Jakby koledzy znający się na rzeczy lepiej ode mnie (a ja się nie znam w ogóle, poza tym że rozumiem że zielone to dobrze, a czerwone - źle) mogli zinterpretować wyniki badania zbieżności:
Na przykład tylną oś, bo ponoć tam nic się nie da zrobić i to jest zostanie na amen, tylko nie wiem czy to prawda, czy tak sobie w warsztacie gadali - dużo Daciek to tam pewnie nie mają.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2015-09-14, 10:30
Od jakiegos czasu zauwazylem ze prawa opona jest bardziej wytarta od strony zewnetrznej od lewej po przejzchaniu 25 tys km roznica to okolo 1.5mm.Dzis wybralem sie do serwisu na sprawdzenie zbieznosci i okazalo sie, ze : zbieznosc w normie (w zalaczniku podkrzslone na zielono ) kat pochylenia kola troche wyzszy niz dane producenta(na czerwono). Z tego co wiem to w Lodgy nie regulujemy tego kata jest on wypadkowa swoznia wachacza i mocowania amortyzatora.
ZAwieszenie nie ma luzow i nic raczej nie jest skrzywione. Wiec co dalej: Olac to i jezdzic bo opony i tak wymieniam co 50 tys (szorstki asfalt ktory pozera opony,miliony rond).Czy szukac i wymieniac , tylko co ?
to nie kąt pochylenia, bo byś miał śmieszne kola typu:
\```/ patrząc od przodu , czyli na plusie mocno
kat pochylenia to w naszych autkach lekko pol stopnia na minusie do .15 na plusie cos takiego
to może być kat wyprzedzenia sworznia wahacza , czyli w ok 3 stopni na plusie
w dusterze jest prawie +5 stopni
Takie roznice jak u Ciebie sa ok , nie ma się czym przejmować .
Carroserrage to u Ciebie kat pochylenia kola i jest ok -0.30minut czyli ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum