DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

ASO - JAWORZNO - Pietrzak (d. Renault Głowacz )

marcio - 2011-02-09, 20:49
Temat postu: JAWORZNO - Pietrzak (d. Renault Głowacz )
Nastał czas kolejnego przeglądu mojej Dacii, tego na 30.000 km przebiegu i po kolejnym roku jeżdżenia. Najpierw jednak kupiłem własny olej ELF Evolution SXR 5W30 ( 4 litry za 119 zł ), świece NGK nr 28 ( 40 zł ) i filtr oleju Filtron OP643/3 ( 16 zł ).
Za całość usługi u Pietrzaka zapłaciłem 228,12 zł, z czego sam przegląd 98,52 ( skorzystałem z oferty "książeczki czekowej" przesłanej mi swego czasu przez Dacię ), pozostałe koszty to uzupełnienie płynu chłodzącego, filtr powietrza ( część + de/montaż), uszczelka korka spustowego, środek do czyszczenia hamulcy, wymiana świec, wymiana oleju - wymieniam raz na rok, bez względu na przebieg.

Z obsługi jestem zadowolony, do cen innych serwisów nie potrafię się odnieść, nie zasięgałem informacji. Serwis w tym samym miejscu, co uprzednio Głowacz, tj. Jaworzno, ul. Wojska Polskiego 9, tel. 032 6155999.

p.s. Z uwagi na zmianę właściciela ( firmy ) prowadzącej serwis uznałem, iż "należy" mu się nowy temat

ppuhjk - 2012-01-09, 15:50
Temat postu: Amatorzy!
Ja niestety nie mogę powiedzieć nic dobrego na ich temat!

Kupiłem do Dustera hak holowniczy firmy AutoHak ze Słupska (najwyższa jakość z produkowanych w Polsce haków) i pojechałem założyć hak w serwisie...

Po 5 godzinach walki i rozebrania mi połowy samochodu "serwis" stwierdził że zacytuję - "brak możliwości zamontowania haka", oraz wystawił mi za tę usługę fakturę na kwotę 380 zł! Panowie fachowcy stwierdzili, że jakość haka jest tak słaba, że nie ma możliwości zamontowania go w aucie :D

Oczywiście pojechałem do serwisu w Zielonej Górze i bez problemu hak został zamontowany, za mniejsze pieniądze. Mechanicy zaś stwierdzili, że jakościowo hak nie różni się od produktów firm Westfalia czy Thule i pasuje idealnie do auta.

Żenada panowie!!!

keikan - 2012-02-08, 09:50

Ja tylko dodam, że jeśli chodzi o dealera Pietrzak to mam złe doświadczenia jeszcze przed zakupem Dacii...
Napisałem maila, opisałem jaka wersja mnie ineteresuje, powiedziałem ile gotówki mam ile kredytu i zapytałem, czy mogę liczyć na 10% zniżki, bo kolega z TAXI tyle w Warszawie dostał, a jeśli nie 10% to czy mogę liczyć na inną obniżkę..

Odpowiedź (cytuje):

"Niech Pan sobie zamawia w Warszawie..."

To ja przepraszam, za takie podejście do potencjalnego klienta...
pozdrawiam dealera Pietrzaka (ale ani grosza u niego nie zostawię)....

radzio - 2013-04-13, 10:54

No więc i moja skromna osoba dołączyła do grona niezadowolonych z poziomu obsługi w tym pseudo "salonie samochodowym". Napisałem w cudzysłowiu, gdyż w przypadku Pietrzaka w Jaworznie bardziej odpowiednia byłaby nazwa "Salon damsko-męski". Nie wiem dokładnie jaki rodzaj działalności tam się prowadzi, ale na pewno nie jest to sprzedaż samochodów. Trudno mi zrozumieć co kieruje pracownikami, ale popijanie kawki z automatu (która jest chyba przeznaczona dla klientów oczekujących na usługę serwisową) i gadanie o przysłowiowej "dupie Maryny" podczas gdy w salonie klienci oczekują na złożenie zamówienia jest chyba lekko nie na miejscu.
Niestety to są chyba skutki prawie-monopolu Pietrzaka na południu Polski. Krótko mówiąc w dupach się poprzewracało.
Zwiedziłem już chyba wszystkie salony Dacia/Renault w mojej okolicy i NIGDY nie spotkałem się z traktowaniem klienta jak powietrze. Owszem, gdy wszyscy pracownicy byli zajęci (klientami) zdarzyło mi się trochę poczekać. Ale w tym przypadku wszyscy pracownicy byli zajęci rozmową towarzyską i piciem kawki. Jakże ironicznie wyglądała w tej sytuacji tablica wywieszona na drzwiach wychwalająca zalety autoryzacji z mottem "wszystko dla klienta". Podobno sprzedaż nowych samochodów się załamuje, podobno jest kryzys. Jak widać winni są sami dilerzy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group