Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Marcin
2008-01-11, 22:01
Początkujący kierowca
Autor Wiadomość
psur 



Marka: Nissan
Model: NV200 Evalia
Silnik: 1.5 dCi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 652
Skąd: DW
Wysłany: 2007-09-26, 11:32   Początkujący kierowca

Logan będzie moim pierwszym samochodem i pierwsza podróż, która mnie czeka, to dojazd z salonu do domu. Trochę się stresuje, dotychczas jeździłem praktycznie tylko Pandą na kursie rok temu (pochwalę się: zdałem za pierwszym razem).

Czy macie jakieś uwagi odnośnie jazdy Loganem, zwłaszcza dla początkującego kierowcy? Jest tam coś charakterystycznego? Czai się gdzieś jakaś niespodzianka?

No i możecie się podzielić jakimiś uwagami dla "żółtodzioba", jakieś złote zasady itp. :)
_________________
Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!

www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
 
dmas 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV Laureate 7 os.
Silnik: 1,6 MPI (87)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 199
Skąd: Warszawa/Bielany
Wysłany: 2007-09-26, 12:28   

Jak jezdzisz jednym pojedziesz i kazdym innym. Dla mnie przy zamianach istotne jest aby przyzwyczaic sie do nowych gabarytow (inna szerokosc, dlugosc, przod i tyl) i to jest dla mnie pierwsza zauwazalna roznica. Proponuje zanim wyjedziesz na ulice wykonaj (o ile to bedzie mozliwe) kilka prostych manewrow (np. parkowanie przodem / tylem). Powoli aby sie przyzwyczaic do gabarytow.
No i oczywiscie podstawa - czyli wyregulowanie pod siebie lusterek, fotela, kierownicy i czego tam potrzeba oraz na sucho biegi i pedaly.
Kazdy ma pewnie swoja metode - ja tak robie, wsiadajac do innego auta.

Jak odbieralem MCV to sprzedawca nawet zalecil jazde po terenie (na okolo parkingu) aby nabrac wyczucia.

Na pewno kolega da rade.
_________________
Logan MCV 1.6 (87) Laureate 7os. Niebieski.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-09-26, 12:47   

Jak się zapomnę, to zdarza mi się tylnymi kołami ściąć zakręt, a przodem nie zmieścić za pierwszym razem w miejsce parkingowe :oops: - warto pamiętać, że pomimo sklasyfikowania go jako auta małego, Logan jest jednak naprawdę całkiem duuuży...
 
swissman 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: dci 1.5, 90 KM
Rocznik: 2016
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 283
Skąd: W-Wa, teraz CH
Wysłany: 2007-09-26, 12:59   

laisar napisał/a:
Jak się zapomnę, to zdarza mi się tylnymi kołami ściąć zakręt, a przodem nie zmieścić za pierwszym razem w miejsce parkingowe :oops: - warto pamiętać, że pomimo sklasyfikowania go jako auta małego, Logan jest jednak naprawdę całkiem duuuży...



taaaa.... ja po tygodniu jezdzenia loganem przytarlem smietnik na parkingu przy wyjezdzaniu ale synowi udalo sie to potem wypolerowac...

ostatnio przy wyjezdzaniu z myjni wprost na male rondo zahaczylem tylna alufelga o kraweznik... lekkie zadrapanie....

:evil:

dluuuuugie toto jak diabli...
 
El Logano 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.5 DCi K9K 68KM
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 213
Skąd: Okolice Trójmiasta
Wysłany: 2007-09-26, 13:54   

Jeśli kupujesz diesla:

Przez pierwsze 2000-3000km nie przekraczasz 2500 obrotów na minutę i wyjątkowo delikatnie obchodzisz się z silnikiem (delikatne przyspieszanie). Później możesz jeździć szybciej i z wyższymi obrotami, ale swoje parametry silnik osiągnie po ok 6000km (u mnie to było ok 10 000km - auto ma lepszego kopa).

Jak benzyna to:

Przez pierwsze 1000-1500km nie przekraczasz 3000-3500 obrotów i nie wskazane jest jeździć szybciej niż 130km/h na piątce (jest to około 4000 obrotów/min). Podobnie jak w dieslu nie wolno mocno wciskać pedału gazu. Po 1500-2000km można jeździć bez ograniczeń (zawsze jednak należy oszczędzać zimny silnik), jednak silnik benzynowy osiągnie pełną sprawność po 3000-4000 km.
 
GeRRaD 



Marka: DACIA
Model: LOGAN BlackLine ;)
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-09-26, 17:37   

To co piszą inni o gabarytach samochodu to prada, jeździłem m.in. Uno, Ibizą, Fabia które teoretycznie należą do tego samego segmantu i powiem że przy przejazdach przez wąskie szczeliny, manewrach parkingowych, ewentualnie łamanie zakrętów to przy jeżdzie Loganem wyższa szkoła, tym bardziej że widok/wyczucie auta przez tylna szybe jest znacznie utrudnione - polecam montaz niefabrycznego czujnika parkowania ;-)
_________________
GeRRaD
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-09-26, 18:01   

A nie, akurat z cofaniem to zazwyczaj nie ma większych problemów - chyba że przeszkoda jest w postaci słupka dokładnie na osi auta i ledwie wyższa od zderzaka ;) (miałem taki przypadek - na szczęście parkowanie jest z prędkościami przyzerowymi...).

W każdym razie, jeśli już w ogóle, to mnie najbardziej pasowałbym czujnik parkowania, który ostrzegałby tylko wtedy, kiedy odległość do przeszkody zmniejszyłaby się do np. do 0,5m - jest coś takiego? (nie znalazłem)
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-09-26, 18:24   

Polecam czujnik parkowania. Mam niefabryczny ale założony przez ASO.
Zaczyna piszczeć na metr przed "celem", i wszczyna alarm na 0.3 m do impaktu ;)
Rozróżnia prawo-Lewo...i wykryje wałęsającego się kota (kiedyś myślałem, że się zepsuł bo robił alarm raz z prawj raz z lewej strony,to 0,3 to 0,7) i okazło się że to kot czarownicy ;) (czarny) usiłował sobie zarezerwować miejsce pod mim autem. przed innymi kocurami.
To tyle żartem.
Czujnik traktuję jako urządzenie pomocnicze i parkuję tyłem gł. na lusterka, z reguły wyciągając się do góry i do przodu, by widzieć gdzie jes tylne koło. Ponieważ szybko nauczyłem się, gdzie jest kufer w momencie, gdy koło osiąga zadane położenie, to odpukać czujnik utwierdza mnię w przekonaniu, że nie wjadę w ścianę.
Co do własności manewrowych: to w porównaiu z Ibizą, Punciakiem, czy nawet Thalią autko jest po prostu dużo szersze. czasami bez poprawiania nie da się porządnie zaparkować. Chociaż...sam widzę, że niektórzy mają realne problemy z normalny wstawieniem tych ostatnich autek. Powinni sobie kupć Smarta :)
Ale... do tyłu prowadzi mi się lepiej niż np. Punto. Zona mówi to samo.
Dzisiaj robiłem slalom do tyłu, pomiędzy zaparkowanymi naprzemianlegle samochodami (szerkość uliczki na 1,5 przeciętnej osobówki: dojazd do przedszkola, ob. ślepa uliczka) i no problem. ogloby taką traskę zrobić w WORD'ach :mrgreen:
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-09-26, 19:42   

Przyrządy pokładowe dacii są dokładnie odwrotnie ustawione niż w fiacie. Wycieraczki szyb, ogrzewanie, światła itp itd .

Po pół roku od przesiadki z punto nie dam rady zmienić nawiewów bez patrzenia na pokrętło.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
GeRRaD 



Marka: DACIA
Model: LOGAN BlackLine ;)
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-09-26, 20:26   

Najgorzej jest przywyknąc do klaksonu w kierunkowskazach :!:
_________________
GeRRaD
 
RWw 



Marka: Dacia
Model: Logan Laureate
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 87
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-09-26, 20:33   

Jeśli odbierasz u Nawrota w Długołęce, to nie bardzo jest gdzie poćwiczyć, bo parking jest mały i ciasny, a wyjeżdżasz od razu na ruchliwą drogę. Spróbuj wyczuć jak łapie sprzęgło i reaguje pedał gazu (wg mnie jest zbyt lekki i trzeba delkatnie go naciskać). Sprawdź też jak działa hamulec. W nowym samochodzie możesz zbyt gwałtownie hamować, co może zaskoczyć jadących z tyłu. A najlepiej przed wyjechaniem spokojnie posiedzieć chwilę w samochodzie i oswoić się z wnętrzem, wskaźnikami i sterowaniem, ustawić fotel, lusterka.
Ja nie zauważyłem, że całą drogę z salonu jechałem na światłach przeciwmgłowych :-) .
_________________
Ryszard
 
Andrzej 



Marka: Dacia Logan
Model: MCV 7os.
Silnik: dci 85
Rocznik: 11.2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-09-27, 07:11   Re: Początkujący kierowca

psur napisał/a:
Logan będzie moim pierwszym samochodem i pierwsza podróż, która mnie czeka, to dojazd z salonu do domu. Trochę się stresuje, dotychczas jeździłem praktycznie tylko Pandą na kursie rok temu (pochwalę się: zdałem za pierwszym razem).



Jak nie jesteś pewien, czy dasz radę, to poproś kogoś ze znajomych żeby z Tobą pojechał. A co do gabarytów auta, to może to być problem tylko przy ew. parkowaniu, a nie w jeździe po mieście - tu o dziwo im większe auto tym łatwiej się jedzie bo więcej osób Ci ustępuje :->
 
psur 



Marka: Nissan
Model: NV200 Evalia
Silnik: 1.5 dCi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 652
Skąd: DW
Wysłany: 2007-09-27, 07:11   

Cytat:
Jeśli odbierasz u Nawrota w Długołęce, to nie bardzo jest gdzie poćwiczyć, bo parking jest mały i ciasny, a wyjeżdżasz od razu na ruchliwą drogę.


Ale to chyba nie jest najgorsze miesce, bo ta trasa warszawska ma dwa pasy w jedną stronę i można spokojnie sobie jechać. Gorzej byłoby kupować u Jasiaka: wyjeżdżasz w Traugutta, Krakowską lub Kościuszki - sam środek miejskiej dżungli :)

Dzięki za rady, już nie mogę się doczekać pierwszej jazdy :)
_________________
Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!

www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
 
RWw 



Marka: Dacia
Model: Logan Laureate
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 87
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-09-27, 07:59   

psur napisał/a:
...trasa warszawska ma dwa pasy w jedną stronę i można spokojnie sobie jechać. Gorzej byłoby kupować u Jasiaka: wyjeżdżasz w Traugutta, Krakowską lub Kościuszki - sam środek miejskiej dżungli :)

To prawda, szczególnie jeśli mieszkasz na północy miasta i nie musisz jechać przez centrum.
PS. Czy Jasiak też sprzedaje Dacie?
_________________
Ryszard
 
psur 



Marka: Nissan
Model: NV200 Evalia
Silnik: 1.5 dCi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 652
Skąd: DW
Wysłany: 2007-09-27, 08:12   

Cytat:
Czy Jasiak też sprzedaje Dacie?


Nie wiem, ale jak przejeżdżałem kilka razy tamtędy, to żadnej Dacii nie było widać. Tylko to był taki pobieżny "rzut oka" ;)
_________________
Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!

www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
 
dmas 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV Laureate 7 os.
Silnik: 1,6 MPI (87)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 199
Skąd: Warszawa/Bielany
Wysłany: 2007-09-27, 08:36   

GeRRaD napisał/a:
Najgorzej jest przywyknąc do klaksonu w kierunkowskazach :!:


to racja! Wszystkie poprzednie samochody mialy go w kierownicy. Ciezko sie przestawic.
_________________
Logan MCV 1.6 (87) Laureate 7os. Niebieski.
 
vandergaart 


Marka: Dacia
Model: Logan LAURÉATE
Silnik: 1.4 MPI
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-09-27, 08:42   

RWw napisał/a:
PS. Czy Jasiak też sprzedaje Dacie?


Nie. Najbliższe salony oprócz Nawrota to Impwar w Rzeszotarach koło Legnicy, Górny-Poczynek w Lubinie i Vip Car w Opolu.
 
dmas 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV Laureate 7 os.
Silnik: 1,6 MPI (87)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 199
Skąd: Warszawa/Bielany
Wysłany: 2007-09-27, 08:43   

RWw napisał/a:
Ja nie zauważyłem, że całą drogę z salonu jechałem na światłach przeciwmgłowych :-) .

to tez b. wazne przy zmianie samochodu. Zapoznac sie gdzie sie co wlacza i wylacza - bo co samochod to obyczaj... a w czasie jazdy juz nie pora na to.
_________________
Logan MCV 1.6 (87) Laureate 7os. Niebieski.
 
MartinPŃ 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 100
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-27, 11:00   

GeRRaD napisał/a:
Najgorzej jest przywyknąc do klaksonu w kierunkowskazach :!:

A ja miałem akurat odwrotnie, bardzo szybko przestawiłem się na klakson w kierunkowskazie i teraz jakoś jak trzeba to odruchowo tam sięgam, i jak dla mnie to szybszy dostęp niż do klaksonu standardowego w kierownicy.

Co do gabarytów auta to na pewno trzeba się przyzwyczaić, i najlepiej pojechać gdzieś na pusty plac i poćwiczyć parkowanie bo jednak manewrowanie loganem to trochę inna sprawa jak dla mnie, na początku było trudno ale teraz już się przyzwyczaiłem ;-)

Ja np. jak wyjeżdżałem z salonu to jakoś specjalnie się nie przejmowałem że to nowy samochód, siostra pytała mi się "nie boisz się rozwalić?" ale jakoś nie miałem oporów przed "normalną" jazdą :-) Jak umiesz jeździć jednym to innymi też dasz radę tylko nie możesz myśleć że to nowy samochód i 5 razy więcej uważać. Prawda jest taka że trzeba uważać to prawda, ale tak jak każdym innym samochodem, a jak będziesz się z nim "cackał" to będziesz się zachowywał jak niedzielny kierowca, irytując strasznie innych użytkowników drogi.

No i pamiętaj o pilnowaniu tych obrotów przez pierwsze 2-3 tysiące ;-)

[ Dodano: 2007-09-27, 12:02 ]
dmas napisał/a:
RWw napisał/a:
Ja nie zauważyłem, że całą drogę z salonu jechałem na światłach przeciwmgłowych :-) .

to tez b. wazne przy zmianie samochodu. Zapoznac sie gdzie sie co wlacza i wylacza - bo co samochod to obyczaj... a w czasie jazdy juz nie pora na to.

Mi wytłumaczył to bardzo cierpliwie i dokładnie dealer, a następnie polecił lekturę instrukcji na wieczór :-)
 
Pablo78 



Marka: Dacia
Model: Logan Sedan; 1310
Silnik: 1.5 dci 90 KM; 1.3
Rocznik: grudzień 2015; 1983
Wersja: Laureate2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 984
Skąd: woj. Śląskie
Wysłany: 2007-09-27, 14:06   

U naszego dilera także nie wypuścili z salonu, az sprzedawca nie wytłumaczył dokładnie co i jak.

Nie było chyba miejsca samochodu do którego by nie zajrzał i nie wytłumaczył dokładnie co i jak. :mrgreen: ;-)
_________________
Poprzednio: Logan 2005, Ambiance 1.4 Mpi, Marine
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-09-28, 22:29   

GeRRaD napisał/a:
Najgorzej jest przywyknąc do klaksonu w kierunkowskazach :!:

ot , francuskie nieprzyzwoitości, w rumuńskim wydaniu. Ale idzie przywyknąć.
 
ian 



Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 548
Skąd: Katowice
Wysłany: 2007-10-10, 08:49   

Klakson w dźwigience to jak dla mnie bardzo dobre rozwiązanie. Sprzęgło wymaga przyzwyczajenia, gdyż naprawdę wciśnięcie go do oporu to bardzo długa droga. Biegi wchodzą bardzo lekko (duży plus). Jak się hamulca ręcznego często używa to po zwolnieniu wymaga dociśnięcia do podłogi, inaczej lampka kontrolna może się wciąż świecić. To jednak częsta przypadłość wielu samochodów.

Cofanie jest kłopotliwe- już kilka razy dojeżdżałem zderzakiem do różnych barierek, słupków itp. U siebie na podwórku na słupek nałożyłem starą oponę dla bezpieczeństwa. Teoretycznie taki zderzak powinien wytrzymywać uderzenie w przeszkodę z prędkością około 6-7 km/g (lepsze w większych pojazdach nawet 10-11 km/g).

Ustawienie lusterek-jest moment, gdy jadacy za nami samochód znika znajdując się na wysokości bagażnika Logana. Wsteczne w kabinie wymieniłem już na ogromne panoramiczne, teraz kombinuje co zrobić z lewym po stronie kierowcy. Większe, asferyczne, może podwójne?
_________________
Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
 
baba za kółkiem 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-10-11, 14:05   

ian napisał/a:

Ustawienie lusterek-jest moment, gdy jadacy za nami samochód znika znajdując się na wysokości bagażnika Logana. Wsteczne w kabinie wymieniłem już na ogromne panoramiczne, teraz kombinuje co zrobić z lewym po stronie kierowcy. Większe, asferyczne, może podwójne?


W poprzednim samochodzie miałam takie nieduże półkoliste doczepione pod normalnym (chyba do ciągnięcia przyczepy). Zero śrubek, montaż trwał góra pół minuty. Sprawdzały się rewelacyjnie.
A w MCV pierwsze co mnie zachwyciło, to właśnie gigantyczne lusterka boczne.
 
Black Eryk 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 06'
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 541
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2007-10-12, 07:30   

I właśnie tych fajnych lusterek bocznych :-) zazdroszczę posiadaczom MCV.
A początkującym kierowcą jest się nawet i po kilku tysiącach km bo wtedy zaczynają robić najwięcej błędów, zaczyna wchodzić rutyna a brakuje im doświadczenia w radzeniu sobie z nagłymi przypadkami.
_________________
LOGAN 1.5 DCI 8-) (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)

Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
 
dmas 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV Laureate 7 os.
Silnik: 1,6 MPI (87)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 199
Skąd: Warszawa/Bielany
Wysłany: 2007-10-12, 12:51   

baba za kółkiem napisał/a:

A w MCV pierwsze co mnie zachwyciło, to właśnie gigantyczne lusterka boczne.


Zgadza sie, lusterka sa rewelacyjne i bardzo dobrze sie przy nich manewruje. Oczywiscie potrzeba chwile aby przyzwyczaic sie do nowych gabarytow. Tez mialem pomocnicze w poprzednim aucie, teraz juz nie potrzeba.
_________________
Logan MCV 1.6 (87) Laureate 7os. Niebieski.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne