DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

ASO - KRAKÓW - Antoni Łyko Renault - Dacia

krzys909 - 2007-09-22, 14:36
Temat postu: KRAKÓW - Antoni Łyko Renault - Dacia
Witam !! Zakupiłem u nich podłokietnik cena super 289zł czas oczekiwania dwa dni , to co najlepsze to serwis i częsci i akcesoria sa otwarte do godzinny 22:00!!!! poprostu Exstra !!Salon do 19:00 . Szybka konkretna realizcja przez telefon bez zaliczek itp zakup akcesori !!
ekrzysztof - 2008-05-10, 15:29

Potwierdzam opinię krzys909. Co do cen oryginalnych części to można dyskutować nad ich wysokością (nigdzie i to bez wzgledu na markę samochodu nie są tanie). Jeśli nie ma się dostepu do zamienników to jest się skazanym na oryginalne.
Jeśli chodzi o serwis Łyko to bardzo uprzejma obsługa, szybka naprawa i co jest chyba najbardziej zadziwiające to cena robocizny porównywalna do prywatnych warsztatów na terenie Krakowa.

jurek - 2008-05-10, 21:30

krzysztof - o ktorym serwisie mowisz, Al. pokoju czy w Zabierzowie. w Zabierzowie bylem o cos zapytac i mam z samej rozmowy fatalne odczucia. pozdr
ekrzysztof - 2008-05-11, 15:01

jurek napisał/a:
krzysztof - o ktorym serwisie mowisz, Al. pokoju czy w Zabierzowie. w Zabierzowie bylem o cos zapytac i mam z samej rozmowy fatalne odczucia. pozdr


Dotyczy sewisu na Al. Pokoju w pobliżu M1. W Zabierzowie nie korzystałem. Dotyczy w 100% płatnej usługi.

Marek1603 - 2008-05-11, 17:41

Ja też korzystam z ich usług i jestem raczej na TAK niż na NIE. Przy zakupie trafiłem na miłą obsługę, a i w serwisie są też spoko. Czasami, jak teraz, czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji, tylko że to nie od nich zależy, tylko od RP.

PS. A może tak Małopolska też by zrobiła jakiś zlocik.

Pablo78 - 2008-05-11, 19:22

Marek1603 napisał/a:
Ja też korzystam z ich usług i jestem raczej na TAK niż na NIE. Przy zakupie trafiłem na miłą obsługę, a i w serwisie są też spoko. Czasami, jak teraz, czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji, tylko że to nie od nich zależy, tylko od RP.

PS. A może tak Małopolska też by zrobiła jakiś zlocik.


Marek oczywiście, też się zjawię... ;-)

wox - 2008-05-11, 19:54

Marek1603 napisał/a:
A może tak Małopolska też by zrobiła jakiś zlocik.

Ja, jak najbardziej za!

jurek - 2008-05-13, 21:52

tak jak pisalem, serwis Lyko w zabierzowie to dupki. umowilem sie telefonicznie na sprawdzenie pilota na dzisiaj. po przyjezdzie okazalo sie , ze nie maja elektronika i nic nie moga sprawdzic. tylko po kiego grzyba sie umawiali. musze jechac na Al Pokoju. pozdr
Dj Brabus - 2008-05-19, 19:58

Mnie Łyko na Alejach Pokoju olał, kiedy telefonicznie chciałem zapytać o dostępność auta w salonie. Ogromny minus ode mnie, kupiłem auto u konkurencji -> Lisowski na Powstańców Śląskich.
ekrzysztof - 2008-05-19, 20:10

Nie chcę nikogo urazić, ale ocena serwisu na podstawie jednej rozmowy telefonicznej z pracownikiem najemnym (być może z praktykantem - spotkałem tam takiego, ale sobie kiepsko radził nadrabiając grzecznością, choć załatwił moją sprawę z pomoca starszych pracowników) to lekka przesada. No chyba, że udzielał informacji własciciel firmy, wtedy zwracam honor.
Dj Brabus - 2008-05-19, 20:30

Rozmawiałem z Panią, która obiecała oddzwonić za pół godziny czy samochód jest dostępny, ewentualnie ile trzeba na niego czekać. Po półtorej godziny zdecydowałem dać szansę drugiemu dealerowi - Lisowskiemu - tam kolejna Pani oddzwoniła już po 10 minutach i byłem zdecydowany, gdzie kupować swoją Logankę.

Pani z ASO Łyko oddzwoniła po jakichś 3-4 godzinach - akurat trafiła na moment, gdy podpisywałem umowę kupna Dacii u Lisowskiego.

Wniosek: Każdy Twój pracownik musi być cały czas gotowy - nigdy nie wiadomo, kiedy zadzwoni potencjalny klient pragnący zostawić 37k w gotówce od zaraz. :-P

jurek - 2008-05-20, 08:57

ja nie tylko umowilem sie z nimi telefonicznie, alew sie tam zjawilem na umowiona godzine. tylko jak pisalem zupelnie niepotrzebnie, bo nie maja elektronika, zeby zdiagnozowac moje zgloszenie. wiec po co sie ze mna umawial Kierownik serwisu? - nie wiem. wiem, ze to sa dupki. pozdr
Dj Brabus - 2008-05-20, 13:56

Ale mówisz o Łyko czy o Lisowskim?
jurek - 2008-05-20, 18:32

mowie o serwisie lyko w Zabierzowie. pozdr
wox - 2008-10-26, 21:42

Plusy i minusy wizyty w serwisie:
+ obsługa niby miła,
+ można negocjować ceny,
- samochodu nie umyli (niby byłem z rodzinką i mogli zakładać, że się spieszę, ale nie pytali, a wtedy bym podziękował, bo faktycznie zależało mi na czasie),
- mogliby jeszcze bardziej zejść z ceną w dół (policzyli 5 litrów oleju silnikowego, a tyle przecież nie wchodzi, nawet mimo tego, że nalali jakieś 3 mm ponad max, drogi filtr oleju - 41 zł, za to uszczelka tylko 1,5 zł, no i ta robocizna - jeśli liczą roboczogodziny, to trochę przesadzili, bo wpisane mam 2,2, a faktycznie robili ponad godzinkę, chyba, że tak po prostu rozliczają przegląd, to zwracam honor).

Dacia1310p - 2009-01-14, 16:15

Witam. Czy dostane u nich drążek kierowniczy do Dacii 1310?
(Auto jest z 17.07.1983r.)

wox - 2009-06-27, 13:52

Jestem po kolejnym przeglądzie - na raty (pierwsza wizyta w poniedziałek, druga w piątek). Po wymontowaniu filtra paliwa okazało się, że nie mają takiego w sklepie. Założyli więc stary i zamówili właściwy. Nie robiłem problemów (byłem w wyjątkowo pokojowym nastroju), bo i tak miałem do nich przyjechać na wymianę szyby czołowej.

Cenowo - pisałem o ich ciekawym rozwiązaniu - na fakturze są wymienione elementy, ale nie ma cen, tylko słowo "ryczałt"; cena końcowa, natomiast, zgadza się z zaleceniami RP co do grosza. Mogliby jednak zastosować zniżkę dla stałych bywalców.

Auta nie myją (czy kwestia pogody? nie wiem, ale byłem u nich już któryś raz i nigdy mycia nie wykonali, ani nie proponowali).

Mechanik, który bez pośpiechu wykonywał przegląd bardzo się przykładał (zwłaszcza przy bębnach hamulcowych).

W kwestii szyby. Pęknięcie w lewym dolnym rogu - naprawa z AC (bezgotówkowo; sam właściwie nie wiem co się z nią stało - czy to chuligan, czy jakieś wcześniejsze uderzenie kamyczkiem? Pęknięcie zauważyłem w czasie jazdy, w momencie, gdy się powiększyło). Naprawę wykonała firma zewnętrzna (zajęło im to około pół godziny; z tym, że - wiadomo - auto później musiało postać kilka godzin).
Procedura wyglądała tak (AC Allianz):
- poniedziałek - zgłosiłem szkodę telefonicznie,
- wtorek - wizyta pana, który sporządził kosztorys; drogą mailową dostarczył go do serwisu,
- środa - telefon z serwisu z propozycją terminu,
- piątek - wymiana szyby.

keikan - 2012-06-05, 16:42

Ja (odpukać) jestem zadowolony z serwisu ŁYKO Kraków Al. Pokoju.
Już przy zakupie auta widać było ich dobre podejście.
Dziś byłem na pierwszym - nieobowiązkowym- przeglądzie.
Zażyczyłem sobie wymianę oleju i filtra po "dotraciu" (właśnie stuknęło Drakuli 2,500km).
Olej miałem własny (CASTROL Edge 0w-40), filtr też kupiłem sam (MANN)... umówiłem się mailowo - od razu dopasowali DO MNIE termin... Zajechałem na ustaloną godzinę, przekazałem kluczyki, wróciłem za 45 minut i po wszystkim. Wbili mi przegląd w książkę serwisową, zapłaciłem i odjechałem.
Oleju miałem 5 l - oddali mi ok. 300 ml więc chyba zalali jak trzeba..
Ogólnie POLECAM

keikan - 2012-10-24, 06:08

Hej
czy ktoś wie co się stało ze stroną Łyko? Od kilku dni po wpisaniu ich adresu wyskakuje błąd strony.. Ich zdjęcia z forum też poznikały.. serwer im padł?

Marek1603 - 2012-10-24, 08:43

Nie dobrali się hakerzy do serwerów AGH to im załatwili. ;-)
keikan - 2012-10-25, 13:19

Stronka już działa
keikan - 2015-03-20, 11:34

Od razu hurtowo opiszę dwie wizyty.

1/ pierwszy przegląd Dacii Sandero 1,2 16V
Przy umawianiu się na termin powiedziałem, że mam bezpłatne przeglądy przez 3 lata (umowa serwisowa przy zakupie auta w innym salonie u innego dealera)
Pan sprawdził w systemie, że to prawda. Podstawiłem autko i po 3 godzinach było do odbioru.
Pytali, czy umyć, ale mi się spieszyło, więc podziękowałem.
Nie zapłaciłem ani grosza za nic. Za 2 dni dzwoniła miła pani i pytała, czy jestem zadowolony z obsługi itp.
oczywiście, że jestem ;)

2/ przegląd Dustera 1,6 16V po 3 latach. tym razem usługa płatna. Części moje. Ktota na fakturze - 303 PLN za robociznę (w tym nieobowiązkowa wymiana filtra powietrza na moją prośbę- gdyby nie to - wyszłoby jakieś 270 PLN).
Tym razem autko umyte (oczywiście bezpłatnie).

tak samo jak wczesniej telefon od pani z pytaniem o obsługę, a następnie (za moją wyraźną zgodą) mail z TNS z ankietą dla Renault Polska.

Wszystko pozytywnie - tak trzymać!

Marek1603 - 2015-03-20, 12:23

No ja w przyszłym tygodniu mam wizytę.
fotorobart - 2015-03-20, 21:53

ja tam kupiłem swoje:
- W salonie nie był stanie określić jaki typ Elfa jest w silniku czy 5W30 czy 5W40, dopiero w serwisie Auto Spectrum bez problemu sprawdzili to po VIN-ie
-Lekceważący stosunek do Dacii z czym spotkałem się u mechaników tego serwisu (starszy gość z brodą)
- Zapraszaj do salonu, podpisać umowy a auto nie gotowe do wydania: brudne, bez zamontowanych pakietów, "Będzie w przyszłym tygodniu" a przez dwa dni stoi jako ekspozycja...

keikan - 2015-03-21, 09:54

fotorobart napisał/a:
ja tam kupiłem swoje:
- W salonie nie był stanie określić jaki typ Elfa jest w silniku czy 5W30 czy 5W40, dopiero w serwisie Auto Spectrum bez problemu sprawdzili to po VIN-ie
-Lekceważący stosunek do Dacii z czym spotkałem się u mechaników tego serwisu (starszy gość z brodą)
- Zapraszaj do salonu, podpisać umowy a auto nie gotowe do wydania: brudne, bez zamontowanych pakietów, "Będzie w przyszłym tygodniu" a przez dwa dni stoi jako ekspozycja...


Co do zakupu auta u tamtejszego dealera też mam swoje zdanie. Mimo, że kupiłem tam Dustera to nie zaproponowali mi rozsądnego "bonusu" gdy chciałem tam "lojalnie" kupić Sandero 2 lata później i skończyło się tym, że w "Andorze" na wejście mi zaproponowali takie bonusy jakich u "Łyki" nie mogłem wynegocjować ;)

Co do tego starszego pana z brodą, to właśnie ostatnio miałem z nim styczność i nie zgadzam się z opinią, że lekceważy Dacię. Ze mną pojechał na jazdę próbną, posprawdzał pracę zawieszenia, pracę silnika, posłuchał łożysk w kołach itp. - bez grymaszenia i z zaangażowaniem.

keikan - 2015-03-21, 09:55

Marek1603 napisał/a:
No ja w przyszłym tygodniu mam wizytę.


Marku, a próbowałeś rozmawiać z szefem serwisu na temat ewentualnych "rabatów" na robociznę dla członków naszego klubu?

Marek1603 - 2015-03-21, 16:38

Nie ale zawsze można spróbować.

Nie wiem czy w sobotę będzie. Mam na 8:00.

Co do tego Pana z serwisu to on ma taki sposób bycia więc można odnieś takie wrażenie. Natomiast fachowcem jest tam najlepszym.

Lajkonik - 2015-03-23, 07:33

Ja z tym salonem mam średnio rzecz biorąc, dobre doświadczenia. Samochód, który chciałem zmówić, był akurat od ręki. Dostałem rabat! Kilka razy korzystałem z jazd próbnych - zawsze wszystko miło i uprzejmie. Co do starszego Pana z brodą, to podczas darmowego przeglądu znalazł mi rozregulowaną zbieżność z przodu, co zostało wykluczone potem przez specjalistyczną stację diagnostyczną :mrgreen: Wymieniał mi też podsufitkę i trochę ją pomiął, ale patrząc ile w Dusterze jest miejsca na włożenie podsufitki, to go rozgrzeszam.
Marek1603 - 2015-06-08, 10:53
Temat postu: Dostaliśmy dzisiaj zaproszenie.
"Szanowni Państwo,


Szybkimi krokami zbliżają się wakacje i jeżeli planują Państwo wyjazd samochodem na urlop warto się wcześniej dobrze przygotować.


W tym celu zapraszamy do naszego serwisu na sprawdzenie 15 punktów samochodu za jedyne 59 zł. Po wykonaniu kontroli otrzymają Państwo Certyfikat LATO 2015 z informacją o zalecanych czynnościach do wykonania oraz w prezencie - środek do czyszczenia Ixtar z najnowszej gamy kosmetyków samochodowych.


W ofercie letniej znajdują się również usługi dotyczące bieżącej obsługi samochodu, takie jak wymiana paska rozrządu, klocków hamulcowych czy przegląd klimatyzacji.


Zapraszamy także do zapoznania się z szerokim wyborem pakietów akcesoriów letnich w cenach niższych o 20% w porównaniu do cen katalogowych.


W celu zapoznania się z pełną ofertą, zapraszamy na stronę www.dacia.pl lub www.lyko.pl , albo do naszego Serwisu Dacia.


Życzymy szerokiej drogi!



Z poważaniem
Jan Podlasko
Szef Serwisu"

keikan - 2015-06-10, 06:09

Warto być w klubie Dacii ;)
Dzięki temu nam te 15 punktów samochodu sprawdzili za darmo na pikniku Dacii ;)
Czyli jesteśmy jakieś 59 PLN do przodu ;)

Choć tym razem byłem zawiedziony, że podczas tej kontroli auta pracownik serwisu nie zezwolił na bycie na hali serwisowej i przyglądanie się kontroli ;(

Rok temu można było być cały czas przy aucie i dopytywać o pewne rzeczy...

Lajkonik - 2015-06-10, 06:12

Eee tam. Jakbyś naprawdę chciał, to byś wlazł. Trzeba tylko zagadując stworzyć miłą atmosferę i już by głupio im było wyrzucać Cię z hali. :mrgreen:
wox - 2015-07-16, 21:56

Zbliżał się kolejny przegląd mojego Scenica, więc zapytałem o cenę - za wymianę oleju, filtra oleju, płynu hamulcowegi i płynu chłodzącego zaśpiewano mi 1170 zł :!: :evil:

Po wyrażeniu ogromnego zdziwienia, pan zaczął schodzić z ceny, ale i tak kończyło się to kwotą rzędu 950 zł.
Przy okazji - pan w serwisie nic nie wspomniał o rabacie dla klubowiczów (co i tak niewiele by pomogło).

Podziękowałem.

Przegląd wykonałem w innym ASO Renault w innym mieście za 484 zł.

Pozdrowienia dla ASO Łyki

fotorobart - 2015-07-17, 07:25

ja za wymianę w filtra i oleju w swoim DD zapłaciłem 119,85 zł (olej miałem swój)
Tolkien - 2015-07-17, 07:34

Dziś na 13 jestem umówiony na pierwszy serwis (roczny) u Łyki. Materiały mam swoje, ciekawe ile krzykną :).
jurek - 2015-07-17, 10:24

W Zabierzowie jest też serwis Łyki, ale ceny już sporo niższe. pozdr
Tolkien - 2015-07-17, 17:11

Samochód odstawiony godzina 13.00, odebrany 15.00 - przegląd + falujące obroty
Materiały własne (295 zł z przesyłką) robocizna 218 zł (-20% za Klub i przesunięcie terminu badania z winy serwisu) łączna wartość przeglądu rocznego Dustera kupionego u Łyki - 513 zł

Lajkonik - 2015-07-20, 06:44

A ten serwis w Zabierzowie nie został zamknięty?
Marek1603 - 2016-06-16, 20:35

Byłem dzisiaj w salonie i tak się złożyło, że odbyłem rozmowę w sprawie dodatkowej współpracy klubu i Dealera A. Łyko.
Padły różne nie zobowiązujące propozycje.

Teraz pytanie.
Co widzielibyście, chcielibyście, jakby miała wyglądać współpraca np. przy zakupie nowego auta, akcesoriów, polecenie dealera?
Po za programem DACIA AMBASADOR.

Lajkonik - 2016-06-17, 05:59

Na początek może byłoby dobrze, gdyby nasz Klub był zauważany przez Salon nie tylko wtedy, gdy się upomnimy, że istniejemy. Sam fakt, że jesteśmy żywą reklamą sprzedawanej przez nich marki powinien wpływać na to, że Klubowicze mają jakieś przywileje w tej firmie.
fotorobart - 2016-06-17, 06:27

Lajkonik popieram :)
Marek1603 - 2016-06-17, 07:53

Toż właśnie się pytam o konkretne propozycje.

W serwisie mamy już rabat klubowy. Można rozmawiać o jego zwiększeniu jak się zwiększy liczba klubowiczów.
Teraz bardziej propozycje też od strony sprzedaż/kupna nowego auta.
Propozycja np. za polecenie klienta na nowe auto (renault/dacia) gratis robocizna przy przeglądzie okresowym, a płacimy za części.

Co chcemy/byśmy widzieli?
Żebym miał konkretne propozycje na wtorek.

Można też spocik po 16:00 zrobić.

Tolkien - 2016-06-17, 17:41

Może rozszerzyć "konsultacje" z posiadaczami aut nie tylko na piknik ale na cały rok. Jeżeli przykładowo ktoś z Myślenic chce kupić Dustera, to Łyko może udostępnić mu mail w celu skontaktowania się i pogadania. - za każdą pomoc np kolejne 5% zniżki przy serwisie.
Lajkonik - 2016-06-20, 06:27

Na pikniku jedyne zainteresowanie naszym Klubem sprowadziło się do propozycji zdjęcia. Wydaje mi się, że powinniśmy mieć obligo przy takich okazjach ścieżkę diagnostyczną i zestawy gadżetów. A teraz ścieżkę trzeba za każdym razem negocjować, a o gadżety się upominać.
Zniżki w ASO to coś dla posiadaczy nowych aut. Ja osobiście nie jestem zainteresowany, bo i tak wyjdzie drożej niż u jakiegoś poleconego mechanika.

Marek1603 - 2016-06-20, 08:11

1. Robimy spoty klubowe na piknikach, a w zamian (będę się musiał w to bardziej zaangażować):
- ścieżka diagnostyczna
- zestawy gadżetów

2. Przy poleceniu nowego klienta do wyboru:
- gratis robocizna przy następnym przeglądzie
- akcesoria np. do kwoty .....
- możliwość negocjacji ceny nowego auta. Przesyła ktoś na PW ofertę, a ja do salonu. Dostaję info zwrotne lub bezpośrednio zainteresowany, czy są w stanie przygotować konkurencyjną ofertę.

Jeszcze coś?

Dzida - 2016-06-20, 18:19

Marek1603 napisał/a:
- możliwość negocjacji ceny nowego auta. Przesyła ktoś na PW ofertę, a ja do salonu. Dostaję info zwrotne lub bezpośrednio zainteresowany, czy są w stanie przygotować konkurencyjną ofertę.

Ofertę (czyjąś???) czy zapytanie ofertowe na nową gablotę, bo dla mnie to 2 różne rzeczy?

Marek1603 - 2016-06-20, 19:27

Masz ofertę na nową gablotę od Pana X i przesyłasz mi na PW, a ja do sprzedawcy. On analizuje i odpowiada. Myślę, że najlepiej już bezpośrednio.
fotorobart - 2016-06-20, 20:39

będę w sobotę a ASO robił przegląd 20 tys od 8 .. może ktoś z klubu będzie?
Marek1603 - 2016-06-21, 09:48

Będę dziś. I umawiał się na przegląd sanderki Taty.
Tolkien - 2016-07-07, 17:32

W środę 13.07 o godzinie 9.00 mam serwis. Zobaczymy ile krzykną za robociznę :).
Marek1603 - 2016-07-07, 17:50

Wpisany jesteś do bazy rabatu klubowego?
Targuj się też grzecznie. ;-)

Tolkien - 2016-07-08, 10:00

Już w tamtym roku skorzystałem z klubowego :)
Tolkien - 2016-07-13, 15:02

Przegląd w dniu dzisiejszym (z rabatem klubowym) 224.17 (przy swoich częściach).

Na moje nieszczęście okazało się że wiewiórki/kuny/myszy (niepotrzebne skreślić) zrobiły sobie stołówkę w obudowie filtra powietrza. Muszę kupić nową (337 zł w ASO) bo pomimo wytrzepania z niej 2 solidnych garści śmieci dalej w środku coś grzechocze (i to solidnie).

Marek1603 - 2017-02-14, 19:51

Może się komuś przyda.
Dzisiaj odwiedziłem ASO i podczas pogawędki zaczerpnąłem informacji o LPG do silnika 1,6Sce.
Otóż montują salonową ZENIT w cenie chyba 3300zł jak dobrze usłyszałem.

fotorobart - 2017-06-10, 10:29

idzie nowe (albo przyszło) ... dziś po raz pierwszy a robiłem już trzeci przegląd, serwis zaproponował mi darmowe mycie auta :lol:
przegląd po 2 latach+ dezynfekcja klimy (99 zł), swój olej- łącznie 500, 35 zł

Mieschko - 2017-06-10, 10:51

Z tego co wiem, to jeżeli auto w sieci Renault/Dacia zostaje w serwisie na więcej niż 4 godziny, powinno być wydane klientowi umyte. Zawsze jak odbierałem auto z serwisu (jestem z R/D związany od 12 la)t, to ZAWSZE w Poznaniu w różnych serwisach otrzymywałem auto umyte...
brzuch0 - 2017-06-11, 09:40

Marek1603 napisał/a:
Może się komuś przyda.
Dzisiaj odwiedziłem ASO i podczas pogawędki zaczerpnąłem informacji o LPG do silnika 1,6Sce.
Otóż montują salonową ZENIT w cenie chyba 3300zł jak dobrze usłyszałem.

U Pietrzaka montowali instalacje Prins za bagatela 5000 zł

wojtek013 - 2017-06-11, 12:03

Marek1603 napisał/a:
Może się komuś przyda.
Dzisiaj odwiedziłem ASO i podczas pogawędki zaczerpnąłem informacji o LPG do silnika 1,6Sce.
Otóż montują salonową ZENIT w cenie chyba 3300zł jak dobrze usłyszałem.


Zenit to tylko sterownik, a reszta?

O ile pozostałe komponenty prawidłowo dobrane, zmontowane i przede wszystkim całość wystrojona zgodnie ze sztuką, a przy tym max duży zbiornik, to cena zupełnie przyzwoita.

Tolkien - 2017-07-05, 18:46

Dziś byłem na wizycie serwisowej: 3,5h serwis, wymiana filtra kabiny, wymiana oleju + kontrola, dezynfekcja klimatyzacji i dobicie czynnika (298,48) łącznie 597,37 z 10% zniżką.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group