Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-07, 12:37
Faktycznie u mnie również przy próbie odczytania kodu APV dostaje info, że "ECU locked", czyli lipa. Bez kodu APV nie wgra się nowego klucza. Może wyprosisz ASO o kod naprawczy APV do swojego auta, ale pewnie nie dadzą ci go.
Bo w DDT2000 w jednym miejscu można ten kod APV wpisać, właśnie do dodawania kluczy.
Natomiast jeśli kucz jest nowy, to ASO bez najmniejszych problemów dopisze ci go do auta - zapłacisz tylko za dopisanie jakieś 100 do 200 zł.
Ale z drugiej strony zastanawiam się jak robią to np, takie firmy : http://allegro.pl/kluczyk...2261099094.html
Przecież oni również nie posiadają kodu APV, a jednak jakoś dopisują klucze.
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2012-04-07, 12:41, w całości zmieniany 3 razy
Faktycznie u mnie również przy próbie odczytania kodu APV dostaje info, że "ECU locked", czyli lipa. Bez kodu APV nie wgra się nowego klucza. Może wyprosisz ASO o kod naprawczy APV do swojego auta, ale pewnie nie dadzą ci go.
Dzięki jackthenight za sprawdzenie tego u siebie, bo mi już 3 raz do samochodu nie chce się schodzić. Myślałem że coś źle robię. Przełączałem też funkcje "blokowanie kluczy do nauki" ale oczywiście to nic nie dawało.
Może firmy które dorabiają mają kalkulatory APV.
o coś jak to:
http://immo-code.com/icc_...ault_dacia.html
_________________
Ostatnio zmieniony przez aro_rdrg 2012-04-07, 13:00, w całości zmieniany 1 raz
Faktycznie u mnie również przy próbie odczytania kodu APV dostaje info, że "ECU locked", czyli lipa.
Nie wiem czemu ale jak mi się zdawało pin powinieneś był dostać w momencie zakupu autka.
jackthenight napisał/a:
Ale z drugiej strony zastanawiam się jak robią to np, takie firmy :
Wyciągają z pamięci. Sam się tym interesowałem jakiś czas temu ale odkąd moje szare komórki coraz częściej odmawiają współpracy, straciłem zainteresowanie. No i te ceny. Przyzwoity programator kosztuje, a jednym wszystkiego nie przeczytasz.
Price is €1250.00 EUR includes six months of free updates and worldwide shipping
Co w wolnym tłumaczeniu może oznaczać ze dla użytku domowego niekoniecznie się to opłaca.
Ostatnio zmieniony przez stempik 2012-04-08, 18:35, w całości zmieniany 3 razy
Wyżej pisałem o możliwości kupna zamiennika, ale po sprawdzeniu u źródła okazało się że można je dopisać jedynie do starszych aut z krótkim pinem. A dacia (przynajmniej moja) ma pin 12 cyfrowy.
Co do kalkulatora - jest takowy dostepny w sieci, ale chyba obsluguje starsze modele. Wpisywalo sie w niego typ pojazdu z tabliczki i 5-cyfrowy kod z kluczyka (podobno byly takowe w srodku na plytce) i generowal 4-cyfrowy pin. A w naszych Dackach chyba pin jest dluzszy - czy sie myle?
To tylko serwis ma w bazie online i na podstawie VIN
Jeśli na podstawie VIN-u to z pewnością jest jakiś generator. Trzeba jednak być ostrożnym bo zły numer może zablokować autko na chwilkę lub przy kilku nieudanych próbach nawet na amen.
Mnie coś się kiedyś udało wyżebrać w serwisie, tyle że nie miałem odwagi sprawdzić więc sam nie wiem czy mam dobry.
Ostatnio zmieniony przez stempik 2012-04-10, 11:36, w całości zmieniany 3 razy
Oryginalny pilot poza ASO to koszt około 200 zł brutto. Tyle ostatnio kosztował choć w tej chwili ich nie ma.
Jednak sprzęt potrzebny do jego przygotowania i dopisania do autka jest na tyle drogi że cena 400 czy 500 zł dla klienta końcowego z całą pewnością nie będzie zdzierstwem.
Kupilem logana van z 1 kluczem klucz zgubilem 120km od miejsca zamieszkania a auto stoi 25 km od miejsca zamieszkania .
mialem klucz czysty bez pilota itd tylko grot i tabletka IMO (najtansza wersja)
klucz zamowiony X 2 .
Akcja i zamieszkanie w niemczech cena 158 .10 euro
ze mam fakture na biurku 2 x grot 37.36 e 2 x transponder 75.40 e i przyuczenie 30 min 20.10e + podatek
Auto bede jeszcze musial przyholowac pod serwis.
Dobrze ze mam ADAC i mnie ztargaja za "darmo" 79 € co roku ale ze duzo i daleko jezdze lepiej miec.
A na 1.5 tygodnia jestem uziemiony na wsi heeeeeeee
edith
no mam juz auto czekalem na klucz cale 12 dni. No i Dacia przejechala sie na lawecie
Ostatnio zmieniony przez zalcer 2012-11-13, 20:30, w całości zmieniany 2 razy
Witam
Nie znalazłem na forum konkretnej odpowiedzi, więc tworzę nowy temat.
Pytanie do pierwszych właścicieli Dacia Logan.
1. Ile otrzymaliście kluczyków?
2. Czy każdy ma pilota, czy też jeden z nich posiada tylko immobilaizer?
W necie znalazłem sprzeczne informacje, no a komis uszczęśliwił mnie tylko
jednym kluczem z pilotem. Rocznik samochodu 2005.
Z tymi kluczykami to jest jak popadnie. Mój Duster z 2011 roku dostał dwa kluczyki z pilotem, tylko, że w jednym z nich nie było wnętrzności do sterowania.
immobilizer do kluczyka ma się tak, że jak kluczyk nie ma "pestki" to samochodu nie uruchomisz.
Pewnie chodzi o kluczyk z pilotem - tak w Daćkach sprzedawane są tak że jeden jest z pilotem, a drugi bez.
Nie wiem, czy dobrze rozumiem.
Oba klucze otwierają i uruchamiają samochód. Tyle tylko, że jeden z nich dodatkowo steruje centralnym zamkiem.
Tak?
Chodzi o to, że posiadam ten z pilotem otwierającym centralny zamek.
Pytanie, czy można dorobić wersję bez sterowania centralnym, bo pewnie taka będzie tańsza?
Chciałbym mieć awaryjny kluczyk, którym wrazie czego uruchomię samochód
Ostatnio zmieniony przez pergamin 2013-06-12, 16:27, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum