Łukasz, pięknie by było ale bez rabatu zaśpiewali ponad 1.800 zł za samą wymianę rozrządu a gdzie jeszcze przegląd główny? Za niecałe 1.600 zrobiłem wszystko (fakt że z zamiennikami ale markowymi i własnym olejem) pod Skierniewicami u dilera Renault.
Odpukać od ostatniej (tygodniowej) przy 68kkm naprawy gwarancyjnej poza przeglądami nie muszę oglądać ASO, no po 75kkm wymieniali lewy wahacz.
Wychodzi że 3 letnia gwarancja skończy się przy ok 100kkm
18 stycznia dusterek skończy 3 lata a przebieg na dziś to 65 kkm (auto w domu)
26 stycznia MCV skończy 5 lat a przebieg na dziś to 125 kkm (auto w firmie)
Średnio po 21 - 22 kkm na auto rocznie - kurcze dużo tych kilometrów
18 stycznia dusterek skończy 3 lata a przebieg na dziś to 65 kkm (auto w domu)
26 stycznia MCV skończy 5 lat a przebieg na dziś to 125 kkm (auto w firmie)
Średnio po 21 - 22 kkm na auto rocznie - kurcze dużo tych kilometrów
no bez przesady ze to dużo :) to jest 1833km miesięcznie lub jak kto woli 60 km dziennie:)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
18 stycznia dusterek skończy 3 lata a przebieg na dziś to 65 kkm (auto w domu)
26 stycznia MCV skończy 5 lat a przebieg na dziś to 125 kkm (auto w firmie)
Średnio po 21 - 22 kkm na auto rocznie - kurcze dużo tych kilometrów
no bez przesady ze to dużo :) to jest 1833km miesięcznie lub jak kto woli 60 km dziennie:)
na auto w domu to nie dużo - żona pracuje w domu (zakład krawiecki), dzieciaki na miejscu do szkół, miasteczko 10 tys. mieszkańców
auto w firmie - budowlanka nie polega na jeżdżeniu to nie usługi transportowe, chociaż z drugiej strony patrząc jak pracowałem u wcześniejszego pracodawcy to swoim Fiatem 126p zrobiłem w ciągu roku 80 kkm (1996r) - potrafiłem go 2 razy dziennie tankować - i też była to budowlanka
U mnie od kiedy stałem się właścicielem Logana i zawitałem na to forum z 72.000 km zrobiło się 92.000 km, a to dopiero pół roku.. Jak to któryś z forumowiczów trafnie zauważył - miało być drugie auto w rodzinie tylko na dojazdy do pracy, a ekonomiczny silnik wywrócił wszystko do góry nogami
Ja się przymierzam do chipu i jakoś się boję. Po pierwsze różne opinie dotyczące tego, czy chip za 270 złotych różni się czymś (poza hamownią) od chipu za 1270 złotych (a tyle nie dam, sorry). Po drugie przypominam sobie o braku mocy rzadko, tylko na autostradzie gdy chcę przyspieszyć, a powyżej 130 nie mam z czego
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2014-03-12, 07:36
MCV napisał/a:
Ja się przymierzam do chipu i jakoś się boję. Po pierwsze różne opinie dotyczące tego, czy chip za 270 złotych różni się czymś (poza hamownią) od chipu za 1270 złotych (a tyle nie dam, sorry). Po drugie przypominam sobie o braku mocy rzadko, tylko na autostradzie gdy chcę przyspieszyć, a powyżej 130 nie mam z czego
Jeśli masz na myśli za 270zł chipbox to odpuść sobie bo takie urządzenie oszukuje ciśnienie na pompie dzięki czemu sterownik myśli że masz normalne ciśnienie a w rzeczywistości nawet przekracza górną granicę która nigdy nie powinna być przekroczona.
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum