Laisar jeśli możesz to napisz coś więcej o tej "lotce" bardzo byłbym wdzięczny. Czy to jest oryginalna do Dustera ..? Czy jest w kolorze czarna perła? Jak ją zamówić..? Gdzie? A może w Polsce gdzieś to robią...? proszę
Duster jest malowany w kilku kolorach, mogli by zaryzykować i standardowe mieć gotowe lub malować na zamówienie, ale pewnie cena poszła by znacznie w górę.
Duster jest malowany w kilku kolorach, mogli by zaryzykować i standardowe mieć gotowe lub malować na zamówienie, ale pewnie cena poszła by znacznie w górę.
w przypadku Dustera nie było by to głupie aby mieli gotowe spoilery wylakierowane ale oni robią spoilery nie tylko dla Dacii a innych marek gdzie gama kolorystyczna jest większa niż u Nas no i się w gotowe lakierowanie nie bawią
Orientował ktoś się w sprawie oryginalnego spoilera dachowego do Dustera.
Znalazłem numer 82 01 388 525
"Spoiler dachowy (gotowy do montażu (czarny mat) lub do pomalowania w kolorze karoserii)
491 zł
Czy cena 491zł jest za czarny mat czy albo za tą opcje albo wylakierowany pod kolor.
Widział ktoś na żywo Dustera z spoilerem ph2 ?
Niestety znowu spotykam się na forum z odpowiedzią ale nie na moje pytania, konkretne pytania.
Te spoilery widziałem już od dawna a ja pytam o orginalny
Ostatnio zmieniony przez Dominus 2014-02-22, 20:03, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2014-02-22, 23:33
Dzieki! Faktycznie wygląda fajnie. Szkoda że trzeba dziury robić (jeśli dobrze tego pdfa czytam). Kiedyś w ASO VW taką lotkę montowało mi na jakimś kleju do szyb i przez 3 lata nic nie odpadło.
Fachowiec pisze, że - "w samochodach cywilnych nie jest potrzebna tak duża siła docisku, zresztą spojlery nie generują jej za wiele. Najczęściej spotykane są tylne lotki, montowane na końcu bagażnika w sedanach, bądź na końcu dachu – w hatchbackach. W tych drugich można w sumie zakładać i jeden, i drugi typ spojlerów.
Co z przodu? Tu na dole auta często montuje się przednie spojlery, mające docisnąć przód do podłoża, zapewnić lepszy obieg powietrza na boki auta a także – przez specjalne otwory – dać więcej powietrza potrzebnego do chłodzenia hamulców. Ich wadą w codziennej eksploatacji jest niskie zawieszenie nad asfaltem – łatwo je uszkodzić na krawężniku czy tzw. śpiącym policjancie.
Z tyłu na dole, często, ale od niedawna, montuje się dyfuzory. Ich zadaniem jest wymuszenie szybszego wypłynięcia powietrza spod samochodu. W ten sposób zmniejsza się ciśnienie powietrza pod autem i dociska je do podłoża."
W sumie ten Daciowy wygląda dość zgrabie ale czy pełni dobrze funkcję dociskacza?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum