Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
MCV Wiśniowy Bizon :)
Autor Wiadomość
johnny_zuberek 
Grzesiek



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI 75KM
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-21, 14:35   MCV Wiśniowy Bizon :)

Tak sobie nazwę temat, coby się wyróżniał :mrgreen:

Dlaczego Bizon? Bo "Żuberek" ;)
Dlaczego Żuberek? Na cześć synka, Jaśka, ale to inna historia :D

Pokrótce - temat Dacii Logan MCV pojawił się w moim życiu w lipcu. W pierwszej połowie lipca. Dokładnie 9. lipca, kiedy to znalazłem ogłoszenie na otomoto, które zdawało się spełniać moje wymagania co do nowego auta. Nieoceniony Marek z Olkusza sprawdził ów model - okazało się, że niestety nie był godny polecenia - trochę to moją przygodę z MCV wstrzymało. Jednak po dniach rozważań z żoną, czy brać na razie coś małego, czy już kombi (w perspektywie przeprowadzka na wieś za 2-3 miesiące i wożenia od groma), czy Fabia 1.2 czy Astra 1.4, jakoś w segment a'la minivan powróciliśmy. I choć żona początkowo o Oplu Combo myślała, zostawiłem jej kilka ofert MCVek w przeglądarce i na drugi dzień już słyszałem tylko o tym modelu :D

Tak się złożyło, że stała 1.4 benzynka w Tymbarku. Niedaleko mnie. Bałem się trochę, bo sprowadzana. Bez blach (z Niemiec). Przebieg "dziwnie mały" - nie, żeby wyjść na marudę, ale 90kkm po 7 latach to nie jest dużo (choć, prawdę mówiąc, oboje z żoną robimy średnio na rok 10-12 tysięcy, więc ... :-P ). Ryzykowałem raptem paliwa na 130km, licząc w obie strony. "Uzbrojony" w wujka-mechanika z miernikiem lakieru i metrem, wybrałem się krętą drogą do rzeczonego Tymbarku. Tam - pierwsze zaskoczenie. Auto świetnie utrzymane. 90kkm (dokładnie to 88300) wydaje się coraz bardziej realne. Papiery serwisowe są. Pod maską ładnie, na progach ładnie, wielki bagażnik aż bije po oczach. Wersja nie jakaś wypasiona (myślałem nawet, że to Access, ale ma klimę i naklejkę 'Ambiance' w drzwiach pasażera) - szyby ręcznie otwierane, centralny tylko z kluczyka kierowcy. Drobiazgi, które po chwili nawet mnie cieszą - dość już miałem naszpikowanej elektroniką i bajerami C5 2.0 Prestige Automat :D

Obejrzane w te i we wte. Przejechany 200m po wsi - więcej bez blach lepiej nie ryzykować ;) Sprzedawca okazuje się nie typowym handlarzem-cebularzem, a bardzo sympatycznym gościem (znamionowała to już rozmowa telefoniczna) i pasjonatem. W jednym z garażów "babrze się" z syrenką, dla przyjemności. Ten, częściowy na razie, efekt robi wrażenie. Mówi, że "od niemca" kupił auto z zimówkami (na min. 2 sezony jeszcze) na dodatkowych felgach, mimo, że o tym dodatku nie ma wzmianki w umowie, którą mi pokazał (!) - myślę, że "typowy Mirek - handlarz, przedsiębiorca" schowałby te skarby w szopie, a w gratisie dorzucił trójkąt, albo ze dwie choinki zapachowe ;)

Po dograniu sprawy, skompletowaniu dokumentów (briefy, akcyza, itp) wiśniowy bizon na lawetę i sruuu razem z nami do Krakowa.

Na noc odpięta cewka zapłonu - tak na wszelki wypadek, coby okazja nie uczyniła złodzieja. Nie wiem, na ile byłoby to skuteczne, ale wujek poradził ;) W sumie dość słusznie - kiedy rano odpalałem, to odruchowo zacząłem myśleć, że coś nie tak z silnikiem przez noc się porobiło :lol: , dopóki nie przypomniałem sobie o tym małym szacher-macher :D

W każdym razie z rana dopłaciłem 'recyklingowe', z kompletem papierów po 20 minutach w urzędzie miałem tablice próbne i tymczasowy dowód. Po godzinie OC+NNW i autem przyjechałem do pracy, wieczorkiem na przegląd :)

Na razie jedyną wychwyconą usterką jest pęknięty na spawie uchwyt tylnego tłumika (z jednej strony) - sam tłumik na niemal całej długości w nierdzewce, nie wiem, czy to standard, czy właściciel sobie taki zafundował?
 
Dar1962 
ex Diabelska Drakula



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 5229
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-07-21, 21:11   Re: MCV Wiśniowy Bizon :)

johnny_zuberek napisał/a:
sam tłumik na niemal całej długości w nierdzewce, nie wiem, czy to standard, czy właściciel sobie taki zafundował?

to nie jest standard - nawet w o wiele bardziej "ekskluzywnych" autach- widocznie Niemcowi znudził się zardzewiały wydech. :-P
 
johnny_zuberek 
Grzesiek



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI 75KM
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-22, 10:23   

Bizon już po rejestracji, przeglądach i z OC. Wczoraj czerwone, a dziś już regularne blachy ma założone :)

Badanie gruntowne przeszedł wieczorem (Golemo w Krakowie), chcieliśmy z wujkiem wziąć wydruki z maszyny pomiarowej (zbieżność - bo wydawało nam się, że minimalna rozbieżność jest z przodu, hamulce, itp), ale zepsuła się im drukarka :lol: Taka złośliwość rzeczy martwych.

W każdym razie - jedyny mankament to sworzeń wahacza (lewy przód). Orientujecie się, czy w Daciach wymienić można sam sworzeń, czy niestety trzeba liczyć za komplet z wahaczem?

Dwa przepalone światła stopu - wymienione. Dwa uchwyty tłumika nadpęknięte na spawach - zaspawane :)

Plan na przyszły tydzień to emcefałka u znajomków wujka na kompleksowe:
- wymiana oleju (Niemiec lał Shell Helix Ultra 5W40 i taki też zakupiłem), filtra oleju i paliwa
- wymiana sworznia (z wahaczem?)
- być może odgrzybienie klimy (just in case) - chyba, że wystarczy wymiana filtra przeciwpyłkowego?
- montaż LPG - prawdopodobnie STAG IV gen. z dotryskami, szkoda zaburzać piękno wielkiego bagażnika, więc montaż w miejscu zapasu (stąd butla nieduża, max. 40l, bo wysokość <20cm musiałaby być) - gazownik sugerował dodatkową osłonę (plastik/blacha) założoną między butlą a stelażem "zapasu", a wujek radzi, żeby też dołożyć pełne tylne nadkola (żeby zminimalizować ewentualny wpływ wody/brudu na instalację)

Przebieg: 88290km :D

Chyba miałem furę szczęścia z tym autem ;)
Ostatnio zmieniony przez johnny_zuberek 2014-07-22, 10:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
route2000 
Jerzy



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPG-BRC
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 55 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3789
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-07-22, 10:30   

A koło zapasowe będzie czy zestaw naprawczy? Sam tego zestawu nie uznaję, więc mam koło w bagażniku. Koło możesz zamontować tak jak to zrobiłem w Lodgy.
Przed chwilą zobaczyłeś na moim osobistym poście.... :-D
Ostatnio zmieniony przez route2000 2014-07-22, 10:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
Przemek77 
Krasnolud



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.4 +LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 340
Skąd: LUBLIN / GŁUSK / ABRAMOWICE
Wysłany: 2014-07-22, 10:34   

johnny_zuberek napisał/a:
W każdym razie - jedyny mankament to sworzeń wahacza (lewy przód). Orientujecie się, czy w Daciach wymienić można sam sworzeń, czy niestety trzeba liczyć za komplet z wahaczem?

Da się chyba sam sworzeń spokojnie wymienić. W każdym razie można go osobno dokupić, nie sądzę, żeby był niewymienialny jak w jakimś fiacie....

Cytat:

- być może odgrzybienie klimy (just in case) - chyba, że wystarczy wymiana filtra przeciwpyłkowego?

Jak nie śmierdzi z nawiewów to odgrzybianie możesz przełożyć na "dalej". Filtr wymień, prewencyjnie.

Cytat:
Chyba miałem furę szczęścia z tym autem ;)

Okaże się za 10-15 tys.km. :)
 
johnny_zuberek 
Grzesiek



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI 75KM
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-22, 10:35   

Tylko koło - zresztą, od Niemca niemal nieruszany, z nowym bieżnikiem egzemplarz miałem ;) Twój pomysł na pewno wykorzystam - nie wiem, czy masz futerał z rzepem, ja taki planuję kupić, żeby dodatkowo trzymał się tego materiału na ścianie oparcia od strony bagażnika :)

Rozejrzę się zatem za filtrem. A wiadomo, że za 15kkm będę mądrzejszy, niemniej bardzo mnie cieszy, jak trzech mechaników ogląda moje auto i cmokają, bo nie bardzo jest się do czego przyczepić :D
Ostatnio zmieniony przez johnny_zuberek 2014-07-22, 10:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 94 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 8537
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2014-07-22, 11:01   

Wahacz cały około 100zł kosztuje więc ja bym nie kombinował tylko wymienił cały. Mniej kombinacji.
Stary jak będzie ci się chciało możesz sobie zregenerować.
 
johnny_zuberek 
Grzesiek



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI 75KM
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-22, 11:21   

Marku, zastanawiam się, czy te się nadadzą:

http://allegro.pl/wahacz-...4382950486.html
http://allegro.pl/wahacz-...4384216598.html
http://allegro.pl/wahacz-...4365993490.html
http://allegro.pl/wahacz-...4395636823.html

Teoretycznie symbole się zgadzają, ale podają LOGAN MCV 1.4 75KM od lutego 2007 (a mój miał pierwszą rejestrację w styczniu 2007?)
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 94 razy
Wiek: 44
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 8537
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2014-07-22, 11:58   

Myślę, że jest to, to samo ale Laisar będzie tutaj ekspertem i potwierdzi.
 
johnny_zuberek 
Grzesiek



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI 75KM
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-22, 12:03   

Dzięki, wysłałem mu PW

Poniżej fotki spod maski Bizona:

CAM00307.jpg
Plik ściągnięto 89 raz(y) 234,71 KB

CAM00306.jpg
Plik ściągnięto 120 raz(y) 231,96 KB

CAM00305.jpg
Plik ściągnięto 117 raz(y) 198,12 KB

 
route2000 
Jerzy



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPG-BRC
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 55 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3789
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-07-22, 12:38   

Takie silniki Renault są trwałe i nieśmiertelne. Mało jest tam naszpikowanej elektroniki. Życzę Ci bezawaryjnej jazdy! :-D
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2529
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-22, 12:49   

Wóz spoko. Kontroluj tylko blacharkę bo ten kolor był najbardziej "rudolubnym" w całej palecie tak że go nawet wycofano z oferty. Ale jeśli po tylu latach jest znośnie to może trafiłeś na poprawioną technologię.
 
johnny_zuberek 
Grzesiek



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI 75KM
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-22, 13:15   

Wyczytałem właśnie, że w Loganach Rumuni zastosowali taki patent, żeby wymiana filtra paliwa pociągała za sobą konieczność zmiany pompy :?: Chyba się pośpieszyłem, kupując zwykły filtr :oops:
 
Dar1962 
ex Diabelska Drakula



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 5229
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-07-22, 14:08   

sworzeń kosztuje ok 30 PLN, silentblok (możliwe,że tuleja też jest naruszona, jeśli sworzeń lata luzem) podobnie - ok 40 - do tego jakaś robocizna,Sprawdź sobie ceny kompletnych zamienników wahacza, bo może się okazać,że wyjdzie tak samo - a roboty przy wymianie będzie mniej. A co do demontażu wahacza - warsztat mający jakie takie pojęcie wymieni bez problemów te elementy mimo,że wg producenta ma być nierozbieralny
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2014-07-22, 14:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
johnny_zuberek 
Grzesiek



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI 75KM
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-22, 14:15   

Właśnie tak patrzyłem, że - jeśli pasują - to zamienników od groma jest w granicach 100zł. Faktycznie szybciej, niż wybijać sworzeń. Najlepiej chyba z zamiennikiem pełnym od razu na warsztat :D
 
Dar1962 
ex Diabelska Drakula



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 5229
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-07-22, 14:24   

nie oszczędzaj za bardzo na zamienniku - wybierz coś przyzwoitej jakości, to pochodzi dłużej - niżej orientacyjne ceny:

http://www.iparts.pl/auto...896-100581.html
http://www.iparts.pl/auto...896-100572.html
http://www.iparts.pl/auto...896-100571.html
 
piotr. z 
optymista z doświadczeniem



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Wiek: 48
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 915
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-07-22, 14:53   

johnny_zuberek napisał/a:
...więc montaż w miejscu zapasu (stąd butla nieduża, max. 40l, bo wysokość <20cm musiałaby być)

Jak butla będzie na stelażu (rozumiem, że będzie podwieszana pod bagażnikiem?) więc kosz od zapasu Cię nie ogranicza. Zanurkuj pod brykę i wykonaj pomiary jakiej średnicy butla wejdzie. 40l to naprawdę mało... Fabrycznie było 42l brutto i zmieniłem na 78l brutto- fakt faktem w Dusterze ale też trzeba było popatrzyć, czy się zmieści i czy nie będzie wystawać.
Tu masz info, że wpakowali butlę 48 litrów ale nie wiem, czy to absolutny max.
_________________
 
johnny_zuberek 
Grzesiek



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI 75KM
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-22, 15:17   

Mierzyliśmy wczoraj :)
Wyszło na to, że aby zachować prześwit i nie ryzykować jakimś urazem butli na progach czy innych krawężnikach, jej wysokość mogłaby być max 190-200mm - teoretycznie przy średnicy ok 60mm można by z tego zrobić pod 45-48 litrów - ale nie będę naciskał, bo w żrącej jak smok C5 (2.0 automat) miałem butlę 43l bodajże i nie narzekałem na zbyt częste wizyty na stacjach (na trasie oczywiście :D)
Ostatnio zmieniony przez johnny_zuberek 2014-07-22, 15:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
johnny_zuberek 
Grzesiek



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI 75KM
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-25, 14:04   

Montaż LPG ustawiony na najbliższy wtorek :)
Mały zakup poczyniłem - wykładzina (polipropylenowa) do bagażnika (2-częściowa, specjalnie dopasowana). Kupiłem też gumowe dywaniki :-D bo Niemiec z welurowymi jeździł, a mnie w najbliższych 2-3 miesiącach czeka mnóstwo wizyt na budowie pełnej błota, z rychłym - oby - finałem w postaci wrześniowo-październikowej wprowadzki :)
 
johnny_zuberek 
Grzesiek



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI 75KM
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-28, 11:30   

Wstępne informacje na temat spalania Bizona (na razie jeszcze na benzynie) :)

Nie zalałem do pełna, tylko za ok. 160zł (29,5 litra) - możecie się śmiać, ale póki co, nie umiem tankować "do odbicia", bo całe życie jeździłem autami zagazowanymi i Pb lałem góra pół baku :D W każdym razie, przed zalaniem w MCV nie było jeszcze rezerwy, świeciła się jedna kreska na liczniku - ale nie wiem, czy była to "dopiero co" ostatnia kreska, czy tuż przed zapaleniem rezerwy :) W związku z tym baaardzo orientacyjny sposób mogę określić, że po 7 dniach eksploatacji, licznik benzyny zszedł do jednej kreski w momencie, gdy auto od momentu tankowania zrobiło 318,5km... Matematyka mówi: 9,26l/100km, ale może być też nieco mniej (na stację zajechaliśmy mając 334km, wciąż z jedną kreską, czyli równie realne może być 8,8l/100km).

Biorąc pod uwagę:

a) porę roku - non stop włączona klima, przy małżonce i (zwłaszcza) dzieciakach nie dało się jeździć bez ;)

b) cykl - najprościej powiedzieć: mieszany, z drugiej strony przez 5 dni wyłącznie miasto (25 + 20 + 20 + 30 + 30) z jednym wypadem za miasto (70 w obie strony), a weekend podkrakowska wieś (60) w sobotę i wypad na Zarabie (80) w niedzielę (wszystkie 3 wypady na drugą stronę Krakowa, więc 15+15 za każdym razem do przejechania w mieście, ze światłami, choć bez korków) - można przyjąć 2/3 miasto i 1/3 trasa

c) profil "trasy" - nie da się ukryć, że Bizon ze swoim skromnym silnikiem ma lekkie problemy na górkach, które od Góry Borkowskiej do okolic naszej budowy (gdzie za 2-3 miesiące mamy osiedlić się na stałe) pokonywać musi non stop (na dole wpisu profil od Góry Borkowskiej pod dom i z powrotem) - to daje mu trochę do wiwatu, bo dużą część poza miastem musi pokonywać na trójce, z gazem w podłodze, zwłaszcza, że wszystkie 3 wypady był załadowany na maksa (wywożę, co się da, z mieszkania na strych, żeby nasze em-dwa zyskało trochę wolnej podłogi :D)

Reasumując - w tych okolicznościach przyrody około 9l/100km to chyba dobrze? Dokładniejsze wyniki będę mógł podać już na gazie, a spalanie benzyny "porządniej" przetestuję jesienią/zimą, poświęcając jeden cykl tankowania wyłącznie na jazdę na Pb :)

profil.jpg
Plik ściągnięto 110 raz(y) 34,57 KB

 
route2000 
Jerzy



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPG-BRC
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 55 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3789
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-07-28, 11:34   

Z takim silnikiem to norma. jak jest załadowany na full, z klimą i jeszcze jazda pod górę..... ;-)
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
johnny_zuberek 
Grzesiek



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI 75KM
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-28, 11:37   

Jeśli trochę grosza po przyprowadzce i finiszach z domem zostanie, to przyjdzie lunąć starą, wysłużoną, ale niezawodną sienkę z 99 roku jakiemuś budowlańcowi, i rozejrzeć się za loganowym sedanem, ale 1,6 :)
 
zorkadar 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 16V+LPG
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 7 os.
Wiek: 45
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 118
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-28, 12:36   

Gdzie gazujesz samochód?
 
johnny_zuberek 
Grzesiek



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.4 MPI 75KM
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 5 os.
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-28, 12:42   

Tutaj:
http://dataauto.w.interia.pl/
 
zorkadar 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 16V+LPG
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 7 os.
Wiek: 45
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 118
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-28, 13:31   

Ja robiłem tu http://autonagaz.net/
Polecali ten zakład na forum lpg .Zrobiłem ponad 15 tys, na razie zero problemów.
Ostatnio zmieniony przez zorkadar 2014-07-28, 13:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne