Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2008-11-28, 09:23
Chiptuning / zwiększenie mocy w dci
Autor Wiadomość
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-21, 18:30   

czaju napisał/a:
Ile chcieli za tego boxa - to jest 10% więcej - jak na boxa to to wygląda dobrze...


Ponadto fajnie przebiega krzywa moc/moment. Identycznie jak fabrycznie ale wiecej, tzn przez cały zakres obrotow jest lepiej. Czasme box tylko daje zysk powiedzmy w jakims okreslonym zakresie obrotow. Jaki to box i cena ?
 
Andrzej Zajczuk 


Marka: Dacia
Model: Duster SL DELSEY
Silnik: 1.5 dCi 110 4x4 FAP
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 156
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 2013-09-22, 21:56   

V-Tech "redbox" jednokanałowy , cena katalogowa 1290,- ; cena z czerwca 2012.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-23, 16:27   

Faktyczie jak za BOX to co namniej o 400-500 zl za duzo. Tyle płaci sie za indwywidualnie dopasowane nowe mapy wtrysku pod konkretny silnik.
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2013-09-23, 16:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
Andrzej Zajczuk 


Marka: Dacia
Model: Duster SL DELSEY
Silnik: 1.5 dCi 110 4x4 FAP
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 156
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 2013-09-23, 16:32   

mekintosz napisał/a:
Faktyczie jak za BOX to co namniej o 400-500 zl za duzo. Tyle płaci sie za indwywidualnie dopasowane nowe mapy wtrysku pod konkretny silnik.


Chyba dawno nie zaglądałeś na stronę producenta, http://vtech.pl/ceny.html bo byś tego nie pisał.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-23, 16:45   

Vtech sie ceni. Moga nawet 3000 zl sobie zyczyc. Na forum osoby czipujace zmiescily sie w okolicach 1200-1500 zl za czip przez OBD.
 
sgrtg 
Zielony listek



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2013
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-09-24, 21:38   

Czytam Fachowców - dzięki! A ja dzisiaj rozmawiałem telefonicznie (po napisaniu mail-a) z firmą wykonującą takie chipowanie. Pytałem o to zaczipowanie w nowym aucie na gwarancji, no i usłyszałem:
- że jak w salonie to już na pewno niezgodnie ze sztuką zakładania (!?)
- że jak na nowym aucie to ŹLE, bo silnik powinien "nauczyć się" pracować min. przez 3000 km
- że faktycznie daje lepsze osiągi.
No i co kraj to obyczaj - każdy chce, żeby to u niego, ale co do technicznych szczegółów, to zapewne racja leży po środku.
Pozdrawiam
_________________
sg
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-09-25, 08:08   

Ja bym kupił auto dotarł je i dopiero z Chipował
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
DD 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 651
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-09-25, 14:04   

Niektorzy to kurde maja niezle pomysly - podrasowywac niedotarty silnik, a pewnie jeszcze od razu "butowac" z celu sprawdzenia efektow :mrgreen: . I jak sie pozniej dziwic ludziom, ktorzy nie maja przekonania do kupowania uzywanych aut?
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
  Wysłany: 2013-09-25, 14:41   

ja założyłem chipa nie pamiętam dokładnie po jakim czasie ale auto miało już przejechane 30 tys.. trzeba myslec troszkę to tak jak by sportowcy osiągali zajebiste wyniki bez rozgrzewek ;) szpitale by nie dażały ich przyjmować z kontuzjami :)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-09-25, 14:54   

znalazłem kiedy chipowałem auto a nastąpiło to 2009-11-27 roku tak wynika z Forum.
:)
autko miało przejechane na pewno cos koło 30 tys km:)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
sgrtg 
Zielony listek



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2013
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-09-25, 18:56   

Dzięki za opinie!
Dla DD: no przecież nie jestem kompletnie porypany! Nie zakładam chipa w nowym aucie, żeby wyjechać z salonu i już zapierd...ć ile wlezie!
Cenię wszystkie opinie i wskazówki od Osób, które użytkują te samochody dłużej (ja mogę służyć pewnymi radami co do Suzuki i Skody), nie znam się na dieslach zwłaszcza, że użytkowałem całe życie benzyniaki.
A co do dotarcia diesla - jedni piszą 1500 -2000 km, inni 6000 km - ale czy nie można rozwalić nowego silnika BEZ chipa, jeśli bez dotarcia, tak jak piesze DD, zacznie się wariować z gazem do dechy?! Czy ma tu jakieś znaczenie czy będzie chip czy nie, czy BARDZIEJ GRA ROLĘ TECHNIKA JAZDY? Czy aż takie znaczenie, przy normalnym docieraniu (!) ma założony chip?
Pozdrawiam
_________________
sg
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-09-25, 19:15   

Z tego co ja sie dowiedzialem to zakladanie chipa jest dobre po dotarciu silnika :)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-09-25, 20:15   

a ja napisze ci tak jak kupujesz autko w zime to załóż sobie pózna wiosna chipa czy boxa... na zime to ci to jest nie potrzebne ;) dotrzesz autko i wtedy to po pierwsze.
Na dzień dzisiejszy to bym założył sobie boxa... po co przepłacać a efekt ten sam ;)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
sgrtg 
Zielony listek



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2013
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-09-25, 20:23   ?

Sorcia, a co to jest "box"?
No tak, ale chipa chcą założyć na gwarancji w salonie.
_________________
sg
Ostatnio zmieniony przez sgrtg 2013-09-25, 20:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-09-25, 20:57   

http://www.renault.jaszpo...ing,1,1,44,.htm

tylko ceny maja zaporowe http://www.renault.jaszpo...,1,0,44,236.htm

a dla nich robi firma V-TECH
http://catalog.vtech.pl/i...ypeID=0&next=31

wiec Jaszpol bierze sporą prowizje.
podobnie jest w innych rzeczach jak inst. gazowe Przyguccy oddaja do firmy NAGAZ na ul 1 maja
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Ostatnio zmieniony przez wieza 2013-09-25, 21:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
DD 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 651
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-09-25, 23:40   

sgrtg napisał/a:
A co do dotarcia diesla - jedni piszą 1500 -2000 km, inni 6000 km -

Czasami warto przeczytac instrukcje obslugi ;-) . Tam jest mowa wlasnie o 6kkm (2.2). A osobiscie poczekalbym jeszcze troche wiecej.

sgrtg napisał/a:
ale czy nie można rozwalić nowego silnika BEZ chipa, jeśli bez dotarcia, tak jak piesze DD, zacznie się wariować z gazem do dechy?!

Mozna, jak ktos sie postara ;-) .

sgrtg napisał/a:
Czy ma tu jakieś znaczenie czy będzie chip czy nie, czy BARDZIEJ GRA ROLĘ TECHNIKA JAZDY? Czy aż takie znaczenie, przy normalnym docieraniu (!) ma założony chip?

Ale w takim razie po co chipowac, skoro zamierza sie spokojnie docierac? A moze w miedzyczasie pojawia sie jakies nowe mozliwosci lub/i nizsze ceny itp.? No chyba, ze z jakiegos powodu koniecznie trzeba wydac kase od razu (np. DD na firme i potrzebna faktura od razu, a nie w przyszlym roku), to wtedy co innego.
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-09-26, 06:41   

DD napisał/a:
sgrtg napisał/a:
A co do dotarcia diesla - jedni piszą 1500 -2000 km, inni 6000 km -

Czasami warto przeczytac instrukcje obslugi ;-) . Tam jest mowa wlasnie o 6kkm (2.2). A osobiscie poczekalbym jeszcze troche wiecej.

sgrtg napisał/a:
ale czy nie można rozwalić nowego silnika BEZ chipa, jeśli bez dotarcia, tak jak piesze DD, zacznie się wariować z gazem do dechy?!

Mozna, jak ktos sie postara ;-) .

sgrtg napisał/a:
Czy ma tu jakieś znaczenie czy będzie chip czy nie, czy BARDZIEJ GRA ROLĘ TECHNIKA JAZDY? Czy aż takie znaczenie, przy normalnym docieraniu (!) ma założony chip?

Ale w takim razie po co chipowac, skoro zamierza sie spokojnie docierac? A moze w miedzyczasie pojawia sie jakies nowe mozliwosci lub/i nizsze ceny itp.? No chyba, ze z jakiegos powodu koniecznie trzeba wydac kase od razu (np. DD na firme i potrzebna faktura od razu, a nie w przyszlym roku), to wtedy co innego.


Wiadomo ze korci ja czekałem ponad rok i przejechałem 30 tys. warto czekac . ps a jak nie chcesz czekac to Kup ode mnie auto jest dotarte i chipowane :) :)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-09-26, 07:04   

u mnie dopiero 5500 na liczniku i mysle ze spokojnie pojezdzie przez zime i zapodam chipa po pierwszej wizycie w ASO :)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
DD 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 651
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-09-26, 08:45   

wieza napisał/a:
Wiadomo ze korci ja czekałem ponad rok i przejechałem 30 tys. warto czekac . ps a jak nie chcesz czekac to Kup ode mnie auto jest dotarte i chipowane :) :)

To bylo naprawde do mnie skierowane??
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-09-26, 16:26   

skierowane do tego który nie może troszkę poczekać :) ja mówie ze warto poczekać :) co prawda w innej kwesti wole nie czekac do ślubu :) :)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3676
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-13, 17:20   

Przymierzam się do podkręcenia Daćki : k9k 796 - 63kW ( 86 KM)
Kto ogarnia firmy chiptuningowe w Warszawie bo wcześniej rozważałem Jaszpol w Łodzi, ale nie ma sensu chyba jechać :-) ?

Z tego co poczytałem całkiem dobre opinie ma ecu-performance z Włoch / W-wa .
Robili też taką Renówke CLIO 86KM 1.5dci

http://www.klubclio.pl/do...id=39&mode=view

Całkiem ładny wykres z hamowni :-)
Ostatnio zmieniony przez corrado 2014-04-13, 17:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2014-04-13, 19:24   

ja robiłem w 2 (ale nie DCi). MR Motors i Master's. Polecam obie. Zero problemów.
Poszukaj po forach różnych marek, czasami ludzie umawiają się na grupowe "chipowanie" i można zrobić to za parę stówek a nie 1200-1500.
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-13, 19:31   

Może w Klubu Daci uda sie zebrać sensowną grupę, wtedy uda się zaczipować za mniej niz 800-900 zł ? Też przymierzam się do sandero ale 1200-1400 zł wciąż ciężko zorganizować ;-(
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3676
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-13, 20:06   

Mekintosz, będziesz też chętny na podkręcenie ? Ile masz teraz - 86KM ? Może założyć jakiś temat na grupowe czipowanie DCI na forum ?

Czym kierowałeś się Johnson przy wyborze firmy i na co trzeba zwracać uwagę przy oddawaniu auta do czipowania ?
Czy firmy dawały różne opcje "stopnia" podkręcenia ?
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2014-04-13, 20:43   

corrado napisał/a:
Mekintosz, będziesz też chętny na podkręcenie ? Ile masz teraz - 86KM ? Może założyć jakiś temat na grupowe czipowanie DCI na forum ?

Czym kierowałeś się Johnson przy wyborze firmy i na co trzeba zwracać uwagę przy oddawaniu auta do czipowania ?
Czy firmy dawały różne opcje "stopnia" podkręcenia ?

Dobrych firm jest sporo, tylko nie wszyscy chcą robić dci bo silniki nie są z mocne w sensie wytrzymałości, tak samo przeniesienie napędu nie jest jakieś super mocne.
W Mr motors robiłem a3 1.9tdi ze 110km na okolice 190-200. Przez 50 tys nic sie po modyfikacji nie zepsuło, ani razu nie miałem żadnej awarii, przeładowania czy kontrolki ostrzegawczej.
U Mastersa robiłem 2.0 tdi ze 140 na chyb 170km.
Kierowalem sie opiniami. Teraz jest dużo nowych firm. Ecu performance tez jest bdb i spokojnie mozesz jechac mysle.
Co do opcji to możesz powiedzieć jakbyś chciał. Ja zawsze brałem max co tuner mógł rozsądnie zrobić. Porządne firmy nie chcą potem mieć smrodu po fora, teraz każdy od razu wkleja wykres na forum więc robią to rozsądnie. Po wykresie można dużo ocenić więc się starają.
Moze sie podlacz do jakiejs innej grupy np.:
http://www.scenic-forum.p...powanie-CINSOFT

http://www.forum.alfaholi...oft_zapisy.html
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne