Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2015-11-18, 01:04
WARSZAWA - REAGROUP Renault Warszawa Al. Jerozolimskie
Autor Wiadomość
Beckie 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 2064
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-05-06, 22:11   

halik napisał/a:
I jeszcze mały offtop do adminów:
podczas pisania powyższego posta zdążyło mnie wylogować, na szczęście nie jest ot pierwszy post, więc przed wysłaniem skopiowałem do schowka.
Ale jak człowiek zapomni skopiować to irytujące bardzo - da się zwiększyć czas bezczynności na forum zanim wyloguje?

http://www.daciaklub.pl/f...php?p=1582#1582
_________________
 
halik 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Access
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 10
Skąd: Warszawa/Poznań
Wysłany: 2011-05-07, 21:24   

Martens napisał/a:
halik napisał/a:
Czytając opinie o serwisach różnych spotkałem się z opinią, że jak ganić to wszyscy a do pochwał to nie ma, więc opiszę zakończenie sprawy.


Z tą opinią się nie zgodzę - wystarczy przejrzeć to forum, pozytywne opinie też też są.


W sensie nie czytałem całego forum od deski do deski, sporo negatywnych spotkałem, pozytywy też były. Po negatywach chciałem pozytywami się podzielić i tyle
_________________
I never realized that afther Monday and Thuesday calendar says WTF
 
Beckie 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 2064
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-05-07, 21:29   

To by było dopiero gdyby dobrze wykonana robota była takim ewenementem żeby ją od razu w necie opisać...
Jak klient zadowolony, to myśli sobie: Ooo! Normalny serwis i przechodzi nad tym do porządku dziennego a jeśli trafi na partacza, to nic dziwnego, że chce się trochę rozładować/ostrzec innych i o tym pisze...
_________________
 
mrówa 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica 5 os.
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 710
Skąd: RP
Wysłany: 2011-05-08, 07:46   

Beckie napisał/a:
To by było dopiero gdyby dobrze wykonana robota była takim ewenementem żeby ją od razu w necie opisać...

Co racja, to racja :!:
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-05-08, 12:03   

Czy ja wiem czy to takie dziwne? Jest wiele dziedzin, gdzie o dobrego fachowca/rzemieślnika jest naprawdę trudno, więc osobiście nie widzę nic nadzwyczajnego że gdy ktoś się z takim spotka poleci go innym.

Wręcz przeciwnie - często poczta pantoflowa jest najlepszą i najskuteczniejszą reklamą
 
mrówa 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica 5 os.
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 710
Skąd: RP
Wysłany: 2011-05-08, 12:10   

benny86 napisał/a:
Jest wiele dziedzin, gdzie o dobrego fachowca/rzemieślnika jest naprawdę trudno, więc osobiście nie widzę nic nadzwyczajnego że gdy ktoś się z takim spotka poleci go innym.
I to jest zmora dzisiejszych czasów, niestety.

benny86 napisał/a:
Wręcz przeciwnie - często poczta pantoflowa jest najlepszą i najskuteczniejszą reklamą
Oczywiście, że tak. Przecież nikt nie twierdził, że tak nie jest.
 
robertp1983 



Marka: FSO / Dacia
Model: 125p / Logan
Silnik: 1,5 / 1,4 MPI
Rocznik: 1990 / 2009
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 416
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2012-01-12, 11:46   

No i Daćka poszła na przegląd po 2 latach.
samochód zostawiłem o 6.30 zgłosiłem lekkie piszczenie paska rano jak odpalam przy lekkim mrozie.
Cena przeglądu z olejem i filtrami 550zł. ale zaakceptowali mi rabat 100zł. z naszej książeczki Moja Dacia i zrezygnowałem z wymiany filtra kabinowego bo go wymieniłem niedawno.

o 10 Auto gotowe, wymieniono filtry + olej. co do usterki to wymienili na gwarancji pasek i rolke całkowity koszt 451.40zł. Pasek i rolkę wymienili bo zauważyli rozwarstwienie paska akcesoriów, stwierdzili wadę materiałową paska. samochód wyczyszczony i wymyty.

Co do przeglądu na lakier to pan odpowiedział, że blacharni nie mają, więc przeglądów nie robią jako takich, ale sam przegląd po 2 latach jest akceptowany do gwarancji jako przegląd blacharski
Ostatnio zmieniony przez robertp1983 2012-01-13, 07:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
robertp1983 



Marka: FSO / Dacia
Model: 125p / Logan
Silnik: 1,5 / 1,4 MPI
Rocznik: 1990 / 2009
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 416
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2012-01-17, 09:52   

no i jednak nie wszystko ok :evil: dopóki było w miare ciepło było spoko, ale jak tylko sie pojawiły przymrozki pasek piszczy jeszcze mocniej niż wcześniej, więc umówiłem się, żeby to sprawdzili, ale musze dziś zostawić samochód żeby sobie posłuchali... co piszczy i zobaczymy. :roll:
 
Marmach 



Marka: Dacia
Model: Lodgy / Peugeot 508 SW
Silnik: 1.2 TCe 115 LPG / HDi 150
Rocznik: 2015 / 2017
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 921
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-03-16, 14:26   

Ok, miałem nic złego nie pisać na temat RRG Jerozolimskie, mimo całkowitego olania mojego zgłoszenia gwarancyjnego, ale dzisiejszy poranek zmienił moje nastawienie.

Tak jak pisałem w temacie o temperaturze płynu chłodzącego, ASO udzieliło mi życiowej lekcji jak należy lekceważyć klienta, opowiadając mu bzdury: a to że silnik diesla w zimę nie ma się jak nagrzać, a to że jest tylko jeden obieg płynu do chłodnicy itp.

Poza tym serwis zlał mnie totalnie nie informując mnie telefonicznie, że samochód jest do odbioru (akurat byłem w okolicy, więc pofatygowałem się osobiście żeby to sprawdzić).

Wróciłem raczej rozczarowany i od tego czasu samochód stał, jak zwykle, na strzeżonym parkingu. Dzisiaj rano natomiast powitał mnie kapeć w jednej z opon, w którą mam perfekcyjnie wbitą śrubę. Od ASO na jerozolimskich mam raptem kilka kilometrów w stronę centrum i tylko ten odcinek przejechałem po odebraniu samochodu.

Przypadek? Być może. Ja w każdym razie więcej tam nie przyjadę :evil:
 
Martens 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 468
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-16, 15:27   

U mnie swego czasu zostawili przewody elektryczne na wierzchu oraz śrubokręt na siedzeniu kierowcy...
 
_Marcin_ 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 154
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-03-19, 08:43   

W tym salonie kupiłem swojego Dustera. Wszystko przebiegło bez najmniejszych problemów i opóźnień, najpierw jazda próbna, potem zamówienie i wynegocjowane kilka gratisów, a po 2 miesiącach odbiór. W salonie załatwiłem też formalności związane z ubezpieczeniem OC/AC/NNW + GAP na 3 lata. Montaż dodatkowego wyposażenia (chlapacze, radio + głośniki, blokada skrzyni) również wykonany bez zastrzeżeń. Jak na razie ogólna ocena salonu bardzo dobra. :-)

Jeżeli chodzi o serwis to nie mam jeszcze doświadczeń ale podzielę się nimi po pierwszym przeglądzie.
_________________
"Wszystko powinno być tak proste, jak to tylko możliwe, ale nie prostsze." A. Einstein

 
Roobertino 


Marka: KIA
Model: Sorento
Silnik: 2,5
Rocznik: 2008
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-19, 17:17   

Witam serdecznie,
tydzień temu byłem na przeglądzie po 15 tys, z uzyskanych informacji przy zapisie koszt przeglądu 97zł, a zakres przeglądu to ogólna kontrola wzrokowa, oraz zamiana kół z przedniej osi na tył i na odwrót ze w/g na napęd 4x4 żeby równomiernie się ścierały opony. Na moją prośbę wymiana oleju i filtra /materiał mój ich robocizna-100PLN/ Przed przyjazdem coś mnie tknęło i zaznaczyłem sobie koła :-P .... i nie pomyliłem się to za, co zapłaciłem 97zł. nie zostało zrobione...pan z serwisu ogromnie się zdziwił że byłem zorientowany w zakresie przeglądu, nie będę cytował naszej dalszej rozmowy .... :evil:
 
48piotr 


Marka: Dacia
Model: DUSTER 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Duster
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 733
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-04-19, 17:28   

No to umoczyli.... :evil:
_________________
48piotr
 
bushi 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011 / 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 488
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-19, 22:06   

Ot cala prawda o fachowosci, uczciwosci i rzetelnosci ASO w Polsce - jak widac nie ma juz zadnego argumentu dla placenia im ponad 2x wiecej za to samo, co mozna zrobic w kazdym innym warsztacie. A chodzi tylko o to, jak sie nie narobic i przy okazji wydymac klienta na jak najwieksza kase. W takiej sytuacji odzalowalbym troche swojego czasu i z checia ucialbym sobie gadke z szefem. A pamietajmy, ze to wszystko RRG, tak wiec co Pulawska wypracuje to Jerozolimskie spier... Na pewno szefostwo RRG sledzi forum - ciekaw jestem czy bedzie odzew. Az mi sie odechcialo zagladac do Warszawy.
_________________
http://www.jamnikiniczyje.pl
http://jamniki.eadopcje.org
POMAGAJMY JAMNIKOM!!!
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3593
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-19, 12:56   

A ja muszę pochwalić Jerozolimskie. Oddałem na przegląd po 4 latach bo mam stamtąd dobry dojazd do pracy WKD.
Przegląd serwisowy co 15 tys. lub rok - 99 PLN , wymiana płynu hamulcowego (jest w tej chwili rabat 19%) - 120 PLN , wymiana płynu chłodzącego - 220 PLN (można poprosić o płyn Motrio wtedy 170 PLN).
Po 4 latach lub 90 tys. jest w programie wymiana paska rozrządu i akcesoriów ale na szczęście wymieniali mi na gwarancji przy wymianie zębatki pompy olejowej - w ASO ta przyjemność kosztuje prawie 1200 PLN (jest rabat 25 % do końca sierpnia).
Przy okazji kontroli zawieszenia lewa końcówka drążka do wymiany - nie skorzystam z oferty ASO bo 600 PLN to lekka przesada.
Generalnie obsługa bardzo w porządku , samochód umyty.Gwarancja na blacharkę przedłużona choć na razie nic nie wychodzi w moim egzemplarzu.
 
Ammianus 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 323
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-04, 13:56   

Ehh... Póki co miałem styczność z trzema serwisami w Warszawie. I tylko Puławska nie walnęła żadnego babola.

Po przeglądzie okresowym w Alejach dostałem pisemną informację, że klocki hamulcowe są starte w 90% i trzeba jak najszybciej wymienić. Zdziwiło mnie to, bo po 30k km to trochę za szybko.
Podjechałem na Puławską, zapłaciłem 100zł za sprawdzenie klocków - i okazało się, że klocki starczą mi jeszcze na hooo hooo, albo i dłużej.
ASO w Alejach polecam wszystkim, którzy lubią być naciągani.
Ah, i jeszcze jeden może szczegół - Po wymianie oleju (4,5l) nie dostałem pół litra oleju, za który zapłaciłem. I to niemało :/
_________________
 
Marmach 



Marka: Dacia
Model: Lodgy / Peugeot 508 SW
Silnik: 1.2 TCe 115 LPG / HDi 150
Rocznik: 2015 / 2017
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 921
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2013-03-03, 21:57   

Dla odmiany (postanowiłem, że nie będę się na zawsze obrażał za poprzednią wizytę: LINK) pochwalę RRG Jerozolimskie.

1. Zgłaszałem dwie usterki z gwarancji: przerywające głośniki z prawej strony (pomagało krótkotrwałe pogłaśnianie radia - wtedy się "odtykały") oraz blokującą się wewnętrzną klamkę tylnych drzwi bagażnika (tych większych; na mrozie klamka się blokowała w pozycji naciśniętej i jak się jej ręcznie nie podniosło, to nawet po zamknięciu samochodu centralnym zamkiem można było otworzyć bagażnik).
2. Nie miałem ani razu wrażenia, że ktoś rozmawia ze mną po to, żeby mnie spławić... chociaż przy pierwszej wizycie musiałem znowu dzwonić po terminie odbioru, żeby przypomnieć, że miałem dostać telefon, że samochód jest gotowy do odbioru.
3. Naprawa odbyła się dwuetapowo. Najpierw wymieniono mi oba głośniki z prawej strony (pomogło) i wyczyszczono mechanizm zamykający drzwi bagażnika (nie pomogło).
4. Podjechałem doreklamować drzwi i po krótkim oczekiwaniu na część zamienną (zamek drzwi) oddałem samochód na drugi postój. Wymiana pomogła.
5. Odebrałem samochód w stanie wymytym i wysprzątanym, co stanowiło bardzo przyjemną niespodziankę (wciąż walały mi się na tylnej kanapie igły ze świątecznej choinki...).

Podsumowując: reklamowałem dwie rzeczy, naprawiono dwie rzeczy, umyto samochód i niczego nie popsuto. Jak dla mnie to lepiej niż dobrze :)
Ostatnio zmieniony przez Marmach 2013-03-03, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
pansowa 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 0.9
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 13 Gru 2018
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-14, 09:35   

Marmach napisał/a:
Podsumowując: reklamowałem dwie rzeczy, naprawiono dwie rzeczy, umyto samochód i niczego nie popsuto. Jak dla mnie to lepiej niż dobrze :)


Czy od ostatniego posta w tym wątku (prawie 6 lat) coś się zmieniło odnośnie
jakości obsługi w Renault na Jerozolimskich 156?
Kupiłem tam właśnie Sandero u pana Kamila i czekam na odbiór. Sama sprzedaż przebiegła
sprawnie, chociaż dość późno zobaczyłem weksel i nie zgodziłem się go podpisać.
Co do serwisu - mam tam najbliżej, stąd pytanie.
Ostatnio zmieniony przez pansowa 2018-12-14, 09:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3603
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-14, 10:01   

Serwis w Alejach pod względem fachowości nadal uchodzi za "Numer 2" (po ASO Puławska).
Więcej opinii można zobaczyć na forach Renault. Nasze wątki oceniające są praktycznie martwe.
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
  Wysłany: 2018-12-14, 11:55   

pansowa napisał/a:
Marmach napisał/a:
Podsumowując: reklamowałem dwie rzeczy, naprawiono dwie rzeczy, umyto samochód i niczego nie popsuto. Jak dla mnie to lepiej niż dobrze :)


Czy od ostatniego posta w tym wątku (prawie 6 lat) coś się zmieniło odnośnie
jakości obsługi w Renault na Jerozolimskich 156?
Kupiłem tam właśnie Sandero u pana Kamila i czekam na odbiór. Sama sprzedaż przebiegła
sprawnie, chociaż dość późno zobaczyłem weksel i nie zgodziłem się go podpisać.
Co do serwisu - mam tam najbliżej, stąd pytanie.


U Pana Kamila miesiąc temu Teściowa zamówiła Dustera, który został odebrany z 2 tygodnie temu. Obsługa ok z jednym małym ale, podczas zamawiania Dustera Pan Kamil kilkukrotnie po informował nas, że auto będzie na oponach wielosezonowych a podczas odbioru okazało się, że stoi na oponach letnich i nie dalo się nic wywalczyć bo w zamówieniu na auto nie ma żadnej informacji na jakich oponach auto wyjedzie z fabryki. Co do samego odbioru to posprawdzaj wszystko dokładnie, duster teściowej miał na czarnych elementach zderzaka przedniego i tylnego rysy i uszkodzenia. Obsługa salonu wmawiała mi, że to takiej jakości plastik i podczas eksploatacji i tak się porysuje i uszkodzi. Ja bym nie odpuścił, ale że to teściowej auto i machnęła na to ręką to co ja tam będę się wygłupiał.
 
Martens 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 468
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-14, 16:21   

pansowa napisał/a:
chociaż dość późno zobaczyłem weksel
Z ciekawości, mógłbyś przybliżyć o co chodzi, czego dotyczy ów weksel?
_________________
Tu - zęby mamy wilcze, a czapki na bakier,
tu u nas się nie płacze w powstańczej Warszawie:
tu się Prusakom siada na karkach okrakiem,
tu wrogów gołą garścią za gardło się dławi!...
 
DDLpg2020 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.0 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Dołączył: 15 Lip 2020
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-11, 12:07   

Serwisuje samochody od 1999 roku w różnych ASO , jeszcze nie zdarzyło się , żeby czegoś nie spartolili. Już na etapie zakupu samochodu salon próbował mnie przekręcić. Jak to wyglądało? . .. Kupuje nowego Dustera , następnego dnia ma być do odbioru , to mówię, że chcę ostatni raz rzucić okiem na samochód ,który kupuje ... słuchajcie jakie moje było zdziwienie kiedy okazało się , że auto miało rozmontowany tył. Ostatecznie tego egzemplarza nie kupiłem. Na dowód mam zdjęcia i fakturę , która została anulowana po mojej rezygnacji. Ludzie to jest przerażające. :shock: :shock: :shock: Później czytam , że przyległy komis kręcił liczniki ... Jestem chory jak mam oddać auto do ASO. ASO jak ognia boi się klienta, który patrzy im na ręce. Z serwisu Fiata samochód po naprawie odbierałem z rzeczoznawcą a i tak próbowali sztuczek z nami.
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-11, 13:52   

DDLpg2020 napisał/a:
Później czytam , że przyległy komis kręcił liczniki ...

Na Jerozolimskich?
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1700
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2021-02-11, 20:28   

A ten rozmontowany tył to nie był przypadkiem efekt montażu tylnych czujników?
Niektóre elementy wyposażenia/opcji są montowane dopiero w salonie.
A co do historii z rzeczoznawcą to jaki był powód, że to z nim odbierało się auto?
_________________
Sprzedaż części Dacia

https://www.czescidacia.pl/

Pomogłem, zostaw opinię: https://g.page/r/CU7bHXWMP-5FEBM/review
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne