Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Duster Thruster
Autor Wiadomość
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2012-11-19, 09:22   

Od zeszłego wtorku Thruster cieszy się (a jego właściciel jeszcze bardziej) zasilaniem LPG. Montaż odbył się w zakładzie RRG Warszawa na ul. Puławskiej. Instalacja Landi Renzo Omegas. Sprawuje się wyśmienicie, do jej jakości oraz współpracy z silnikiem nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Spalanie - przy maksymalnych dopuszczalnych prawem prędkościach autostradowych ok. 10l LPG / 100km. W mieście poniżej 10, szczegóły opiszę po kilku tankowaniach. Obsługa klienta i jakość samego montażu zasługują na oddzielny post, który już się pisze i zostanie zamieszczony w miejscu do tego przeznaczonym. To mój trzeci samochód z LPG i muszę przyznać, że Landi Renzo to klasa sama dla siebie, zdecydowanie warto zapłacić te kilka stówek więcej za produkt takiej jakości. Wszystkim niezdecydowanym serdecznie polecam. 100 km = 28 zł - i to maksymalnie!
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-11-19, 10:59   

bezproblemowej "współpracy" Thrustera i jego właściciela z nowym paliwem życzę :lol: ... ja już tak współpracuję od marca'11 i jest "w porzo" (tzn. tanio i bezproblemowo... i ekologicznie :-P )... :-)
 
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2012-11-19, 16:07   

TD Pedro napisał/a:
bezproblemowej "współpracy" Thrustera i jego właściciela z nowym paliwem życzę :lol: ... ja już tak współpracuję od marca'11 i jest "w porzo" (tzn. tanio i bezproblemowo... i ekologicznie :-P )... :-)


Dzięki! :) Kłopotów się nie spodziewam, dziś to już doskonale dopracowana technologia, zresztą była już taką i kilka lat temu. Ależ ulga z tankowaniem, zalewam raz na 420 - 440 km za 130 zł i śmigam, śmigam... :)
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-11-20, 10:04   

project2010 napisał/a:
Od zeszłego wtorku Thruster cieszy się (a jego właściciel jeszcze bardziej) zasilaniem LPG. Montaż odbył się w zakładzie RRG Warszawa na ul. Puławskiej. Instalacja Landi Renzo Omegas.


Jaka cena instalacji jeżeli można wiedzieć?
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
 
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2012-11-20, 15:49   

tomszafa napisał/a:

Jaka cena instalacji jeżeli można wiedzieć?


3700 standardowo, 3500 po marudzieniu i wykorzystaniu vouchera z mojadacia.pl

MSZ warto, warszawska cena pozaserwisowa tylko nieco niższa, a tu mam zachowaną gwarancję na silnik itd.
 
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2013-02-04, 16:27   

Pierwszy przegląd, bardziej po upływie czasu (1 rok) niż przebiegu, bo jak na razie wyjeździłem całe 17ooo... km :)

RRG Puławska, Warszawa.

Zgłoszone uwagi: chrobotania tu i ówdzie - przesmarowano co trzeba, jakieś pykanie z instalacji LPG - uspokojono że TTTM, regulacja wskaźnika LPG (za wcześnie pokazywał rezerwę).

Materiały Motrio, suma na fakturze 400 zł. Skorzystałem z karty klubowej, co pozwoliło obniżyć koszta o 50 zł.

Obsługa jak zwykle na 4. Pan podczas rozmowy telefonicznej podawał inną kwotę za przegląd (299, nic nie wiedząc o moich zniżkach), niż pan od serwisu (350). Ze względu na kartę klubową wyszło na to samo, ale gdybym jej nie miał - sytuacja byłaby identyczna, jak podczas montażu LPG, gdzie "panowie od serwisu" wydawali się być "niekompatybilni" z "panami od części" - nic nie wiedzieli o wcześniejszych ustaleniach i sprawa otarła się o małe spięcie. Ale pal to licho - wyszło OK.
Tuż po wyjeździe (jeszcze na terenie serwisu) zauważyłem, że nie świeci się żarówka lewego reflektora. Ale panowie "kontrolę stanu oświetlenia" odhaczyli. To się nasprawdzali chłopaki... Już nie wracałem ze względu na brak czasu, ale jeżeli znów zadzwoni do mnie ta miła pani od badania satysfakcji klienta, to sobie poużywam... :)

Poza powyższym - auto wciąż baaardzo cieszy, jest absolutnie bezawaryjne, lakier się nie łuszczy, blacha nie faluje, instalacja LPG warta każdej wydanej złotówki - jednym słowem: zadowolony klient. Dacii klient, znaczy się. Bo obsługi serwisowej - no, może nieco mniej, ale tragedii tez nie ma. Oby tak dalej!
 
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2014-10-12, 20:02   

Krótki wpis, jedynie aby donieść Szanownemu Koleżeństwu, że autko nie dostarcza najmniejszych problemów. Jest absolutnie bezawaryjne, bezproblemowe i wciąż cieszy michę posiadacza. Zbliża się koniec gwarancji a więc i spłacania kredytu!

Dziś wymieniłem samodzielnie filtr kabinowy, jutro u zaprzyjaźnionego mechanika olej "międzyprzeglądowo", bo przyzwyczajenia nie pozwolą przejechać 20ooo na jedym maśle.

Obecny przebieg to 45ooo. W 3 lata. Sam nie wiem, dużo, mało?
Ostatnio zmieniony przez project2010 2014-10-12, 20:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2014-12-02, 21:02   

Drogie Koleżanki i Drodzy Koledzy! To jest pożegnanie! Thruster znalazł nowego właściciela. Ja zaś sam po długim wahaniu postanowiłem nie kupować następnego (a taki był oryginalny plan), a wysilić się nieco mocniej finansowo i przejść do bezpośredniej konkurencji. Na dniach zamówię Grand C4 Picasso, urzekło mnie to auto.

Bardzo miło mi się tu gawędziło i ujeżdżało z Wami leśne ostępy. Przesympatyczne towarzystwo!

Do Daćki pewnie za jakiś czas wrócimy, gdy nadejdzie czas zmiany auta Żony. Miała dużą ochotę na Thrustera, ale Jej autko wciąż daje radę, to nie miałoby sensu... Pewnie za czas jakiś wrócę tu jako poszukujący idealnej DD... :)

Uściski!

Project2010
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-02, 21:32   

Pewnie urzekło zawieszenie w Citroenie i komfort jazdy... 8-)
Jakie tam jest teraz? nadal hydropneumatyczne bez sprężyn ?
 
Ajgor 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 /LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 802
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2014-12-02, 22:03   

Powodzenia z C4 .Siostrzeniec ma, fajna fura dwa lata 80Kkm-bez problemów jedyne co to trzeba opony zmieniać-na zimówki :lol:
 
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2014-12-02, 22:11   

corrado napisał/a:
Pewnie urzekło zawieszenie w Citroenie i komfort jazdy... 8-)
Jakie tam jest teraz? nadal hydropneumatyczne bez sprężyn ?


Nie, zadziwiająco normalnie wszystko... McPherson z przodu i jakaś oś odkształcalna z tyłu. Urzekła przede wszystkim cisza. No i cena, niewiele wyższa od dobrze skonfigurowango Dustera, a to jednak inna klasa... Zmieniły nam się warunki drogowe, teraz mamy autostrady wszędzie tam gdzie jeździmy, potrzebujemy cichego, komfortowego, w miarę szybkiego auta za rozsądne pieniądze. Ot i cała historia.
 
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2014-12-02, 22:14   

Ajgor napisał/a:
Powodzenia z C4 .Siostrzeniec ma, fajna fura dwa lata 80Kkm-bez problemów jedyne co to trzeba opony zmieniać-na zimówki :lol:


Liczę na tę bezproblemowość. Zaryzykowałem te 3 lata temu z rumuńskim Francuzem, który obalił wszystkie moje wątpliwości co do jakości tych wozów. Mam nadzieję, że z GC4P będzie podobnie.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2014-12-03, 06:52   

Gratulacje i bezproblemowego użytkowania.
 
brian7414 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4 ph 2
Silnik: 1.6 16V Pb,LPG,CB
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2014
Posty: 63
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-12-03, 10:56   

Wypada życzyć powodzenia w użytkowaniu :-)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne