DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Na każdy temat - Renault CAPTUR

pluto - 2013-05-17, 13:29
Temat postu: Renault CAPTUR
Renault CAPTUR
DrOzda - 2013-05-17, 13:40

Jak ktoś chce mieć Sandero Stepway droższe o 15 tys to proszę bardzo :)
Nawet Media Nav wzięli z Dacii ...

mekintosz - 2013-05-17, 15:56

Tylko zastanawiałeś sie, dlaczego jest o 15 tys drozsze ? Zakladajac sensowne rabaty moze okazac sie fajnym samochodem.
kakus - 2013-05-17, 19:42

no niestety ale przy tym samochodzie to sandero stepway raczej juz nie ma szans na sprzedaz ..... ja wzialbym kaptura....... wszystko jest w nim lepsze ..... a roznica w cenie to 8- 9 k
Alien - 2013-05-17, 20:13

O rany ... nie wiem w którą stronę idzie "motoryzacja" ale ja wysiadam...
d3mol3k - 2013-05-17, 21:06

Nie wiem ale dla mnie taki zmniejszony Nissan Qashqai połączony z Dacią :mrgreen:
Osobiście autka nie widziałem ale po pierwszym wizualnym spotkaniu mi nie pasuje. Ale jak to mówią nie można oceniać tylko i wyłącznie na podstawie broszurki czy opisu innych. Trzeba to dotknąć. Wygląd jak zawsze rzecz gustu.

yadoctor - 2013-05-17, 22:04

Alien napisał/a:
O rany ... nie wiem w którą stronę idzie "motoryzacja" ale ja wysiadam...

Zgadzam się. Samochody zaczynają mieć kształt i kubaturę garażu, co nie tylko wpływa na ich dynamikę i spalanie, ale również na bezpieczeństwo! Jak widać tutaj, olbrzymi SUV wcale was nie ochroni przed drzewem, mimo że jego wynik NCAP to niebanalne cztery gwiazdki. Ale jadąc normalnej wysokości sedanem (Logan, mimo że jest dość wysoki się w to wlicza) zobaczyć zza tego cholerstwa rowerzystę, skuter, dziurę, cokolwiek, jest znacznie trudniej, w szczególności jak ma 'super cool' barwione szyby. Jazda za taką stodołą jest po prostu męcząca. Co więcej, coraz więcej ludzi nie umie poruszać się tymi pojazdami, co objawia się złym parkowaniem czy, co gorsza, jazdą środkiem drogi, co dodatkowo utrudnia wyprzedzenie takiego samochodu.

Jaki to ma związek z Capturem, możecie spytać. Jest on kolejnym w gamie SUVem, tym razem trochę węższym, ale niestety wciąż bardzo niewiele niższym od takiego Qashqaia.

DrOzda - 2013-05-17, 22:58

kakus napisał/a:
no niestety ale przy tym samochodzie to sandero stepway raczej juz nie ma szans na sprzedaz ..... ja wzialbym kaptura....... wszystko jest w nim lepsze ..... a roznica w cenie to 8- 9 k

To znaczy konkretnie co w nim lepsze poza rombem na masce?
Porównujemy wersję TCE90 i Dci 90 w Stepway Laureate i Captura Zen.
Poza tym że płacimy te 15 tys więcej to mamy praktycznie to samo wyposażenie (pierdół typu karta Hands free nie liczę a Start Stop to bym najchętniej wyłączył od razu).
Wygląd kwestia gustu.
Z niecierpliwością czekam na testy zderzeniowe Captura i Sandero. Przy identycznych systemach bezpieczeństwa na pokładzie bardzo zbliżonych wymiarach , masie i płytach podłogowych , cóż takiego zrobi Renault aby Dacia miała 3 gwiazdki z Renault 5 ?

laisar - 2013-05-18, 10:18

DrOzda napisał/a:
cóż takiego zrobi Renault aby Dacia miała 3 gwiazdki z Renault 5 ?

Wszystko co może. Niestety...

kakus napisał/a:
wszystko jest w nim lepsze

I jest absolutnie nie do pomyślenia, żeby ktokolwiek śmiał uważać inaczej! d;

DrOzda napisał/a:
co w nim lepsze poza rombem na masce?

Niektórym już to jedno wystarczy za wszystko inne (;

Bardziej serio - być może lepsze jakościowo materiały, staranniejsze wykończenie (a przynajmniej skrupulatniejsza kontrola techniczna, mająca też wyższe wymagania), wyciszenie, dodatkowe wyposażenie (np kurtyny) oraz konfigurowalność. Pewne możliwości na pewno istnieją.

Natomiast czy dla kogoś są to rzeczywiste plusy dodatnie, to już oczywiście tylko kwestia gustu, już nawet zupełnie pomijając cenę.

marszelest - 2013-05-18, 12:56

byłem dzisiaj w salonie Keller Renault Rybnik i już mają tam wystawiony Renault Captur

jest sporo mniejszy od Duster'a, tapicerka w moim sugestywnym odczuciu
nie pasuje do auta za ponad 60k,
za to wydaje mi się ,że ma lepsze trzymanie boczne w stosunku do DD,
co mi sie podobało w aucie:
- schowek od pasażera duży,
- fajnie są rozwiązane uszczelki w drzwiach (przypuszczam ,że będzie sporo cichszy od DD),
- bagażnik się otwiera jak w meganie (elektrozamek),
- uchwyt do otwierania maty podłogowej,
- schowki w tylnych drzwiach tego mi w DD bardzo brakuje,
Rzeczy które mi się nie podobają:
-za wysoka cena jak na auto pokroju Sandero ze znaczkiem renault,
-tapicerka
-brak 4x4,
-za małe silniki
-to coś z tyłu przednich foteli (gumo-sznurówki) dla mnie to nieporozumienie.
-po otwarciu drzwi ciągle coś tam "pipało" (chyba akku rozładowany)

miałem mało czasu więc wiec tylko z grubsza obejrzałem środek i bagażnik

ale ogólnie bardzo mi się spodobał.

pluto - 2013-05-18, 13:20

W dniach 24-26 maja odbędzie się Wielka Premiera Renault CAPTUR - z ciekawością wpadnę zobaczyć "konkurenta Sandero/Dustera" ;-)
marszelest - 2013-05-18, 13:45

to ma być konkurent Sandero -- nie Dustera 8-)
pluto - 2013-05-18, 13:59

Wielkościowo Sandero - cenowo Duster :mrgreen:
chriskb - 2013-05-18, 19:52

Najlepsza jest naklejka w dziale personalizacja za 1200 PLN
project2010 - 2013-05-19, 13:52

Pakiety wyposażenia powinny nazywać się Shalique i Rencca Viccki.

Rozumiem etymologię tej nazwy, ale to wciąż brzmi kretyńsko. Jak tu się kumplom pochwalić?
- Czym jeździsz?
- Kapturem.
:)

Trochę jak (świetna, skądinąd) Kia Cerato. Po prostu nie dało się tego kupić. ;)

eplus - 2013-05-19, 16:03

Pianina z Kalisza (z logo Calisia, łacińska nazwa miasta) były cenione i sprzedawały się na całym świecie. Oprócz Skandynawii - bo tam znaczy to "kalesony'. ;)
eplus - 2013-05-19, 16:10

chriskb napisał/a:
Najlepsza jest naklejka w dziale personalizacja za 1200 PLN

Rzeczywiście rewelacja. Ja spersonalizowałem moje auto za pomocą jednokolorowej naklejki wyciętej na zamówienie na plotterze wielkości dłoni, za 25 zł. Ale cena jest taka sama do wielkości 1m², więc można sobie zaszaleć.

Farurej - 2013-05-19, 21:21

Skoro o nazwach mowa, to przypomniał mi się Ford Nova - nie sprzedawał się zupełnie w południowych stanach i w ogóle nie miał powodzenia w Ameryce płd - dlaczego? Ponieważ no va to po hiszpańsku "nie pojedzie" czy "nie chodzi"... :)
kapelusznik - 2013-05-19, 21:28

Farurej napisał/a:
Ford Nova - nie sprzedawał się zupełnie w południowych stanach i w ogóle nie miał powodzenia w Ameryce płd - dlaczego? Ponieważ no va to po hiszpańsku "nie pojedzie" czy "nie chodzi"... :)
legenda miejska - pewnie przekształcenie innej legendy miejskiej o Chevrolecie Nova w Meksyku
http://www.snopes.com/business/misxlate/nova.asp

BogdanK - 2013-05-19, 21:35

Renault Captur


Pierwszy model Renault z modnego segmentu miejskich crossoverów może się stać przebojem.

Krok po kroku poprawiamy wygląd naszych aut - mówi Carlos Tavares, dyrektor Renault ds. operacyjnych w rozmowie z "Automotive News Europe". Istotnie, od patrzenia na Lagunę czy Koleosa humor się raczej nie poprawi.
Ale najnowszy Captur to co innego. To wielki krok ku lepszemu.
Bo trudno o ładniejszego miejskiego crossovera.

Atutem Captura są nie tylko proporcje czy przetłoczenia, ale i różnorodność. Wybrane elementy karoserii (np. dach, lusterka czy obwódki wokół świateł przeciwmgłowych) mogą mieć kontrastowe kolory, co daje ok. 200 kombinacji wyglądu auta. Co za ironia losu - do niedawna obudowy lusterek z czarnego plastiku były niezawodnym sposobem na rozpoznanie najskromniejszych odmian, dziś czarny lakier na tej części auta to symbol prestiżu.

Projektanci wnętrza też się nie ograniczali - istnieje aż ok. 100 różnych kombinacji jego wyglądu. No i tapicerka może być na suwak.
Dzięki tej opcji pokrycia siedzeń dają się łatwo zdjąć. Żeby je wyprać albo wybrać inny wzór. Gdyby stary się znudził.


Z pewnością nie znudzi się efektowny i ergonomiczny kokpit. Siedzenia może i nie są najwybitniejszym osiągnięciem w tej dziedzinie, miejsca jest jednak sporo, a na dodatek tylną kanapę daje się przesuwać o 16 cm, powiększając przestrzeń na nogi. Niestety, nie da się powiększyć ani tylnej szyby, ani lusterek - widoczność do tyłu nie jest mocną stroną Captura.

Najmocniejszy z silników stosowanych w tym aucie ma 120 KM i 1,2 l. Temperament tej benzynowej jednostki nieco hamuje 6-biegowa, dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów. Silnik jest znakomicie wyciszony, stosunkowo sprężyste zawieszenie pracuje za to dość głośno. Układ kierowniczy można uznać za w miarę precyzyjny.

Mimo buńczucznego wyglądu Captur nie będzie miał odmiany z 4x4. Bo i po co? Bazujący na tej samej platformie konkurencyjny Nissan Juke (Renault i Nissan są ze sobą powiązane kapitałowo) wprawdzie ma wersje z 4x4, tyle że w Europie stanowią one niecałe 4% sprzedaży.

Captur zadebiutuje 24 maja. I niejako zastąpi Modusa, małego minivana, którego produkcja skończyła się w grudniu 2012 r. Widząc, że udział crossoverów w europejskim rynku miejskich aut ma rosnąć, a minivanów maleć, Renault stworzyło Captura - z funkcjonalnym
wnętrzem minivana i wyglądem SUV-a. Bo w głębi ducha nowy model Renault jest minivanem. Minivanem w Capturze.











- źródło: Motor

kakus - 2013-05-22, 22:57

no i byłem dzisiaj przejazdem w salonie renault ............... sandero przy captur wyglada jak samochód robiony ręcznie ............ i nie jest to sandero w cenie dustera !!!! te 8- 15 kpln różnicy jest aż nadto uzasadnione .............. trzeba to zobaczyć ............ i purchli rdzy też pewnie prędko nie będzie ............ :lol:
kakus - 2013-08-27, 09:55

captur tce.............. na otomoto w wersji zen z 2 kolorowym nadwoziem .............55900 :roll:
maciek - 2013-08-27, 10:33

Dzisiaj po raz pierwszy widziałem Captura będącego własnością osoby prywatnej a nie oklejonego w salonie ;-) a co najlepsze jechał nim 60-70 latek :mrgreen: , wygląda bardzo dobrze ale nie wydał bym na hatchback-a 55-60tys zł, wolał bym zainwestować w dobry samochód klasy C z niewiele gorszym wyposażeniem.
Marcinho - 2013-09-20, 20:03

Captur będzie samochodem niszowym jest drogi rynek jest już zapchany takimi samochodzikami. Captur nawet fajne auto ci co będą kupować Clio IV mogą się zastanawiać Clio czy Captur reszta raczej wybierze coś innego.
maciek - 2013-09-20, 20:26

Marcinho napisał/a:
samochodem niszowym


taaa

http://carmarket.com.pl/r...send=Poka%C5%BC

Marcinho - 2013-09-20, 20:31

^ Dobre złego początki :-) podsumowanie zrobimy po pewnym czasie, na razie to nowy samochód to ma powodzenie ale poczekajmy.
Rysiob - 2013-09-26, 16:31

Widziałem Captura w końcu na żywo, w ruchu; w kolorze czarnym przód wygląda potężnie, ale jak spojrzałem na bok i tył - hmmmm wydawał się większy na fotkach :) Cena w cenniku to jedno, a myślę, że trochę można zejść, zwłaszcza po nowym roku. Nie macałem jeszcze w środku, ale wydaję mi się, że to dużo ciekawszy wybór niż np. Fiat Sedici, w którym jakość plastików zatrzymała się na dobrych latach 90-tych.
maciek - 2013-09-26, 16:40

zapomnij o Fiat Sedici masz za to 500L i jej "terenową" wersję, jakość wykonania i użytych materiałów bardzo fajna
Rysiob - 2013-09-26, 17:35

500L jest fajna. Zwłaszcza Lavazza świeżo podana wprost z auta ;D
zdzisiu27 - 2013-09-27, 21:03

http://francuskie.pl/rena...sandero-stepway
Gimbo - 2013-10-19, 20:01

maciek napisał/a:
zapomnij o Fiat Sedici masz za to 500L i jej "terenową" wersję, jakość wykonania i użytych materiałów bardzo fajna

Wczoraj oglądałem zwykłą wersję Fiata 500L i musżę powiedzieć, że auto zaczyna mi się podobać. Pierwsze wrażenie robiło bardzo złe, później gdzieś widziałem je na ulicy, ale kiedy się mu przyjrzałem, to zaczęło wzbudzać pozytywne odczucia. Wygląd nawiązuje do modelu 500 i jest "jakiś". Trudno nie zuważyć tego auta na ulicy.

Wewnątrz jest całkiem przyjemnie. Miejsca jest sporo i fajne wrażenie robi mocno pochylona przednia szyba oraz dodatkowe trójkątne szyby z przodu. Ma się wrażenie, że auto jest większe niż w rzeczywistości jest.

Miejsca jest sporo, ale chyba w mojej Cari jest go więcej.

Myślę, że jeśli Fiat zacznie w końcu prowadzić sensowną politykę cenową, to ten model ma szansę zamieszać na rynku. Jak na razie wydaje mi się, że jest trochę za drogo. Tzn. wersja podstawowa nie wypada najgorzej na tle rynku, ale dodatkowe wyposażenie jest strasznie drogie. np. czujniki parkowania tylne: 1200zł. Auto w standardzie jest dość dobrze wyposażone ale jeśli dorzucić kilka opcji, to cena robi się mało ciekawa.

Jak dla mnie to auto jest propozycją wartą rozważenia (jesli ktoś poszukuje auta dla rodziny w tej cenie) i jest znacznie lepsze niż Renault Captur.

laisar - 2013-10-19, 20:23

Gimbo napisał/a:
jeśli Fiat zacznie w końcu prowadzić sensowną politykę cenową

Nie zacznie - dyrektorstwo wypowiedziało się ostatnio, że FIAT ma być "premium"... <:

mekintosz - 2013-10-19, 20:27

Zawsze Fiat klasy premium nazywany był Lancią ;-)
laisar - 2013-10-19, 20:35

mekintosz napisał/a:
Lancią

...świętej pamięci...

(Zombie się nie liczą d: ).

eplus - 2013-10-20, 07:12

Co do 500 i nawiązywania do tradycji, to niech sobie koncerny robią takie żarty (to samo Beetle), ale niech za te dziwolągi płacą podstarzali zesnobowani hippisi, którzy kiedyś mieli Chrabąszcza V1.0 albo "ogórka". Co do kontynuacji tradycji to popieram Skodę: Octavia, Felicia, Fabia, ale w całkiem nowej budzie. 8-) :-P
wieza - 2013-10-20, 07:21

a moim zdaniem niezła nadal furore robi KIa, a teraz pegeot i cytrynka tez maja fajna linie
maciek - 2013-10-20, 15:04

laisar napisał/a:
Gimbo napisał/a:
jeśli Fiat zacznie w końcu prowadzić sensowną politykę cenową

Nie zacznie - dyrektorstwo wypowiedziało się ostatnio, że FIAT ma być "premium"... <:


yyyyyy, a co jest normalnym samochodem w Grupie Fiata :?:


500L jest fajny ale w hamerykańskiej specyfikacji z 1.4-Liter I4 MultiAir Ÿ Turbo Engine ;-)

TD Pedro - 2013-10-20, 17:27

maciek napisał/a:
a co jest normalnym samochodem w Grupie Fiata

Multipla? :oops: :-P :mrgreen:

maciek - 2013-10-20, 18:06

mówimy o Marce ;-)
TD Pedro - 2013-10-20, 21:42

marka Fiat, model Multipla...
Gimbo - 2013-10-21, 09:05

maciek napisał/a:
yyyyyyy, a co jest normalnym samochodem w Grupie Fiata :?:


500L jest fajny ale w hamerykańskiej specyfikacji z 1.4-Liter I4 MultiAir Ÿ Turbo Engine ;-)

Ponoć ten 0.9 TwinAir nieźle jeździ.

Fajnie brzmi, prawie jak maluch BIS :lol:

Wydaje mi się, że 500L to jedyny sensowny samochód w ofercie Fiata. Poza tym autem nie ma niczego, co nadawałoby się dla rodziny i było w cenie do zaakceptowania.
Być może da się znaleźć lepsze auta, może lepiej wyposażone, ale nie zawsze o zakupie samochodu musi decydować rozsądek. Osobiście uważam, że zakup nowego samochodu jest mało rozsądny, więc czemu by nie zaszaleć trochę bardziej i nie wybrać czegoś, co wygląda ładnie.
Mnie się podoba Fiat500L. Kiedyś wydawało mi się, że jest strasznie brzydki, teraz myślę inaczej. Nie każdemu musi się podobać. To samo było z Multiplą. Sam chętnie bym pojeździł takim autem, ale żona obiecała, że do Multipli nigdy w życiu nie wsiądzie ;-)

Istnieją takie auta, które się kocha albo nienawidzi. Nie ma pośrednich opinii. Chyba do takich należą Multipla i 500L.

Alien - 2013-10-21, 13:41

Jak prezesostwo Fiata nadal będzie paliło to samo to za kilka lat trzeba będzie Fiata zamykać. Wystarczy popatrzeć na nasz rynek - Fiat jest poza 10-tką w sprzedaży nowy aut, poza dostawczakami nie oferuje nic ciekawego. Panda II? W tej cenie? VW UP!/Skoda Citigo sprzedaje się lepiej bijąc Fiata bez mała trzykrotnie większą sprzedażą (chcieli mieć Pandę we Włoszech to mają...) Grande Punto Evo coś tam po siedemnastym lifcie - bez jaj... Bravo - auto z dwoma silnikami i jedną skrzynią do wyboru tłuczone bez zmian od kilku lat - fiat UNO 20 lat temu pozwalał na większą indywidualizację niż Bravo dziś. 500L - ponoć od jakiegoś czasu na rynku... kupił to ktoś w Polsce? Widziałem dwa - pod salonami... na drodze ani jednego. Pozostaje jeszcze Freemont... jak już - mogli z tego zrobić Lancię - byłaby idealna para to Themy, która jest Dodgem albo ja kto woli Chryslerem, który tak naprawdę jest starym Mercedesem z lat 90tych po tuszowaniu zmarszczek... No jest jeszcze zwykła 500 która jest najnormalniej za droga (taniej można kupić to samo auto jako Ford Ka, tłuczony na tej samej linii co 500).

Ja się pytam - co się dzieje z Fiatem ???
A jednocześnie - dlaczego Dacka nie zaoferowała do tej pory małego i taniego wozidełka typu fiat CC/SC czy Panda I? Szkoda że oddano taki rynek Kii która modelem Picanto zagarnęła przedstawicieli wszelkiej maści?

maciek - 2013-10-21, 16:47

Alien napisał/a:
A jednocześnie - dlaczego Dacka nie zaoferowała do tej pory małego i taniego wozidełka typu fiat CC/SC czy Panda I? Szkoda że oddano taki rynek Kii która modelem Picanto zagarnęła przedstawicieli wszelkiej maści?


Hyundai i10 (2014- ) bardzo fajnie się prezentuje, ciekawe jak dostosują ceny na rynek Polski.
Dacia z takim małym samochodem musiała schodzić do ceny która mogła by nie pokryć zaprojektowania takiego samochodu. Ale sprzedaż małych autek na pstrym koniu jeździ, było parę fajnych autek ale nie każde rekordów sprzedaży nie biło ;-) Więc lepiej inwestować w większe Sandero które jest bardziej uniwersalne które łatwiej sprzedać

radzio - 2013-10-21, 18:06

Alien, w temacie Fiata zapomniałeś o Sedici, którego o dziwo często spotykam na drogach.
Gimbo - 2013-10-21, 18:40

Fiat rzeczywiście przegrał zagrywkę z Pandą.

Zamknęli produkcję Pandy II w Polsce, bo chcieli wymusić na ludziach kupowanie Pandy III produkowanej we Włoszech. Sęk w tym, że nowa Panda nie jest ani tak fajna jak poprzednia, ani tak tania. Teraz stało się autem dla prawdziwych wielbicieli Fiata, którzy kupują auta tej marki bez względu na wszystko.

Linea i Qubo oferowane są tylko z jednym silnikiem - 1.3 Multijet. Sedici z silnikiem 1.6. Trochę zaspali ci Włosi, konkurena wyprzedza ich o kilka długości.

Szczerze mówiąc, to podoba mi się 500L, ale chyba jest trochę za drogi. Chociaż zależy jak na to spojrzeć.... jak zaczynam dokładać wszystkie opcje, które chciałbym mieć w moim aucie, to wychodzi cena trochę ponad 70tys.zł. Dacia Lodgy czy Duster wychodzą taniej... ale tam nie ma takiego wyposażenia i nawet nie ma w czym wybierać.
Kto wie, jak mi odbije, to może będę jeździł 500L, ale nadal uważam, że nie jest to rozsądny wybór. Głównie ze względu na cenę. Być może gdzieś na zachodzie Europy tak, ale nie w Polsce.

Prawdę mówiąc, nie ma w czym wybierać. Zastanawiałem sie nad wieloma autami i jedyną sensowną propozycją wydaje mi się być ten 500L lub Dacia Duster.

Alien - 2013-10-22, 13:16

radzio napisał/a:
Alien, w temacie Fiata zapomniałeś o Sedici, którego o dziwo często spotykam na drogach.


Masz rację - pewnie dlatego że powstało przez doklejenie znaczka FIAT na Suzuki SX4 - które (tak na marginesie) biorę pod uwagę myśląc o następcy swojej E11 (obawiam się tylko że auto będzie jednak zdecydowanie bardzie awaryjne od Rolki)

Ha - zapomniałem jeszcze o tłuczonej w Turcji (jak 90% sedanów) Lineii - ale o niej to już chyba wszyscy zapomnieli...

Gimbo - 2013-10-23, 06:40

Alien napisał/a:
zapomniałem jeszcze o tłuczonej w Turcji (jak 90% sedanów) Lineii - ale o niej to już chyba wszyscy zapomnieli...

Ja o niej pamiętam :)

To jest zwykły Fiat Punto z powiększonym bagażnikiem.
Niestety nie miałem okazji przyjrzeć się temu modelowi po liftingu "na żywo", ale na zdjęciach wygląda znacznie lepiej niż wcześniej. Zmiany były niewielkie, ale dodały autu uroku.

Wydaje się, że jest to dość sensowna propozycja dla rodziny. Tylko ja wolałbym jakiegoś Vana. Nadal podoba mi się 500L :mrgreen:

burbon - 2014-05-13, 18:02

Po 4 latach użytkowania Stepway 1,5dCi tradycyjnie wymieniam na nowy model. Tym razem będzie to Renault Captur Tce 0,9 wersja Zen i kilka dodatków. Od zamówienia czas oczekiwania to ok. 1,5 miesiąca.
czacha79 - 2014-06-02, 07:43

Przy okazji wizyty w salonie oglądałem Captura, całkiem sprytne i ładne w środku autko :roll:
Dar1962 - 2014-06-02, 07:59

czacha79 napisał/a:
Przy okazji wizyty w salonie oglądałem Captura, całkiem sprytne i ładne w środku autko :roll:

tylko te dychawiczne silniczki...

burbon - 2014-06-02, 08:31

Tą samą drogą idzie ford. W cenniku Forda figuruje już trzycylindrowa, litrowa jednostka EcoBoost o mocy 100 KM lub 125 KM. Testy raczej pozytywne http://www.motofakty.pl/a...uzym-aucie.html
czacha79 - 2014-06-02, 08:43

Jeżdzę 120-konnym uturbionym Bravo i jak na miejskie auto daje radę z przyspieszaniem poniżej 10s. Więcej w sumie nie potrzebuję. Nie wiem jak to wygląda w Capturze, bo oglądałem go w salonie czekając aż handlowiec obsłuży klientów, ale nie wydaje mi się aby to auto zbierało się dużo gorzej?
johnson - 2014-06-02, 08:52

burbon napisał/a:
Tą samą drogą idzie ford. W cenniku Forda figuruje już trzycylindrowa, litrowa jednostka EcoBoost o mocy 100 KM lub 125 KM. Testy raczej pozytywne http://www.motofakty.pl/a...uzym-aucie.html

te silniki forda sa spoko, 100 i 125 to to samo tylko inny program sterujacy, oba programem robi się na 150-160 KM

maciek - 2014-06-02, 13:49

tak jak mnie zniechęcił silnik 0,9 TCE do Turbin to 1,0 Ecoboost od Forda sprawia to że chce mieć takie silnik

kolega machnął porównanie silników
http://www.test.auto.pl/t...ta-1-4-duratec/

route2000 - 2014-06-02, 13:56

A za kierownicą sam Maciek.... :-P
maciek - 2014-06-02, 19:03

a wiesz który to :-D ?
route2000 - 2014-06-02, 19:54

No pewnie..... jeździłeś Fordem Fiesta (na siódmym zdjęciu jak pierwszy jedziesz na jakimś torze a za Tobą testowy Ford) :-P
No i podpisane kto to robił zdjęcia -Maciek K. (nie będę podawał nazwiska) :-D

Już dużo wcześniej Ciebie widziałem na którymś zdjęciu na facebooku... :mrgreen:

I co, zgadłem? :-)

maciek - 2014-06-02, 20:56

zgadłeś :-) , ale to żaden tor :-D to droga która biegnie obok lotniska ;-)
route2000 - 2014-06-03, 10:10

I nie udało Ci się wystartować w powietrze???
Rozłożyć z dołu Forda skrzydła, a z tyłu z bagażnika statecznik pionowy.... jak w dawnym filmie FANTOMAS z Louisem de Funesem (1964) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mekintosz - 2019-07-03, 23:13

Nowy model 2019, pokaz przedpremierowy w sieci:

Ponad 500 l bagażnika, pewnie przy max przesunięciu tylnej kanapy. Jednak to sporo więcej niż duster. ładny samochód. Może nowe Sandero będzie choć troszkę zbliżone do pomysłu captura.

https://francuskie.pl/oto-nowy-renault-captur-piekne-wnetrze-technologia-i-naped-hybrydowy/


Kubuch - 2019-07-05, 20:49

mekintosz napisał/a:
Ponad 500 l bagażnika

Ponad 500 litrów? Chyba po złożeniu siedzeń tylnej kanapy...

eplus - 2019-07-05, 21:38

Co on ma pod kołami? Nożyczkami odcięli go od trawy?
toka93 - 2019-07-05, 22:03

Według mnie nawiązuje do nowej stylistyki ale sam w sobie szału z zewnątrz nie robi.
GRL - 2019-07-06, 00:34

Motyla noga, wygląda świetnie. :shock:
Idealnie nie w porę... :-/

Kubuch napisał/a:
mekintosz napisał/a:
Ponad 500 l bagażnika

Ponad 500 litrów? Chyba po złożeniu siedzeń tylnej kanapy...

Captur ma przesuwaną kanapę.
W obecnej generacji regulacja jest w bardzo szerokim zakresie - duży bagażnik, albo miejsce na nogi na kanapie...
Rozwiązanie bardzo fajne - wszak im dłuższe nogi u dzieci, tym mniej zabawek trzeba ze sobą zabierać. :lol:

sasio - 2019-07-06, 08:45

Captur poprzez wydłużenie go przejmuje miejsce rynku po Clio Grandtour którego w 5 generacji już nie uświadczymy
Dymek - 2019-07-06, 14:18

Ciekawe jak z szerokością tylnej kanapy?
Bo aktualna generacja Captura po moich przymiarkach, poległa w porównaniu z... Sandero. No i te nowatorskie kieszenie na oparciach przednich foteli w Capturze- tylko na gazety, bo każdy drobiazg wypadnie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group