Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Termometr zewnętrzny (i wewnętrzny)
Autor Wiadomość
Dominus 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 1607
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-17, 14:46   

jackthenight napisał/a:
Dominusowi zapewne chodzi o montaż takiego typu wyświetlacza w podsufitce :
Obrazek Obrazek

Ogólnie wycięcie otworu to prosta czynność i raczej trudno popełnić błąd.

Dominus napisał/a:
Jak dla mnie po wycięciu otworu na termometr nie ma wyjścia więc wole miejsce gdzie mogę cześć , plastik wymienić w razie czego.

Przecież podsufitkę można również wymienić. Ale cięcie tej podsufitki jest dość proste - należy użyć nożyka do cięcia wykładzin.
Łatwiej tnie się podsufitkę niż plastik.


Tak właśnie o taki termometr mi chodziło.
Tak wiem wystarczy nóż do tapet, nowe ostrze, chwila czasu i ładnie się wytnie lecz już tak łatwo podsufitki nie będzie wymienić. Choc teraz jak się zdecyduje to po co mam wymieniać podsufitke... wybiegam za bardzo z możliwościami do przodu nie potrzebnie

Choć teraz się zastanawiam bo zgadza się o wiele łatwiej i szybciej będzie zamontować w podsufitce termometr i efekt będzie wiadomy a co do mojego pomysłu i rzeźbienia w plastiku różne efekty mogę być.

Byłem w samochodzie i zastanawiam się nad tym miejscem nad lampką lub pod (między szybą a lampką)

Mój termometr nie ma żadnych funkcji przypominania o nie załączonych światłach, nie ma termometru , tylko temperatura wewnętrzna i zewnętrza i moje pytanie.

Jeżeli podepnę
"+" z czerwonego przewodu od lampki w podsufitce
"-" z czarnego przewodu od lampki w podsufitce

to kiedy mi ten termometr będzie działał? Od otwarcia samochodu z centralnego/ alarmu i do puki go nie zamknę termometr będzie "czytał" i wyświetlał temperature ?

czy lepiej podpiąć + pod zasialnie z stacyjki a mase z lampki podsufitowej.?
Ostatnio zmieniony przez Dominus 2013-02-17, 14:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-17, 15:23   

Dominus napisał/a:
Jeżeli podepnę
"+" z czerwonego przewodu od lampki w podsufitce
"-" z czarnego przewodu od lampki w podsufitce
to kiedy mi ten termometr będzie działał?


Będzie działał od momentu otworzenia drzwi - wtedy termometr się włączy.
Natomiast termometr się wyłączy po 30 minutach od momentu zamknięcia wszystkich drzwi przy wyłączonym zapłonie.

Lepiej chyba poprowadzić zasilanie ze stacyjki, czyli np. wziąć zasilanie z żółtego przewodu od wtyczki radia.
_________________

 
Lodek 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 4
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-02-17, 16:37   

Ja polecam Termometr samochodowy z transmiterem FM do radia z firmy Conrad.pl
Rozwiązanie to ma ten plus że nie trzeba niczego pruć, nie podobało mi się też montowanie dodatkowych zegarów, wskaźników itd.

Instalacja zajęła mi ok. 3 godz., czujnik wyprowadziłem przez wnękę silnikową, pod przedni zderzak. Wszystko śmiga, czerwona diódka zapala się na stałe poniżej - 2 szt. C, zaczyna błyskać jak zbliża się do 0 st. C. Termometr jest bardzo dokładny, sprawdziłem go w zeszłym tyg. podczas wyjazdu narciarskiego do Czech.
W razie pytań - służę pomocą.
 
koszalin11 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,5 dCi 90 FAP
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 25
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-02-17, 17:45   

Kolego Lodek mógłbyś opisać jak to śmiga najlepiej jakbyś wrzucił filmik lub fotki :-)
 
Lodek 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 4
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-02-17, 19:35   

W sumie filmik raczej niczego sensownego nie wniesie. Po prostu zamiast stacji 6-stej w moim radiu (Pionieer), na 108 MHz wyświetla się na przemian co ok. 20 sek. napis IN (i temp. wew.) oraz OUT (i temp. zew.). Oprócz tego mam zamontowaną na konsoli kierownicy (nieco z lewej strony) dodatkową diódkę czerwoną (taką jak od alarmu) która zaczyna się świecić na stałe poniżej -1 st. C, a wcześniej gdy temp. zew. zbliża się do 0 st. C zaczyna migać co ok. 20 sek.
Całość - moduł, diódka i czujnik temp. wygląda bardzo solidnie, w grubych przewodach, z dodatkową osłoną przewodu czujki temp. - raczej produkt nie jednorazowy (widać solidność niemieckiego wykonania).

Wady: po przełączeniu na stację 6-stą, temp. pojawia się po ok. 10 sek. (nie od razu), mamy zablokowany 6-sty kanał radiowy, instrukcja po niemiecku (ale są też obrazki które w zupełności wystarczą do prawidłowego montażu).

Zalety: nie musiałem instalować dodatkowego zegara, wskaźnika, dioda informuje o potencjalnym niebezpieczeństwie oblodzenia jezdni non-stop (nie sposób ją przeoczyć gdy się zapala na czerwono - zwłaszcza w nocy).

Nie twierdzę że jest to najlepsze rozwiązanie (zwłaszcza za tą cenę), ale myślę że dla pewnych osób może stanowić ciekawe rozwiązanie. Ja szukałem odp. termometru prawie rok i nic nie znalazłem co by mi się podobało. Znajomy elektryk stwierdził dodatkowo że nie ma sensu instalować termometrów za 20 - 50 zł./ bo czujniki temp. w takich produktach padają po tyg. góra miesiącu (problemy z pracą w trudnych warunkach pogodowych (pod podwoziem auta).
 
Dominus 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 1607
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-17, 21:18   

jackthenight napisał/a:
Dominus napisał/a:
Jeżeli podepnę
"+" z czerwonego przewodu od lampki w podsufitce
"-" z czarnego przewodu od lampki w podsufitce
to kiedy mi ten termometr będzie działał?


Będzie działał od momentu otworzenia drzwi - wtedy termometr się włączy.
Natomiast termometr się wyłączy po 30 minutach od momentu zamknięcia wszystkich drzwi przy wyłączonym zapłonie.

Lepiej chyba poprowadzić zasilanie ze stacyjki, czyli np. wziąć zasilanie z żółtego przewodu od wtyczki radia.


też tak właśnie przypuszczałem że będzie tak działał jak opisujesz... no to pociągne zasilanie i pod skrzynkę bezpieczników. dzieki
 
Dominus 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 1607
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-19, 08:06   

Oglądałem oglądałem jak się tu podłączyć i pomyślałem że pociągne ten kabel o metr dalej i podepne się pod zapalniczkę. I w serwisie na przeglądzie nie będą nic widzieć że przy bezpiecznikach coś było grzebane.
I mam pytania.
1. Które kolory przy zapalnicze to + i - ?
2. Czy kable musze zlutowywać ze sobą czy mogę przeciąć kable przy zapalniczce i połączyć je
http://images.kangoo.pl/2...omaranczowa.jpg ??
Ostatnio zmieniony przez Dominus 2013-02-19, 08:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-19, 13:26   

Dominus napisał/a:
1. Które kolory przy zapalnicze to + i - ?

Ja odpowiem w ten sposób :
Kolor czarny przewodu to zawsze masa - .
Resztę już się domyślisz :)
_________________

 
pluto 



Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 549
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-02-19, 14:03   

jackthenight napisał/a:
Dominus napisał/a:
1. Które kolory przy zapalnicze to + i - ?

Ja odpowiem w ten sposób :
Kolor czarny przewodu to zawsze masa - .
Resztę już się domyślisz :)


W instalacjach elektrycznych np. nn przewód np. czarny to jest faza (+) a niebieski to zero (-) ;-)
Ponadto do zapalniczki dochodzą 3 przewody :-)
_________________
Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
 
monopios 



Marka: DACIA
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 980
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 2013-02-19, 15:08   

pluto napisał/a:
jackthenight napisał/a:
Dominus napisał/a:
1. Które kolory przy zapalnicze to + i - ?

Ja odpowiem w ten sposób :
Kolor czarny przewodu to zawsze masa - .
Resztę już się domyślisz :)


W instalacjach elektrycznych np. nn przewód np. czarny to jest faza (+) a niebieski to zero (-) ;-)
Ponadto do zapalniczki dochodzą 3 przewody :-)

Ale tu jest mowa o instalacji samochodowej, a ta rządzi się innymi prawami w kolorystyce oznaczeń przewodów.
_________________
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-19, 16:56   

pluto napisał/a:
W instalacjach elektrycznych np. nn przewód np. czarny to jest faza (+) a niebieski to zero (-) ;-)

Ale my pluto mówimy o Dacii. A w Dacii kolorystyka jest inna.
Poza tym w instalacjach elektrycznych prądu zmiennego nie ma czegoś takiego jak zero, tylko jest przewód neutralny. :-P
A faza to wcale nie jest (+) :lol:

pluto napisał/a:
Ponadto do zapalniczki dochodzą 3 przewody :-)

Nie do każdej dochodzą 3.
Ale gdyby nawet, to u kolegi Dominusa w zapalniczce kolory :
Czarny - masa
Niebieski - podświetlenie

A trzeci przewód to właśnie zasilanie zapalniczki i do niego kolega Dominus powinien podłączyć swoje zasilanie termometru. 8-)
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2013-02-19, 17:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
pluto 



Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 549
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-02-19, 17:51   

Wszystko się zgadza (dodatkowe oznaczenia podałem dla łatwiejszego zrozumienia :-) )

A tak na marginesie to kolory oznakowania przewodów zależą od producenta.
I tak niemieckie (oprócz forda i częsciowo BMW)
czarny plus za stacyjką, czerwony stały, brązowy masa. Czarny z paskiem innego koloru-plus komutowany, i podobnie z brązowym z paskiem-masa komutowana.
Włoskie -masa czarny, biało czarny, plus za stacyjką przeważnie pomarańczowy lub niebieski,
Peugeot\citroen nie wyróznia kolorami a ma literowo-cyfrowe napisy na skórce kabla.
Ford to już wogóle logiki nie ma.
Itd ;-)
_________________
Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
 
Dominus 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 1607
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-19, 18:10   

jackthenight napisał/a:
pluto napisał/a:
W instalacjach elektrycznych np. nn przewód np. czarny to jest faza (+) a niebieski to zero (-) ;-)

Ale my pluto mówimy o Dacii. A w Dacii kolorystyka jest inna.


Jesteśmy na forum Dacii więc mówmy o Dacii bo w ten sposób nasze tematy mogę rochodzić się w różnych kierunkach jak tak będziemy omawiać kolorystyke kabli w różnych markach.
:-/

jackthenight napisał/a:

pluto napisał/a:
Ponadto do zapalniczki dochodzą 3 przewody :-)

Nie do każdej dochodzą 3.
Ale gdyby nawet, to u kolegi Dominusa w zapalniczce kolory :
Czarny - masa
Niebieski - podświetlenie

A trzeci przewód to właśnie zasilanie zapalniczki i do niego kolega Dominus powinien podłączyć swoje zasilanie termometru. 8-)


Zgadza się 3 przewody są Czarny, Zielony (oba grubosze, takie same) i Niebieski cieńszy. W takim razie podepne zasilanie pod Zielony a mase pod Czarny.

