Co do ESP to tez pamietajcie, ze ESP==elektroniczna blokada mechanizmow roznicowych (de facto Xdrive BMW np :) ) - za te cene naprawde nie ma sie juz nad czym zastanawiac (jezeli i tak bierzemy 110KM itp itd)
Czyżby zmieniono przełożenia skrzyni specjalnie i tylko dla 110 2x4? Ot tak sobie, z kaprysu, dla wielce szanowanych i pieszczonych Panów Hrabiostwa - nas użytkowników Dacii? No cóś mnie się nie wydaje...
Czyżby zmieniono przełożenia skrzyni specjalnie i tylko dla 110 2x4? Ot tak sobie, z kaprysu, dla wielce szanowanych i pieszczonych Panów Hrabiostwa - nas użytkowników Dacii? No cóś mnie się nie wydaje...
Oczywiście, że są inne przełożenia skrzyni dla dCI 110 KM 4x4 i 4x2.
Zalecam przed kupnem modelu się przejechać bo jest odczuwalna różnica.
Na jaką korzyść?
To już każdy sam sobie musi na to odpowiedzieć
Ja wybrałem 4x2.
Marka: X
Model: X
Silnik: X
Rocznik: 1234 Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 126 Skąd: Xixi
Wysłany: 2011-10-19, 21:04
Skoro, jak się okazuje, przełożenia dla 110 2x4 są "normalne", to oczywiście moje zastrzeżenia nie mają tu żadnego zastosowania i z ogromną przyjemnością i zaskoczeniem się z nich wycofuję! Opierałem się na wynurzeniach prasowych, w "znanym, cenionym i renomowanym" żurnalu Auto Świat, gdzie pismak wyraźnie napisał, iż przełożenia te są identyczne dla 4x4 i 2x4. Dlaczego tak napisał?
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-19, 21:27
Kabe napisał/a:
Skoro, jak się okazuje, przełożenia dla 110 2x4 są "normalne", to oczywiście moje zastrzeżenia nie mają tu żadnego zastosowania i z ogromną przyjemnością i zaskoczeniem się z nich wycofuję! Opierałem się na wynurzeniach prasowych, w "znanym, cenionym i renomowanym" żurnalu Auto Świat, gdzie pismak wyraźnie napisał, iż przełożenia te są identyczne dla 4x4 i 2x4. Dlaczego tak napisał?
Nie od dziś wiadomo, że pismaki z AŚ piszą głupoty ale jest gorsza sytuacja bo nie wszyscy sprzedawcy od Dacii o tym wiedzą [co gorsza nawet oni sami "namacalnie" tego nie zweryfikowali] i wprowadzają przyszłych klientów w błąd.
witam
podpinam się pod temacik, jestem w trakcie rozważań nad wyborem wersji silnikowej Dustera do zakupu
zastanawiam się nad silnikiem 1,5 dci 110 KM, z racji na niezłe opinie jeśli chodzi o spalanie i eksploatację
biorę również pod uwagę 1,6 benzynę z LPG, znam ten silnik, braciszek użytkuje takowy w Renault Thalia od 8 lat i jest zadowolony
nasuwa mi się jednak zasadnicze pytanie i dylemacik jaki silnik wybrać biorąc pod uwagę sposób w jaki będzie eksploatowany
-na co dzień miasto
-weekendowe wypady na łono natury bliższe i dalsze z racji hobby (wędkarstwo)
-raz na miesiąc jakaś dłuższa traska
Roczny przebieg w granicach 15000 km
Co koledzy polecają
_________________ ...jeszcze nie mam Dustera...ale ciężko nad tym pracuje
przerobiłem:
Fiat Uno 1,1;Seicento 0,9;Seicento 1,1;Renault 19 Chamade; Fiat Punto.......................obecnie rower
Hubertus2,
Polecam 1.6 benzynę 4x4
Przy twoich przebiegach szkoda dopłacać do 1,5dci, na ryby pierwszy big terenowy a na szosę szósty, ruszasz w normalnych warunkach z dwójki.
Niezaleznie od silnika jeżeli istnieje taka możliwość- bierz 4x4.
Przytaknąłbym koledze, ze benzyna to lepszy wybór, ale...
pojawia się temat dłuższej trasy raz w miesiącu, benzyna nie jest rewelacyjna w trasie. Pytanie jest jak użytkujesz kolego samochód/zamierzasz użytkowac, i czy zalezy Ci mocno na dynamice, dCi z racji wyzszego momentu obrotowego lepiej sobie radzi przy wyższych predkościach z mało aerodynamicznym nadowiziem DD.
Pomijam już ekonomię wynikającą z cen paliw , czy spalania.
_________________ Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum