DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

ASO - WARSZAWA - REAGROUP Renault Warszawa Mory

laisar - 2012-09-19, 20:08
Temat postu: WARSZAWA - REAGROUP Renault Warszawa Mory
Przegląd po 90 tys. km i 5 latach z małym hakiem - czyli teoretycznie powinien być okresowy z dodatkami, ale z racji historii serwisowej u mnie z tych drugich była tylko wymiana płynu chłodniczego.

Na moją usilną prośbę (śpieszyłem się, nie przewidziałem, że to ma trwać więcej niż 3 godz.) robotę wykonano ekspresowo.

Czekając, macałem lodgy, odbyłem nią jazdę próbną i pogadałem ze sprzedawcą, bohatersko odpierając jego zakusy na moją leciwą MCV-kę (;


Serwis maluteńki, salon normalny, obsługa sympatyczna i rzeczowa, terminy krótkie, a ceny zwyczajne, daćkowo-ASOwskie, z rabatami (:


Dobry dojazd.

laisar - 2012-10-12, 11:03

Niestety, po miesiącu musiałem jednakże podjechać z reklamacją - coś, gdzieś kapało na podłogę w garażu... Wydawało mi się, że korek spustowy oleju jest wilgotny, więc chociaż ponoć jednak nie był, to na wszelki wypadek od ręki wymieniono jego uszczelkę.
corrado - 2014-06-11, 08:26
Temat postu: Warszawa REAGROUP Mory - ul.POZNAŃSKA - dziadostwo!
Wyobraźcie sobie , że u tego oto dealera, odmówił mi młody pracownik ( przynajmniej po głosie ) działu części podania nru OEM poduszki skrzyni biegów tłumacząc "polityką producenta" . Dodatkowe pytania : "Po co panu ten nr ? " przyznam się bardzo mnie zaskoczyły . :roll:

Były oczywiście problemy z ustaleniem elementu, który mnie interesuje, ponieważ nie mieli podobno takiego schematu na którym widać elementy na nadwoziu, a oddzielnie widok poduszek , a tłumaczenie, że chodzi o element w który wchodzi tuleja metalowo-gumowa , nie pomogło w ustaleniu elementu.

Oczywiście zadzwoniłem do innego salonu i udało się ustalić który to element i oczywiście dostałem nr OEM tego elementu.

Zastanawiam się czy nie zgłosić tego i nie napisać skargi do RENAULT na tego pracownika.
Co sądzicie ? :roll:

ZbujMadej - 2014-06-11, 08:50

Napisz do szefa działu sprzedaży/części - niech naprostuje "młodego" ;)
No chyba, że odpisze Ci to samo, co powiedział "młody" - nie udzielamy informacji o numerach części...bo nie! ;-p

Karenzo - 2014-06-11, 11:36

A do jakiego salonu zadzwoniłeś ?
bebe - 2014-06-11, 12:52

corrado napisał/a:
Zastanawiam się czy nie zgłosić tego i nie napisać skargi do RENAULT na tego pracownika.

Możesz. Ale nie zdziwiłbym się, gdyby się okazało, że taka jest oficjalna polityka Renault Polska, a młody po prostu nie chciał podpaść.

Kilka razy zdarzało mi się zamawiać albo pytać o różne części na Puławskiej. I mimo, że jestem ich ukochanym, specjalnie dopieszczanym klientem-klubowiczem-łałałiła i właściwie z niczym mi nigdy nie robili problemów, to temat podawania numerów OEM zawsze był tematem trudnym. I również spotkałem się z odmową "nie możemy podać/a po co to panu", więc stąd mam wrażenie, że to odgórny prikaz. Natomiast kiedy spokojnie wyjaśniłem, "po co to mi", to numer w końcu dostałem.

Inna sprawa to niestety pierdolnik w dialogysie i tym drugim utliszczu do części Renault. Normą było, że poszukiwania jakiejś fikuśnej części trwały kilkanaście minut, po których część w końcu się znajdowała, ale w jakimś zupełnie innym modelu (najczęściej - w sedanie).

laisar - 2014-06-11, 15:53

bebe napisał/a:
oficjalna polityka Renault Polska

Wątpię - co prawda rzadko potrzebowałem numerków, ale nigdy nie spotkałem się z odmową. Może to po prostu problem z niechęcią do szukania / z przyznaniem się do braku umiejętności odnalezienia szukanej rzeczy? Bo czasami rzeczywiście bywa to pracochłonne / trudne...

Linde - 2019-02-27, 19:04

Ostatnio miałem styczność z ASO RRG Warszawa Mory i przyznam, że jako stary wyjadacz jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem. :-)
Podczas realizacji vouchera na akcesoria z programu "Dacia dla przyjaciół" spotkałem się z dużą życzliwością, fachową poradą i uprzejmością Pana od akcesoriów - serdecznie pozdrawiam Pana Rafała T.
Sprawa została załatwiona sprawnie i elegancko. IMHO wysoka kultura osobista i wysoki standard obsługi klienta. Dzisiaj odebrałem wszystko o co prosiłem.
Żałuję, że mam tam trochę daleko.

maro_1955 - 2019-02-28, 12:28

Linde...
...a w jednym serwisie wszystkiego nie załatwiłeś, tylko z serwisu Mory musiałeś jeździć na Białołękę i chwalisz jednych i drugich ?

Linde - 2019-02-28, 22:08

Załatwiałem dwie niezbyt proste sprawy zarówno w ASO Dacia Decar jak i w ASO Dacia Renault RRG Mory i w obu przypadkach sprawa została załatwiona wzorcowo a wcale nie musiało tak być. Dodam do tego jeszcze wysoki poziom komunikatywności i zrozumienia dla klienta. :-)
Czy należy tylko narzekać i pisać źle o serwisach? :?:
Uważam, że należy również pisać dobrze jeżeli sprawy zostały załatwione na ponadprzeciętnym poziomie.
Mam doświadczenie z serwisami ASO VW osobowe i użytkowe od ponad 20 lat i to jest moja skala porównania.

daszek - 2019-11-25, 20:29

RRG Mory (w skrócie)
Na DUŻY PLUS - wzorowa sprzedaż pojazdu, wiedza i kultura sprzedawcy.
Na minus - 3 tygodnie później chamskie zachowanie jednego z pracowników i protekcjonalne podejście kierownika obsługi po sprzedażowej. Generalnie na podstawie zachowania i podejścia do klienta, który przyjechał z reklamacją, nie wiem jak z wiedzą, ale kultura do klienta zadem stoi.
Ciekawa lektura jest w ocenach na mapach google.

Belphegor - 2019-11-25, 23:06

daszek napisał/a:
Na DUŻY PLUS - wzorowa sprzedaż pojazdu, wiedza i kultura sprzedawcy.


A kto Ci sprzedał auto?

daszek napisał/a:
Na minus - 3 tygodnie później chamskie zachowanie jednego z pracowników i protekcjonalne podejście kierownika obsługi po sprzedażowej.


Tu akurat domyślam się, o jakich ludzi chodzi. :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group