A wracając do mojego pytania nr.2. Czy mogę przeciąż te kable przy zapalnicze (zielony i czarny ) przeciąć i połączyć je na kostce http://images.kangoo.pl/2...omaranczowa.jpg
z kablem od termometru? czy muszę lutować, łatwiej by było na tej kostce wg mnie
Ostatnio zmieniony przez Dominus 2013-02-19, 18:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
marszelest 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V / LR-IV
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 553
Skąd: ŻORY
Wysłany: 2013-02-19, 19:57   

wg mnie jak dobrze zalutujesz to będzie to trwalsze niż kostka
_________________
(•_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-19, 20:48   

Kostka odpada - w aucie występują wstrząsy i kable po jakimś czasie się poluzują.
Poza tym szkoda ciąć przewody - po co ?

Zdejmij trochę izolacji z przewodu, nie tnij, dolutuj się do niego. Zaizoluj.

Możesz użyć też szybkozłączki.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2013-02-19, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dominus 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 1607
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-21, 19:13   

No i jest. Zamontowałem , podłączyłem ale jednak pod skrzynke biezpieczników bo mi się nie chciało lutować ale zapas kabla aby pod zapalniczke sięgnął zostawiłem.
Zasilanie wpiąłem pod bezpiecznik S1 czyli od wycieraczek a mase pod śrube przy bezpiecznikach.

Efekt dzisiejszej mojej pracy.

Termometr do pomiaru temperatury zewnętrznej i wewnętrznej.
Oczywiście wyświetlacz negatyw bursztynowy zamontowany w podsufitce.
Między przednią szybą a lampką oświetlającą kabine








... a i jak widać lampka sufitowa wymieniona na lampke z Renault Scenic z trzema żaróweczkami i przyciskami. Mam jeszcze jedną taką lampkę i jak zakupię kabel to przymierze się do montażu lampki w suficie w tyle.
Ostatnio zmieniony przez Dominus 2013-02-21, 19:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
boboo 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 90
Skąd: Bestwig / Ramsbeck
Wysłany: 2013-02-21, 20:44   

Tutaj:
http://lodgy-club.de/index.php/topic,279.15.html
na samym dole niejaki kolega "zündkerze" pisze, że jego sprzedawca/salon włączy mu (uaktywni) pomiar temperatury zewnętrznej z wyświetlaniem na komputerku pokładowym.
Na sobotę obiecał więcej (może wszystkie) szczegółów.

Bo tak na marginesie: termometr jest zamontowany w Lodgy. Znajduje się w prawym zewnętrznym lusterku. Niestety kabel kończy się w drzwiach. Ale "gdzieś tam-gdzieś tam" jest odpowiednie wolne gniazdko.

Będę informować na bieżąco (postaram się).
_________________
 
GerardC 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6v105KM 2x4 LPG LandiRenzo
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 108
Skąd: ZachodnioPomorskie
Wysłany: 2013-02-21, 20:45   

Dominus: Kolega poda więcej danych o termometrze,co gdzie i jak?w poprzednim aucie miałem i tu mi brakuje.szczególnie temp. na zewnątrz,kiedy jest - to ważne info.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-02-22, 00:41, w całości zmieniany 2 razy  
 
Dominus 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 1607
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-21, 21:01   

Termometr od firmy BartSoft.
http://www.bartsoft.pl/pr...WY-Z-RS232.html
Sprzedawny na allegro w cenie 60,00zł.

Czujniki są na 2 metrowych przewodach.

Czujke temperatury wewnętrznej umieściłem przy prawym słupku, przy przedniej szybie, tak jak mam czujke alarmu, umieściłem ją tak aby nie była przy szybie by latem czujnik się nie nagrzewał ani zimą czujnik nie odczytywał tempratury w moment ogrzanej przez dmuchawe, tylko chodziło mi o temperature jaka jest w kabinie.

Zasilanie i czujnik temperatury zewnętrznej poprowadziłem pod podsufitką, lewym słupkiem przy szybie i zszedłem pod uszczelką w dół przy bezpiecznikach.
Kabel zasilający wszedł do skrzynki od dołu, a czujke poprowadziłem pod uszczelką w dół przy drzwiach i prawie na samym końcu przełożyłem ją aby była od zewnątrz.

Wpiałem kabel zasilający pod biezpiecznik S1 czyli od wycieraczek a mase pod śrubę koło bezpieczników. Termometr uruchamia się w przy przekręconym kluczyku w stacyjce
Ostatnio zmieniony przez Dominus 2013-02-21, 21:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
kilazz 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2TCE 125PS
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 518
Skąd: Gorny Slask
Wysłany: 2013-02-21, 21:18   

a jak z widocznoscia z miejsca kierowcy, czytalem ze bursztynowy ma slabe katy patrzenia
_________________
Moje Dustery (sprzedane..)
Mini Clubman F54 2.0d
 
Dominus 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 1607
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-21, 21:23   

Zdjęcie drugie bardzo dobrze oddaje jak widzimy temperatury.
Osoby z forum które montowały termometr w podsufitce, montowały go nie tak jak ja między szybą a lampką, lecz dalej za lampką i według mnie w tej drugiej opcji trzeba się trochę przechylić do tyłu.

Ja tylko spojrze w prawo i widzę temperatury. Jest bardzo dobrze ;-) jestem w pełni zadowolony
Ostatnio zmieniony przez Dominus 2013-02-21, 21:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
mekintosz 



Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2009
Wersja: Laureate
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4264
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-22, 00:23   

Ładnie udało sie dociąć tapicerkę, fajnie spasowałeś. U mnie wyszlo gorzej ;-(
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-22, 07:20   

Dominus napisał/a:
No i jest. Zamontowałem , podłączyłem ale jednak pod skrzynke biezpieczników bo mi się nie chciało lutować ale zapas kabla aby pod zapalniczke sięgnął zostawiłem.
Zasilanie wpiąłem pod bezpiecznik S1 czyli od wycieraczek a mase pod śrube przy bezpiecznikach.



U mnie sie nie da w tym miejscu zamontować, bo tam mam mikrofon od bluetooth.
Ale mam inne miejsce i termometr już mam tylko czasu brak na zamontowanie :-(
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
 
Dominus 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.5 dCi 90KM
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 1607
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-22, 09:34   

tomszafa napisał/a:
Dominus napisał/a:
No i jest. Zamontowałem , podłączyłem ale jednak pod skrzynke biezpieczników bo mi się nie chciało lutować ale zapas kabla aby pod zapalniczke sięgnął zostawiłem.
Zasilanie wpiąłem pod bezpiecznik S1 czyli od wycieraczek a mase pod śrube przy bezpiecznikach.



U mnie sie nie da w tym miejscu zamontować, bo tam mam mikrofon od bluetooth.
Ale mam inne miejsce i termometr już mam tylko czasu brak na zamontowanie :-(


o ile pamietam zamierzasz montować w miescu gdzie w wersji 4x4 jest pokretlo zmiany napedu. tez tam mialem zamiar montowac lecz trzeba by bylo troche sie bawić z obudowa, z wkomponowaniem tego i jednak zdecydowalem sie na montaz w podsufitce ;-)
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-22, 10:44   

Dominus napisał/a:

o ile pamietam zamierzasz montować w miescu gdzie w wersji 4x4 jest pokretlo zmiany napedu. tez tam mialem zamiar montowac lecz trzeba by bylo troche sie bawić z obudowa, z wkomponowaniem tego i jednak zdecydowalem sie na montaz w podsufitce ;-)


Tam właśnie planuje to zamontować, zobaczymy co z tego wyjdzie ;-) ale na razie brak czasu i pogody :mrgreen:
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne