Przecież dobrze wiesz, że to niemożliwe.
On pewnie pali 6l i jedzie 160, ale nie jednocześnie.
Albo albo - dzieli się przez dwa, albo mnoży razy dwa, w zależności od potrzeb.
I co ja bym miał mieć w tym za interes? Czemu auto, które mieści się w bagażniku MCV nie może palić mniej niz MCV??
może. Mam podobne gabarytowo c1. Przy bardzo dynamicznej jeździe zima po Warszawie spala 7,3, a jak się kulam ze wszystkimi to t5,2. W trasie z gazem w podłodze najwięcej mi wyszło 6,6 ale to w dość gęstym ruchu na gierkowce i miedzy Katowicami a Wrocławiem. C1 tez wyciąga ponad 180 mimo niecałych 70Km.
Logan po mieście ale poza szczytem spala mi teraz 6,4l/100km
Ostatnio zmieniony przez cookie 2014-11-27, 20:59, w całości zmieniany 1 raz
Czy to możliwe: dzisiaj zatankowałem do pełna po paliwo po 4.8zł i już nie pamiętam kiedy taka cena była. Trasa Wałbrzych - Bromow ( Czechy). 88,4km oczywiście w tym powrót. Na stacji benzynowej wyzerowane liczniki.
Średnie spalanie 5,9 prędkość średnia 49,4 większej prędkości na tej trasie się nie rozwinie chyba że łamiąc przepisy. Jeszcze dodam że temperatura otoczenia była 0 stopni przy powrocie podniosła się do 1,5 plus. Przebieg auta
74450km.
Moja Ciapa młóci średnio 10,5 litra lpg i 0,6 litra noPb. Maksymalnie wyżłopał z 12,5 lpg w trójmiejskim bezruchu drogowym, minmalnie jakieś 7,8 lpg podczas spokojnego przejazdu przez Czechy (nie wiem ile żonka jechała bo spałem al spokojnie). Po Gdyni raczej się nie toczymy, po obwodnicy latam w okolicach 120 na godzinę, 3-4 osoby na pokładzie. Staram się szybko osiągać prędkość przelotową, obserwuję światła i dostosowuję się, żeby nie hamować do zera. Żonka podobnie ale tylko z prędkością Ja mam brykę przez tydzień jak js moja zmiana na dojazd do roboty, 3 tygodnie ujeżdża go żonka. Tu statystyki: www.motostat.pl/vehicle-stats/51059/1
do rozruchu potrzebna jest jeszcze bezynka a o tym nikt nie pisze
- pisze, pisze... tylko ile razy o tym pisać ...
- u mnie w lecie nie przekracza 0,25 l benzyny na 100 km, w zimie niestety wzrasta do ok. 0,5 l/100 km, (jest o tym w niejednym z moich wcześniejszych postów), póki co przejechane na LPG ponad 55 kkm i ZERO problemów... instalacja Landi Renzo Omegas ze zbiornikiem 73 l którego całkowite zatankowanie to wydatek ok. 150 pln... :)
- dla pełnego zobrazowania: zużycie LPG waha się pomiędzy 9,5 a 11 l/100, (wersja 4WD)
Jak się chce to można ja benzyny nie liczę nawet lepiej dla auto przejechać na PB , ale syn tankował ostatnio benzynę pod kurek w styczniu 2014 roku (bak 45-50 L ) . Wczoraj tym autem jeździłem czuć że benzyna już mocno zwietrzała bo na PB samochód ciężko odpala za 4-5 zakręceniem ale jeździ . Na liczniku już 12 tyś od ostatniego tankowania benzyny .
Można powiedzieć że jest to okupione zdrowiem bo zawsze auto jest odpalane a potem jest papierosek na zewnątrz na parkingu więc w lato od razu na LPG jeździ a w zime po 200-300 m .
A propo tematu wydaje mi się że w dusterze przy maksymalnym wciśniętym pedale gazu przy tych 160 jest dotrysk benzyny bo wtryskiwacze nie wyrabiają bo kiedyś mi tak na autostradzie 2 kreski zeszły
12,5 l LPG na 100 km/h
dobrze że zima przyszła będę wolniej jeździł
Użytkowany na krótkie odcinki autostradowe
dziwnie to brzmi ale latałem 140 km/h obwodnicom warszawy w tą i z powrotem
a jak naradzie obwodnica ma 30 km .
pełny bak benzyn/pełna butla
4 osoby na pokładzie + trochę w bagażniku
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-12-28, 17:30, w całości zmieniany 2 razy
Ostatni wyjazd Warszawa-Lanckorona-Warszawa-powrót trasą krajoznawczą (nie najkrótszą). Trzy osoby+ pełny bagażnik klima przez 1/2 drogi-poza dwupasmówkami trafiły się prawdziwie zimowe warunki. około polowy to dwupasmówki i tu prędkości podróżne (GPS) 115-125km/h, reszta po krajówkach i drogach jeszcze niższej kategorii (tam już pełna zima) i prędkości podróżne w zależności od warunków 30km/h do max 70km. na miejscu kilkanaście kilometrów po krętych przewyższeniach i tu często jazda jak w lekkim terenie 1-2 bieg. Spalanie na przestrzeni 599 km wyszło mi 7,67 l/100km.
_________________ Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
możliwe to że z pedałem w podłodze i jazdą pod mocny wiatr wyszło mi 18 L /100 ?
czy dystrybutor "pomógł "
Przejechałem chyba 150 km starając się utrzymać 160 km/h na budziku a nie raz dmuchało tam bardzo że samochód tańczył po drodze
możliwe to że z pedałem w podłodze i jazdą pod mocny wiatr wyszło mi 18 L /100 ?
czy dystrybutor "pomógł "
Przejechałem chyba 150 km starając się utrzymać 160 km/h na budziku a nie raz dmuchało tam bardzo że samochód tańczył po drodze
Moim zdaniem tak, mnie raz przy 150-160 km pomiar z GPS, wyszło 16l i bez wiatru......2l na wiatr +/- błąd pomiaru spokojnie wejdzie .
_________________ Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
@Karenzo
- gdzieś czytałem na forum ale nie pomnę gdzie :)
Przypominam zatem
- dusterki mają współczynik CX (o ile to jest ten od aerodynamiki) prawie tak dobry jak cegła :)
Przy jeździe w trasie na maxa mają prawo spalać tyle ile im się wleje ;)
Mój loganik - CX minimalnie bo minimalnie ale jednak lepszy... od cegły :)
Dzisiejsze tankowanie:
49,78L ON przy stanie licznika 111160km
876,6km od ostatniego tankowania
-baardzo dużo weszło - zwykle nie wlewałem więcej niż 48L
Przeważnie planuję tankowanie jak mam 1 kreskę i ~150km zasięgu na komputerku, zanim podjadę na stację zwykle rezerwa wskakuje.
Tym razem zapomniałem zupełnie i rezerwa mnie zaskoczyła w trasie :)
z wyliczeń: 5,68L ON / 100km
komputerek: 5,2L/100 (45,6L, sr. prędkość:38,6km/h)
spalanie w moim 1.5 DCI 68
Jak nie jestem zmęczony.
- to jeżdżę zgodnie z przepisami i staram się stosować pewne zasady ecodrivingu.
Spalanie nigdy nie przekracza wtedy 5.0L, ze 2x udało mi się przejechać ponad 950km a dystrybutor pokazał max 42L
Jak jestem zmęczony.
-to staram się jeździć zgodnie z przepisami:
- spalanie max. 5,2L-5,4L
Ostatnio tak padam na pysk że tylko jeżdżę :) to i spalanie większe... :D
c.
Ostatnio zmieniony przez carolinus 2015-02-11, 23:23, w całości zmieniany 1 raz
Na tej samej trasie z tym samym wiatrem (tego samego dnia ) miałem ok 15 litrów spalanie co uznaje za dopuszczalne bo zwykle miałem 13.5 bez wiatru a mocno dmuchało .
do tego oponki dość kanciaste i efekt jest
Co ciekawe jak jeździłem po dużych górach to miałem spalanie ok 9 L LPG
ta krótka jedynka i dwójka to duże ułatwienie przy drogach o mocnym spadku /spinaniu
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-12, 16:43
carolinus napisał/a:
@Karenzo
- gdzieś czytałem na forum ale nie pomnę gdzie :)
Przypominam zatem
- dusterki mają współczynik CX (o ile to jest ten od aerodynamiki) prawie tak dobry jak cegła :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum