Cześć chłopaki.
Tym razem potrzebuję wiedzieć, jak w silniku DCI realizowane jest wzbudzenie alternatora. Sygnał idzie tradycyjnie przez licznik i żarówkę (w tym wypadku chyba led'a), czy sygnał jest podawany bezposrednio z ECU, a na deskę idzie wygenerowana przez niego informacja zwrotna? Orientujecie się rownież- jeżeli jest to opcja nr 1- gdzie szukać odpowiedniego przewodu w okolicy akumulatora?
Z góry wielkie dzięki.
Ostatnio zmieniony przez ex_perimental 2015-02-23, 15:52, w całości zmieniany 1 raz
Kolory przewodów używane w schematach
Podstawowe stany elektryczne to:
Czerwony + 12 V przed włączeniem zapłonu
Żółty + 12 V po włączeniu zapłonu
Niebieski obwód świateł postojowych lub kierunkowskazów
Czarny stała masa
Można również napotkać następujące kolory jeżeli chodzi o inne przewody i inne
BA - Biały JA- żółty RG - Czerwony
BE - Niebieski MA – Brązowy SA - łososiowy
BJ - Beżowy NO – Czarny VE - Zielony
CY - Kryształowy lub Biały OR – Pomarańczowy
VI - Fioletowy GR - Szary
Ostatnio zmieniony przez Andrzej Zajczuk 2015-02-23, 17:55, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum