Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-10-04, 00:05
Cytat:
Ja jestem ciekaw jak będzie wyglądała sprawa wyposażenia w Access
Obstawiam te elementy jako wyposażenie podstawowe. Ciekawe, czy zderzaki będą lakierowane (stylistyczne jakoś nie pasują do takiego muscle car )
• ABS + układ wspomagania nagłego hamowania
• Poduszka powietrzna kierowcy
• Poduszka powietrzna pasażera z przodu z możliwością dezaktywacji
• Boczne poduszki powietrzne z przodu
• Felgi stalowe 14
• Wspomaganie układu kierowniczego (elektryczne? fuj...)
I tyle...
Wersja Ambiance to prawdopodobnie:
• Centralny zamek drzwi zdalnie sterowany falami radiowymi (musi być )
• Elektrycznie podnoszone szyby przednie ( być może)
• Felgi stalowe 15
• Kanapa dzielona w układzie 1/3 - 2/3
• Przednie pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości
• Oświetlenie bagażnika
• Przygotowanie do montażu radioodtwarzacza
Metalowa osłona silnika od spodu to już chyba standard...
Bardziej interesujące jest pytanie, czy Dacia pofolguje sobie w bogatszych wersjach wyposażenia (ESP+ASR, Media NAV, Plug&Play, ekran dotykowy, klimatyzacja, komputer pokładowy, podgrzewane fotele przednie, regulator prędkości, regulacja wysokości fotela i kolumny kierownicy-jest w czym wybierać...).
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2012-10-04, 00:37, w całości zmieniany 5 razy
Najprawdopodobniej wyposażenie logana będzie bardzo podobne do sandero, a te już zostało powyżej upublicznione - w standardzie są m.in. 4 poduchy, ESP, dzienne, (elektro?-)hydrauliczne wspomaganie kierownicy, felgi 15, kontrolki pasów, dzielona kanapa, koło zapasowe, korbki szyb.
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-10-04, 01:34
Cytat:
dzielona kanapa, koło zapasowe
Nie ma co się sprzeczać, ale dzielona kanapa to nawet w Clio była dostępna jedynie w droższych wersjach (w podstawowej jedynie składana), a koło zapasowe to teraz taki luksus (a może moda?), że traktowane jest coraz częściej jako opcja... Ciekawe, czy będą listwy boczne w droższych wersjach...
Cytat z innego postu - Lodgy będzie służyła za wzorzec wersji wyposażeniowych...
Cytat:
Pan pogadał o sprzedaży (że świetna), pokazał nowego Logana, Sandero i Stepwaya (które już widzieliśmy), opowiedział o wyposażeniu (takie samo jak w Lodgy)
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2012-10-04, 01:42, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-04, 07:28
ian napisał/a:
Cytat z innego postu - Lodgy będzie służyła za wzorzec wersji wyposażeniowych...
Cytat:
Pan pogadał o sprzedaży (że świetna), pokazał nowego Logana, Sandero i Stepwaya (które już widzieliśmy), opowiedział o wyposażeniu (takie samo jak w Lodgy)
Problem w tym, że to pisałem ja na podstawie tego, co zrozumiałem z konferencji prasowej na oglądanej na żywo. Weź pod uwagę, że nie znam francuskiego. :]
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3600 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-04, 08:12
ian napisał/a:
• Felgi stalowe 14
Montaż ESP wymusza większe zaciski a te z kolei nie wchodzą do felg 14.
Przynajmniej w Lodgy ale zapewne Logan i Sandero współdzielą układ hamulcowy z nią.
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2012-10-04, 08:13, w całości zmieniany 1 raz
Montaż ESP wymusza większe zaciski a te z kolei nie wchodzą do felg 14.
Nowe sandero, posiadające w standardzie ESP, ma co prawda w najniższej wersji felgi 15, ale tarcze tylko 258 - a moja MCV-ka ma tarcze o średnicy 269 mm, które bez problemów mieszczą się do felg 14.
Zatem dla logana i sandero - technicznie 3 x nie (:
1. To tarcza ma być większa.
2. Nawet przy większych tarczach wielkość zacisków zmienia się niewiele.
3. Takie większe hamulce wciąż mieszczą się do felgi 14.
DrOzda napisał/a:
Przynajmniej w Lodgy ale zapewne Logan i Sandero współdzielą układ hamulcowy z nią
Współdzielą, ale nie całkowicie: w lodgy są tarcze zarówno 258, jak i - faktycznie, z ESP - 280. Te drugie rzeczywiście nie mieszczą się już do felg 14, ale jak widać powyżej - wcale nie są niezbędne do montażu ESP w modelach o niższej DMC.
Obstawiam te elementy jako wyposażenie podstawowe. Ciekawe, czy zderzaki będą lakierowane (stylistyczne jakoś nie pasują do takiego muscle car )
ABS + układ wspomagania nagłego hamowania
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera z przodu z możliwością dezaktywacji
Boczne poduszki powietrzne z przodu
Felgi stalowe 14
Wspomaganie układu kierowniczego (elektryczne? fuj...)
Myślę, że zamiast wspomagania z powodzeniem mogliby wstawić centralny zamek :) A najlepiej jedno i drugie. Rozumiem, że cena wciąż powinna oscylować w okolicach 30 000 zł ? :)
Też jestem ciekaw cen Logana. Wydaje mi się, że optymalną wersją byłby silnik dCi 90, oszczędny i wystarczająco dynamiczny. Bo do TCe 90 nie idzie 'dać gazu', co powoduje, że robi się drogo.
Przecież było już powiedziane, że w zasadzie nie ulegną zmianie - więc jeżeli komuś wystarcza dokładność rzędu tysiąca-dwóch, to można się zapoznać właśnie z rumuńskimi (1 leja to mniej więcej 1 zł, a kurs leja/euro też jest podany).
no nieźle, silnik TCe pojemność 899 ccm i 90KM... kiedyś w Syrence silnik 842 ccm i 40 KM
dzisiaj jechałem Clio z tym silnikiem i nie powalił mnie, może ta kiepska pogoda miała na to wpływ, jeśli chce się mieć niezłe przyśpieszenie to i tak trzeba redukować. I jeszcze parę rzeczy które mnie zniechęciło w samym Clio i niestety odpadł ten samochód po jeździe próbnej. Resztę opisu w innym dziale i za parę dni
średnie spalanie 7,6
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2012-10-27, 16:39, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Renault
Model: Megane Scenic I
Silnik: 1.6 8V 90 KM LPG
Rocznik: 1998
Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 95 Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-10-27, 18:37
Maciek -> to co piszesz nie dziwie mnie w sumie, trudno oczekiwać cudów po momencie 135 Nm i 90 KM - wiem, że Renault chwali się, że ten moment (90%) jest praktycznie od początku, ale sama wartość nie powala. Z drugiej strony trudno chcieć więcej po silniku 0.9 - jestem natomiast przekonany, że do ecodrivingu nadaje się jak najbardziej.
Ja jechałem dziś takim nowym clio TCe 90 i jest zupełnie spoko.
A że trzeba redukować? No na tym polega jeżdżenie benzyniakiem ze skrzynią manualną - narzekanie na to jest bez sensu, to jakby ktoś jęczał, że jabłka są okrągłe d:
paweLUB napisał/a:
jakieś szczegóły odnośnie cen?
Mniej więcej takie, jak obecnych wersji z podobnymi mocami.
Demówki w salonach oraz początek przyjmowania zamówień - w połowie listopada.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum