeby kupowania za 5 - 7 pensji Toyoty czy innego "ekskluzywnego" wg. naszych mniemań samochodu - już dawno samochód przestał być symbolem pozycji, co innego drugi dom w znanym kurorcie czy przynajmniej urlop na Antarktydzie. A jeżdżą głównie wokół komina, bo dalej się lata bądź jeździ szybkim pociągiem - nawet sławne francuskie korki na autostradach 15 sierpnia odchodzą do historii.
A objeżdżaniem innych dawno już podniecają się tylko sfrustrowani bezrobotni - przeważająca większość jeździ przepisowo i spokojnie

DrOzda - 2017-04-22, 16:43

Kult zwykłego samochodu to typowy fetysz krajów wxchodu - no może nie jest u nas tak jak w Rosji czy Turcji ale śmiechłem po przeczytaniu opisu sprintu dostawczaków :)
Polecam przejażdżkę gokartem - dobry elektryczny ma super kopa a po godzinie jazdy ma się dość ścigania po ulicach na kilka tygodni. ...

jan ostrzyca - 2017-04-22, 18:29

DrOzda napisał/a:
Kult zwykłego samochodu to typowy fetysz krajów wxchodu

To nie "kult" tylko chujowe zarobki w PL. Niemiaszka wydaje na dacię 3 miesięczne pensje, Polak roczne całkiem dobre zarobki. To nie "fetysz", to bieda.

pixa - 2017-04-22, 18:41

Myslalem chwile nad Tipo i Fiat oszalal z pakietami serwisowymi. To co w Daczce (100 tys / 5 lat / filtry i oleje w cenie) mam za 2500 u Fiata stalo kolo 5.000 z tego co pamietam.
molten - 2017-04-22, 19:40

Krążę wokół zakupu nowego auta, i Tipo względem Logana niczym mnie nie zachwyciło. Czekam na jazdę próbną z 0.9 tce, ale myślę że jeździ to zdecydowanie lepiej o 1.4 16v w fiacie, a za 49k pln kupi się fajnie wyposażonego mcv z takim motorem bez problemu
GRL - 2017-04-22, 20:31

jan ostrzyca napisał/a:
DrOzda napisał/a:
Kult zwykłego samochodu to typowy fetysz krajów wxchodu

To nie "kult" tylko chujowe zarobki w PL. Niemiaszka wydaje na dacię 3 miesięczne pensje, Polak roczne całkiem dobre zarobki. To nie "fetysz", to bieda.

Skoro nie "kult" to skąd ta pogarda dla nowych samochodów z niższej półki?
Czemu Polak woli 8-letnie Audi A3 zamiast nowego Logana?

Spójrz tylko na kolegę mojo - niby zdrowy rozsądek każe zastanowić się nad budżetową marką, z drugiej strony na siłę stara się wmówić sobie, że Dacia i tak kosztuje przeszło 60kzł, więc to otwiera furtkę po inne, mniej zawstydzające auta.

PiotrWie - 2017-04-22, 20:53

jan ostrzyca napisał/a:
DrOzda napisał/a:
Kult zwykłego samochodu to typowy fetysz krajów wxchodu

To nie "kult" tylko chujowe zarobki w PL. Niemiaszka wydaje na dacię 3 miesięczne pensje, Polak roczne całkiem dobre zarobki. To nie "fetysz", to bieda.

Bez przesady - zarobki w de są ok 4x wyższe - więc te 3 pensje to też te całkiem dobre. Bieda to jest w Zimbabwe a z bliższych miejsc to Ukraińcy mają się do nas jak my do Niemców. A pozostając przy temacie cen samochodów to osobiście kupowałam w 1999 Renault Laguną za 33 pensje - mając dochody na poziomie średniej krajowej. Policz co można dziś kupić za 100 tyś - chyba trochę więcej niż najtańsze auto klasy średniej niższej. Ale przecież Polska w ruinie i najlepiej to było za Gierka

PiotrWie - 2017-04-23, 05:39

PiotrWie napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:
DrOzda napisał/a:
Kult zwykłego samochodu to typowy fetysz krajów wxchodu

To nie "kult" tylko chujowe zarobki w PL. Niemiaszka wydaje na dacię 3 miesięczne pensje, Polak roczne całkiem dobre zarobki. To nie "fetysz", to bieda.

Bez przesady - zarobki w de są ok 4x wyższe - więc te 3 pensje to też te całkiem dobre. Bieda to jest w Zimbabwe a z bliższych miejsc to Ukraińcy mają się do nas jak my do Niemców. A pozostając przy temacie cen samochodów to osobiście kupowałam w 1999 Renault Laguną za 33 pensje - mając dochody na poziomie średniej krajowej. Policz co można dziś kupić za 100 tyś - chyba trochę więcej niż najtańsze auto klasy średniej niższej. Ale przecież Polska w ruinie i najlepiej to było za Gierka

Po sprawdzeniu statystyk poprawka - w 1999 zarabiałem 1,4 średniej krajowej a więc suna wzrasta do 140 tyś złotych.

jan ostrzyca - 2017-04-25, 11:52

33 pensje wydać na samochód? Trzy lata pracować, żeby kupić/spłacić auto? Gruuuba przesada.
PiotrWie - 2017-04-25, 20:21

Takie wtedy były realia - na połowę ceny brałem kredyt na 7 lat. Najdziwniejsze że był to okres kiedy sprzedano całkiem dużą ilość nowych samochodów.
arnold - 2017-04-25, 20:38

Bo co nowe to nowe, teście mieli felicję, moja rodzina UNO (zgniło, ale się nie psuło), znajomy SC z pierwszego wypustu i się jeździło. Choć dla każdego to był bardzo duży wydatek.
Maniak - 2017-04-26, 11:09

Najgorsze jest to, że nawet jakbyś chciał używany to na rynku są tylko takie co wchłoną drugie tyle co wydałeś. Taniej jest kupić nowy.
DUCATI - 2017-05-04, 14:26
Temat postu: MOC A MOMENT
Przeczytajcie jeszcze raz czym jest moc, a czym moment:

http://kodeksdrogowy.xyz/nauka/moc-elastyczna/

bo klepiecie dyrdymaly.

mojo - 2017-05-04, 14:53
Temat postu: Re: MOC A MOMENT
DUCATI napisał/a:
Przeczytajcie jeszcze raz czym jest moc, a czym moment:

http://kodeksdrogowy.xyz/nauka/moc-elastyczna/

bo klepiecie dyrdymaly.


Jeżeli chodzi Ci o to że zgodnie z definicja diesel ma mniejszą elastyczność to jest to fakt. "normalny" Kowalski nie wnika jednak w definicje tylko patrzy poprzez odczucia a nie lubi piłować silnika za wysoko i do tego chce aby jak najmniej palił a zarazem mógł z tych niskich obrotów dobrze przyspieszać i wówczas to diesel wyda mu się psychicznie bardziej elastyczny. O to Ci chyba chodziło, tak?

DUCATI - 2017-05-04, 18:30

A gdzies tam cos takiego wyczytal ?
Chodzilo mi o licytowanie sie na momenty...

Marek1603 - 2017-05-04, 18:50

Fajnie by było przeczytać normalnie i poprawnie napisany post. ;-)
Proszę nie krzycz. ;-)

Marckok - 2017-05-07, 18:35

molten napisał/a:
Krążę wokół zakupu nowego auta, i Tipo względem Logana niczym mnie nie zachwyciło. Czekam na jazdę próbną z 0.9 tce, ale myślę że jeździ to zdecydowanie lepiej o 1.4 16v w fiacie, a za 49k pln kupi się fajnie wyposażonego mcv z takim motorem bez problemu


ja za 53k pln kupiłem dość fajnie wyposażone (wersja Laureate doposażona) MCV 1.5 dCi 90 KM i nie żałuję tego wyboru

ale obecnie mam kupić nieduże auto dostawcze, i tu już Dokker nie wygląda ciekawie względem konkurencji (Partner/Doblo)

Maniak - 2017-05-08, 10:31

Wersja podstawowa jest cenowo bezkonkurencyjna :mrgreen:
ryjas - 2017-05-24, 16:45

Dokker z dieslem mimo wszystko wygląda bardzo atrakcyjnie cenowo.
Marckok - 2017-05-29, 15:47

ryjas napisał/a:
Dokker z dieslem mimo wszystko wygląda bardzo atrakcyjnie cenowo.


Dokker z rocznika 2016 ze slabym dieslem 75KM: 40 000 netto

Partner z rocznika 2017 z dieslem 100 KM i znacznie lepiej wyposazony: 44 000 netto

biorac pod uwage poziom wygody i wykończenia Dokker nie jest ciekawą ofertą

jas_pik - 2017-05-29, 17:54

Rzeczywiście czasami zdarza sie znaleźć ciekawe oferty cenowe ( ale zawsze się za nimi coś kryje) , wspominałeś że w Twoim przypadku nie da rady kupić tego partnera w inny sposób niż przez leasing ?
Marckok - 2017-05-30, 05:26

jas_pik napisał/a:
Rzeczywiście czasami zdarza sie znaleźć ciekawe oferty cenowe ( ale zawsze się za nimi coś kryje) , wspominałeś że w Twoim przypadku nie da rady kupić tego partnera w inny sposób niż przez leasing ?


ano nie, choc trudno mi zrozumiec gdzie tkwi haczyk bo Peugeot nie narzuca firmy leasingowej, wiec nie chodzi o dodatkowy zarobek na ich leasingu fabrycznym; osobiscie wole kredyt bo tarcza podatkowa jest wieksza na dzien dobry - choc w ostatecznym rozliczeniu koszty zazwyczaj wygladaja podobnie a z drugiej strony leasing nie oslabia mi zdolnosci kredytowej

troche tez moge nie mieć wyjscia, tak jak to bylo z Lodgy - tylko dealer chcial odkupic uzywane auto dajac za nie akceptowalna cene (aktualnie uzytkuje dostawczego Peugeota Experta)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group