Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
automatyczne zamykanie okna Lodgy
Autor Wiadomość
wilfranck 


Marka: Dacia
Model: sandero ; duster
Silnik: DCI 85 ; DCI 110
Rocznik: 2009 ; 2011
Wersja: Prestige
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 14
Skąd: Nice
Wysłany: 2012-12-30, 11:42   automatyczne zamykanie okna Lodgy

Witam wszystkich, dostosowany odzyskiwania mieszkaniowego na auto okien Lodgy, więc jest to dość skomplikowane dla ludzi książki i wyposażone w pewnej wiedzy o energii elektrycznej
-Dla tego zgromadzenia, trzeba 2 mały przekaźnik tak: http://www.conrad.fr/ce/f...earchDetail=005
-Musimy samca i samicę terminalu, które go do kołka drzwi


Będzie on również potrzebuje dobrej lutownicy, kurczą délectricien rury, taśmy lub lepiej wyizolować subkultur wulkanizacyjne

jak powiedziałem, Lodgy jest nieco bardziej skomplikowane dla modów
wszystkie systemy się Windows Dacji wysłać dwóch mas do silnika, gdy przyciski są nieaktywne (impuls +)
wysyłając przeciwko Lodgy 2 +, kiedy pryszcze są w spoczynku (impuls masy)
nagle, musi on mod do rozmiaru okna, dodając dwa przekaźniki zwrócić uwagę masę + gdy nie ma kontaktu

zaciski przekaźnika


zaczniemy dostać panel drzwi (śruby osiedli tutaj)











na panelu drzwi, to jest klejone i obcięte i tyle twardy, aby zdjąć
musi wziąć śrubokręt i przesuń go od panelu drzwi i panel dolny (widły wykonane są za to też), a następnie zdjąć panel lekko ostrym nożem, wyciąć Jako kleju na dnie
Gdy panel jest wyłączony wystarczy przesunąć ręce, to ciągnie się od dołu i panel będzie odpiąć i puścić trochę do góry i zakończyć raz w powietrzu, jest ona podniesiona niewiele obecnie wspólnego szkła liże (należy uważać, ponieważ wyłączyć przyciąganie uchwytu wyzwalającego)

Następnie usuwamy kołek od drzwi, aby nasz + zasilanie stałe:




Jest on odblokowany, podnosząc niebieskie:



Będziemy teraz zaciśnij zacisk kobiet na czerwonym 2mm3 drutu i wstawiony do wolnego gniazda, aby zablokować:




Karmić mój wątek, włożyłem bezpiecznik umieszczono w skrzynce bezpieczników i wróciłem do miejsca, które jest wolne bezpiecznik + Stały:




Teraz przejdziemy kolejny kawałek nici przez mieszki:




Będziemy zacisnąć samca Oczka i skok w otwartym gnieździe przed drugim terminalu przejął inne:




Soda jest czerwony przewód do czerwonego pola drutu windy auto




To jest most na pudełku z czarnego drutu, czerwony / czarny i czerwony, wszystkie trzy z cylindrycznym złącza, podłącz czerwony / czarny z czerwonym jak drzwi zamknięte na impulsowym Lodgy działa z +
Będziemy podłączyć pomarańczowy przewód do skrzynki na białym drutu, który trafia do centralizacji śmietanowym silnika




Następnie brązowy na żółtym przewodzie + switch (czarny przewód i czarny przewód)




Cóż, do tej pory, tak dobry, ale teraz trzeba będzie wyciąć oryginalny syna
Weźmiemy białe okno pokrętło sterownika regulator, będziemy ciąć go na pół i podłącz zielony przewód od strony silnika i niebieski przycisk z boku




Następnie wycinamy zielony przewód z przedniego przycisku Windows, aby podłączyć zielono / biały strony silnika i niebieski / biały przycisk z boku





Dla tych, którzy mają na tylne szyby, to przeciąć różowy przewód z tylnych okien do przycisku i podłączyć zielono / czerwony bok silnika i niebieski / czerwony przycisk z boku (ARD)




I ostatnie (ARG), sam z szarym przewodem (zielony / czarny od strony silnika i niebieski / czarny przycisk z boku)




Cóż, teraz możemy zająć się krytyczną fazę montażu, który jest o masie nie odporne przyciski, gdy nie ma kontaktu
To jest, gdzie można używać lub przekaźnik (przekaźnik dla dwóch okien z przodu i dwa przekaźniki do 4 elektryczne szyby)
Będziemy ciąć żółty przewód, który karmi przycisków, to podłączyć wiązkę z boku A1 i 14
Będziemy łączyć koniec żółtego przewodu, który idzie do przełącznika na 11
Będziemy połączyć A2 oraz 12 na masę i wszystko będzie działać poprawnie:




ma dwa przekaźniki do 4 okien



Należy uważać, aby wyizolować i naprawić i wszystko dobrze z powrotem
Kiedy zamknąć samochód bez kontaktu, okna zamkną się automatycznie

+ ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

bonjour à tous, j’ai adapté un boitier remontée auto des vitres sur le lodgy, c’est assez compliqué donc à réserver aux personnes outillées et avec quelques connaissances en électricité
-pour ce montage, on aura besoin de 2 petits relais comme ceux là : http://www.conrad.fr/ce/f...earchDetail=005
-il nous faudra une cosse mâle et une femelle qui vont dans la broche de la porte


Il faudra aussi un bon fer à souder, de la gaine thermorétractable, du scotch délectricien ou mieux de l’autovulcanisant pour isoler les repiquages

comme j'avais dit, le lodgy est un peu plus compliqué pour les modifs
tous les systèmes de lève vitres dacia envoient 2 masses au moteur quand les boutons sont au repos (impulsion de +)
par contre le lodgy envoie 2 + quand les boutons sont au repos (impulsion de masse)
du coup, il faut faire une modif pour adapter le boitier en rajoutant 2 relais pour transformer ces + en masse quand on n’a pas le contact

les bornes des relais


pour commencer on va tomber le panneau de porte (voici les implantations des vis)











pour le panneau de porte, il est collé et clipsé et assez dur à décoller
il faut prendre un tournevis et le glisser entre le panneau et la porte par le bas du panneau (il existe des fourchettes faites pour ça aussi) et écarter légèrement le panneau puis avec un cutter, couper au fur et à mesure la colle sur le bas
une fois que le panneau est suffisamment décollé pour passer les mains, on tire vers soi d'en bas et le panneau va se décoller et se déclipser petit à petit pour finir par le haut et une fois décollé, on le soulève un peu pour le sortir du joint lèche vitre (attention car il faut désengager la tirette de la poignée d'ouverture)

ensuite on va démonter la broche de la porte pour passer notre alimentation en + permanent :




On la déverrouille en soulevant la languette bleue :



On va maintenant sertir la cosse femelle sur un fil rouge de 2mm3 et on l’insère dans un emplacement libre jusqu’au verrouillage :




Pour alimenter mon fil rouge, j’a mis le porte fusible fourni dans la boite à fusibles et je me suis repris sur un emplacement fusible libre qui est en + permanent :




Maintenant on va passer un autre morceau de fil rouge dans le soufflet :




On va sertir la cosse mâle et la clipser dans l’emplacement libre en face de l’autre cosse qu’on a mis sur l’autre prise :




On soude le fil rouge sur le fil rouge du boitier de remontée auto




Il y a un pont sur le boitier avec un fil noir, un rouge/noir et un rouge, tous les trois avec une cosse cylindrique, il faut relier le rouge/noir avec le rouge car pour la fermeture des portes, le lodgy fonctionne par impulsion de +
On va raccorder le fil orange du boitier sur le fil blanc crème qui va au moteur de centralisation




Puis le marron sur un fil jaune en + contact (et le fil noir sur un fil noir)




Bon, jusque là, tout allait bien, mais maintenant on va devoir couper des fils d’origine
Nous allons prendre le fil blanc du bouton de lève vitre chauffeur, on va le couper en deux et raccorder le fil vert du coté moteur et le fil bleu du coté bouton




Puis on va couper le fil vert du bouton des vitres avant pour raccorder le fil vert/blanc coté moteur et le bleu/blanc coté bouton





Pour ceux qui ont les vitres arrières, on va couper le fil rose du bouton de lève vitres arrières et raccorder le fil vert/rouge du coté moteur et le bleu/rouge coté bouton (ARD)




Et pour la dernière (ARG), pareil avec le fil gris (vert/noir coté moteur et bleu/noir coté bouton)




Bon, maintenant on va attaquer la phase critique du montage qui est d’avoir une masse non résistante sur les boutons quand on n’a pas le contact
C’est là qu’on va se servir du ou des relais (un relais pour les deux vitres avant et deux relais pour 4 vitres électriques)
On va couper le fil jaune qui alimente les boutons, on va raccorder le coté faisceau sur le A1 et sur le 14
On va raccorder le bout de fil jaune qui va vers le bouton sur le 11
On va raccorder le A2 et le 12 sur une masse et tout fonctionnera très bien :




là, c'est les deux relais pour les 4 vitres



Attention de bien tout isoler et attacher et de tout bien remonter
Quand on verrouillera la voiture sans contact, les vitres se refermeront automatiquement

A+ ;)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne